• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.769 gebruikers
  • 9.423.901 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Voorzet Babel, goal Kuijt. Das wel humor tegen Belgen hihi. Maar niet verdiend en ik had liever Luik gezien, die hadden er recht op. Liverpool mag zich schamen...hoe wil je de CL winnen als Luik je al tegen houdt in 2 duels en een bijna complete verlenging?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dani was inderdaad een prima voetballer hoe ik hem herinner maar waar het bij hem fout is gegaan??

Heitinga is een prima speler, zet zich altijd 100% in en heeft altijd de wil om te winnen. De frustratie die hij toont als hij verliest is idd erg mooi. In Madrid zijn ze ook al heel erg blij met hem, vooral door zijn mentaliteit. Hij is nu al één van de publiekslievelingen. Dan doe je het goed als de competitie nog niet eens begonnen is. Ook een leuk detail is dat zijn shirts heel vaak over de toonbank gaan; hij moet alleen Agüero, Raul Garcia en maxi Rodriguez voor zich dulden.

Heitinga zou zo de nieuwe Carlos Aguilera (overigens mijn favoriete Atletico speler of all time) kunnen worden.

Vond het uitgaansleven, werd presentator in Portugal..helaas. Had oa ook mooie goals in de eredivisie, geloof een schitterende nog in de Kuip.

Heitinga heeft het idd in zich overal een lieveling te zijn. Naast zijn kwaliteiten een goed mens, een echte winnaar en iemand die keihard werkt voor de ploeg. Voorbeeldige speler, mooi te weten dat hij nog eens terug zal keren bij Ajax. Ik herinner me nog zijn tranen na Ajax-Twente, hij wilde Ajax zo graag helpen en winnen. Held!

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

hoe wil je de CL winnen als Luik je al tegen houdt in 2 duels en een bijna complete verlenging?

is dit positief of negatief voor Standard ?

A. Jacobsen

• 495 berichten
  • 104 stemmen

Standaard is een mooie ambassadeur voor het Belgisch voetbal. Wat is die Benitez trouwens een vervelend ventje.

Als dan toch iemand de goal moest scoren mag het van mij Kuijt zijn.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

ik zag liever Torres scoren, heeft ook meer gedaan in de wedstrijd dan Kuijt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kevin13 schreef:

(quote)

is dit positief of negatief voor Standard ?

Beiden...normaal mag je als Liverpool zijnde, Engelse top en kandidaat de CL te winnen niet door Luik zo in de afgrond gedreven worden. Alle respect voor SL, zeer knap, maar het is natuurlijk wel barslecht van Liverpool.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

of is juist Standard supergoed.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ja hoor, Standard is Europese top....

Ik denk als Standaard nog 10x tegen Liverpool speelt, en dan wel in iets betere vorm, dat ze er 7/8x niet van winnen.

Het was 2x nu erg knap, jammer dat er geen resultaat aan vast zit...nu maar in de UC scoren. Ajax-Standaard zou ik als affiche leuk vinden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kevin13 schreef:

ik zag liever Torres scoren, heeft ook meer gedaan in de wedstrijd dan Kuijt.

Lijkt me sterk dat er iemand op het veld meer doet dan Kuyt.

A. Jacobsen

• 495 berichten
  • 104 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik denk als Standaard nog 10x tegen Liverpool speelt, en dan wel in iets betere vorm, dat ze er 7/8x niet van winnen.

Als we dan toch hypothetisch bezig zijn, standaard zou gehakt maken van Ajax...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

De werklust bij Kuyt acht ik ook hoger. Maar vorig jaar bij, ik geloof, Liverpool-Chelsea maakte Torres meer meters dan Kuyt. Al had dat ook met de posities te maken omdat die wedstrijd Kuyt defensiever moest spelen en Torres behoorlijk alleen voorin rondliep. In ieder geval is Torres niet bepaald een 'luie' spits.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

heb vandaag Kuyt niet vaak gezien. om de 10 minuutjes hoorde je wel zijn naam maar alleen als hij de bal verloor, net zoals de andere van Liverpool. Het was 90 minuten lang Standard, 1ste helft van de verlengingen alleen Standard. 2de heflt heb ik spijtig genoeg niet kunnen zien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kai schreef:

(quote)

De werklust bij Kuyt acht ik ook hoger. Maar vorig jaar bij, ik geloof, Liverpool-Chelsea maakte Torres meer meters dan Kuyt. Al had dat ook met de posities te maken omdat die wedstrijd Kuyt defensiever moest spelen en Torres behoorlijk alleen voorin rondliep. In ieder geval is Torres niet bepaald een 'luie' spits.

