- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ligt eraan. Ik schat Boula niet lager in dat 1 van die bejaarden bij Milan achterin. En zou hij nou minder zijn dan de centrale verdedigers van Real Madrid die wekelijks, incl vanavond, falen?
Jammer dat hij niet langdurig fit kan blijven. Is hij fit en speelt hij, raakt hij altijd weer geblesseerd.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ligt eraan. Ik schat Boula niet lager in dat 1 van die bejaarden bij Milan achterin.
Veel lager natuurlijk, Nesta is geen schim meer van wat het geweest is, maar veel beter dan Bouhlarouz natuurlijk.
En zou hij nou minder zijn dan de centrale verdedigers van Real Madrid die wekelijks, incl vanavond, falen?
Ja, drie klassen minder ofzo.
Jammer dat hij niet langdurig fit kan blijven. Is hij fit en speelt hij, raakt hij altijd weer geblesseerd.
Inderdaad er was/is potentie.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben het niet met je eens. Boula is geen Europese top maar dat zijn genoeg verdedigers bij grote topclubs gek genoeg ook niet. Een Man Utd, Barcelona of Chelsea heeft echt killers achterin staan maar Boula zou bij een club als Milan, Juventus, Real, Bayern etc vast wel kunnen spelen. Die clubs zijn van naam enorm groot maar ze presteren de laatste jaren niet als een club van die status.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Laten we het erop houden dat dat onze meningen over Boula héél veruit elkaar liggen. Ik acht Boula bij Milan, Juventus, Real en Bayern nog geen bank materiaal.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ach, zolang daar spelers als Van Buyten, Grygera en Nesta nog spelen...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ach, zolang daar spelers als Van Buyten, Grygera en Nesta nog spelen...
Komop, je wilt toch niet zeggen dat Khalid ook maar een bijna net zo goed is als van één van deze 3?
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Nesta is nochtans de enige op niveau bij Milan. Speelt echt een magnifiek seizoen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Janssen speelt meestal wel hoor. Tiote zit veel vaker op de bank (maar komt er meestal in als Perez gewisseld wordt).
Ja maar zogauw er een tegenstander van een beetje niveau tegen Twente moet dan laat McClaren ze met de punt naar achter spelen, met Tiote, Brama en alleen Perez ervoor. Tegen PSV, Ajax, Feyenoord en tijdens Europese wedstrijden zie je Janssen vaak niet op het startformulier staan. En dat vind ik doodzonde. Vind hem veel beter dan die houthakker Tiote.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een pot gister tussen Sevilla en Real Madrid. Real werd compleet gedomineerd met een magistrale Jesus Navas
. Jammer dat de afronding slordig was, anders was het minstens 5-1 geweest. Kan je wel miljoenen uitgeven maar als je dan nog afhankelijk ben van Ronaldo. Real
.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Vergeet vooral superman Iker Casillas niet. Ze geven hopen geld uit maar hij blijft de echte superster.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En dat vind ik doodzonde. Vind hem veel beter dan die houthakker Tiote.
Lekker vergelijkbaar die twee.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vergeet vooral superman Iker Casillas niet. Ze geven hopen geld uit maar hij blijft de echte superster.
Inderdaad. Vooral die bal die hij pakte van uit de voorzet van Negredo (was volgens mij Perotti) was echte klasse.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Best gewaagd trouwens van Jol om nu al zijn 'De Scheidsrechter is Anti Ajax' kaart te spelen. Dat laat hem nog slechts met 'Dit Veld Is Niet Des Ajax', 'De Tegenstander Deed Te Veel Hun Best' en 'Het Regende Zo Hard' in het grote Complot Tegen De Godenzonen kwartet...
Het seizoen is nog lang, Martin!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel des Ajax om de arbiter de schuld te geven, hij integreert snel. Roda was gewoon de betere, period.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Best gewaagd trouwens van Jol om nu al zijn 'De Scheidsrechter is Anti Ajax' kaart te spelen. Dat laat hem nog slechts met 'Dit Veld Is Niet Des Ajax', 'De Tegenstander Deed Te Veel Hun Best' en 'Het Regende Zo Hard' in het grote Complot Tegen De Godenzonen kwartet...
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wat is Martin Jol een waardeloze vent zeg. Opzouten met dat gejank.
Wat is Twente fantastisch bezig zeg. Die irritante Perez met zn verwende kop eindelijk op de bank.
Wat in hemelsnaam was dat voor een actie van Sankoh. Hoe dom kun je zijn, als verdediger notabene. Kansloze, ga maar weer naar Telstar.
Waarom is die Rick van den Bergh zo'n apekop waar nooit iets zinnigs uitkomt in een interview?
Wat is voetbal soms irritant.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van Sankoh zou je haast gaan denken dat ie de toto had ingevult
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik moet ook eerlijk bekennen dat Jol nog 'vreemd' deed na afloop, leek Henk 'excuses' ten Cate wel. Overigens Hadouir en Van Velthoven nemen het op voor Urby. Daar heb ik toch wel diep respect voor.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Waarmee je ook indirect aangeeft dat ie reden tot 'klagen' had.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Waarom is die Rick van den Bergh zo'n apekop waar nooit iets zinnigs uitkomt in een interview?
Ik vond het om te bescheuren. Tja, wat moet je er in vredesnaam toch aan doen dat je altijd en eeuwig op de lat schiet?
Euhm, misschien lager mikken? 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Mwah Enoh had allang rood moeten hebben, die deed echt alles om extra snipperdagen te krijgen. Daar staat tegenover dat Hadouir ook al rood had moeten krijgen.
Jol mag best stellen dat Braamhaar slecht was, maar hij is niet anti Ajax, het was onkunde.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Precies, het is onkunde. Net als dat Jol gister veel onkunde toonde.
Zelfkritiek is bij velen een zeldzame eigenschap, vooral in de voetballerij.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
fc suarez mag gewoon blij zijn met een puntje tegen roda.
en voor de rest bek dicht houden.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Nu heeft Cruijff in zijn column in Spanje weer geroepen dat het contract van Messi te lang is, hehehe.
Ze moeten die man binnenkort een beetje tegen zichzelf in bescherming gaan nemen, want het wordt wel heel treurig zo.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
mwa, ik weet niet in welke context hij het precies heeft gezegd maar ik ga ervan uit dat het op motivatie gericht is.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik begrijp Cruijff wel hoor. Stel dat ze Ronaldinho zo een contract hadden gegeven, hij was toen ook de grote wereldster. En kijk nu eens, lijkt niet meer gemotiveerd en is nog maar een schim van zichzelf. Dit kan ook met Messi gebeuren, en dan zit je met dat contract opgescheept.
Ik weet niet hoe het zit met blessures. Als Messi volgende week een blessure krijgt waardoor hij nooit meer kan voetballen, hoe gaat dat dan met zijn contract? Blijft dat doorlopen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik weet niet hoe het zit met blessures. Als Messi volgende week een blessure krijgt waardoor hij nooit meer kan voetballen, hoe gaat dat dan met zijn contract? Blijft dat doorlopen?
Juist, dat is de kritiek op zo'n lang contract. Barca moet Messi in dat geval gewoon 100% door betalen tot einde contract.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.