- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Daar heb je wel een punt ja. Maar toch blijf ik een gevoel van onrecht er aan over houden. Nja, kan Atouba weer eens van stal gehaald worden. Die mag zich ondertussen ook wel eens gaan bewijzen. Al ligt het ook aan Jol die hem haalde en hem vaak buiten de selectie laat.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Alles goed en wel was die van Emanuelson natuurlijk een loepzuivere rode kaart, wat de coach van de tegenpartij ook mag zeggen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nog wat Ajax nieuws trouwens.
Morgen begint Gabri, mijn held, weer met de groepstraining 
Hopelijk snel weer wedstrijdfit. Wat dat betreft is de interlandperiode wel handig.
En Vermeer heeft bijgetekend tot juni 2013. Lijkt me ook wel fijn.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
En je vergeet Bouhlarouz te noemen. Die wil graag naar de hoofdstad.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En Vermeer heeft bijgetekend tot juni 2013. Lijkt me ook wel fijn.
Gaat ie nog groeien dan?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, inderdaad. Opvallend, zo midden in dit seizoen om dat te zeggen. Ik hoop alleen dat als hij komt en Ajax wil hem ook, dat hij dan wel in de zomer ofzo probeert te komen en niet over 5 jaar als hij op is. Alleen exceptionele spelers als Stam en Davids kunnen afbouwen bij Ajax en nog top zijn. Boula reken ik daar niet onder. Maar hij zou welkom zijn.
Wel grappig trouwens dit nieuws nadat ik gister in dit topic zo positief over hem sprak bij Oranje 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gaat ie nog groeien dan?
Don't know. Maar mocht keepen niks worden, dan kan hij gezien zn naam nog best een goede schilder worden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik hoop dat Ajax heeft geleerd van Stam, met Boula zie ik de bui al weer hangen. Hij moet eerst maar laten zien, dat hij langere tijd op niveau kan spelen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Stam was oud toen hij kwam, Boulahrouz kan nog wel een aantal jaren. Ik zie de vergelijking niet zo buiten het feit dat Boula regelmatig fysieke klachten heeft. Al denk ik dat de periode met het kind dat hij verloor ook meespeelde met hoe hij zichzelf verzorgde en omging als prof. Dit liet hij ook in een interview weten een paar maand terug.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Ajax aankopen werden aardig belachelijk gemaakt bij VI.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Tsja, dat heb je al snel met vd Gijp aan tafel. Derksen gaf wel een goeie kritische blik op het aankoopbeleid van Jol. Hij waarschuwde ook nog voor zijn favoriete Servier.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ajax heeft dan ook een bedenkelijk aankoopbeleid gevoerd de afgelopen 6 jaar al.. Maar om nu meteen alles wat Jol heeft gehaald al kansloos te noemen is misschien voorbarig. De competitie is nog maar een paar speelrondes onderweg, en Suarez overklassen zal ook niet zo snel een van die aankopen lukken.. ze moeten misschien gewoon hun plek en ritme vinden. Ik durf wel te stellen dat Suljemani de grootste miskoop ooit is en dat Ajax daar dankzij Bassie voor een recordbedrag het schip mee in is gegaan 
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Maar Sulejmani kan tenminste nog aardig voetballen. Zo'n Atouba en Pantelic voegen echt helemaal niks toe.
Wel fijn om eindelijk iemand mijn mening over Enoh te horen bevestigen, ook al is het die kneus v der Gijp. Precies wat ik ook altijd zeg, hij kan best een bal afpakken maar is hem dan ook meteen weer kwijt en kan alleen maar overtredingen maken.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Hoop dat het nog wat wordt met Sulejmani, maar wat dat betreft heeft Jol wel een goed punt gemaakt. In NL is niemand meer waard dan 8 mln en dat is (voor binnenlandse transfers) m.i. altijd zo geweest. Enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Voor dat geld hadden ze de halve selectie van Twente kunnen kopen destijds. Ik vind overigens die vd Maarel van Utrecht wel een goeie speler, zag m tegen PSV.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Kraay jr was ook weer klassiek bezig trouwens. Atouba zal toch wel wat kunnen na 200 wedstrijden in de bundesliga en vd Dop zal toch wel een goeie zijn als die voorzitter er zoveel vertrouwen in heeft.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hoop dat het nog wat wordt met Sulejmani, maar wat dat betreft heeft Jol wel een goed punt gemaakt. In NL is niemand meer waard dan 8 mln en dat is (voor binnenlandse transfers) m.i. altijd zo geweest. Enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Ja hallo... Er is exact 1x meer betaald dan 8 miljoen.... Sulejmani was nu juist de uitzondering.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Machlas, Huntelaar en Suarez precies 8. Maar die hadden al wat laten zien natuurlijk. Best raar natuurlijk als je dat zo ziet. Machlas is al wat langer geleden, maar Huntelaar en Suarez samen voor de prijs van Sulejmani... En dat terwijl er al jaren iets schort aan de verdediging.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
9 miljoen voor hamster.