Mee eens. Torres maakt aardig wat meters maar bedoel dat ook al valt Kuyt niet op hij wel heel veel arbeid verricht (zoals je ook terecht opmerkte).

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik heb de match niet gezien, maar op diverse (Vlaamse) krantenwebsites lees ik dat de scheidsrechter duidelijk op de hand van de thuisploeg was (strafschop niet gefloten, fouten door de vingers gezien of juist extra streng beoordeeld). Is daar iets van aan of ligt het aan de Belgische subjectieve kijk op de wedstrijd? Gewoon zodat ik weet of ik verontwaardigd moet zijn of niet

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

nou jah, viel wel nog mee. Hij floot wel voor het kleinste foutje en bij de grote liet hij verder spelen. het was duidelijk dat hij tegen Liverpool niets durfde doen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Freud schreef:

Ik heb de match niet gezien, maar op diverse (Vlaamse) krantenwebsites lees ik dat de scheidsrechter duidelijk op de hand van de thuisploeg was (strafschop niet gefloten, fouten door de vingers gezien of juist extra streng beoordeeld). Is daar iets van aan of ligt het aan de Belgische subjectieve kijk op de wedstrijd? Gewoon zodat ik weet of ik verontwaardigd moet zijn of niet

Ik heb ze wel gezien en op basis van het vertoonde spel was Standard, en zeker na de verlengingen, de betere ploeg. Een schijter van een scheidsrechter die duidelijk de grote namen bevoordeelde. Torres maakte vele en verschillende fouten die onbestraft bleven, Keane was letterlijk onzichtbaar in het spel (wel voor de camera's), Kuyt stond gedurende het hele spel haast nergens en de radeloze Reds kozen zelfs voor de onsportieve oplossing in de verlenging toen ze met instemming van hun coach de bal niet teruggaven na een blessurebehandeling.

Als je op Enfield van het terrein gaat en je krijgt van het Reds-publiek een staande ovatie, dan heb je goed gespeeld. Wees daar maar zeker van.

Hou deze ploeg in de UEFA-cup in de gaten, wan zij gaan het heel ver schoppen.

En dat voor een Anderlecht-supporter.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

A. Jacobsen schreef:

(quote)
Als we dan toch hypothetisch bezig zijn, standaard zou gehakt maken van Ajax...

Om eerlijk te zijn? No offence, maar als ze spelen zoals ze de twee laatste twee matchen tegen Liverpool gespeeld hebben, spelen ze elke Nederlandse ploeg de vernieling in. Prachtwedstrijden heb ik van deze mannen gezien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Twee wedstrijden, 0 goals, dat zijn de feiten. Ik denk eerder dat Ajax ze de vernieling in speelt. Voor Vlaamse begrippen was dit misschien geweldig, denk dat Suarez en Sulejmani de verdediging zullen kleineren. Wat een grootspraak, eerst maar wat trainingen besteden aan afwerken jongens.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Atletico. .

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

The Sun meldt een aanstaand vertrek van de Guzman naar Arsenal voor 15 miljoen.. Los van de betrouwbaarheidsvraag.. ik weet niet of ik hier van moet balen of juist blij van moet worden. Geweldige speler die van mijn ene favoriet naar de ander gaat en de armlastige eerste strijkt hier een heel behoorlijk bedrag voor op, maar moet hier voetballend wel veel op inleveren.. Lastig Lastig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De Guzman is een geweldig talent maar als je hem kan verkopen en hierdoor nieuwe spelers kan kopen ben ik er voor. Al is De Guzman mijn favoriete speler maar gun het hem wel. Maar dan moet de selectie wel beter worden door de verkoop. Financieel schijnt het ook weer bar en boos te zijn, ik sta er niet van te kijken als hij wordt verkocht en de opbrengst niet wordt besteed aan nieuwe spelers of maar een klein deel daarvan. Dan sta ik zo weer voor het maasgebouw. Keerzijde van de medaille is dat ik De Guzman op mijn shirt heb staan voor dit jaar, moet ik weer een nieuw shirt kopen.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25187 stemmen

