• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.664 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is geen typfout. Is wel inclusief het afkopen van zijn lucratieve commercial contract met Nike.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hoezo? Als je tegenstander van ajax bent, dan hoop je toch dat het ze tegen zit?

Dat kan je hopen, of je kunt er pagina's lang over blijven doorzieken.. kennelijk heb je niet door dat je dat samen met "veendam-supporter" en enkele anderen al jaren aan het doen bent. Al die energie aan je rivaal besteden, we zouden haast denken dat je heimelijk in Amsterdam wilt wonen

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Orbit, voor jou deze:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ooijer is snel passe. Heeft nu nog wel niveau maar is oud en heeft ook vaak pijntjes. Verder een nuttige kracht maar niet beter dan pakweg Oleguer.

Vennegoor zou wel wat toevoegen bij ons met zijn lengte en kracht. Kleine Dario is niet echt een succes gebleken.

Engelaar voegt helemaal niks toe, is minder dan alle controleurs die we al hebben.

Ajax zou alledrie erg goed kunnen gebruiken. Op alledrie de posities namelijk beter dan wat er nu staat of Jol moet zo verstandig zijn om Gabri weer op te gaan stellen.

Ooijer is gewoon een oerdegelijke international die ook nog wat opbouwende kwaliteiten heeft. Engelaar krijgt in Nederland ook net wat meer tijd dan in Duitsland waardoor die wel weer kan uitblinken. Wat Vennegoor betreft ik moet nog zien of die gaat komen en met Toivonen ben ik eigenlijk zeer content.

Of Ruudje moet natuurlijk terugkomen. Kan die relaxed weer op niveau komen bij ons na zijn knieblessure.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Trouwens toch wel weer lekker dat PSV ondanks het waardeloze Europese seizoen weer een dikke 25 miljoen kan innen vanwege de tv gelden. Vanaf volgend seizoen gaat dat trouwens wel minder worden voor de Champions Leaugue deelnemer(s) omdat de NOS aanzienlijk minder heeft geboden dan de jaren hiervoor.

Nu maar hopen dat die recessie volgend jaar weer grotendeels over is want dan speelt PSV weer in het kampioenenbal en moet er natuurlijk weer een flink aantal centjes binnenkomen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Toivonen heeft me tot nu toe niet weten te overtuigen, te afwezig, traag en voetballend matig. Ik ben blij dat Ajax hem destijds niet gehaald heeft. Ooijer is over the hill en te traag een centrum met Marcellis-Ooijer is de droom van elke snelle aanvaller, die zijn samen makkelijk te kruisen.

Engelaar ben ik niet kapot van, maar op een vijfmans-middenveld zie ik hem wel slagen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

PSV wordt inderdaad weer kampioen, helemaal als Affelaitje gewoon blijftje.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gaat gewoon tussen Ajax en Feyenoord, zoals het hoort.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Wicked. Zou wel het mooiste zijn inderdaad.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Feyenoord? Die gaat toch voor het kampioenschap van het rechterrijtje?

Ajax, PSV, AZ en Twente. Een echte favoriet is er niet maar als AZ niemand kwijtraakt dan geef ik ze de beste kans, zelfs met Koeman als coach. Ze zullen wel 15 potjes met 1-0 winnen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Zavo schreef:

Ik snap echt niet wat mensen in Cissé zien, speelt al jaren in de eredivisie, toevallig net een redelijk seizoen gespeeld en nu is het opeens een topper? Totaal overschat in mijn ogen, leuke speler voor een middenmoter, meer niet.

Net zoals Sulejmani en Elia dus ...

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Feyenoord? Die gaat toch voor het kampioenschap van het rechterrijtje?

Ajax, PSV, AZ en Twente. Een echte favoriet is er niet maar als AZ niemand kwijtraakt dan geef ik ze de beste kans, zelfs met Koeman als coach. Ze zullen wel 15 potjes met 1-0 winnen.

Mee eens, maar dan wel met een enorme voorsprong in de winterstop en met hakken over de sloot aan het eind van het seizoen, á la Koeman.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Tommeh schreef:

(quote)
Mee eens, maar dan wel met een enorme voorsprong in de winterstop en met hakken over de sloot aan het eind van het seizoen, á la Koeman.

Hopelijk krijgt die zak hooi nu eens de klappen die hij normaal ontloopt. Ik pleit voor een landstitel voor Ajax met 1 goal verschil op nr 2 AZ met spekkie Koeman. Weet hij ook eens hoe dat voelt.

God, wat een vreselijk traumatisch middag was dat zeg. Wordt er nog kots naar van.

Maar over mijn eigen club ben ik best positief als we nog aanvallend en defensief zeker 1 goede kracht erbij krijgen. Het middenveld is wel oke en de keeper met Stekelenburg tenminste ook.

En mijn vertrouwen in de coaching en management capaciteiten van Jol is grenzeloos. Beste coach die Ajax had kunnen halen uiteindelijk.

hunkydory

• 168 berichten
  • 0 stemmen

Feyenoord? Die gaat gewoon 4e woorden. Maarja Amsterdam he. Die snappen er nog steeds niks van.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Fc Utrecht word kampioen, maarja amsterdam,rotterdam,eindhoven he, die snappen er nog steeds niks van.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Haha, dat zou mooi zijn! Ze hebben al wel prima aankopen gedaan.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Utrecht sucks big time. Stelletje centralen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Utrecht wordt gewoon lekker 8ste, 1 plekje boven Feyenoord.

Als Feyenoord in de top 4 eindigt zoals hunkydory roept dan zal ik een week lang een Feyenoord avatar op deze site gebruiken.

