• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.279 gebruikers
  • 9.390.560 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23503 berichten
  • 77023 stemmen

Wat heb ik een hekel aan dat Brazilie en vooral tuimelaar Robinho ( die was echt 3 keer niks) , Zuid-Afrika had zeker meer verdient

dit was echt jammer ik had de pingels graag gezien...

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Been verwacht voor zaterdag een rechter centrale verdediger op de Feyenoord velden. Naar alle waarschijnlijkheid - de geruchten gaan dat hij inmiddels in het Erasmus wordt gekeurd - gaat het om Ryan Donk.

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Bij AZ uit de gratie, vanwege ruzies, etc. Koeman heeft ook geen vertrouwen in hem. Hij schijnt nogal een lastige jongen te zijn, maar met Been aan het roer, verwacht ik wel dat hij beter kan worden.

Zojuist aan Club Brugge verkocht.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Oké, dan kunnen we dat uitsluiten. Ik word overigens gek van alle geruchten die er tegenwoordig zijn met het internet. Het wordt steeds gekker. Vroeger keek je gewoon om de 10 minuten op teletekst.

Ik vind het niet erg dat Donk niet komt.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Zwaar overschatte speler.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Precies en bovendien een lastige jongen.

Nu wordt Feyenoord weer in verband gebracht met een Poolse en een Servische verdediger....

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ze moeten Kah halen. De man hoeft maar 1x te lachen en de Kuip straalt als nooit tevoren.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Ze moeten Kah halen.

Afblijven van onze Kah!

Ik zie hem ook niet snel voor een andere Nederlandse club spelen.

Hij heeft een Rodahart.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Een Rodahart?

Hmm.

Dan zal ik gaan voor Sankoh. Zelfde reden.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Hallo, Feyenoord wil hogerop hé.

Met alle respect, maar Sankoh en Kah zijn niet goed genoeg voor het niveau dat Feyenoord nastreeft. Niet weer van die net niet spelers. Bahia en Hofland zijn niet beter, dat klopt.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Haha, als Kah in vorm is dan bestaat er in Nederland geen betere mandekker. Vooral tegen fysiek sterke spitsen is hij fantastisch.

Geeft zich ook altijd 100%, dat kan je niet van iedereen zeggen. Zeker een versterking voor Feyenoord.

Zonder hem waren we kansloos gedegradeerd, daar mag je zeker van zijn.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Feyenoord heeft een verdediger nodig die ook opbouwende kwaliteiten heeft. Die hebben ze momenteel namelijk niet. Dan ga je weer een Kah of een Sankoh kopen. Ik denk dat Feyenoord met Bahia al een soorgelijk type heeft. Verdedigend was Bahia - hoewel ik hem altijd heb afgevallen - best goed dit seizoen. Fel en geconcentreerd, ook al maakte hij hier en daar een cruciale fout. Maar dat is precies wat Kah en Sankoh ook continue doen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Rico, je weet dat ik dol op je ben.

Maar nu praat je onzin, wie in Nederland is er beter als Sankoh? Hij is bovendien sinds gister officieel Nederlander! Bahia mag zn veters nog niet strikken!

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Sankoh zal op dit moment beter zijn dan Bahia, maar ik vind Sankoh veel te wisselvallig. Als hij echt zo goed was geweest, hadden de clubs toch al voor hem in de rij gestaan? Of is dat ook zo?

Geen slechte voetballer. Wel overschat door jou.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Let op mijn woorden Rico, sowieso binnen nu en 2 jaar voetbalt hij moeiteloos in de Premier League.

Inderdaad waren zijn foutjes altijd een slechte eigenschap, maar het afgelopen seizoen heeft hij slechts 1 grote fout gemaakt, dus daar zit progressie in.

Qua talent, hardheid, snelheid en fysiek is ie echt goed hoor.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Oké, dan gaan "we" hem kopen.

Ik vertrouw op je.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Die kunnen jullie niet betalen joh.

Levchenko dan? Die is transfervrij.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Tourselectie Astana is bekend gemaakt:

Alberto Contador (Spa)

Lance Armstrong (VSt)

Levi Leipheimer (VSt)

Yaroslav Popovych (Oek)

Andreas Kloden (Dui)

Haimar Zubeldia (Spa)

Sergio Paulinho (Por)

Dmitriy Muravyev (Kaz)

Gregory Rast (Zwi)

Dat kan toch haast niet goed gaan; 5 renners die in potentie de Tour zouden kunnen winnen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ben eerder benieuwd hoeveel van deze hardfietsers na afloop van de fietswedstrijd in Frankrijk nog mogen fietsen.

starbright boy (moderator films)

• 22439 berichten
  • 5132 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Dat kan toch haast niet goed gaan; 5 renners die in potentie de Tour zouden kunnen winnen.

Vier, Popovych zeker niet en Zubeldia ook niet.

Maar het is een belachelijk goede ploeg. Duidelijk samengesteld volgens de US Postal methode, maar dan nog een stuk beter (op papier in elk geval). Grootste gevaar zit er misschien in dat er teveel kapiteins op het schip zitten.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

starbright boy schreef:

(quote)

Vier, Popovych zeker niet en Zubeldia ook niet.

Ik rekende Popovych er wel toe, maar baseerde dat op resultaten uit het verleden. Heb het wielrennen eigenlijk maandenlang niet echt gevolgd. Laat hij weinig meer zien tegenwoordig?

