- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik wist dat nog niet.
Al vaak daar heen geweest als hevige Barca-supporter zijnde?
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Jammer genoeg niet maar ik kan wel alle matchen live volgen. Zoveel tijd kan ik ook niet vrijmaken door het jaar, mijn studies zijn zwaar genoeg.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Zet ook ALLE vrije trappen van Ronaldo eens op een rijtje, zo indrukwekkend waren ze zeker niet.
Ben het hier eigenlijk wel mee eens. Snap niet dat die ballen van Ronaldo er zo vaak ingaan, want zeker de plaatsing kan een stuk beter. Dat kan toch best een mentale kwestie zijn bij keepers ofzo?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ben het hier eigenlijk wel mee eens. Snap niet dat die ballen van Ronaldo er zo vaak ingaan, want zeker de plaatsing kan een stuk beter. Dat kan toch best een mentale kwestie zijn bij keepers ofzo?
Tis de zwabber he. Kun je op trainen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Jammer genoeg niet maar ik kan wel alle matchen live volgen. Zoveel tijd kan ik ook niet vrijmaken door het jaar, mijn studies zijn zwaar genoeg.
Vandaar dat je zo moe bent.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Ben ik nog niet zo zeker van. Als pakweg Chelsea, FCB of Inter nú tegen Real moesten spelen, zou Real altijd verliezen, denk ik.
Geen idee waar dat op gebaseerd is.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hilariteit alom
Ik vind het inderdaad erg geestig dat jij jezelf een hevige Barca-supporter noemt. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Je argument slaat sowieso op niks want ik noem Chelsea ook.
Dat geldt dan ook voor alles wat jij hier het laatste uur geroepen hebt.
Jij doet net alsof Barcelona 5 klassen beter is dan Real. Het verschil zal echt niet groot zijn. En Real is aan het bouwen aan het team, dat heeft tijd nodig. Een hecht team staat er niet van vandaag op morgen.
Ik moet nog de eerste echt overtuigende overwinning van Barcelona tegen een tegenstander van formaat zien dit seizoen. In de voorbereiding verloren van City, Supercup hadden ze verlengingen nodig tegen Shakhtar en in de Champions League amper 0-0 tegen Inter.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Geen idee waar dat op gebaseerd is.
Het spel dat Real tot nu toe vertoond heeft en mijn mening over hun defensieve compartiment.
Ik vind het inderdaad erg geestig dat jij jezelf een hevige Barca-supporter noemt.
Ben jij zo eentje die vindt dat de beste supporters ook de meeste sjaaltjes, truitjes en abonnementen thuis hebben opgestapeld?
Dat geldt dan ook voor alles wat jij hier het laatste uur geroepen hebt.
Jij doet net alsof Barcelona 5 klassen beter is dan Real. Het verschil zal echt niet groot zijn. En Real is aan het bouwen aan het team, dat heeft tijd nodig. Een hecht team staat er niet van vandaag op morgen.
Ik moet nog de eerste echt overtuigende overwinning van Barcelona tegen een tegenstander van formaat zien dit seizoen. In de voorbereiding verloren van City, Supercup hadden ze verlengingen nodig tegen Shakhtar en in de Champions League amper 0-0 tegen Inter.
Ik zeg ook niet dat er 5 klassen verschil zullen zijn maar Barcelona is momenteel gewoon beter. Ik heb een stuk of drie keer vermeld dat ik het heb over NU, niet binnen pakweg een half jaar of langer. Eigenlijk ben je het dus gewoon (deels) met me eens.
Tegen City speelde het B-elftal, tegen Shakthar was het inderdaad niet best maar daar was de competitie ook al halfweg en waren ze in een goed ritme, Inter verdedigde erg sterk maar kwam er aanvallend ook helemaal niet aan te pas. Sowieso schat ik Inter erg hoog in dit seizoen.
Laatste post want ik val in herhaling en ik moet weg.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Het spel dat Real tot nu toe vertoond heeft en mijn mening over hun defensieve compartiment.
.
Je bedoelt dat ze vrijwel alles winnen en nauwelijks tegengoals krijgen?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ben jij zo eentje die vindt dat de beste supporters ook de meeste sjaaltjes, truitjes en abonnementen thuis hebben opgestapeld?
