• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.875 acteurs
  • 199.769 gebruikers
  • 9.423.886 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Toch wel erg, dat een subtopper al zulke gruwelijke bedragen daar uit kan geven....

Wedje, binnen 10 jaar heb je alleen nog halve finales in de CL en UC met Engelse en Spaanse teams. De rest haakt af, buiten een incidenteel stuntje.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

vind Atletico niet echt een subtopper.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Tuurlijk wel. De top in Spanje is Barcelona, Real en Sevilla/Valencia. De rest wordt gezien als subtopper, ook al heeft Atletico de status van topclub.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Atletico is een super grote club. In Engeland, daar is het pas triest als je ziet wat subtoppers en zelfs clubs onderaan de ranglijst (Sunderland bijvoorbeeld) kunnen uitgeven.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ik ben er ook nog geweest :

(afbeelding)

(afbeelding)

Erg tof daar. .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Erg cool kos. Ik ga dit jaar ook weer eens naar het Vicente Calderon.

Atletico is gewoon een topclub, Atletico is alleen niet dé club van Madrid maar Atletico een subtopper noemen, dat gaat wel iets te ver.

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Liverpoolfans waren precies een beetje verrast door wat een sfeer 3000 Belgen konden maken...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

@ kos je kan en uurtje later naar het stadion morgen, 20.45 ipv. 19.45 is de aftrap.

gunstig of ongunstig?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat moet hij morgen bij Vitesse-Groningen doen dan als NECer?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ik denk steeds dat het vrijdag is.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Het maakt me in principe weinig uit, alleen is het wel vervelend als je je planning op het laatste moment moet omgooien.

Zo zou ik eigenlijk nog naar A'dam gaan na de wedstrijd (wat toch al niet doorging gelukkig), maar anders was dat wel vervelend geweest.

Ach ja, het is allemaal voor de commercie en tv-uitzendingen he. Wie zijn wij als publiek nu helemaal om daar iets in te brengen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik hoop dat ik morgenavond mijn Eredivisie Live kastje heb...sowieso zaterdag heb ik hem nodig, 18.45 spelen de Godenzonen weer hehe.

Ik vind het commerciele niet erg. Clubs worden er beter van, wij kunnen meer zien en ik zit er niet zo mee. Of ik nu half 3 of half 1 in het stadion zit, ach...

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

18.45 is al helemaal een kuttijd. daar zou ik echt niet blij mee zijn.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ach...ben werken tot 5 uur, rond 6 uur thuis, bordje leeg eten en lekker voor de buis zitten. Voordeel, het is niet zo heel laat afgelopen, heb je nog wat aan je avond. Uitgaan enzo...

Ik vind zondags half 5 veel erger. Hele dag kan je niks doen als je het wilt zien.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

voor iedereen anders, zelfvind ik gewoon op zondag 14.30 de beste tijd, rustig zondag ochtendje, lekker voetbalwedstrijdje in de middag, nog ff een borrel in de kroeg en s'avonds voor de buis nog ff nagenieten mits ze gewonnen hebben.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ik bedoelde meer als je naar het staidon gaat. Als ik thuis zit kan me ook niet veel schelen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ik bedoel ook als je naar het stadion gaat!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dan is het wel klote ja. Scheelt dat Ajax bijna altijd zondag middag is en 12.30 of 14.30, beiden zijn oke. Bij de 1e moet je vroeger op maar ben je op tijd weer thuis en bij de 2e andersom. Dan heb ik liever 12.30. Ben ik rond 5 uur weer thuis.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ajax en Perez per direct uit elkaar. Logisch.

Benieuwd waar hij gaat spelen, ik zie hem nog wel een jaartje bij pakweg Vitesse of Groningen ofzo spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Naar PSV en in de winterstop weer terug naar Ajax.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Misschien gaat ie wel naar Sparta ofzo.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Als ie maar niet naar ons komt. Laat hem maar naar Faillietesse gaan, daar past hij wel.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

combi schreef:

voor iedereen anders, zelfvind ik gewoon op zondag 14.30 de beste tijd

Dat vind ik juist een slechte tijd, je bent je hele dag kwijt. Liever 12:30 of 's avonds. Ik ga maar een paar keer per jaar, dus het maakt me verder niet veel uit, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen met een seizoenkaart balen van die wisselende tijden.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ajax en Perez per direct uit elkaar.

