- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Als er een buitenlandse club voor hen komt wel ja. Had het dan ook specifiek over binnenlandse transfers. Zou toch wat zijn als Willem II 8 mln had ontvangen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Suarez en Dembélé wel. Afellay op zijn hoogst vijf. Goede voetballer hoor maar fysiek niet gemaakt voor topvoetbal. Bundesliga of de Ligue 1 misschien maar dan houdt het wel op.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dembele moet het eerst ook nog maar waar maken Europees gezien, zowel bij Belgie als in de Champions League vind ik.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Tsja, welke speler heeft het Europees wel waargemaakt? Suarez ook nog niet.
Er valt geen pijl op te trekken... Sommige spelers maken hier 100 goals en floppen in het buitenland (Kezman), terwijl sommige spelers rondhuppelen bij Excelsior en nu gewaardeerde CL-spelers zijn (Magrao, Bastos).
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Suarez doet het anders aardig. 4 keer tegen Bratislava. Assist tegen Anderlecht.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou, hij doet het bij zijn nationaal team erg aardig hoor. En hij gaat dit seizoen af op minstens 30 goals in de competitie en in de Europese wedstrijden heeft ie er toch ook al wat in leggen.
Denk dat bijv. een Arsenal dan eerder bij hem komt dan bij een Dembele, die zelfs in de Nederlandse competitie niet verder komt dan 10 goals, in het Belgisch elftal weinig presteert en Europees met zijn club tot nu toe helemaal niet.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Suarez doet het anders aardig. 4 keer tegen Bratislava. Assist tegen Anderlecht.
dat is niet bepaald je waarmaken op Europees niveau.
Je gaat pas richting Europese top als je je 2 seizoenen in een topcompetitie waarmaakt.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Denk dat bijv. een Arsenal dan eerder bij hem komt dan bij een Dembele, die zelfs in de Nederlandse competitie niet verder komt dan 10 goals, in het Belgisch elftal weinig presteert en Europees met zijn club tot nu toe helemaal niet.
Maar Dembele is wel 10 keer meer een Arsenal-type dan Suarez.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
10x?
Mischien hooguit 8.
Maar je hebt wel gelijk, vooral Wenger kijkt verder dan statistieken. Khad eigenlijk een andere club moeten noemen. Maar mn intentie was daar.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Suarez zou natuurlijk ideaal zijn bij een Milan, Real Madrid of Chelsea.
Typisch ploegen voor zijn spel.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Je hebt helemaal gelijk, vooral AC Milan lijkt me een club voor hem.
Hebben jullie trouwens dat interview van Voldano gelezen over waarom bijna alle Nederlanders weg moesten/mochten? Was nog plausibel ook.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Barcelona ligt Suarez ook wel. Daar wil hij ook graag heen. Dan zal hij niet voor een Real Madrid kiezen.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Barcelona ligt Suarez ook wel. Daar wil hij ook graag heen. Dan zal hij niet voor een Real Madrid kiezen.
Barcelona als club en stad ligt hem blijkbaar wel qua voorkeur, zijn spel past daar toch minder denk ik.
Al zal hij daar ook vast wel slagen hoor.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Barcelona als club en stad ligt hem blijkbaar wel qua voorkeur, zijn spel past daar toch minder denk ik.
Al zal hij daar ook vast wel slagen hoor.
Waarom? Suarez vind ik in zijn spel erg op Messi lijken. Die past ook goed bij zon club. Suarez is een technische speler met veel snelheid, techniek en scorend vermogen. En hij kan overal in de aanval spelen. Die past zeker wel bij Barcelona. Messi en hij op de flanken. Zlatan in de spits. Hoe geweldig kan je aanval zijn! 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Voldano gelezen over waarom bijna alle Nederlanders weg moesten/mochten?
Grappige verschrijving. 
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Waarom? Suarez vind ik in zijn spel erg op Messi lijken. Die past ook goed bij zon club. Suarez is een technische speler met veel snelheid, techniek en scorend vermogen. En hij kan overal in de aanval spelen. Die past zeker wel bij Barcelona. Messi en hij op de flanken. Zlatan in de spits. Hoe geweldig kan je aanval zijn!
Messi vind ik ook niet echt een typische Barca speler, maar die is zo goed dat het niet echt uitmaakt.
kan me geen Barca buitenspelers herinneren die zoveel dribbelen op de flank en naar binnen trekken.
De laatste was Rivaldo en die kreeg er constant voor op zn flikker omdat dit niet in het systeem paste.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik moet nog maar zien dat Suarez een betere speler is dan Pedro eerlijk gezegd.
Denk dat bijv. een Arsenal dan eerder bij hem komt dan bij een Dembele, die zelfs in de Nederlandse competitie niet verder komt dan 10 goals
Vorig seizoen 10 goals in 23 wedstrijden, zo slecht is dat nou ook weer niet (zeker als je rekening houdt met zijn blessures en het feit dat hij ook regelmatig als rechtermiddenvelder werd opgesteld). Een fitte Dembele maakt er wel 15 in een seizoen. Natuurlijk kan het veel beter en ik sla Suarez ook een niveau (of 2 of 3) hoger aan, maar zo weinig scoort ie nou ook weer niet. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
kan me geen Barca buitenspelers herinneren die zoveel dribbelen op de flank en naar binnen trekken.
De laatste was Rivaldo en die kreeg er constant voor op zn flikker omdat dit niet in het systeem paste.
Edit. het lulligste was nog wel dat rivaldo op die plek tot beste voetballer te wereld werd gekozen, hij kreeg trouwens niet op zn flikker want hij wou zelf altijd op 10 spelen en v, gaal wou dat juist niet.
oja, we gaan suarez toch niet met messi vergelijken, beetje erg groot verschil 
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Jep, de overschatting van Suarez is grenzeloos.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
oja, we gaan suarez toch niet met messi vergelijken, beetje erg groot verschil
Het zou niet verkeerd zijn als je de teksten eens goed zou lezen.
Qua manier van spelen lijkt hij op Messi, niet qua niveau.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Qua manier van spelen lijkt hij op Messi, niet qua niveau.
Maar je geeft wel aan dat Suarez nu een versterking zou zijn voor de Barca-aanval.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Suarez zou in ieder geval een versterking in de breedte zijn. En dat is voor topclubs erg belangrijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar ze hebben Pedro, Suárez (Jeffren red.) en Bojan natuurlijk al.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat je Suarez eerder met Henry moet vergelijken (niet qua type speler maar qua positie) en dat dan Suarez wel degelijk een versterking/verbetering zou zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Allemaal spelers die prima daar uit de voeten kunnen en vooral Jeffren Suarez is een goede optie voor die kant. Nu is Luis beter maar over een paar jaar is Jeffren één van de beste flankspelers in de Liga BBVA.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dus Suarez is de beste optie op dit moment voor de linkerkant? Wel knap overigens dat Guardiola de jeugd een kans durft te geven en langzaam deze spelers inpast. Dat maakt hem voor mij een nog betere trainer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Luis Suarez zal bij dit hedendaagse Barca Henry er wel uit kunnen spelen. De vraag is hoelang het duurt aangezien ze toch wel drie groeibriljantjes hebben lopen.
Valt mij ook op bij Guardiola, Pedro stond dit weekend ook in de basis. Ook erg belangrijk om de jeugd kansen te geven. Ook een reden waarom ik Jol helemaal niks vindt. Die stelt een Bakircioglu of Rommedahl regelmatig op terwijl er in dej eugd een Sarpong loopt. En zo zijn er meer voorbeelden, pure kapitaalvernietiging.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.