Maar het is een belachelijk goede ploeg. Duidelijk samengesteld volgens de US Postal methode, maar dan nog een stuk beter (op papier in elk geval). Grootste gevaar zit er misschien in dat er teveel kapiteins op het schip zitten.

Dat dus. Voor de kijker zou het echter enkel leuk zijn als er binnen deze ploeg ook wat concurrentie komt i.p.v. enkel knechtenwerk voor Contador.

starbright boy (moderator films)

• 22439 berichten
  • 5132 stemmen

Popovych is nooit echt de ronderenner geworden die men een paar jaar geleden in 'm zag (Armstrong himself zag 'm als zijn opvolger). In alle grote ronden komt hij gewoon serieus tekort om echt een kanshebber te worden. Hij is simpelweg een maatje te klein.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Ryan Donk nu officieel naar Club Brugge.

Ik ken hem eigenlijk niet, maar heb nog niet veel goeds over hem gehoord. Is het een echte versterking voor Club Brugge?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Zeker een versterking voor Brugge want die verdediging van hun is vaak echt hopeloos.

Al die negativiteit rond Donk snap ik niet. Hij is zeker geen slechte speler.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Die gaat dan nu echt niet beter worden.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Munsterman is niet bang voor Elia en Arnautovic

Het laat voorzitter Joop Munsterman koud dat Eljero Elia en Marko Arnuatovic beiden enkele keren hebben gezegd niet meer voor FC Twente te willen spelen.

Elia staat in de belangstelling van Ajax en Hamburger SV en maakte na afloop van de KNVB-bekerfinale bekend dat hij zijn laatste wedstrijd in het shirt van FC Twente had gespeeld. Arnautovic praat met Internazionale over een transfer en beschouwt zijn avontuur in Enschede als een afgesloten hoofdstuk.

Zo denkt Munsterman er niet over, vertelt de voorzitter in Voetbal International. 'Af en toe lijkt het wildwest, met Braziliaanse, Alves-achtige toestanden', verwijst de preses naar de soap rondom de verkoop van Afonso Alves door SC Heerenveen in de winter van 2007/08. 'Maar bij Alves waren er tenminste nog behoorlijke bedragen in het spel.' De Braziliaan vertrok voor twintig miljoen euro naar Middlesbrough.

'Als het niet tot een transfer komt, komen die jongens keurig terug. Wat willen ze dan? Twee jaar op de tribune zitten? Die spelers hebben een contract getekend en moeten lekker gaan voetballen', beveelt Munsterman, die tot nu toe niet onder de indruk is van de voorstellen van HSV, Ajax en Inter.

'Biedingen van Ajax op Elia zullen we blijven weigeren. Of het moet een extreem bedrag zijn, dat domweg niet is te weigeren. We verkopen liever niet meer in het binnenland. Ook het bod van HSV is oninteressant', veegt Munsterman de naar verluidt zes miljoen euro van tafel. 'Die club staat bekend als koopjesjager. Ze hebben eerder Rafael van der Vaart en Nigel de Jong voor een prikkie opgehaald en voor veel geld doorverkocht. Daar werken wij niet aan mee.'

'Hetzelfde geldt voor een verhuurconstructie met Arnautovic. Dan geef je een half jaar de controle over die jongen volledig uit handen. En als het dan niet tot een definitieve transfer komt, weet je ook niet in welke fysieke en mentale staat zo'n speler terugkomt.'

Dat is nog eens harde taal van een voorzitter.

Elia is wel echt een sufkut dat hij in de winter verlengd heeft.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Vind het toch een rare selectie die Astana, lijkt me een gevalletje van op veel verschillende paarden wedden, ik betwijfel of dat goed gaat.

En ook zo'n Zubeldia is niet echt een knecht.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha ga weg, Donk is bijzonder matig. Nja, voor Belgische competitie begrippen misschien niet maar het zegt wel genoeg dat hij in NL nooit gewild is, dat AZ hem dumpte en dat ze in Engeland ook geen moeite voor hem toen.

Ik dank Donk van harte voor de eigen goal in de CL play offs tegen ons plus zijn penaltymisser (als enige) waardoor Ajax de beker won. Verder heb ik geen positieve herinneringen aan Donk.

Kan Koster bij Ajax niet eens wat overbodige namen wegkopen of huren? Sno bv. Nu met gratis Rommedahl.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Sno bv. Nu met gratis Rommedahl.

Die mag je anders ook richting Kerkrade sturen als je wil.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

kos schreef:

Vind het toch een rare selectie die Astana, lijkt me een gevalletje van op veel verschillende paarden wedden, ik betwijfel of dat goed gaat.

En ook zo'n Zubeldia is niet echt een knecht.

Het lijkt me duidelijk dat ze alles op Contador zetten. Klöden en Leipheimer zijn sowieso te licht om de tour te kunnen winnen, maar zullen wel 2 geweldige knechten zijn, daarnaast heb je ook Zubeldia en Popovitsj nog. Armstrong krijgt schijnbaar een vrije rol. Met deze ploeg is Contador wat mij betreft de torenhoge favoriet.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Die mag je anders ook richting Kerkrade sturen als je wil.

Jullie hebben schijnbaar geen geld want anders had ik van Geel al wel verwacht zoals ook met Delorge.

Spelers als Kennedy, Sno, Rommedahl en ook jeugdige talenten als Donald, vd Heijden, Sarpong etc moet je verkopen en/of verhuren (talenten verhuren dus).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.