- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
De Onyewu van Standaard Luik? Speelt vanavond een puike pot.
Brazilie wint wel. Z Afrika is ook een stuk zwakker dan de USA. Moet niet aan USA-Afrika als finale denken.
Jawel joh, dan krijgen we alsnog Spanje - Brazilie 
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Jawel joh, dan krijgen we alsnog Spanje - Brazilie
Had ik niet eens aan gedacht! Ik volop voor Zuid-Afrika supporteren morgen 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
De Onyewu van Standaard Luik?
Inderdaad, hij is het ook waarover een een tijdje geleden zei dat hij zo goed bij Ajax zou passen. Ajax zoekt een goede verdediger, en hij is eigenlijk net het type wat ontbreekt, en hij is transfervrij.
Zou mooi zijn geweest om hem in Nederland te zien, al zou hij volgens mij het best in de Premier League passen.
Geld maakt hem ook niet veel uit zei hij laatst nog, hij wil gewoon een nieuwe uitdaging.
Helaas staat hij nu dicht bij Fenerbahçe.
Bij Standard hopen ze natuurlijk dat hij nog minstens voor een half jaartje blijft om Champions League te spelen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ahaha, Boukhari die trots verteld dat ie in belangstelling staat van Feyenoord, terwijl ie gewoon zichzelf heeft aangeboden.
De hoer.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Hehe mooi om te zien hoe iedereen altijd hetzelfde leest op VI en dat vervolgens verder forumt.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hehe mooi om te zien hoe iedereen altijd hetzelfde leest op VI en dat vervolgens verder forumt, vervolgens iemand die dan weer post hoe iedereen dit doet en met deze post iets wil bereiken.
Maar..
wat?
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Neuh niks, gewoon een observatie en vind het grappig dat het gebeurd. Was niet tégen je gericht ofzo.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ahaha, Boukhari die trots verteld dat ie in belangstelling staat van Feyenoord, terwijl ie gewoon zichzelf heeft aangeboden.
De hoer.
Lerby ja, zijn zaakwaarnemer. Gewoon om Boukhari extra in de aandacht te brengen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax Showtime, das mijn bron!
Ik bezoek VI nauwelijks. Alleen als de videocolumns van Johan Derksen draaien 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Prachtige Frank de Boer imitatie weer vanochtend bij Edwin Evers.
.
Zat ie in Zuid-Afrika om van alles te regelen. 'Ja, Robben heeft schijnbaar een eigen eiland, is zeker spotgoedkoop' .
.
En daarna op de Vuvuzela spelen.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Albiol naar Real voor ongeveer 15 miljoen. Dat is wel een hele goede aankoop van Real en zeker voor een positie waar ze dat nodig hadden.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Prachtige Frank de Boer imitatie weer vanochtend bij Edwin Evers.
.
Zat ie in Zuid-Afrika om van alles te regelen. 'Ja, Robben heeft schijnbaar een eigen eiland, is zeker spotgoedkoop' .
.
En daarna op de Vuvuzela spelen.
Bart van Merwijk 
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Simons zou PSV misschien verlaten voor zijn ex-club Club Brugge omdat hij met de komst van Engelaar niet meer zeker is van zijn plaats. (gerucht!)
David Villa zou dan toch niet naar Real Madrid gaan, wel naar Barcelona.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
V/d Sar waarschijnlijk naar ajax. Dan zal Stekelenburg willen vertrekken. Een keeper waar ajax nog wat langer plezier aan kan beleven. Op dit moment is v/d Sar natuurlijk een stuk beter.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ach wel nee joh. Dat gerucht posten een stel knuppels al dagen op Ajax Showtime. Geef mij maar eens een directe bron naar de Engelse krant die het zegt...
Net of Casillas naar Manchester vertrekt...
Overigens zou ik Sar niet weigeren, maar dat is wat anders.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Het staat in Daily Mail. Maar goed, wat daar waar van is... Er staat dat v/d Sar zelfs al een gesprek heeft gehad met Martin Jol.
