• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.766 gebruikers
  • 9.423.687 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

Over 4 jaar is hij ook 4 jaar ouder he

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

Mwoa, hij is dan nog steeds een jonge vent. Ook al kan ik me niet voorstellen dat hij genoeg snelheid heeft voor de 100 (of zelfs 50) meter.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Chill, heb toch per direct Eredivisie Live.

Medewerker belde net, via mijn Ajax clubcard aan mijn nr gekomen, of ik wilde. Betaal 9,95 (1e 3 maand 6 euro) en 4 euro voor digitale tv. Das dus 14 euro per maand, valt me nog wel mee. Je kan het elke maand opzeggen.

Kastje kwam eraan zei die en als t meezit zaterdag al beeld.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ik vind het belachelijk, een prijstijging van 4 euro, nou goed 3,95!

meer als 50% absurd.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ik kijk live wedstrijden liever in de kroeg. Altijd gezellig.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Geen idee waar je t over hebt...

Ik had het sowieso nog nooit gehad, digitale tv, dus voor mij ist nieuws. Ik reken gewoon 14 euro per maand en dan buiten het eredivisiekanaal ook nog 50 zenders erbij. Best netjes. Zolang ik Ajax maar ontvangen kan.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

nadeel is dat ik bier veel te lekker vind.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Mwoa, hij is dan nog steeds een jonge vent. Ook al kan ik me niet voorstellen dat hij genoeg snelheid heeft voor de 100 (of zelfs 50) meter.

100 meter heeft hij tijdens de estafettes in de loop der jaren aangetoond wel te kunnen. 50 meter twijfel ik ook over.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Ik ben meestal brak van de zaterdagavond stappen, dan is thuis met een glas cola ook wel lekker

Wel echt ideaal, was al bang dat ik weken, misschien maanden zou missen...

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

combi schreef:

(quote)
nadeel is dat ik bier veel te lekker vind.

Mja, zondags overdag (vooral met die 12.30 wedstrijden) ga ik echt niet aan het bier.

Maar het is altijd al wel gezellig in de kroeg of ierse pub of zo. En met een koffietje kan ik ook prima voetbal kijken hoor.

Het mooiste is dat je (ik kijk dan alleen maar wedstrijden van de topclubs of als nec uit moet) altijd allerlei verschillende supporters aanwezig hebt die elkaar een beetje zitten te fokken enzo.

Vooral van de topclubs natuurlijk. is altijd wel grappig.

En alle andere wedstrijden hoef ik echt niet live te zien, als ik NAC- Utrecht of Groningen- Sparta live moet gaan kijken krijg ik zo'n overkill dat ik nooit meer voetbal hoef te zien.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Mja, zondags overdag (vooral met die 12.30 wedstrijden) ga ik echt niet aan het bier.

En alle andere wedstrijden hoef ik echt niet live te zien, als ik NAC- Utrecht of Groningen- Sparta live moet gaan kijken krijg ik zo'n overkill dat ik nooit meer voetbal hoef te zien.

Same for me. Maar ik kijk buiten Ajax wel regelmatig PSV en Feyenoord om te zien hoe zij het doen en ook de Graafschap, een kleine favoriet van me, bekijk ik nog wel eens. En dan haal je je abbo er snel uit. Sowieso, je hebt weinig keus als je je club live wilt zien en geen seizoenskaart hebt.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik heb het afgelopen seizoen eigenlijk bijna alleen maar naar wedstrijden van Ajax gekeken. En PSV af en toe, maar dat zet ik uit zodra PSV 1-0 voor komt (anders ga ik me teveel ergeren). Het seizoen daarvoor keek ik nog wel eens AZ omdat die toen leuk voetbal speelden, maar dat was vorig jaar dramatisch dus keek ik dat ook niet meer. Nu het 4 euro duurder is geworden moet ik maar even kijken of het het nog waard is. Het voetbal moet wel wat beter worden dan vorig seizoen (over de hele linie).

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Ik denk het wel. Hij zal meer sprinttraining moeten doen, maar hij heeft ook al aangegeven de 400m wisselslag niet meer te gaan doen, dus hoeft hij minder conditietraining te doen.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

(quote)

Jawel. . zat nog een leuke wedstrijd bij vorig jaar tegen Twente.

Mooie goal van Engelaar. .

hoe kan het ook anders, maar was dat niet twee jaar geleden. Een pass vanuit de verdediging die hij in 1 keer op de slof nam?

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Same for me. Maar ik kijk buiten Ajax wel regelmatig PSV en Feyenoord om te zien hoe zij het doen en ook de Graafschap, een kleine favoriet van me, bekijk ik nog wel eens. En dan haal je je abbo er snel uit. Sowieso, je hebt weinig keus als je je club live wilt zien en geen seizoenskaart hebt.