Veel te zwakke kern hebben ze zolang jongens als Hofland en El Ahmadi als belangrijk worden gezien.

Wel scheelt het dat De Guzman weer fit raakt.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Net alsof de andere teams zo goed zijn...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Utrecht wordt gewoon lekker 8ste

word verrassing van het seizoen

Als Feyenoord in de top 4 eindigt zoals hunkydory roept dan zal ik een week lang een Feyenoord avatar op deze site gebruiken.

zoek er maar vast 1 uit dan, zo slecht is het niet en er komt nog versterking, en wat kos zegt, of de andere zo goed zijn.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

De andere teams in de top 5 zijn duidelijk beter ja. Een team dat recent met 0-4 van NAC nog verloor kan zich maar beter effe koest houden met grootspraak. Je hebt momenteel alleen Fernandez erbij en ook al kan hij zeker ballen, doe nou niet alsof hij een verlosser is die het niveau een stuk verhoogd.

Als Feyenoord zich bij de 1e 5 wil spelen dan heb je sowieso een nieuwe keeper, centrumverdediger, controleur en spits nodig lijkt me. Met spelers als Hofland, Landzaat, El Ahmadi en de meer geblesseerde dan fitte Tomasson kom je er niet. En je kan niet verwachten dat knaapjes als Wijnaldum en Fer elke week bepalend zijn.

hunkydory

• 168 berichten
  • 0 stemmen

Utrecht wordt 6e mits Van Der Gun blijft. Maar hij wil natuurlijk naar die éne topclub

Een team dat recent met 0-4 van NAC nog verloor kan zich maar beter effe koest houden met grootspraak.

Ik geloof er oprecht in. Ik weet gewoon heel zeker. Net als PSV en Ajax dit jaar de kampioen gaan uitmaken. Maar die 0-4 is nog steeds niet om naar huis te schrijven. Grootste deceptie van dit seizoen.

Als Feyenoord zich bij de 1e 5 wil spelen dan heb je sowieso een nieuwe keeper, centrumverdediger, controleur en spits nodig lijkt me.

Die gaan komen.

Met spelers als Hofland, Landzaat, El Ahmadi en de meer geblesseerde dan fitte Tomasson kom je er niet.

Klopt.

En je kan niet verwachten dat knaapjes als Wijnaldum en Fer elke week bepalend zijn.

Klopt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

We hebben een waarzegger in huis.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Inderdaad. Maar Ajax wil hem niet meer terughalen

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

de grootste verandering voor feyenoord is been, wereld van verschil, hoewel ik verbeek nog steeds zie zitten en de oudere van feyenoord de schuld geef van het falen vorig seizoen.

ze leken romario wel, ben een beetje moe met het verschil dat ze zijn veters niet eens mogen strikken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

combi schreef:

de grootste verandering voor feyenoord is been, wereld van verschil, hoewel ik verbeek nog steeds zie zitten en de oudere van feyenoord de schuld geef van het falen vorig seizoen.

ze leken romario wel, ben een beetje moe met het verschil dat ze zijn veters niet eens mogen strikken.

Net of Van Marwijk en Verbeek matige coaches zijn. Deze huidige groep heeft gewoon het zelf verkloot. De ouderen lijken geen stap teveel te doen (minus Gio dan), de jonge spelers doen hard hun best maar zijn niet zover dat ze een ploeg kunnen dragen (logisch) en de tussengroep 25-32 is er nauwelijks.

Geen idee hoe je na 3 waardeloze jaren met de laatste 2 met de huidige kern durft te roepen dat ze nu plots goed genoeg zijn voor de 1e 5. Linkerrijtje zou al aardig zijn en als ze goed draaien doen ze misschien wel mee voor iets.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Utrecht wordt gewoon lekker 8ste, 1 plekje boven Feyenoord.

Die staat genoteerd! En met elke plek hoger komt daar een weekie bij.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

[

Geen idee hoe je na 3 waardeloze jaren met de laatste 2 met de huidige kern durft te roepen dat ze nu plots goed genoeg zijn voor de 1e 5. Linkerrijtje zou al aardig zijn en als ze goed draaien doen ze misschien wel mee voor iets.

Omdat we in die drie waardeloze jaren aantoonbaar zwaar getroffen werden door blessures. Een wedervraag: Waarom tipten velen Feyenoord op basis van deze selectie begin vorig seizoen nog in de top 3? Selectie is prima, met weinig blessures en een goede sfeer kunnen er wonderen gebeuren. Vergeet ook niet waar AZ in 2008 was geëindigd.....

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

met van marwijk ging het goed tot de winterstop, kan elk team overkomen, zie psv die 12 punten voor stond en maar met 1 doelpunt verschil kampioen werd (ben er zelf ook nog ziek van) (of ajax met zn 2 maandelijkse dip) en verbeek hebben ze gewoon in de steek gelaten, plus dat er blessures waren wat iedereen mischien vergeet. als ze niet gefaked zijn trouwens.

voor de rest is been een echte feyenoorder vergeleken met van marwijk en verbeek, zullen door het vuur gaan, zelfs de oudere garde.

buiten dat, in de top 8 kan iedereen van iedereen winnen, het grote verschil is er iig. niet meer. dus zie geen reden waarom feyenoord niet in de top 4 zou kunnen belanden, de jeugd is zelfs ook weer een jaartje verder.

ps. volgens mij word bruins de sensatie onder been, zag hem altijd als een potentiele international, ben benieuwd.

hunkydory

• 168 berichten
  • 0 stemmen

De Guzman is terug niet te vergeten. Nog altijd het grootste Feyenoord talent.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.