• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.262 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.663 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De Onyewu van Standaard Luik? Speelt vanavond een puike pot.

Brazilie wint wel. Z Afrika is ook een stuk zwakker dan de USA. Moet niet aan USA-Afrika als finale denken.

Jawel joh, dan krijgen we alsnog Spanje - Brazilie

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

lykathea schreef:

(quote)

Jawel joh, dan krijgen we alsnog Spanje - Brazilie

Had ik niet eens aan gedacht! Ik volop voor Zuid-Afrika supporteren morgen

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De Onyewu van Standaard Luik?

Inderdaad, hij is het ook waarover een een tijdje geleden zei dat hij zo goed bij Ajax zou passen. Ajax zoekt een goede verdediger, en hij is eigenlijk net het type wat ontbreekt, en hij is transfervrij.

Zou mooi zijn geweest om hem in Nederland te zien, al zou hij volgens mij het best in de Premier League passen.

Geld maakt hem ook niet veel uit zei hij laatst nog, hij wil gewoon een nieuwe uitdaging.

Helaas staat hij nu dicht bij Fenerbahçe.

Bij Standard hopen ze natuurlijk dat hij nog minstens voor een half jaartje blijft om Champions League te spelen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ahaha, Boukhari die trots verteld dat ie in belangstelling staat van Feyenoord, terwijl ie gewoon zichzelf heeft aangeboden.

De hoer.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Hehe mooi om te zien hoe iedereen altijd hetzelfde leest op VI en dat vervolgens verder forumt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hehe mooi om te zien hoe iedereen altijd hetzelfde leest op VI en dat vervolgens verder forumt, vervolgens iemand die dan weer post hoe iedereen dit doet en met deze post iets wil bereiken.

Maar..

wat?

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Neuh niks, gewoon een observatie en vind het grappig dat het gebeurd. Was niet tégen je gericht ofzo.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Don Dijk schreef:

Ahaha, Boukhari die trots verteld dat ie in belangstelling staat van Feyenoord, terwijl ie gewoon zichzelf heeft aangeboden.

De hoer.

Lerby ja, zijn zaakwaarnemer. Gewoon om Boukhari extra in de aandacht te brengen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Wicked geobserveerd.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Geen probleem.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax Showtime, das mijn bron!

Ik bezoek VI nauwelijks. Alleen als de videocolumns van Johan Derksen draaien

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Prachtige Frank de Boer imitatie weer vanochtend bij Edwin Evers. .

Zat ie in Zuid-Afrika om van alles te regelen. 'Ja, Robben heeft schijnbaar een eigen eiland, is zeker spotgoedkoop' . .

En daarna op de Vuvuzela spelen.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Albiol naar Real voor ongeveer 15 miljoen. Dat is wel een hele goede aankoop van Real en zeker voor een positie waar ze dat nodig hadden.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Prachtige Frank de Boer imitatie weer vanochtend bij Edwin Evers. .

Zat ie in Zuid-Afrika om van alles te regelen. 'Ja, Robben heeft schijnbaar een eigen eiland, is zeker spotgoedkoop' . .

En daarna op de Vuvuzela spelen.

Bart van Merwijk

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Simons zou PSV misschien verlaten voor zijn ex-club Club Brugge omdat hij met de komst van Engelaar niet meer zeker is van zijn plaats. (gerucht!)

David Villa zou dan toch niet naar Real Madrid gaan, wel naar Barcelona.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

V/d Sar waarschijnlijk naar ajax. Dan zal Stekelenburg willen vertrekken. Een keeper waar ajax nog wat langer plezier aan kan beleven. Op dit moment is v/d Sar natuurlijk een stuk beter.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ach wel nee joh. Dat gerucht posten een stel knuppels al dagen op Ajax Showtime. Geef mij maar eens een directe bron naar de Engelse krant die het zegt...

Net of Casillas naar Manchester vertrekt...

Overigens zou ik Sar niet weigeren, maar dat is wat anders.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Het staat in Daily Mail. Maar goed, wat daar waar van is... Er staat dat v/d Sar zelfs al een gesprek heeft gehad met Martin Jol.