Of je moet hopen, dat je met cc nog op tijd bent voor een kaartje of als je met vrienden gaat: meerdere kaarten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

happie schreef:

(quote)

Of je moet hopen, dat je met cc nog op tijd bent voor een kaartje of als je met vrienden gaat: meerdere kaarten.

Klopt, maar ik ga niet elk duel bezoeken. De leuke affiches bezoek ik en de rest kijk ik thuis. Wel ga ik kaarten halen voor Ajax-Roda, 1e thuisduel na Willem2-Ajax zaterdag. Zit helaas wel een weekje interlandvoetbal nog tussen..

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

happie schreef:

hoe kan het ook anders, maar was dat niet twee jaar geleden. Een pass vanuit de verdediging die hij in 1 keer op de slof nam?

Die ja, meen je dat nou, is dat alweer 2 jaar terug? Zou best kunnen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Die is geloof ik van afgelopen jaar hoor. Ajax-Twente 1-1 (competitie)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja N'Kufo in de laatste minuut.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

100 meter heeft hij tijdens de estafettes in de loop der jaren aangetoond wel te kunnen. 50 meter twijfel ik ook over.

Precies, hij zwom als op 4x100 47,51 als openingszwemmer.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ja N'Kufo in de laatste minuut.

Dan vergis ik me.....het was idd het jaar daarvoor want afgelopen jaar werd het 2-2 meen ik. NKufo idd in de blessuretijd met de 2-2...oa vrije trap Huntelaar nog en die andere 2 goals weet ik niet meer.

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Topic misschien veranderen in Eredivisie?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dan vergis ik me.....het was idd het jaar daarvoor want afgelopen jaar werd het 2-2 meen ik. NKufo idd in de blessuretijd met de 2-2...oa vrije trap Huntelaar nog en die andere 2 goals weet ik niet meer.

Volgens mij twee keer huntelaar en Huysegems nog.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Op 13 augustus:

timbo_ schreef:

Doet Jovanovich mee? Ik hoop het niet want dan komt die dus niet naar Eindhoven

Gisteren:

De Servische spits Milan Jovanovic blijft bij Standard. Dat heeft hij vandaag verteld aan Sporza. Jovanovic had vorig seizoen met zijn 16 doelpunten een groot aandeel in de titel van Standard en werd door zijn collega-voetballers verkozen tot Profvoetballer van het Jaar.

Jovanovic was de voorbije weken in beeld bij verschillende clubs, waaronder het Nederlandse PSV, maar geen van die clubs wilde de gevraagde 7,5 miljoen euro neertellen. Jovanovic heeft op Sclessin nog een contract tot juni 2009. Hij treedt vanavond met de Rouches aan tegen Liverpool.(hln.be)

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die is geloof ik van afgelopen jaar hoor. Ajax-Twente 1-1 (competitie)

Nu weet ik het zeker 19 november 2006. toen scoorde Engelaar dat mooie doelpunt en Sneijder maakte toen gelijk. Dus het is twee jaar geleden. (Wikipedia altijd handig! )

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

speedy23 schreef:

Op 13 augustus:

(quote)

Gisteren:

De Servische spits Milan Jovanovic blijft bij Standard. Dat heeft hij vandaag verteld aan Sporza. Jovanovic had vorig seizoen met zijn 16 doelpunten een groot aandeel in de titel van Standard en werd door zijn collega-voetballers verkozen tot Profvoetballer van het Jaar.

Jovanovic was de voorbije weken in beeld bij verschillende clubs, waaronder het Nederlandse PSV, maar geen van die clubs wilde de gevraagde 7,5 miljoen euro neertellen. Jovanovic heeft op Sclessin nog een contract tot juni 2009. Hij treedt vanavond met de Rouches aan tegen Liverpool.(hln.be)

Klopt ja. Ze vonden hem inderdaad te duur.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Jep twee jaar geleden was het 2-2. Deze heb ik nog live op TV zitten kijken en was behoorlijk frusterend voor een ajax supporter. Nou was het een behoorlijk frusterend seizoen voor ajax.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

(quote)

Jep twee jaar geleden was het 2-2.

verleden jaar.

Deze heb ik nog live op TV zitten kijken en was behoorlijk frusterend voor een ajax supporter.

ajax mocht blij zijn ondanks een voorsprong dat het gelijk speelde, wat dan wel weer frustrerend is.

Nou was het een behoorlijk frusterend seizoen voor ajax.
al 4 jaar lang.

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Redelijk "onbeleefd" van de Nederlanders hier om de hele te tijd te blijven zeveren om hetzelfde, en de Belgen geen kans te geven om ook eens deftig te reageren als het over de Belgische ploegen gaat...

Ik moet de hele tijd zoeken naar Speedy en anderen hun posten...

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Standard, ach ja, als Genkie gun ik hen niet bepaald veel...

Maar ik denk toch dat ze een redelijk resultaat gaan neerzetten in Liverpool, op het veld althans...

Toch zie ik Liverpool winnen met 2-0 (prono)...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.