- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
De Guzman is terug niet te vergeten. Nog altijd het grootste Feyenoord talent.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Geen idee hoe je na 3 waardeloze jaren met de laatste 2 met de huidige kern durft te roepen dat ze nu plots goed genoeg zijn voor de 1e 5. Linkerrijtje zou al aardig zijn en als ze goed draaien doen ze misschien wel mee voor iets.
Feyenoord had vorig jaar al 5e kunnen worden, mits ze niet elke wedstrijd 6 a 7 basisspelers misten. Daarnaast praat je alsof dit de uiteindelijke selectie is, terwijl alle transfers nog moeten komen. En wat Combi al aangaf: Been kan het verschil al maken. Hij is geen tovenaar, maar bij de 1e 5 moet Feyenoord zeker kunnen komen. Zou zelfs schandalig zijn als ze het weer niet redden.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
en verbeek hebben ze gewoon in de steek gelaten, plus dat er blessures waren wat iedereen mischien vergeet. als ze niet gefaked zijn trouwens.
Er zijn 2 kanten aan een verhaal. Wat Verbeek allemaal gedaan heeft, schijnt niet best geweest te zijn. Zomaar, zonder te zeggen nog wel, alle spullen van Gerard Meijer (die nota bene 50 jaar bij Feyenoord zat) in een tas stoppen om te laten verwijderen is één van de vele voorbeelden dat hij een beetje té fanatiek was. En als het niet werkt tussen de selectie en een trainer, dan is er geen houden meer aan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Omdat we in die drie waardeloze jaren aantoonbaar zwaar getroffen werden door blessures. Een wedervraag: Waarom tipten velen Feyenoord op basis van deze selectie begin vorig seizoen nog in de top 3? Selectie is prima, met weinig blessures en een goede sfeer kunnen er wonderen gebeuren. Vergeet ook niet waar AZ in 2008 was geëindigd.....
Ik tipte Feyenoord in het 1e seizoen met Makaay en co. als top 5 maar vorig jaar verwachtte ik al weinig van hen na dat ballejaar.
Blessureleed mag geen oorzaak zijn. Ajax, PSV en AZ hebben ook veel problemen daarmee gehad en zij hebben relatief wel aardig gedraaid. Ieder geval top 5.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Zo'n ballejaar was het niet, als je gedeeltelijk 1e staat in de winterstop en de Amstel Cup wint. Wel een slechte 2e helft van het seizoen. Dat kwam omdat ze een veel te smalle selectie hadden, waar ik destijds van tevoren al bang voor was.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Goed zo, nostalgie overwint. Amstel cup en toto divisie, en niks anders.
starbright boy (moderator films)
-
- 22439 berichten
- 5132 stemmen
KNVB-beker een Eerste divisie!
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Goed zo, nostalgie overwint. Amstel cup en toto divisie, en niks anders.

combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Er zijn 2 kanten aan een verhaal. Wat Verbeek allemaal gedaan heeft, schijnt niet best geweest te zijn. Zomaar, zonder te zeggen nog wel, alle spullen van Gerard Meijer (die nota bene 50 jaar bij Feyenoord zat) in een tas stoppen om te laten verwijderen is één van de vele voorbeelden dat hij een beetje té fanatiek was. En als het niet werkt tussen de selectie en een trainer, dan is er geen houden meer aan.
)
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Gerad heeft publiekelijk niet veel gehad nee, maar je weet niet wat er achter de schermen gebeurd. Een reischeque van 1000 euro was lachwekkend. Hij heeft overigens wel een tribune gehad, de fanatiekste tribune van de Kuip. De Gerard Meijer tribune. Zijn afscheid was zonder meer groots.
En wat ik al zei: er zijn 2 kanten aan een verhaal. Uiteraard hadden de spelers beter hun best moeten doen. Sommigen konden ook niet beter en zelfvertrouwen is een enorm belangrijke factor. Ik denk dat mentaliteit 50% is wat een goede voetballer maakt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Blessureleed mag geen oorzaak zijn. Ajax, PSV en AZ hebben ook veel problemen daarmee gehad en zij hebben relatief wel aardig gedraaid. Ieder geval top 5.
Sorry hoor, maar het blessure leed van Feyenoord van vorig jaar was absoluut uniek te noemen. Heb zoiets nog nooit meegemaakt in de dikke dertig jaar dat ik Feyenoord support. Daarnaast was de synergie met de coach ook desastreus, maar we zullen zien. Geen woorden, maar daden is mijn devies. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ach, het leuke aan voetbal is, elk jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.
dus succes allemaal en dat ajax mag winnen.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ik heb er al zin in.
. Over anderhalve week beginnen de oefenpotjes al.
! . Zeker even langs gaan.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik heb geen "zomerstopgevoel" gehad, omdat die er amper was. Ik heb er ook veel zin in, ondanks het afgelopen seizoen. Hoop doet leven.
Feyenoord had gewoon een te smalle selectie en kon geen 7 geblesseerde basisspelers opvangen. Maar welk team in de Eredivisie kan dat wel? Geen enkele.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Protesterende Iraniërs levenslang verbannen
Iran verbant vier internationals voor het leven uit de nationale selectie. Zij worden gestraft voor hun recente steunbetuiging aan de oppositie van het land tijdens het WK-kwalificatieduel met Zuid-Korea.