Het zijn inderdaad -voorlopig- geruchten. Maar daar begint elke transfer mee.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Dat zou wel jammer zijn! Dan geef ik Ajax opeens wel heel veel kans op het kampioenschap.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Overigens zou ik Sar niet weigeren, maar dat is wat anders.

Dus dan kan hij komen?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Been verwacht voor zaterdag een rechter centrale verdediger op de Feyenoord velden. Naar alle waarschijnlijkheid - de geruchten gaan dat hij inmiddels in het Erasmus wordt gekeurd - gaat het om Ryan Donk.

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Bij AZ uit de gratie, vanwege ruzies, etc. Koeman heeft ook geen vertrouwen in hem. Hij schijnt nogal een lastige jongen te zijn, maar met Been aan het roer, verwacht ik wel dat hij beter kan worden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het staat in Daily Mail. Maar goed, wat daar waar van is... Er staat dat v/d Sar zelfs al een gesprek heeft gehad met Martin Jol.

.

Dan zie ik Steek ook vertrekken, en wat moeten we dan over een jaar als v/d Sar stopt ivbm zijn leeftijd ? Nieuwe keeper van het niveau Stekelenburg zal nergens goedkoop te vinden zijn, en momenteel acht ik keepers als Padt niet Ajax 1 waardig.

Nee Edwin, blijf nog maar lekker tot je pensioen in Manchester. Op lange termijn breekt dit Ajax op dan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het zijn inderdaad -voorlopig- geruchten. Maar daar begint elke transfer mee.

Link? Ik heb de site van DM bezocht maar vind niks.

Niet klakkeloos alle bronnen geloven. Ik kijk, zeker als de bron een buitenlandse bron is, meestal even hun site na of ze het wel echt melden.

Maar mocht het toch kloppen, hij is wel welkom. Kan nog 2 jaar mee lijkt me. Maar ik geef het gerucht 0,1% realisme.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Dan zie ik Steek ook vertrekken, en wat moeten we dan over een jaar als v/d Sar stopt ivbm zijn leeftijd ? Nieuwe keeper van het niveau Stekelenburg zal nergens goedkoop te vinden zijn, en momenteel acht ik keepers als Padt niet Ajax 1 waardig.

Nee Edwin, blijf nog maar lekker tot je pensioen in Manchester. Op lange termijn breekt dit Ajax op dan.

Mhow, stel, stel dat ie zou komen, dan kan Steek weg en wordt Vermeer 2e keeper die dan na Sar 1e keeper wordt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zuid Afrika speelt sterk tegen Brazilie. Leuk duel tot nu toe. Nog 0-0 maar ik voel een stunt aankomen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Jammer.

Die commentator was helemaal geil van Pienaar, maar vond hem maar matig spelen. Te trage handelingssnelheid vaak, veel balverlies door onnodig gepingel. Vond Modise veel beter.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zuid Afrika speelt sterk tegen Brazilie. Leuk duel tot nu toe. Nog 0-0 maar ik voel een stunt aankomen.

Ik vond het een onzettende kutmatch en begrijp absoluut niet waarom Dunga niet eerder wisselde.

Als het van mij had afgehangen, in de 60e minuut:

IN:

Dani Alves

Elano

Pato

OUT:

Fabiano of Robinho

Maicon

Ramires

Brazilië is door, na een zéér zwakke match. Wel prachtige vrije trap van Dani Alves, echt millimeter werk was dat.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Jammer.

Die commentator was helemaal geil van Pienaar, maar vond hem maar matig spelen. Te trage handelingssnelheid vaak, veel balverlies door onnodig gepingel. Vond Modise veel beter.

Ga weg, meen je dit? Pienaar speelde subliem. Altijd aanspeelbaar, combineerde sterk en was lastig van de bal te zetten. Vond hem de beste man van Z Afrika.

Jammer dat ze eruit liggen. Mooie vrije trap, zeker. Maar ik had Afrika wel de finale gegund.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik vond hem enkel het eerste half uur na rust goed spelen, daarvoor en daarna echt bijzonder matig. Heb hem bij Everton veel beter zien spelen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.