- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Nee, toch niet. MovieMeter is in eerste instantie een filmsite, voor het bespreken van sportonderwerpen bestaat al dit algemene topic wat volgens mij prima functioneert.
Verschillende klachten van onduidelijkheid... 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Verschillende klachten van onduidelijkheid... 
Vind ik ook. Moest men voor het gemak de UEFA, Champions League en het Nederlandse topvoetbal in één topic stoppen en al de andere sport in een ander, dan zijn er net evenveel topics over sport, maar met veel meer duidelijkheid en bekijk je of een topic over voetbal, of een topic over al de andere sporten samen. En al het ellenlange zoeken is ook meteen voorbij. 
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Vind ik ook. Moest men voor het gemak de UEFA, Champions League en het Nederlandse topvoetbal in één topic stoppen en al de andere sport in een ander, dan zijn er net evenveel topics over sport, maar met veel meer duidelijkheid en bekijk je of een topic over voetbal, of een topic over al de andere sporten samen. En al het ellenlange zoeken is ook meteen voorbij. 

Helemaal mee eens uiteraard!
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Ook best wel mee eens, dan ben ik eindelijk van dat ellenlange oninteressante voetbalgezever af.... 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Beetje flauw om nu met de users die online zijn even zo'n soort van 'petitie' te tekenen. Als er meer van dit soort commentaar blijkt te zijn is het misschien best bespreekbaar, maar stemmen zal echt geen verschil maken.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Er zijn in deze topic ongeveer 7 of 8 echt actieve "voetbal"leden, en die waren juist bijna allemaal on dus...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zie de meerwaarde van nog zo'n topic niet echt. Hier kan je toch ook gewoon discussieren over de Belgische competitie?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zie ook het nut er niet van in, functioneert prima voor mij zo.
En deze discussie heeft trouwens al eens plaats gevonden.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
ik wel hoor. nu is het wat minder druk maar daarstraks was het echt niet te doen om over onze competitie te praten.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Ik zie de meerwaarde van nog zo'n topic niet echt. Hier kan je toch ook gewoon discussieren over de Belgische competitie?
Onduidelijk voor de Belgen vooral, omdat wij echt moeten zoeken naar de andere hun posten, aangezien de rest allemaal Nederlands is bijna... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is natuurlijk te verwachten op een filmsite die eindigt met .nl. Je kan toch elke dag de nieuwe posts doorspitten in dit topic?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Is natuurlijk te verwachten op een filmsite die eindigt met .nl. Je kan toch elke dag de nieuwe posts doorspitten in dit topic?
En soms 50 voetbalberichten over Nederlandse ploegen moeten doorspitten > voor Vlamingen dus niet echt interessant > voor men één bericht terugvindt, hetzij over voetbal, wielrennen of eender welke andere sport dan ook. Met die nadruk op .nl is dan net zo goed als gezegd, Belgen, pas je aan of...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kan je wel topics maken voor elke sport. Tennis, Hockey en fans van andere sporten hebben ook te maken met dat constante gelul over voetbal in dit topic. Voor die groepen is dit ook niet interessant. Ik neem ook niemand kwalijk dat er hier bijna nooit wordt gepraat over Atletico Madrid en het Spaanse nationale elftal.
Zoals aangegeven is dit voornamelijk een filmsite, dit is een topic voor on-the-side. Als je zo graag over het Belgische voetbal wil disscussieren zonder het gedoe over die o zo irritante eredivisie zijn daar vast wel prachtige Belgische voetbal forums voor. Ik vind het allemaal wat kortzichtig geklaag.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Twente al na 35 minuten geskipt. Mijn God, vreselijk
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat een geklaag...1 sport topic lijkt me genoeg. Voetbalfans melden zich maar aan op voetbalzone.nl 
Heitinga gaat de CL in, yes! 3-0 voor tegen Schalke, wel jammer voor Rutten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dank je. 
Het werd weer eens tijd ook, laatste keer CL was alweer in het seizoen 96/97 waar Ajax toen het ook al nodig vond een plaag te zijn voor mijn Spaanse clubje. 
Toch fijn dat ik Sport1 heb, kan ik fijn de CL wedstrijden van Atletico kijken. 4-0 winnen van Schalke, dan doe je het niet slecht nee.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Die verdediging van Twente 
Er is nog een hoop werk aan de winkel voor MClaren dit seizoen. Tuurlijk is Arsenal een maatje te groot, maar dit is gewoon ondermaats wat Twente hier vertoond.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Voor de mensen die de verlenging Lpool-Luik willen zien:
Prima beeld.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
wat een 2de heflt van Standard. Zat bijna te wenen van opwinding
.
Hopelijk dat Standard doorgaat want Liverpool heeft echt niets laten zien in deze wedstrijd. En wat was dat met de Coach van Standard ?Moest ik de coach geweest zijn zou ik Sarr in de 70ste minuut gewisselt hebben voor Jovanovich. Maar nee hoor, Jova komt pas de 85ste minuut in zodat hij toch een keer een bal kon raken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dank je. 
Het werd weer eens tijd ook, laatste keer CL was alweer in het seizoen 96/97 waar Ajax toen het ook al nodig vond een plaag te zijn voor mijn Spaanse clubje. 
Toch fijn dat ik Sport1 heb, kan ik fijn de CL wedstrijden van Atletico kijken. 4-0 winnen van Schalke, dan doe je het niet slecht nee.
Doelpunt Daaaaaaaaaaniiiiiiiii 
Legendarische knal! hehe....vandaar je Ajax haat haha? 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Fijne wedstrijd van Arsenal, hoog tempo. Met Walcott, Nasri en Fabregas hebben ze goud in handen. Vooral die eerste twee waren zeer goed. Jammer dat ze het geld niet hebben om Gareth Barry te halen, want aangevuld met Rosicky hadden ze echt een wereld middenveld gehad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Doelpunt Daaaaaaaaaaniiiiiiiii 
Legendarische knal! hehe....vandaar je Ajax haat haha? 
Rakel al die ellende maar weer op A&L. 
Feyenoord vaak dwars zitten en dan nog bij mijn andere club ook, dan gaat die haat wel dubbel zo diep zitten ja. 
Gelukkig maakte die keiharde charge van Esnaider veel goed. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jammer dat Dani niet doorgegaan is als speler, wat een talent had hij. Paar schoonheidjes van goals van hem gezien. Mooi om die beelden terug te zien, laatst nog gezien op een Ajax dvd...
Maar ik ben blij met Atletico omdat de Duiters eruit liggen en vooral omdat mijn held Heitinga nu eens weer CL speelt. Wereldgozer, mag je blij mee zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dani was inderdaad een prima voetballer hoe ik hem herinner maar waar het bij hem fout is gegaan??
Heitinga is een prima speler, zet zich altijd 100% in en heeft altijd de wil om te winnen. De frustratie die hij toont als hij verliest is idd erg mooi. In Madrid zijn ze ook al heel erg blij met hem, vooral door zijn mentaliteit. Hij is nu al één van de publiekslievelingen. Dan doe je het goed als de competitie nog niet eens begonnen is. Ook een leuk detail is dat zijn shirts heel vaak over de toonbank gaan; hij moet alleen Agüero, Raul Garcia en maxi Rodriguez voor zich dulden.
Heitinga zou zo de nieuwe Carlos Aguilera (overigens mijn favoriete Atletico speler of all time) kunnen worden.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
En weer doet Kuyt het. 
idd en hoe 
na een heel match slecht te hebben gespeeld, onsportief gedrag getoond te hebben, hebben ze dan toch onverdiend gewonnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.