- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Maar als je wordt uitgeschakeld door een halve finalist dan verdien je die bronzen plak toch helemaal niet?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik bedoelde een latere halve finalist.
Beide verliezende halve finalisten strijden natuurlijk om de 3e en 4e plek.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
het is gewoon een herkansing, kans op goud heb je niet meer maar het geeft wel een beter beeld wie de sterkste is, waarom het precies zo is dat antwoord moet ik je schuldig blijven, maar enfin volgens mij heb nederland er al twee keer van geprofiteerd, leuk toch.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ja ik vind het eigenlijk ook bespottelijk dat er één sport is met twee bronzen medailles. Maar ja wij hebben er niet over te klagen want is de sport die tot nu toe onze medailleoogst zo goed als bepaalt. Hopelijk na vannacht niet meer. Hup Pieter.
Ik ga de wekker nu maar alvast zetten want heb er nu al zin in.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Oh, moet hij weer om 4 uur dan Timbo? Was er vannacht ook al ff een paar minuten voor uit bed gegaan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
4.49 uur gaat hij te water voor de laatste horde op weg naar zijn missie. Ik hoop op een medaille en heel stiekem zit er in mijn achterhoofd de hele tijd een stemmetje dat goud roept. Maar dat zal toch niet echt gebeuren?
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Dat lijkt me ook heel sterk. Ik lig overigens mooi op 1 oor dan.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Dat lijkt me ook heel sterk. Ik lig overigens mooi op 1 oor dan.
.

ik weet niet, in principe niet als je naar de tijden kijkt die zn concurrenten hebben gezwommen alleen met pieter weet je het nooit, dat was 4 jaar geleden wel duidelijk!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Zou gaaf zijn als die Lezak net zo hard gaat als bij de estafette.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En Pieter nog wat harder
Ik blijf er denk ik wel even voor op, voor 5 minuten opstaan lukt me nooit.
Twente - Arsenal, een leuk tussendoortje voor het Olympische Geweld. Ik voorspel een sensatie: 2-1!
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
De zwemfinales worden om 7:00 op Eurosport herhaald. Dus dan kun je nog kijken alsof het live is (niet per ongeluk eerst teletekst kijken
).
Ja ik vind het eigenlijk ook bespottelijk dat er één sport is met twee bronzen medailles.
Ik ook. Herkansingen, prima, maar laat die twee die nu brons halen dan nog een keer tegen elkaar judo'en om brons. Maar goed, als Nederlanders kunnen we er maar beter niet over klagen. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De zwemfinales worden om 7:00 op Eurosport herhaald. Dus dan kun je nog kijken alsof het live is (niet per ongeluk eerst teletekst kijken
).
Neenee, alleen live kijken is echt! En buiten het feit dat ik geen tv heb blijf ik liever tot 5 uur op dan dat ik er om 7 uur af moet
Maar dit geheel terzijde...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Neenee, alleen live kijken is echt! En buiten het feit dat ik geen tv heb blijf ik liever tot 5 uur op dan dat ik er om 7 uur af moet
Maar dit geheel terzijde...
Ik ga echt niet om 5:00 opstaan als ik ook om 7:00 precies hetzelfde kan zien, dat is maar een half uur eerder dan normaal, dus perfect eigenlijk.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
f.cking americans. tenminste daarvoor is het voor ons zo vroeg.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Iemand die nog CL gaat kijken? Twente - Arsenal. 
Om even al dat Olympische 'gedoe' te vergeten.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Standard - Liverpool 
ik hoop dat ze ons laten leven.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ja natuurlijk! Komop Twente.
Laat zien dat je in ieder geval iets verder kunt komen dan die Amsterdammers elk jaar.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ja natuurlijk! Komop Twente.
Laat zien dat je in ieder geval iets verder kunt komen dan die Amsterdammers elk jaar. (afbeelding) .
met een nulletje of acht op rolt. ben bang van niet heb namelijk een hoge pet op van Been.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als ge het maar weet. 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Arsenal gaat Twente oprollen natuurlijk. Fabregas vs. Janssen.. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Iemand die nog CL gaat kijken? Twente - Arsenal. 
Om even al dat Olympische 'gedoe' te vergeten.
Bijna vergeten.
Dalijk even kijken of the reds live komen. In dat geval moet ik het Nederlands voetbal maar een keer laten schieten.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
weet iemand hoe laat ze Standard geven en op welk kanaal ?
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Arsenal gaat Twente oprollen natuurlijk. Fabregas vs. Janssen.. 
Fabregas speelt niet. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
weet iemand hoe laat ze Standard geven en op welk kanaal ?
21 uur op 2BE.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Neenee, alleen live kijken is echt!
Vind ik ook. Toch net nog iets specialer
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Doet Jovanovich mee? Ik hoop het niet want dan komt die dus niet naar Eindhoven
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Doet Jovanovich mee? Ik hoop het niet want dan komt die dus niet naar Eindhoven
Opstelling van de ploegen:
Standard Luik: achterin bij Standard vervangt Mikulic de geschorste Onyewu. De Camargo en Mbokani staan voorin. Jovanovic - op weg naar PSV - zit niet eens op de bank. Ploeg: Espinoza, Mikulic, Sarr, Dante, Fellaini, Dalmat, Defour, Marcos Camozzato, Witsel, De Camargo, Mbokani.
Liverpool: Reina, Arbeloa, Dossena, Carragher, Agger, Alonso, Plessis, Benayoun, Kuyt, Keane, Torres. Bank: Cavalieri, Hyypia, Gerrard, Voronin, Insua, El Zhar, Pennant.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Kom op Liverpool!
Steun van een fervent Genk-supporter... 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Standard Luik: achterin bij Standard vervangt Mikulic de geschorste Onyewu. De Camargo en Mbokani staan voorin. Jovanovic - op weg naar PSV - zit niet eens op de bank. Ploeg: Espinoza, Mikulic, Sarr, Dante, Fellaini, Dalmat, Defour, Marcos Camozzato, Witsel, De Camargo, Mbokani.
Liverpool: Reina, Arbeloa, Dossena, Carragher, Agger, Alonso, Plessis, Benayoun, Kuyt, Keane, Torres. Bank: Cavalieri, Hyypia, Gerrard, Voronin, Insua, El Zhar, Pennant.
Ja als die vandaag niet meedoet is er iets aan de hand.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.