Hamster schoot er tenminste nog 33 in zijn laatste seizoen.. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nuja 8 of 9 miljoen...
Ik zou Jol niet een ziener willen noemen als hij stelt dat 'geen speler in de eredivisie meer dan 8 miljoen waard is, uitzonderingen daargelaten.' Dat kan ik ook nog wel bedenken.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Deze heb ik hier nog niet voorbij zien komen, kopbal van 40 meter. Palermo van Boca Juniors:
Let ook op de fans meteen nadat er gescoord is. Het lijkt wel een tsunami.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wel fijn om eindelijk iemand mijn mening over Enoh te horen bevestigen, ook al is het die kneus v der Gijp. Precies wat ik ook altijd zeg, hij kan best een bal afpakken maar is hem dan ook meteen weer kwijt en kan alleen maar overtredingen maken.
Overtredingen maakt hij veel te veel, waarvan veel onnodig zijn. Al pleit het voor Enoh dat hij een uiterst labiele achterhoede achter zich heeft, Ajax is dus haast verplicht om met twee stofzuigers op het middenveld te spelen omdat Alderweireld-Vertonghen anders absoluut geen stand houden (De linker van Alderweireld en de rechter van Vertonghen zijn dikke pret voor elke aanvaller).
Hij verliest nog vrij veel ballen inderdaad, maar Enoh voetbalt in ieder geval wel vooruit, het gaat nog vaak mis maar minder als in het begin (al was hij zondag erg slecht). Ik ben nog niet zo ontevreden over de ontwikkeling van Enoh. Hij past zich behoorlijk snel aan, en ik zie wel mogelijkheden tot doorgroeien (Enoh heeft al een paar regelmatig laten zien over een steekpass te beschikken). Het is (nog) geen geweldenaar, maar wel het beste wat we hebben op die positie. Enoh was gratis, en heeft een ontzettend laag salaris. Een miskoop zou ik het dus absoluut niet willen noemen, integendeel.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Deze heb ik hier nog niet voorbij zien komen, kopbal van 40 meter. Palermo van Boca Juniors:
(embed)
Haha, fantastisch! Kon ie uit penalty's maar net zo goed plaatsen. 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Nuja 8 of 9 miljoen...
Ik zou Jol niet een ziener willen noemen als hij stelt dat 'geen speler in de eredivisie meer dan 8 miljoen waard is, uitzonderingen daargelaten.' Dat kan ik ook nog wel bedenken.
Ik snap je reacties geloof ik niet helemaal, of jij leest slecht. Ik noem hem geen ziener. Ik zeg dat ik het met hem eens ben op een enkele uitzondering na.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
De fans die bovenin zitten, blijven akelig stil. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Je zal maar relaxed tegen het hek aan staan. 
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Net alsof er Argentijnen tijdens een voetbalwedstrijd relaxed tegen een hek aanstaan.
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik snap je reacties geloof ik niet helemaal, of jij leest slecht. Ik noem hem geen ziener. Ik zeg dat ik het met hem eens ben op een enkele uitzondering na.
Ter verduidelijking:
Het 'goede punt' is toch vooral een open deur, dacht ik.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Het ging over de kosten van Sulejmani, wat sinds Jol niet meer zal gebeuren. Ik ben het dus eens met een grens op de transferbedragen (die m.i. zelfs wel nog lager kan). Daarmee zeg ik vooral iets over het transferbedrag van Sulejmani, niet zozeer over Jol of dat hij een ziener oid zou zijn.
Transfers in NL zijn sowieso naar een belachelijk niveau gegroeid.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Het ging over de kosten van Sulejmani, wat sinds Jol niet meer zal gebeuren. Ik ben het dus eens met een grens op de transferbedragen (die m.i. zelfs wel nog lager kan).
Vind Suarez, Dembele en Affelay stuk voor stuk ruim meer waard dan 8 miljoen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.