Met Mehdi Mahdavikia, Ali Karimi, Vahid Hashemian en Hosein Ka'abi verliest Iran daarmee enkele van zijn beste spelers. Het viertal droeg tijdens het duel met de Koreanen een groene armband; de kleur van de fanatieke tegenstanders van de zittende regering in het land.
De FIFA drong er in de rust van de wedstrijd op aan de armbandjes af te doen, maar Mahdavikia weigerde deze concessie. De andere drie spelers stemden in met het verzoek van de voetbalbond, die politieke uitingen in het voetbalstadion ten strengste verbiedt.
Saillaint detail is dat in totaal zes Iraanse spelers aantraden met de protestbandjes. Om onduidelijke redenen besloot de nationale bond twee voetballers niet te straffen. Overigens eindigde het duel met Japan in een 1-1 gelijkspel, waardoor Iran zich niet wist te plaatsen voor het WK.
Het wordt steeds triester daar
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Belachelijk van Iran.
Het zijn ook nog eens hun beste spelers.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kom net binnen.... Spanje, eerste tegenstander van een beetje formaat..... 
Toont aan hoe makkelijk je ook geen kampioen kan worden (al hebben ze nog effe).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
0-2
Al had ik ze graag tegen Brazilië zien spelen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Spanje zwaar in de problemen.
2-0 voor de Verenigde Staten!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Schitterende tussenstand! Niks tegen Spanje, maar ik hou van underdogs die stunten. En het werd eens tijd dat Spanje eens gaat verliezen 
Wel grappig, Spanje drukt de hele 2e helft aan en de VS scoort uit die ene halve kans. 1e helft heb ik niet gezien helaas.
Wel jammer van Spanje-Brazilie maar dit is wel mooi.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ongelooflijk hoe de arbitrage nu de Spanjaarden helpt.
Amerikanen in de slotfase 2 keer onterecht afgevlagd wegens buitenspel wat duidelijk geen buitenspel was.
Altidore ging helemaal alleen op de keeper af.
En Michael Bradley rood, schandalig!!!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Goed zuur voor Bradley ja. Maar goed, Brazilie wint de cup nu toch wel.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ja die lijnrechter is afschuwelijk, opzichtig zelfs, bezig. Abnormaal. Die tweede keer was die Amerikaan echt serieus twee meter niét buitenspel.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Lol hoeveel ledematen hebben die Amerikanen. Er zit echt altijd wel een been tussen
.
Jammer, zie Spanje altijd graag spelen (liever dan de VS), maar dit heeft ook wel iets.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een erbarmelijke arbitrage dit toernooi. Zoveelste foute beslissing. Doe maar meervoud zelfs.
Overigens wel amusant, dat Amerika. Eerst de groep op wonderbaarlijke wijze overleven, en nu Spanje zo weten te ontregelen dat die er niet aan te pas kwamen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Goed zuur voor Bradley ja. Maar goed, Brazilie wint de cup nu toch wel.
Inderdaad erg jammer voor Bradley.
Brazilië heeft nog niet gewonnen hoor.
Amerika heeft een hecht team, hopelijk kunnen ze de wedstrijd eens met 11 man uitspelen. In de vorige wedstrijd tegen de Brazilianen kregen ze ook al rood.
Zal wel een mooie finale worden denk ik.
Geweldig ook voor Onyewu die hier een erg mooi toernooi speelt.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
Ongelooflijk hoe de arbitrage nu de Spanjaarden helpt.
Amerikanen in de slotfase 2 keer onterecht afgevlagd wegens buitenspel wat duidelijk geen buitenspel was.
Altidore ging helemaal alleen op de keeper af.
En Michael Bradley rood, schandalig!!!
Arbitrage was slecht tout court, niet alleen in het voordeel voor Spanje. Ik herinner me bv heel goed een niet gefloten penaltyfout op Xavi.
Jammer dat Spanje uitgeschakeld is, ik keek zo uit naar een finale Brazilië-Spanje 
Maar wat een kalveren zijn S. Ramos en Capdevilla toch, zo'n fouten op internationaal niveau.. Xabi Alonso kan me bij Spanje ook nog niet overtuigen als VM, ondanks zijn zéér indrukwekkende seizoen bij Liverpool. Is Senna gekwetst?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De Onyewu van Standaard Luik? Speelt vanavond een puike pot.
Brazilie wint wel. Z Afrika is ook een stuk zwakker dan de USA. Moet niet aan USA-Afrika als finale denken. Gewoon Brazilie door zodat ik weer voor de underdog kan supporten 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ooijer is over the hill en te traag een centrum met Marcellis-Ooijer is de droom van elke snelle aanvaller, die zijn samen makkelijk te kruisen.
Nog gewoon een solide centrale verdediger die zich ook nog steeds makkelijk staande houdt in het Nederlands Elftal. Daarnaast de toekomstige centrale verdediger van het Oranje. Nee dat zit wel goed. Zeker weten dat er geen spits in de eredivisie is die graag tegen Marcellis speelt.
Ik durf de weddenschap kortom wel aan. Minste tegendoelpunten seizoen 2009/2010 PSV Eindhoven.
En hoe je het ook went of keert. De laatste jaren is dat de basis gebleken voor de titel.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 745 stemmen
De Onyewu van Standaard Luik? Speelt vanavond een puike pot.
Is ondertussen einde contract.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.