Ben jij zo eentje die wedstrijden op TV ziet en zichzelf een fervent supporter vindt?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Tegen City speelde het B-elftal
Dat is natuurlijk geen excuus want ook City speelde met een B-elftal.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Wedstrijden in de voorbereiding zeggen natuurlijk helemaal niks.
En Barca maakt tot op heden een behoorlijk sterke indruk, maar Real ook, dus wat dat betreft snap ik het ook niet helemaal.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Gilles, weet jij trouwens wat ze in Z-Madrid van de op handen zijnde verhuizing vinden?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gilles, weet jij trouwens wat ze in Z-Madrid van de op handen zijnde verhuizing vinden?
Een stadionverhuizing valt vaak erg verkeerd bij veel supporters zo ook bij Atletico. Dan komt er nog bij dat het om een olympisch stadion gaat wat voor de ultra's al snel sfeerloos wordt genoemd. Op verschillende internetfora vallen termen als "sin ambiente" dus het meest (sfeerloos dus). Al zijn er ook wel genoeg supporters die het zien zitten omdat ze vinden dat Atlético moet door groeien.
Ik persoonlijk vind het wel erg jammer maar aan de andere kant raakt het mij niet zo. Ik heb veel minder binding met het Vicente Calderon als de meeste Atlético supporters, ik kom er tenslotte maar 2 á 3 keer per seizoen. Al zie ik een Olympisch Stadion ook niet echt zitten.
Jij bent oo kal eens in het VC geweest, jij enig gevoel bij deze verandering?
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Oke, dat het nu geen sfeer heeft geloof ik wel, maar het stadion gaat natuurlijk nog flink verbouwd worden.
Ik dacht ook meer aan de locatie, die is toch wel aan de andere kant van de stad, dat is toch opmerkelijk.
Ik vond VC een geweldig stadion (al vinden vele anderen er begrijpelijk weinig aan). Het is nogal verouderd namelijk en dat er aan 1 kant die 'rechte' zijde is en de andere kant rond, is wel apart.
Maar dat geeft het ook wel weer iets eigens.
Het is wel heel erg begrijpelijk dat ze iets nieuws moeten hebben. Van alle stadions waar ik geweest ben, met name van grote clubs, is deze toch echt veruit de meest verouderde.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oke, dat het nu geen sfeer heeft geloof ik wel, maar het stadion gaat natuurlijk nog flink verbouwd worden.
Ik dacht ook meer aan de locatie, die is toch wel aan de andere kant van de stad, dat is toch opmerkelijk.
Ook dat is een struikelblok aangezien het ver buiten de stad ligt. Ook dat argument hoor je regelmatig (was ik even vergeten te noemen).
Maar dat geeft het ook wel weer iets eigens.
Het geeft je stadion idd identiteit. Dat vindt ik ook de charme van St. James' Park. Als ik realiseer dat het VC echt verleden tijd is zal ik het ook wel gaan missen denk ik.
Behoorlijk. Er moeten betere faciliteiten komen en is voor hedendaagse begrippen zwaar onder de maat.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een treurig schorsingsbeleid volgt de KNVB zeg. Emanuelson toch 2 duels geschorst, 1 voorwaardelijk waardoor hij Ajax - Willem II mist. Niet dat dat heel erg is, die win je normaliter wel maar het slaat nergens op als nota bene zelfs de coach van de tegenpartij en de persoon waarop de tackle werd uitgevoerd hem verdedigen.
Maar achteraf mag je wel iemand schorsen die bv een slaande beweging heeft gemaakt die niet gezien is. Hoe krom kan het beleid zijn?
Overigens, grote klasse van Hadouir en van Velthoven. Er zijn er niet veel die zo symphatiek zouden zijn en toe zouden geven dat ze daar onterecht bevoordeeld zijn.
