- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lekker belangrijk, wat is 14 miljoen per jaar nou..
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Lekker belangrijk, het is Messi.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik heb Sevilla-Real niet gezien, maar wel bijzonder dat Ronaldo eens een keer niet meedoet en Real meteen kansloos verliest. Real zal nu toch al niet afhankelijk zijn van Ronaldo? Toch opmerkelijk hoe hij in het nationale team matig tot slecht presteert en bij zijn clubs gewoon onmisbaar is.
Manchester is ook bijna geen schim meer van het team dat het vorig jaar was.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind ik Rooney anders best wel goed invullen. Minder explosief wel natuurlijk maar weet dat gat wel redelijk op te vullen. Real is wel behoorlijk afhankelijk van Ronaldo, bij al hun aanvallende impulsen speelt hij een belangrijke rol en dat miste nze gewoon. Ze werden gewoon totaal overklast door Sevilla, de stand doet vermoeden dat het een close game was maar verre van eigenlijk.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Ik heb Sevilla-Real niet gezien, maar wel bijzonder dat Ronaldo eens een keer niet meedoet en Real meteen kansloos verliest. Real zal nu toch al niet afhankelijk zijn van Ronaldo? Toch opmerkelijk hoe hij in het nationale team matig tot slecht presteert en bij zijn clubs gewoon onmisbaar is.
Ronaldo heeft er weinig tot niks mee te maken. Iedereen die Real tot nu toe een beetje volgde, wist dat ze in de problemen gingen komen tegen de sterkere teams.
Nu heeft Cruijff in zijn column in Spanje weer geroepen dat het contract van Messi te lang is, hehehe.
Ze moeten die man binnenkort een beetje tegen zichzelf in bescherming gaan nemen, want het wordt wel heel treurig zo.
Hij heeft nochtans gelijk.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Sevilla uit heeft niemand het makkelijk hoor, ook Barca niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ronaldo heeft er weinig tot niks mee te maken. Iedereen die Real tot nu toe een beetje volgde, wist dat ze in de problemen gingen komen tegen de sterkere teams.
Sla je de plank wel flink mis hoor. Ronaldo heeft alles te maken met winnen of verliezen. En Sevilla is ook geen dwerg.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Lekker belangrijk, wat is 14 miljoen per jaar nou..
Weinig als je het tegen de voordelen afweegt..
Ten eerste natuurlijk de gigantische waarde van zo'n lang contract met de beste speler ter wereld. Daarnaast geef je signalen af aan zowel Messi (je hoort voor altijd bij ons) als andere grote clubs (droom maar niet, Messi komt nooit naar jullie) als het publiek (wij kijken vooruit en bouwen ons team nog 10 jaar rondom de geweldige Messi, er gloren mooie tijden).
en alles wat daar aan verbonden is.
Net alsof een type als Messi 3 jaar lang geblesseerd raakt en dan zijn volle salaris gaat zitten vangen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, zeker wel en gelijk heeft ie.
Aangezien Messi in zijn vrije tijd veel aan motorcross doet is er wel een aanzienlijk risico natuurlijk. Mocht Messi dus arbeidsongeschikt worden boor je wel flink wat kapitaal door je neus. Sowieso hoef je dat signaal niet af te geven omdat Messi nooit naar een andere club zou willen. Net zo'n zekerheidje als Raúl bij Real.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ronaldo heeft er weinig tot niks mee te maken. .
Lijkt mij onwaarschijnlijk gezien zijn invloed en goals in elke overwinning tot nu, van Real. Vroeg scoren en vaak zonder enig voorbereidend werk van een teamgenoot. Hij lijkt mij er dus heel veel mee te maken hebben.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Vind ik Rooney anders best wel goed invullen. .
Klopt deels. Rooney is de enige die enigszins aan de kwaliteiten van Ronaldo kan tippen, maar United heeft vooral bij dode spelmomenten weinig inbreng meer. Met het geld dat ze aan hem hebben verdiend hadden ze wel beter kunnen halen dan Owen...
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Lijkt mij onwaarschijnlijk gezien zijn invloed en goals in elke overwinning tot nu, van Real. Vroeg scoren en vaak zonder enig voorbereidend werk van een teamgenoot. Hij lijkt mij er dus heel veel mee te maken hebben.
Hoezo zonder enig voorbereidend werk van een teamgenoot? Heb je de afgelopen matchen wel gekeken eigenlijk?
Sla je de plank wel flink mis hoor. Ronaldo heeft alles te maken met winnen of verliezen. En Sevilla is ook geen dwerg.
Die laatste zin, dat zeg ik toch? Verder is Kaka (samen met L. Diarra, die ook ontbrak) de afgelopen matchen zoveel belangrijker geweest dan Ronaldo.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Hoezo zonder enig voorbereidend werk van een teamgenoot? Heb je de afgelopen matchen wel gekeken eigenlijk?
Heb jij ze wel gezien? Ik heb 3 goals gezien waar hij in zijn eentje een paar spelers omspeelde en de bal keihard in het net plaatste. Zonder voorbereidend werk. Zo'n vroege goal neemt een team flink op sleeptouw. Behoorlijk invloedrijk dus. Daarnaast heb je ook nog gewoon zijn vrije trap, die er 40% van de keren in vliegt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die laatste zin, dat zeg ik toch? Verder is Kaka (samen met L. Diarra, die ook ontbrak) de afgelopen matchen zoveel belangrijker geweest dan Ronaldo.
Sevilla stond gister georganiseerd en door de minimale tegenstand konden ze dat zo houden. Ronaldo trekt die organisatie uit één, als Ronaldo speelt wordt ie vaak altijd dubble gedekt (waardoor je als Real dus altijd een vrije man hebt) en dat is o zo belangrijk. Het gaat dus niet alleen om wat Ronaldo doet met bal.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ronaldo is natuurlijk geweldig en enorm belangrijk.
