- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Redelijk "onbeleefd" van de Nederlanders hier om de hele te tijd te blijven zeveren om hetzelfde, en de Belgen geen kans te geven om ook eens deftig te reageren als het over de Belgische ploegen gaat...
Ik moet de hele tijd zoeken naar Speedy en anderen hun posten...
wat is dat nou voor onzin, ik weet praktisch niks van de belgen af, moet ik dan nu wachten om hier wat neer te zetten tot de belgen uit gediscussieerd zijn?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
wat is dat nou voor onzin, ik weet praktisch niks van de belgen af, moet ik dan nu wachten om hier wat neer te zetten tot de belgen uit gediscussieerd zijn?
Maar er zijn topics waar men een 'sigaar' krijgt als men gaat slowchatten en hier doet men niets anders. 
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
wat is dat nou voor onzin, ik weet praktisch niks van de belgen af, moet ik dan nu wachten om hier wat neer te zetten tot de belgen uit gediscussieerd zijn?Ik lees deze topic veel, heel veel, en dat is het echt irritant om tussen die 40 Eredivisie-posten één te vinden die te maken heeft met de Belgische eerste divisie.
Onzin? Noem het wat je wilt, maar je praat maar door en door (niet eens interessant sorry) en zo vallen de wel interessante posten (nogmaals sorry
) weg uit het oog...
Stonden er leuke dingen tussen, geen probleem, maar ondertussen zijn we 50 posten verder en is het nog van datzelfde "geleuter", met alle respect... 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik lees deze topic veel, heel veel,

nu maar even over belgisch voetbal of blijf je alleen bij genk? 
met alle respect!
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen

Oh ja.... das waar.
foutje.
ajax mocht blij zijn ondanks een voorsprong dat het gelijk speelde, wat dan wel weer frustrerend is.
Ja ik bedoelde ook, dat ze die voorsprong nog in blessuretijd weggaven. Dat was frustrerend, niet dat ze ergens recht op hadden.
Ja en de laatste 10 jaar, nog een aantal seizoenen.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Ik lees deze topic veel, heel veel, en dat is het echt irritant om tussen die 40 Eredivisie-posten één te vinden die te maken heeft met de Belgische eerste divisie.
Onzin? Noem het wat je wilt, maar je praat maar door en door (niet eens interessant sorry) en zo vallen de wel interessante posten (nogmaals sorry
) weg uit het oog...
Stonden er leuke dingen tussen, geen probleem, maar ondertussen zijn we 50 posten verder en is het nog van datzelfde "geleuter", met alle respect... 
Dan moet je wat meer Belgen uitnodigen, dan kunnen wij tussen de 100 Vlaamse posts, op zoek gaan naar 1 eredivisie post. Dan weten wij hoe jullie je moeten voelen. 
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Engels voetbal dan: Tottenham haalt Pavloetsjenko (ofzoiets), is dat niet inmiddels spits nummer 6 en ze hebben ook al 8 linksbacks onder contract.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Engels voetbal dan: Tottenham haalt Pavloetsjenko (ofzoiets), is dat niet inmiddels spits nummer 6 en ze hebben ook al 8 linksbacks onder contract.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Standard, ach ja, als Genkie gun ik hen niet bepaald veel... 
Maar ik denk toch dat ze een redelijk resultaat gaan neerzetten in Liverpool, op het veld althans...
Toch zie ik Liverpool winnen met 2-0 (prono)... 
ik ook, maar het blijft wel Belgisch voetbal en moest Standard winnen zou dat heel goed voor ons zijn. nationaal ben ik voor Genk maar als we Internationaal voetballen supporter ik voor alle Belgische ploegen.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
Spits nummer 3 en waarschijnlijk gaat berbatov ook nog weg dus logische aankoop lijkt mij.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Redelijk "onbeleefd" van de Nederlanders hier om de hele te tijd te blijven zeveren om hetzelfde, en de Belgen geen kans te geven om ook eens deftig te reageren als het over de Belgische ploegen gaat...
Ik moet de hele tijd zoeken naar Speedy en anderen hun posten...
maak dan een ander topic: Studio 1
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Nogmaals, geen ENKEL probleem als het over de Eredivisie gaat, daar valt nu eenmaal meer voetbal te beleven als hier, eerlijk is eerlijk. Maar laat het dan nuttig zijn, en niet van dat MSN-gedoe... 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
maak dan een ander topic: Studio 1
Voila. Waarom niet een topic alleen voor het Nederlandse voetbal en eentje voor alle andere sporten samen. Makkelijk zat. En geen discussies meer en voor iedereen makkelijk te volgen. 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
ik zal er dan maar rap één gaan maken.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
ik zal er dan maar rap één gaan maken.
Wordt snel gesloten. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik ben wel voor een apart topic voor voetbal en één voor andere sporten, maakt het hier wat overzichtelijker. Ik zie ook geen nadelen verder, maar toch is dit al enkele keren door moderators afgeschoten, geen idee waarom.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
ik zou het ook veel makkelijker vinden als er een sporttopic is voor de Nederlanders en de Belgen. het is al eerder gezegd door Lad dat het voor de Belgen moeilijk is om hier over onze competitie te praten.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Wordt snel gesloten. 
Yep, ik heb het al eens geprobeerd... 
Maar dan een algemeen voetbaltopic... 
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
ik zou het ook veel makkelijker vinden als er een sporttopic is voor de Nederlanders en de Belgen. het is al eerder gezegd door Lad dat het voor de Belgen moeilijk is om hier over onze competitie te praten.
Yep, er is geen speld tussen die Nederlanders te krijgen... 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
nou, we kunnen het altijd proberen.
ik dacht gehoord te hebben op het nieuws dat Liverpool voor de strafschoppen zou gaan, vind ik een rare keuze maar ze hebben natuurlijk wel Reina. ik heb zo'n voorgevoel dat het ze nog gaat lukken ook, want zoals Standard de vorige keer heeft bewezen waren ze wel beter maar konden ze het niet afwerken, en Jovanovic is nu ook niet de beste spits dat er is.
mijn promostiek : Liverpool - Standard 1-1 en Torres zet de beslissende penalty om
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Neen hoor, Benitez hield zelfs geen rekening met penalty's...
Ik verwacht een dapper en redelijk goed spelend Standard, maar toch niet opgewassen tegen Liverpool thuis...
PS: heerlijke verplaatsing voor de 3000 Rouches wel, zalig gewoon!
Als je daar geen affe sfeer kunt maken, weet ik het ook niet meer... 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Zou prachtig zijn als het Standard zou lukken, maar ik heb er erg weinig vertrouwen in.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Als fanatieke Genkie is het logisch voor wie ik supporter...

Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Ik verwacht een dapper en redelijk goed spelende Standard, maar toch niet opgewassen tegen Liverpool thuis...
vrienden van mij denken nu dat Standard beter is dan Liverpool
. Alleen omdat Liverpool de vorige keer Standard onderschat heeft. Nu verwacht ik, aangezien ze toch in Liverpool zijn, een ongelijke match waar Liverpool op de meeste vlakken uitschiet met hun fantastische dribbels en verdediging. Standard zal wel af en toe kunnen tegenwerken maar Liverpool in een hoekje duwen ? nooit.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
ik denk van wel. Volgens mij heeft Speedy het hier al eens gezegd dat hij speelt.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Op 13 augustus:
Gisteren:
De Servische spits Milan Jovanovic blijft bij Standard. Dat heeft hij vandaag verteld aan Sporza. Jovanovic had vorig seizoen met zijn 16 doelpunten een groot aandeel in de titel van Standard en werd door zijn collega-voetballers verkozen tot Profvoetballer van het Jaar.
Jovanovic was de voorbije weken in beeld bij verschillende clubs, waaronder het Nederlandse PSV, maar geen van die clubs wilde de gevraagde 7,5 miljoen euro neertellen. Jovanovic heeft op Sclessin nog een contract tot juni 2009. Hij treedt vanavond met de Rouches aan tegen Liverpool.(hln.be)
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
In Overigen > Algemeen > Voetbal (algemeen) 2008-2009:
Topic waar we over voetbal kunnen speculeren etc...
Het zou makkelijker en ordelijker zijn, dan alles samen te doen in die onduidelijke sporttopic... Hopelijk denken de mods er ook zo ver... 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Nee, toch niet. MovieMeter is in eerste instantie een filmsite, voor het bespreken van sportonderwerpen bestaat al dit algemene topic wat volgens mij prima functioneert.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.