- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jol moet een dikke boete krijgen voor wat ie zegt over dat Brama vaak tegen Ajax fluit. Kreeg Verbeek ook.
Brama? Je denkt geloof ik in clubnamen. Braamhaar zou kunnen haha.
En ik heb niks gelezen van Jol na afloop maar als dat gezegd is, dan moet Jol niks zeggen. Ik vond Braamhaar niet slecht vanmiddag. Ik vind zon zak aardappelen als Pieter Vink echt heel erg maar Braamhaar vind ik normaliter een behoorlijke scheids, zo ook vandaag. Overigens vind ik het onzin om een coach een boete te geven wegens kritiek op de scheids. Als dat al niet meer mag.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Haha idd Braamhaar xD
Maar Jol zei net bij Studio Sport dat hij had gehoord dat het wel vaker gebeurde dat er op zo gefloten werd. En op de vraag of ie vond dat er in het algemeen tegen Ajax werd gefloten zei ie: nee, door Braamhaar
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Wat is teletekst een Geile site vandaag xD
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha idd Braamhaar xD
Maar Jol zei net bij Studio Sport dat hij had gehoord dat het wel vaker gebeurde dat er op zo gefloten werd. En op de vraag of ie vond dat er in het algemeen tegen Ajax werd gefloten zei ie: nee, door Braamhaar
Ik vind Vink wel altijd in ons nadeel fluiten. Bij Braamhaar heb ik dat gevoel niet zo.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Die rode kaart sloeg natuurlijk wel helemaal nergens op.. dacht even dat hij zich in kaart had vergist toen ik het zag.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
YouTube - Braamhaar Happy on GOAL ! WOW AMAZING !
Nou genoeg over Braamhaar, is dat ook weer uit de wereld.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Even een eervolle vermelding voor Cesc Fabregas, 4 assists en 1 wonderschone goal. Wat een wereldvoetballer.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Overigens vind ik het onzin om een coach een boete te geven wegens kritiek op de scheids. Als dat al niet meer mag.
Is ook onzin, voor mij hoeft dit ook niet. Maar als ze bij de knvb consequent zijn dan geven ze Jol een boete. Harm Van Veldhoven kreeg vorig seizoen ook een boete en een voorwaardelijke schorsing voor kritiek op de arbitrage.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Wat een prachtig doelpunt van Janssen weer trouwens. Snap niet dat die man niet elke week speelt ipv Tiote of Perez. Wat een geweldenaar is het !!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Janssen is een heel ander type dan Tiote, dan gaat het dus ten kosten van Perez, wat een goede keus zou zijn.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Ja weet ik, maar ik vind als Twente supporter dat McLaren te vaak voor een te verdedigende opstelling kiest op dit moment. Tegen een tegenstander als Fenerbahce, Ajax, Feyenoord of PSV kan ik me dat voorstellen maar ik zou in wedstrijden als tegen VVV of Heracles graag een wat aanvallender middenveld zien met Janssen, Perez/Akram vooruit en alleen Brama erachter. Maar zolang we de punten op deze manier halen hoor je mij verder niet klagen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bepaald F1 ploeg McLaren ook al de opstelling bij Twente?
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Bepaald F1 ploeg McLaren ook al de opstelling bij Twente?
Haha ik schrijf die naam altijd verkeerd en vandaag ook met Braamhaar/Brama, dus blijkbaar heb ik een paar flesjes grolsch te veel gehad xD
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Die McLaren grap blijf je elke week ook weer maken he. 
Overigens over F1 gesproken, Vettel! 
Maar dat interesseert de meeste hier niet helaas. De crash van Jaime Alguersuari liet weer een mooi staaltje techniek zien.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik maak die grap net zo lang tot men de naam van de man goed spellen kan. Zo lastig is hij niet. 2x een c gebruiken.
Verder is F1 stom 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
---HunterMeter---
Serie A - Champions League = Totaal
Wedstrijden 7 - 2 = 9
Basis 4 - 0 = 4
Invaller 2 - 1 = 3
Gepasseerd 0 - 1 = 1
Blessure 0 - 0 = 0
Schorsing 1 - 0 = 1
Minuten 277 - 3 = 280
Goals 0 - 0 = 0
Assists 0 - 0 = 0
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik hoop wel dat het Milan bestuur vertrouwen blijft houden in Leonardo. Ik heb het best te doen met die man, kon zich amper versterken, heeft een over-the-top selectie en Europa's grootste idioot die over zijn schouders meekijkt.
Al zou het wel een mooi moment zijn voor Marco's payback. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
---HunterMeter---
Wedstrijden 7 - 2 = 9
Basis 4 - 0 = 4
Invaller 2 - 1 = 3
Gepasseerd 0 - 1 = 1
Blessure 0 - 0 = 0
Schorsing 1 - 0 = 1
Minuten 277 - 3 = 280
Goals 0 - 0 = 0
Assists 0 - 0 = 0
Arme Klaas 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop wel dat het Milan bestuur vertrouwen blijft houden in Leonardo. Ik heb het best te doen met die man, kon zich amper versterken, heeft een over-the-top selectie en Europa's grootste idioot die over zijn schouders meekijkt.
Al zou het wel een mooi moment zijn voor Marco's payback.
