- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Cech, was hij niet de man aan wie de Tsjechen het te danken hadden de kwartfinales op het EK mis te lopen? Terwijl v.d. Sar de beste keeper van het toernooi was en de held van de CL-winnaar..
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
ja begrijp het ook niet. maar hier de loting voorlopig.
Groep A:
Chelsea FC
AS Roma
Bordeaux
Cluj
Groep B:
Inter
Werder Bremen
Panathinaïkos
Anorthosis Famagusta
Groep C:
Barcelona
Sporting Club de Portugal
Bazel
Shakhtar Donetsk
Groep D:
Liverpool
PSV EINDHOVEN
Marseille
Eric Gerrets
Atletico Madrid
Groep E:
Manchester United
Villareal
Celtic
Aalborg
Groep F:
Lyon
Bayern Munchen
Boekarest
Fiorentina
Groep G:
Arsenal
Porto
Fenerbache
Dinamo Kiev
Groep H:
Real Madrid
Juventus
Zenit
BATE Borisov
Beste Keeper is Peter Cech ( Chelsea )
Beste Verdediger is John Terry ( Chelsea )
Beste Middevelder is Frank Lampard ( Chelsea )
Beste Aanvaller is Christiano Ronaldo ( Manchester United )
Beste Speler is Christiano Ronaldo ( Manchester United )
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Cech, was hij niet de man aan wie de Tsjechen het te danken hadden de kwartfinales op het EK mis te lopen? Terwijl v.d. Sar de beste keeper van het toernooi was en de held van de CL-winnaar..
Ze kijken alleen naar de CL.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
mijn favoriete groep is natuurlijk Groep D waar ik hoop dat Marseille en Psv doorgaan. Liverpool verdient het van mij niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Atlético Madrid bij PSV. 
Ik hoop dat ik kaartjes kan bemachtigen voor het uit-vak. Atletico en Liverpool gaan fluitend door. Verder valt het op dat er dit jaar wel veel laagvliegers bij zitten.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
PSV en Marseille doen voor spek en bonen mee?
Ik zou ook Lpool en Atletico gokken, maar ik zou niet doen alsof de rest niks is...
Wel mooi, Heitinga terug in Nederland! Oleeee en ondanks ik hoop dat PSV punten pakt zou ik me doodlachen als juist hij de enige goal in Eindhoven zou maken 
Opvallend, zowel bij Lpool (Kuijt, Babel), Atletico (Heitinga) als Marseille (Zenden) zitten Nederlanders...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik verwacht niet dat PSV en Marseille echt wat tegen Liverpool en Atletico kunnen inbrengen. PSV en Marseille zijn net een maat of twee te klein, met alle respect. Imo was het vooral Gomes die PSV keer op keer op ongelofelijke wijze redde. Maar we zullen zien..
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Gaap, lekker belangrijk die Nederlanders bij die uitploegen, alsof dat de belangrijkste spelers zijn.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Peter Cech is verkozen tot beste doelman van het jaar.
Gekozen door blinden? Soms zijn die verkiezingen echt onbegrijpelijk. Alsof ze zoiets hadden van: och gut, maakt hij toch zo'n gigantische blunder die zelfs een beginnende keeper niet meer maakt, wat zielig want het is toch zo'n aardige kerel, laten we hem maar als best kiezen.
Voor PSV wordt het wel erg moeilijk dit jaar. Hopelijk winnen ze nog wel van Atlético, alleen maar om de arrogantie van sommige fans af te straffen.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Leuk internationaal veld in CL dit jaar. Anorthosis Famagusta, Cluj, Aalborg en BATE Borisov zou je niet direct verwachten.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Voor PSV wordt het wel erg moeilijk dit jaar. Hopelijk winnen ze nog wel van Atlético, alleen maar om de arrogantie van sommige fans af te straffen.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En diep dat het zit. 
Overigens heeft arrogantie er weinig mee te maken. Ik vind Marseille maar vooral PSV een maatje te klein voor de 'grote' teams, zo'n vreemde conclusie is het niet. Niet gelijk gaan lopen mekkeren. Beetje een zielige opmerking.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Denk dat Atletico zich nog wel eens in PSV kan verslikken. Hebben de laatste jaren niet echt veel Europese ervaring opgedaan.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Ze kijken alleen naar de CL.
Dan nog, was hij nog wel de betere keeper.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Poule D is wat mij betreft ook wel de poule des doods. Ik denk dat Liverpool zich ook nog weleens kan verslikken in deze tegenstanders. Aangezien ze ook grote moeite hadden met Standard Luik. Maar PSV moet in ieder geval volle bak om in ieder geval derde te worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@ Reinbo
Daar heb je een punt. Maar daar heeft PSV ook heel wat spelers van rondlopen met amper Europese ervaring. Maar het zu mee kunnen gaan spelen, ik verwacht het niet.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2416 stemmen
Ik denk ook dat PSV redelijk kansloos is. Ze mogen blij zijn met een derde plaats. Met Koevermans, Lazovic en Nijland ga je niet makkelijk scoren in de CL terwijl Atletico en Liverpool wel fantastische aanvallers hebben.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Poule D is wat mij betreft ook wel de poule des doods.
