- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Klopt helemaal, dat maakt voor mij Jol al een heel wat mindere trainer t.o.v. bijv. Guardiola. Ik had ook meer verwacht van Jol, wat dat betreft trouwens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, ik ook wel. Had verwacht dat ie wel zou kiezen voor de jeugd, vooral als er in de jeugd genoeg gelijkwaardig materiaal rondloopt.
Edit: eigenlijk schandalig dat je spitsen koopt (en nu willen ze er van de winter weer één halen) terwijl je Castillion hebt rondlopen. Ben ik toch wel een fan van, geweldige speler. Terecht dat ie zich beraadt over zijn toekomst in Amsterdam.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Luis Suarez zal bij dit hedendaagse Barca Henry er wel uit kunnen spelen.
Ik moet het nog zien.
Vind Suarez een overschatte mooi-weer voetballer die enorm veel kansen mist en regelmatig lijkt te denken dat je door een tegenstander heen kunt lopen. Moet nog veel leren voor 'ie van waarde kan zijn voor een topclub.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat moet hij juist leren bij een topclub. Zo was Messi jaren geleden ook.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Maar je geeft wel aan dat Suarez nu een versterking zou zijn voor de Barca-aanval.
Hij zou er zeker mee kunnen draaien. Hij zal niet meteen een ster als Messi zijn maar Suarez kan dat niveau denk ik aan ja. Als enige Ajacied momenteel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, ik ook wel. Had verwacht dat ie wel zou kiezen voor de jeugd, vooral als er in de jeugd genoeg gelijkwaardig materiaal rondloopt.
Edit: eigenlijk schandalig dat je spitsen koopt (en nu willen ze er van de winter weer één halen) terwijl je Castillion hebt rondlopen. Ben ik toch wel een fan van, geweldige speler. Terecht dat ie zich beraadt over zijn toekomst in Amsterdam.
Hier snap ik weer weinig van. Jol kiest toch ook voor de jeugd? Kijk eens hoe jong de basis 11 van Ajax gemiddeld is. Jol heeft bv jeugdspeler Alderweireld een vaste plek gegeven, heeft het vertrouwen aan de jonge Aissati gegeven en hij laat ook steeds merken dat hij Mickey weer aan het voetballen probeert te brengen.
Maar niet 1 ploeg kan zonder routine goed draaien. Ja, je kan het ook overdrijven met routine zoals Feyenoord de vorige 2 jaar
Die waren door de leeftijd niet meer vooruit te branden haha.
Moet wel zeggen dat de aankopen van Jol tot nu toe niet al te best draaien. Misschien verandert dat nog maar het is niet fijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hier snap ik weer weinig van. Jol kiest toch ook voor de jeugd? Kijk eens hoe jong de basis 11 van Ajax gemiddeld is.
Die zaten al in het eerste, en het gaat mij om het feit dat hij een Bakircioglu verkiest boven Sarpong, een Pantelic haalt terwijl je Castillion hebt. Als je niet inboet voor kwaliteit dan moet je voor de jeugd kiezen. Die kunnen dan flinke stappen maken.
True..
Geen Ajax jeugd en speelt echt verschrikkelijk slecht.
Ook geen Ajax jeugd maar wel fijn dat ie vertrouwen blijft houden in Sulejmani.
Dat is waar maar ik opper ook niet voor een totaal jeugdelftal.
Die waren door de leeftijd niet meer vooruit te branden haha.
Inderdaad maar dat was weer een ander uiterste
.
Snap ik ook niet echt. Vooral Atouba snap ik niet, die heeft hij al bij Tottenha men HSV gehad en daar ook op een gegeven moment op de tribune gezet. Je zou bijna gaan denken dat het zijn onwettige zoon is ofzo.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat Aissati slecht speelt neemt niet weg dat Jol er wel een hele jonge speler opstelt en hem het vertrouwen geeft.
Verder kan ik me goed vinden in je woorden hoor. Maar we hebben momenteel geen overdreven goede lichting. Ik vind een Siem de Jong, Martina of Sarpong niet veel bijzonders. Donald wel, maarja, ik heb ook liever Enoh en De Zeeuw (en Gabri). Alleen Zeegelaar zie ik veel liever dan bv Kennedy.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Jawel, maar Pedro en Jeffren zijn ook een stuk minder dan Messi en toch krijgen ze regelmatig een kans.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax gaat in winter voor Trochowski
woensdag 07 oktober, door Modo88, Adam, 13:26u, Vi ,interview Jol
Ajax heeft afgelopen zomer in de zoektocht naar een nieuwe compagnon voor Luis Suarez gemeld bij Sevilla spelende Alvaro Negredo. De speler was financieel niet haalbaar, waarna Ajax richting Alves ging. Alves zou zo\'n 6 miljoen moeten kosten, maar de salaris eisen van de heer Alves waren te gortig.
Uiteindelijk is gekozen voor Pantelic, van wie Jol zegt dat hij Herta BSC vrijwel persoonlijk naar de subtop heeft geschoten, en refereert zijn vertrek naar de lage stand op de ranglijst.
Verder verklaart Jol in een interview met VI, dat Sulejmani geen lnksbuiten is. Sulejmani moet gezien worden als jong Ajax speler en in de ruimte is \'\'Mickey\'\' een speler die niet meer te houden is.