Toch snap ik Leonardo ook niet. Stelt ie wel vaak Ronaldinho op (ja toevallig maakt hij 1-1 vandaag maar hij is alweer gezien in de disco vlak voor de wedstrijd) en koop je Huntelaar en heb je niet volledig vertrouwen in hem. Als Leonardo Huntelaar goed gescout had dan wist hij dat KJH altijd opstart tijd nodig heeft maar dat hij daar doorheen komt als hij gewoon volle wedstrijden mag spelen. Ten Cate wisselde Huntelaar in het begin ook vaak en liet hem anders voetballen dan als pure afmaker. Dan heb je niet veel aan hem. Gewoon KJH a la Inzaghi 90 minuten laten staan en hem geen lastige taken geven. Dan gaat hij zeker veel goals maken.
!!!!*Lucky
-
- 3933 berichten
- 2935 stemmen
---HunterMeter---
Wedstrijden 7 - 2 = 9
Basis 4 - 0 = 4
Invaller 2 - 1 = 3
Gepasseerd 0 - 1 = 1
Blessure 0 - 0 = 0
Schorsing 1 - 0 = 1
Minuten 277 - 3 = 280
Goals 0 - 0 = 0
Assists 0 - 0 = 0
Dat ziet er niet zo best uit. Maar bij ajax ging het in het begin ook niet al te best, hopelijk is dat hetzelfde verhaal bij AC milan, en scoort ie binnekort aan de lopende band goals! 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Arme Klaas
Indeed.
Denk dat ze hem na dit seizoen er snel uitschoppen. Klein transferbedrag om er maar vanaf te zijn,en dan zullen de subtoppers/middenmotors uit Engeland en Duitsland hun slag wel slaan. Om een of andere reden weet hij niet te slagen bij de grote clubs.
De deur in Amsterdam staat nog altijd open Klaas !!!!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Indeed.
Om een of andere reden weet hij niet te slagen bij de grote clubs.
De deur in Amsterdam staat nog altijd open Klaas !!!!
Valt wel mee. Zijn gemiddelde bij Real was uitstekend. Alleen is daar van de zomer Perez met een koopstorm overheen geknald door een matig seizoen.
En Milan is gewoon een matige en verouderde ploeg. Als men niet het spel op KJH inspeelt dan wordt het lastig. Hij is niet iemand van de combinatie. Hij moet goede ballen krijgen en dan maakt hij ze af.
Ben benieuwd of Milan nog gaat draaien.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Noem ik ADO dan? Ik zeg donderdag. Ajax reist naar Brussel, speelt, reist terug en blijft in Kerkrade omdat het nog kort dag was. Ja, dat is zeker een excuus als je speelt tegen een ploeg die een hele week fit was.
Kom nou toch. Een paar uurtjes in de bus zitten, daar moeten die profs maar tegen kunnen hoor. En een wedstrijd meer spelen ook.
Een goedgetrainde voetballer kan makkelijk 2 wedstrijden in 4 dagen spelen. Je loopt ook hoogstens 10 kilometer in een wedstrijd op eredivisieniveau, da's wel wat anders dan een marathon.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bij een Marathon hoef je niet zwaar geconcentreerd te blijven op tegenstanders die op je af komen en heb je niet de hele tijd ook een bal voor je uit te schoppen. Dus wat dat betreft....
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wat een prachtig doelpunt van Janssen weer trouwens. Snap niet dat die man niet elke week speelt ipv Tiote of Perez. Wat een geweldenaar is het !!
Janssen speelt meestal wel hoor. Tiote zit veel vaker op de bank (maar komt er meestal in als Perez gewisseld wordt).
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Noem ik ADO dan? Ik zeg donderdag. Ajax reist naar Brussel, speelt, reist terug en blijft in Kerkrade omdat het nog kort dag was. Ja, dat is zeker een excuus als je speelt tegen een ploeg die een hele week fit was. Ik zeg niet de hoofdreden, maar wel 1 vd redenen. En zo raar is dat ook niet. Ik zeg dit niet door de uitslag. Ik zeg dit door wat ik zag. In de 2e helft waren ze duidelijk moe.
Ja ik vind dat je als prof toch wel twee keer in vier dagen moet kunnen spelen. Hebben bovendien alles tot hun beschikking om die reis eruit te masseren. Moe in deze fase van de competitie mag dan ook nooit een excuus zijn wat mij betreft. Als jij hebt gezien dat ze moe waren vind ik dat dan ook een brevet van onvermogen aan de medische staf of de trainer.
Ga jij eens een marathon lopen. De 1e loop je misschien goed uit. Loop hem 3 dagen later nog eens. Dan heb je het halverwege ook wel gehad.
Totaal onvergelijkbaar omdat de vorm van zwaarte verschilt. En niet een klein beetje ook. Een marathon lopen doe je dan ook maar enkele keren per jaar zelfs al ben je super getraind.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Bij een Marathon hoef je niet zwaar geconcentreerd te blijven op tegenstanders die op je af komen en heb je niet de hele tijd ook een bal voor je uit te schoppen. Dus wat dat betreft....
Ach, ze hebben tussendoor nog een kwartier rust en bovendien wordt erin de meeste helften maar 26, 27 minuten actief gevoetbald. Dus tijd zat om weer even op adem te komen.
Ik zeg niet dat een voetbalwedstrijd spelen geen zware inspanning is, maar een goed getrainde volwassene moet dat zonder probleem 2 keer per week kunnen doen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, het wordt wel wat treurig met hem en Oranje. Het goede nieuws is dat de veel betere vd Vaart er daardoor toch wel bij zit. Boulahrouz voor Ooijer die ook afgezegd heeft vind ik ook prima.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Mwah Boulah is echt bij gebrek aan beter, Boulahrouz kan beter terugkomen naar Nederland waar hij wel regelmatig kan voetballen. Ik geloof niet dat die nog ooit zijn niveau gaat halen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.