Wel netjes van Ajax om hem te laten gaan. Ik vond het belachelijk dat ze hem bij het tweede lieten trainen.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Als ie maar niet naar ons komt. Laat hem maar naar Faillietesse gaan, daar past hij wel.

Je hebt geen trek in Perez bij NEC. Ik denk dat hij naar Roda JC gaat.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik zou een comeback bij AZ niet zo gek vinden. Daar kunnen ze een routinier als Perez best gebruiken denk ik.

Maar wie weet stopt hij wel. Na Ajax en PSV kan je sportief alleen maar dalen in NL.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik zou een comeback bij AZ niet zo gek vinden. Daar kunnen ze een routinier als Perez best gebruiken denk ik.

Maar wie weet stopt hij wel. Na Ajax en PSV kan je sportief alleen maar dalen in NL.

Ze hebben al een beetje teveel spelers voor die positie denk ik.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Blom vindt overtreding Amrabat rood waard

Geschreven op donderdag, 28 augustus om 08:02

Kevin Blom vindt de overtreding die PSV'er Nordin Amrabat tijdens het duel om de Johan Cruijff Schaal op Nicky Hofs van Feyenoord maakte, rood waard. "Het was een tackle met buitensporige inzet", zei de arbiter na het bekijken van de tv-beelden. Amrabat ging in een duel met Hofs vol op een been van de middenvelder van Feyenoord staan. Scheidsrechter Blom bestrafte de PSV'er niet, maar gaf in Zeist aan de actie van Amrabat niet te hebben gezien. Reden voor de aanklager betaald voetbal om zaak te beginnen tegen de aanvaller van de Eindhovenaren.

"Op de televisiebeelden is ook te zien dat ik twee spelers in mijn gezichtsveld had en het voorval niet kon waarnemen", vertelt Blom in De Telegraaf. "Ik liet dan ook doorspelen en daardoor ontstond zelfs nog een goede kans voor Feyenoord. Als ik de actie van Amrabat wél had gezien, stuurde ik hem weg. Zonder meer."

In het programma Studio Voetbal werd Amrabat geconfronteerd met de beelden. "Toen schrok ik wel", vertelt de PSV’er. "Het was een wilde overtreding, maar er was absoluut geen sprake van opzet. Hofs gleed naar de bal en ik wilde de bal ook halen. Als hij ietsje eerder is, dan raakt Hofs mij. Maar inderdaad, op de beelden zag het er grof uit. Tijdens het duel had ik niet in de gaten dat het zo ernstig was.’’

Amrabat baalt er van dat de beelden tot in den treuren op televisie zijn herhaald. "Ze hebben het bij Studio Voetbal dertig keer herhaald. Het zou erg vervelend zijn als ik hierdoor geschorst wordt

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

NEC is er niet in geslaagd Dennis Rommedahl los te weken bij Ajax. De onderhandelingen tussen Ajax, Rommedahl en NEC zijn afgeketst. Mario Been, de coach van de Nijmeegse eredivisionist, wil nu Leonardo graag aantrekken. "Ik heb al mijn hoop op Leonardo gezet. Die jongen wil zelf graag, er is in Nijmegen geld beschikbaar om hem te halen, alleen moet de club er dan wel met Ajax uitkomen." (Voetbal International)

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

1 mag er wel weg. Met wat momenteel op hun positie al rondloopt is het krijgen van speelminuten niet te verwachten.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Peter Cech is verkozen tot beste doelman van het jaar. voor de Belgen is het nu te volgen op 2Be.

Pepe Reina, Van der Sar,... waren ook genomineerd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.