Jol geeft in het interview aan dat Ajax in de winterstop zijn zinnen gaat zetten op zowel Bouhlarouz, als een rechtsbuiten. \'\' We zijn voor de rechterflank al een tijd in gesprek met HSV over Trochowski. Ik kan helaas niet meer zeggen dan dat we ons best doen en er het beste van maken.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Loser.
Kopen kopen kopen. En als het tegenzit: meeeehhh. Braamhaar fluit tegen ons. Meeehhhhh.
Roei es met de riemen die je hebt zeg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Shrek is koopziek geworden. Ik hoop dat ze een spits halen, dat zal de druppel wel wezen voor Castillion, en dan komt ie maar lekker naar Zuid. Word een waar koningskoppel Castaignos en Castillion
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jol kan er niks aan doen dat hij in de zomer nauwelijks geld kreeg en het moest doen met Ajax onwaardige spelers als Kennedy en zijn vriendjes.
Alleen zou hij beter eerst eens flink moeten gaan saneren. Een speler 10 raken we graag kwijt. We hebben elke week jongens als Wielaert en Lindgren in jong Ajax spelen. Nee, dat schiet op. Maar Trochovski (wordt indien hij komt weer lastig...heb net een tijdje Bakircioglu onder de knie
) is wel een meerwaarde uiteraard.
PS: Elke club koopt spelers, zeker als het tegenzit.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Loser.
Roei es met de riemen die je hebt zeg.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kan je niet eens stoppen met die vervelende smilie elke keer?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Maar A&L, zeker jou moet dit aanspreken:
weet je nog in 1996? Ajax en PSV zaten beide achter Ronaldo aan, Ajax kon em niet betalen, PSV wel.
In plaats van achter een andere spits aan te gaan en het risico te lopen van kapitaalvernietiging zei Louis van Gaal: Wij hebben het grootste talent van Nederland hier al rondlopen, deze jongen krijgt van mij alle kans.
De rest is history om maar eens een cliché erin te gooien. Kluivert werd met Ajax Europees en zelfs Wereldkampioen en PSV won geen prijs met Ronaldo.
Kijk, als je geen jeugdspeler in dúrft te passen, zoals Jol, dan kunnen ze natuurlijk nooit zich aanpassen aan het niveau van het eerste elftal.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat is een uitzonderlijk voorbeeld DD. Toen was de lichting magnifiek. Alle grote talenten hebben bij Ajax wel de kans gegeven maar een aantal nu verdienen dat niet. Je kan Martina of de Jong wel elke week opstellen maar hij blijft niet goed genoeg.
PS: Ik had wel eens een voorhoede willen zien met Kluivert EN Ronaldo 
Kluivert was sowieso toch wel doorgebroken met zoveel kwaliteit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Castillion wordt nog beter dan Kluivert.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zit jij soms elke maandagavond op de Toekomst? 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ajax gaat in winter voor Trochowski
woensdag 07 oktober, door Modo88, Adam, 13:26u, Vi ,interview Jol
Een hoogst onleesbaar stuk, waar haal je dat nu weer vandaan?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Is uitstekend leesbaar dus ik weet niet waar je het vandaag haalt. De bron is ieder geval Ajax Showtime en daar heeft uiteraard iemand vandaag de nieuwe VI ontvangen met een interview met Jol. Zal hem vanavond wel eens halen. Ik moet toch maar eens lid worden...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Die Roberto Carlos is toch niet meer goed genoeg....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Roberto Carlos wil gratis voor Real spelen | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Arme Drenthe ..
Arme Carlos.... Denk dat Drenthe op elk vlak beter is. (op wat ervaring na)
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Arme Carlos.... Denk dat Drenthe op elk vlak beter is. (op wat ervaring na)
. Carlos is nog een prima back en troeft Drenthe op elk vlak af. Drenthe mag nog niet eens dezelfde lucht inademen als Carlos.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Is uitstekend leesbaar dus ik weet niet waar je het vandaag haalt. De bron is ieder geval Ajax Showtime
Hier mis ik 'de voor' voor 'Sevilla'. En 'compagnon' voor Suarez? Bedoelen ze dan een spits? Een middenvelder die in zijn rug kan spelen?
Welke Alves? Afonso?
Hertha met een H, maar vooruit. Verder deugt dit stukje van geen kant. Hij heeft Hertha naar de subtop geschoten maar ze staan nu laag? Refereren wordt hier ook niet goed gebruikt.
Sulejmani is geen linksbuiten maar een jong Ajax speler? Wtf...
Ik val niet zo snel over een tikfoutje hoor maar dit is wel heel treurig.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Dat komt door het nieuwe berichten systeem, zo kunnen sommigen er nog moeilijker vanaf blijven. Ik voorspelde al zoiets in het opmerkingen forum

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het valt wel op dat meerdere spelers zich gewoon bij clubs aanbieden. Ook Sol Campbell na zijn flirt met oude club Tottenham ( maar dan zitten er straks geen supporters meer
en nu heeft ei zich aangeboden bij Arsenal.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Verder verklaart Jol in een interview met VI, dat Sulejmani geen lnksbuiten is.
Blijf dat een ongelofelijke constatering vinden. Die man dolde alles en iedereen toen die iedere week vanuit de linkerflank kwam.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.