Jol moet overigens niet zo miepen over scheidsrechters en andere zaken. Braamhaar deed het redelijk. Als het niet Pieter Vink is dan kan je de scheids niet beschuldigen anti Ajax te fluiten. Jol moet zich lekker op de ploeg focussen. Daar kan nog genoeg aan verbeterd worden. Overigens vind ik Jol wel echt een geweldige coach en een prettige kerel.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Was gewoon een overtreding waar je rood voor kan geven. Lijkt me ook nogal logisch dat Van Veldhoven en Hadouir het er geen vonden. Anders wordt de beste speler van Roda dadelijk ook nog geschorst voor een nog zwaardere overtreding.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Buiten dat, ik kan me meer dan genoeg onterechte rode kaarten herinneren waar ze 2 of zelfs 3 wedstrijden voor schorsten.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Achteraf goed dat hij Emanuelson eraf stuurde en niet Enoh (die het wél had verdiend), want die kunnen we meer missen. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het scheelt sowieso dat de 1e wedstrijd Ajax-Willem II is. Die lui komen toch altijd naar Amsterdam om met 3-0 of meer te verliezen. De reeks daarna, dat wordt pas een hel met oa Feyenoord, AZ, Heerenveen, Twente en 2x Dinamo Zagreb.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Het scheelt sowieso dat de 1e wedstrijd Ajax-Willem II is. Die lui komen toch altijd naar Amsterdam om met 3-0 of meer te verliezen.
hoogmoed komt voor de val.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Overigens, grote klasse van Hadouir en van Velthoven. Er zijn er niet veel die zo symphatiek zouden zijn en toe zouden geven dat ze daar onterecht bevoordeeld zijn.
O wee als je nog één opmerking maakt als iemand de naam van McClaren fout schrijft
. Nee echt, dit maakt het wel een beetje belachelijk hoor.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
O wee als je nog één opmerking maakt als iemand de naam van McClaren fout schrijft
. Nee echt, dit maakt het wel een beetje belachelijk hoor.
Knulletje, je bent er weer! Je hebt ook al zeker 3 dagen niet geprobeerd ruzie te maken dus het werd weer tijd he? 
McClaren met 1 c schrijven is gewoon storend omdat veel mensen dat doen. Zeker als je Twente supporter bent verwacht ik dat je het goed spelt. Ik praat nooit over de Roda Belg dus het kan best van Veldhoven zijn. Ook best.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Heeft niks met ruzie maken te maken, maar met consequent zijn. Je reageert trouwens wel erg fel weer, het was eerder gekscherend bedoeld hoor.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat een treurig schorsingsbeleid volgt de KNVB zeg. Emanuelson toch 2 duels geschorst, 1 voorwaardelijk waardoor hij Ajax - Willem II mist. Niet dat dat heel erg is, die win je normaliter wel maar het slaat nergens op als nota bene zelfs de coach van de tegenpartij en de persoon waarop de tackle werd uitgevoerd hem verdedigen.
Buiten de vraag of de schorsing terecht is, is dat geen argument natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Buiten de vraag of de schorsing terecht is, is dat geen argument natuurlijk.
Nou, duidelijker bewijs kan je niet hebben als de tegenstander je zelfs al helpt met tegenargumenten. Maar de KNVB hebben dat rare systeem dat een kaart niet zomaar kwijtgescholden wordt. Alhoewel ik bv vorig jaar Sno na Willem II uit wel vrijgesproken zag worden.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het verhaal van deze twee is natuurlijk niet relevant. Er is beeldmateriaal en een scheidsrechtersrapport, deze zijn onpartijdig. Hadouir en Veldhoven kunnen natuurlijk hele andere motieven hebben om dit te zeggen (de laatste sowieso omdat die het per definitie onmogelijk met welke scheidsrechter ter wereld dan ook eens kan zijn). Dit is een zaak voor de tuchtcommissie. Het zou ook een mooie boel zijn als we spelers en trainers gaan laten beslissen over schorsingen.
De schorsing van Emanuelson is daarbij de twee na lichtste. Geseponeerd wordt er alleen als het bewijs niet overtuigend is, of de arbiter aantoonbaar onjuist. Eén wedstrijd wordt gegeven voor een lichte, maar terechte rode kaart (hands/doorgebroken speler).
Dus Emanuelson komt er genadig vanaf. De overtreding was van achter, de bal werd niet geraakt en volgens werkelijk elk spelregelboekje is dat een rode kaart. Dat daar veel en veel te vaak slechts geel voor wordt gegeven, kun je Braamhaar natuurlijk niet aanrekenen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.