Voor 15 miljoen ? Strikje erom.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Is wel The Sun natuurlijk, 90% is gossip in die krant maar het zal wel een goed bedrag zijn ja. Ik had maximaal 10 miljoen verwacht.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Naomi Watts schreef:

Keerpunt van de medaille is dat ik De Guzman op mijn shirt heb staan voor dit jaar, moet ik weer een nieuw shirt kopen.

Achjah goed voor de merchandise!

p.s. keerzijde

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat zeg ik.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Twee wedstrijden, 0 goals, dat zijn de feiten. Ik denk eerder dat Ajax ze de vernieling in speelt. Voor Vlaamse begrippen was dit misschien geweldig, denk dat Suarez en Sulejmani de verdediging zullen kleineren. Wat een grootspraak, eerst maar wat trainingen besteden aan afwerken jongens.

Standard heeft 2x geweldig gepiekt, al was het idd 2x een 0-0. Dat niveau houdt niet 1 club uit Belgie vol want dat zou betekenen dat ze in de competitie elk duel winnen aangezien elke club daar 10x minder is als Liverpool.

Ik zou Ajax-Standard morgen als loting best willen. Ik vrees ze zeker niet. Alleen Defour vind ik super, Ajax heeft ook 2 jaar geprobeerd hem te halen maar doordat ze kampioen werden vorig jaar wilde hij blijven om de CL te halen met zijn club.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Voor de wielerliefhebbers:

Vanaf morgen vrijdag om 15u30 op één, de Ronde van Duitsland.

Morgen start de Ronde van Duitsland (ProTour), met een proloog in het Oostenrijkse Kitzbühel. Een dag na de proloog volgt met de Pass Thurn, de Gerlospass en de finish op de top van Hochfügen al de koninginnenrit en op de tweede dag is er de finish op de Hesselberg. Pas daarna volgen vlakke ritten, en is het wachten op de afsluitende tijdrit in Bremen. (belga/hln.be)

Officiële site van de Deutschland Tour.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dank je.

Het werd weer eens tijd ook, laatste keer CL was alweer in het seizoen 96/97 waar Ajax toen het ook al nodig vond een plaag te zijn voor mijn Spaanse clubje.

Toch fijn dat ik Sport1 heb, kan ik fijn de CL wedstrijden van Atletico kijken. 4-0 winnen van Schalke, dan doe je het niet slecht nee.

Speelde ook gewoon goed voetbal. Eerste half uur werd Schalke weggespeeld. Leuke frisse ploeg heeft Athletico die best leuk mee kan draaien komend seizoen. Zie ze niet onder doen voor Real en Barcelona. Was in ieder geval blij dat de duitser de wedstrijd uitzond want Twente was toch al gespeeld. Wel nog af en toe even gezapt en wat miste Van Persie toen een kans zeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Speelde ook gewoon goed voetbal. Eerste half uur werd Schalke weggespeeld. Leuke frisse ploeg heeft Athletico die best leuk mee kan draaien komend seizoen. Zie ze niet onder doen voor Real en Barcelona. Was in ieder geval blij dat de duitser de wedstrijd uitzond want Twente was toch al gespeeld. Wel nog af en toe even gezapt en wat miste Van Persie toen een kans zeg.

Er staat natuurlijk wel heel wat spelers die behoren tot de wereldtop. Vorige zomer hebben ze maar liefst 105 miljoen uitgegeven. Als je spelers als Forlán, Rodriguez, Agüero, Luis Garcia, Raul Garcia, Motta, Pablo hebt rondlopen staat er gewoon een hele goede ploeg. Ze kunnen gewoon meedoen om de titel als ze eens minder wisselvallig gaan presteren.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Motta moet nota bene weg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.