Ik dacht het niet. Spannende poule, maar er zit geen grote titelkandidaat in. Liverpool schat ik lager in dan Chelsea, Man Un, Arsenal, Inter, Real en Barcelona. Van Marseille, Atletico en PSV moeten we nog maar afwachten wat ze op dit niveau kunnen. Poule H lijkt me sterker met favoriet Real, outsider Juventus en de UEFA-cup winnaar.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Hier gaat Ajax spijt van krijgen en NECje veel plezier aan beleven mits het doorgaat wat mij wel lijkt.
http://www.vi.nl/NieuwsItem/BelangstellingNECVoorLeonardoHeelConcreet.htm
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In Amsterdam hebben ze al genoeg en betere vleugelaanvallers.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
1 suarez, suljemani moet zich nog bewijzen en als er 1 geblesseerd raakt is er niemand meer, en leo brengt altijd swung in het elftal zowel als hij in de basis begint of als invaller.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar een Leonardo wil ook graag spelen natuurlijk. Bovendien kent hij Been nog erg goed van Feyenoord. Het is een speler die je niet graag bij je tegenstander ziet maar aan de andere kant is hij zeer blessuregevoelig en is het een enfant terrible.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ok, ik kijk alleen naar zijn voetbal kwaliteiten, het is erg jammer dat hij zwaar geblesseerd is geweest waar hij imo niks aan kon doen, ik denk als je die jongen vertrouwen geeft wat hij bij been zekers krijgt dat hij dan weer terug gekocht moet worden door ajax. 
en enfant terrible's zijn vaak de betere voetballers.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
en enfant terrible's zijn vaak de betere voetballers.
Maar ook vaak de mindere teamspelers.
Perez waarschijnlijk naar Twente. Wel leuk dat spelers als Perez en Leonardo in de eredivisie blijven.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gaap, lekker belangrijk die Nederlanders bij die uitploegen, alsof dat de belangrijkste spelers zijn.
Gaap, lekker belangrijk dat jij het niet boeiend vind.
Als Nederlander is het logisch dat je let op landgenoten.
Om 13.00 de loting voor de Uefa Cup trouwens. Ajax, Feyenoord en Heerenveen zijn beschermd, NEC en Twente niet. Ajax kan oa Dortmund toch loten...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Maar een Leonardo wil ook graag spelen natuurlijk. Bovendien kent hij Been nog erg goed van Feyenoord. Het is een speler die je niet graag bij je tegenstander ziet maar aan de andere kant is hij zeer blessuregevoelig en is het een enfant terrible.
Leonardo is helemaal niet zeer blessuregevoelig. Hij heeft 2x de enorme pech gehad een blessure van bijna een jaar te hebben doordat zijn banden afgescheurd waren.
Buiten dat heeft hij nooit echte klachten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Atlético Madrid bij PSV. 
Ik hoop dat ik kaartjes kan bemachtigen voor het uit-vak. Atletico en Liverpool gaan fluitend door. Verder valt het op dat er dit jaar wel veel laagvliegers bij zitten.
Wordt bijzonder moeilijk maar zie toch wel mogelijkheden. Athletico verloor uit bij Schalke eigenlijk redelijk kansloos. Thuis waren ze formidabel maar met drie punten uit twee wedstrijden ben ik tevreden. Liverpool is heb ik het gevoel minder sterk aan het seizoen begonnen. PSV heeft thuis zeker kansen maar ook uit moet een puntje er best inzitten. Dan Marseille. Die twee duels worden de sleutelduels als we daar 4 of 6 punten tegen kunnen pakken gaan we door anders worden we vierde. Overigens vanwege datzelfde speelschema voorspel ik dat of Marseille of PSV als tweede doorgaat. Mijn prognose is dan ook.
1. Athletico
2. PSV
3. Liverpool
4. Marseille
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Denk dat Atletico zich nog wel eens in PSV kan verslikken. Hebben de laatste jaren niet echt veel Europese ervaring opgedaan.
Zijn toch bijna allemaal internationals bij Athletico. Dus qua Europese ervaring zullen beide ploegen niet veel voor elkaar onder doen denk ik.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Gaap, lekker belangrijk dat jij het niet boeiend vind.
Als Nederlander is het logisch dat je let op landgenoten.
Om 13.00 de loting voor de Uefa Cup trouwens. Ajax, Feyenoord en Heerenveen zijn beschermd, NEC en Twente niet. Ajax kan oa Dortmund toch loten...
Yup, Benfica, Everton, Dinamo Boekarest, Galatasaray en Racing Santander zijn de mogelijke tegenstanders.
Dan het liefst Everton eigenlijk. is ook wel leuk om naar toe te reizen. Had eigenlijk liever HSV, Tottenham of Standard of zo gehad, maar ja.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.