Ik ga me niet uitspreken over wie er de beste is tussen Messi en Ronaldo, maar Ronaldo is wel completer. Elke club wil zo een speler hebben.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Ik ga er niet meer verder op in. Zet de goals van Madrid anders eens op een rijtje. Zet ook ALLE vrije trappen van Ronaldo eens op een rijtje, zo indrukwekkend waren ze zeker niet.
En Naomi wat jij bedoelt, snap ik al helemaal niet. Eerst zeg je dat Sevilla een stevige ploeg is (en terecht want ze pakken waarschijnlijk de derde plaats), daarna zeg je dat het het hele team door één speler uit verband kan worden gerukt?
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Ronaldo is zeker belangrijk, maar dit seizoen zijn tot nu toe inderdaad Kaka, Lass en Casillas een stuk belangrijker geweest.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Maar zaten wel. Waar hebben we het hier nu over? Invloed of mooiheid?
Wat Naomi zegt, is zo raar toch niet? Sevilla is een goede ploeg, maar Ronaldo heeft een bepaalde functie in het team waarmee hij ook goede ploegen als Sevilla uiteen kan rukken. We proberen zijn invloed uit te leggen en dit is er een voorbeeld van.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Ik heb het over de vrije trappen die met meer geluk als kunde binnenvlogen. En hij mocht er vooral belachelijk veel nemen.
En het punt dat ik probeer te maken is dat Real tegen ieder sterk team serieus in de problemen zal komen, met of zonder Ronaldo.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik heb het over de vrije trappen die met meer geluk als kunde binnenvlogen. En hij mocht er vooral belachelijk veel nemen.

Dat ie er zoveel mag nemen, komt omdat ie onwijs veel erop traint. En dan is het echt geen geluk hoor.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik heb het over de vrije trappen die met meer geluk als kunde binnenvlogen.
Yeah right, het zal allemaal wel geluk zijn.
En het punt dat ik probeer te maken is dat Real tegen ieder sterk team serieus in de problemen zal komen, met of zonder Ronaldo.
Met Ronaldo is het altijd makkelijker.
En Barcelona komt ook tegen elk sterk team in de problemen hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En Naomi wat jij bedoelt, snap ik al helemaal niet. Eerst zeg je dat Sevilla een stevige ploeg is (en terecht want ze pakken waarschijnlijk de derde plaats), daarna zeg je dat het het hele team door één speler uit verband kan worden gerukt?
We hebben het hier over een speler met exceptionele kwaliteiten. Wat mij betreft de beste voetballer ter wereld, dat is nie tzomaar een speler. Dat doet niets af aan he tfeit dat Sevilla een prima ploeg heeft.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Kijk, vorig jaar waren zijn vrije trappen zonder meer uitstekend. Dit jaar is dat gewoon (nog) niet het geval, heel simpel.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Maar elk sterk team tegen Real ook.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Kijk, vorig jaar waren zijn vrije trappen zonder meer uitstekend. Dit jaar is dat gewoon (nog) niet het geval, heel simpel.
Dan heeft die dit jaar ongelooflijk veel geluk gehad zeg. Slechtere muurtjes, slechtere keepers dan in Engeland, wat zal de reden zijn.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Maar elk sterk team tegen Real ook.
Ben ik nog niet zo zeker van. Als pakweg Chelsea, FCB of Inter nú tegen Real moesten spelen, zou Real altijd verliezen, denk ik.
Dan heeft die dit jaar ongelooflijk veel geluk gehad zeg. Slechtere muurtjes, slechtere keepers dan in Engeland, wat zal de reden zijn.
helpt het als ik zeg dat de (afstands)schoten van Ibrahimovic dit seizoen tot nu toe heel slapjes waren? Gewoon aanpassen, ritme en vertrouwen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
helpt het als ik zeg dat de (afstands)schoten van Ibrahimovic dit seizoen tot nu toe heel slapjes waren? Gewoon aanpassen, ritme en vertrouwen.
Word je moe van jezelf verdedigen?
In hemelsnaam, waarom haal je Ibrahimovic er nu bij? Haha, gekkie.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Als pakweg Chelsea, FCB of Inter nú tegen Real moesten spelen, zou Real altijd verliezen, denk ik.
Vreemd dat je een ploeg als Inter noemt die wekelijks tegen Janneke en Mieke spelen in de sterk verzwakte Serie A.
Toppers uit de Premier League als Arsenal, City en Liverpool noem je dan weer niet.
Maar het is dan ook al maandenlang duidelijk dat jij de Premier League sterk onderschat.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Wordt je moe van jezelf verdedigen?
In hemelsnaam, waarom haal je Ibrahimovic er nu bij? Haha, gekkie.
Iedereen (?) hier weet ik dat ik een hevige Barcelona supporter ben en niet bepaald hoog oploop met Ronaldo. Maar wat ik vertel, is gewoon een feit.
Vreemd dat je een ploeg als Inter noemt die wekelijks tegen Janneke en Mieke spelen in de sterk verzwakte Serie A.
Toppers uit de Premier League als Arsenal, City en Liverpool noem je dan weer niet.
Maar het is dan ook al maandenlang duidelijk dat jij de Premier League sterk onderschat.
Bij Inter staat er wel een stevig blok. Wat de tegenstanders in de Serie A ermee te maken hebben, weet ik al helemaal niet. Je houdt Barcelona niet zomaar op een 0-0.
Ik noemde drie willekeurige (grote) ploegen uit de drie grootste competities. Moet ik echt alle ploegen opsommen die m.i. Real zouden verslaan op dit moment? Je argument slaat sowieso op niks want ik noem Chelsea ook.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.