Het zijn inderdaad -voorlopig- geruchten. Maar daar begint elke transfer mee.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Dat zou wel jammer zijn! Dan geef ik Ajax opeens wel heel veel kans op het kampioenschap.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Overigens zou ik Sar niet weigeren, maar dat is wat anders.
Dus dan kan hij komen?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Been verwacht voor zaterdag een rechter centrale verdediger op de Feyenoord velden. Naar alle waarschijnlijkheid - de geruchten gaan dat hij inmiddels in het Erasmus wordt gekeurd - gaat het om Ryan Donk.
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Bij AZ uit de gratie, vanwege ruzies, etc. Koeman heeft ook geen vertrouwen in hem. Hij schijnt nogal een lastige jongen te zijn, maar met Been aan het roer, verwacht ik wel dat hij beter kan worden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het staat in Daily Mail. Maar goed, wat daar waar van is... Er staat dat v/d Sar zelfs al een gesprek heeft gehad met Martin Jol.
.
Dan zie ik Steek ook vertrekken, en wat moeten we dan over een jaar als v/d Sar stopt ivbm zijn leeftijd ? Nieuwe keeper van het niveau Stekelenburg zal nergens goedkoop te vinden zijn, en momenteel acht ik keepers als Padt niet Ajax 1 waardig.
Nee Edwin, blijf nog maar lekker tot je pensioen in Manchester. Op lange termijn breekt dit Ajax op dan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het zijn inderdaad -voorlopig- geruchten. Maar daar begint elke transfer mee.
Link? Ik heb de site van DM bezocht maar vind niks.
Niet klakkeloos alle bronnen geloven. Ik kijk, zeker als de bron een buitenlandse bron is, meestal even hun site na of ze het wel echt melden.
Maar mocht het toch kloppen, hij is wel welkom. Kan nog 2 jaar mee lijkt me. Maar ik geef het gerucht 0,1% realisme.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dan zie ik Steek ook vertrekken, en wat moeten we dan over een jaar als v/d Sar stopt ivbm zijn leeftijd ? Nieuwe keeper van het niveau Stekelenburg zal nergens goedkoop te vinden zijn, en momenteel acht ik keepers als Padt niet Ajax 1 waardig.
Nee Edwin, blijf nog maar lekker tot je pensioen in Manchester. Op lange termijn breekt dit Ajax op dan.
Mhow, stel, stel dat ie zou komen, dan kan Steek weg en wordt Vermeer 2e keeper die dan na Sar 1e keeper wordt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zuid Afrika speelt sterk tegen Brazilie. Leuk duel tot nu toe. Nog 0-0 maar ik voel een stunt aankomen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Jammer.
Die commentator was helemaal geil van Pienaar, maar vond hem maar matig spelen. Te trage handelingssnelheid vaak, veel balverlies door onnodig gepingel. Vond Modise veel beter.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Zuid Afrika speelt sterk tegen Brazilie. Leuk duel tot nu toe. Nog 0-0 maar ik voel een stunt aankomen.
Ik vond het een onzettende kutmatch en begrijp absoluut niet waarom Dunga niet eerder wisselde.
Als het van mij had afgehangen, in de 60e minuut:
IN:
Dani Alves
Elano
Pato
OUT:
Fabiano of Robinho
Maicon
Ramires
Brazilië is door, na een zéér zwakke match. Wel prachtige vrije trap van Dani Alves, echt millimeter werk was dat.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jammer.
Die commentator was helemaal geil van Pienaar, maar vond hem maar matig spelen. Te trage handelingssnelheid vaak, veel balverlies door onnodig gepingel. Vond Modise veel beter.
Ga weg, meen je dit? Pienaar speelde subliem. Altijd aanspeelbaar, combineerde sterk en was lastig van de bal te zetten. Vond hem de beste man van Z Afrika.
Jammer dat ze eruit liggen. Mooie vrije trap, zeker. Maar ik had Afrika wel de finale gegund.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik vond hem enkel het eerste half uur na rust goed spelen, daarvoor en daarna echt bijzonder matig. Heb hem bij Everton veel beter zien spelen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.