• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.169 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.700 gebruikers
  • 9.420.862 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Toch een paar uitstekende spelers hoor dat twente, vooral Douglas, Tioté en Wielaert. Zouden niet misstaan bij een NL topclub.

Alleen jammer dat ze voorin zo'n prutser hebben lopen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Ik ga echt niet om 5:00 opstaan als ik ook om 7:00 precies hetzelfde kan zien, dat is maar een half uur eerder dan normaal, dus perfect eigenlijk.

Begint de eigenlijke finale op dat tijdstip of slechts de uitzending met drie kwartier geleuter vooraf?

Moet om half 8 wel de deur uit namelijk.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

kos schreef:

Die Denneboom inderdaad. Heeft nooit iets gepresteerd .

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Respect voor de manier waarop Twente speelt, ze begonnen zonder angst aan de wedstrijd en zijn zeker niet de mindere tot nu toe. Ik heb alleen wel het gevoel dat als Arsenal echt even aanzet het meteen 0-2 is.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Phoenix schreef:

Die Denneboom inderdaad. Heeft nooit iets gepresteerd .

Denneboom komt inderdaad ook te kort voor dit niveau, echt zo'n momentenvoetballer waarvan het op t.v. lijkt dat hij het goed doet.

Nou, ik heb hem jarenlang in het stadion gezien en wat je dus niet ziet is hoe hij telkens z'n man laat lopen.omdat het een lamzak is. .

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Zavo schreef:

Respect voor de manier waarop Twente speelt, ze begonnen zonder angst aan de wedstrijd en zijn zeker niet de mindere tot nu toe. Ik heb alleen wel het gevoel dat als Arsenal echt even aanzet het meteen 0-2 is.

Dat heb ik helemaal niet, Arsenal speelt uitermate zwak, afgezien van Van Persie en de ervaren verdediging.

Het piepjonge middenveld wordt echt compleet overlopen. Ik vind dit echt een slechte selectie hoor voor zo'n topclub, helemaal niet in balans.

Best leuk zo'n jong elftal maar hier win je het niet mee.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad. Geen enkel grip heeft dat middenveld van Arsenal op Twente. Ook Adebayor bijna onzichtbaar. Achterin potdicht. Maar wat wil je ook met rotsen als Douglas en Wieleart.

Twente kan prima mee op dit niveau.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Phoenix schreef:

Begint de eigenlijke finale op dat tijdstip of slechts de uitzending met drie kwartier geleuter vooraf?

Moet om half 8 wel de deur uit namelijk.

Er zijn meerdere finales en halve finales en die zenden ze denk gewoon in dezelfde volgorde uit, meestal duurt het ongeveer een uur. Ik heb nog nooit live gekeken, dus ik weet niet zeker of ze helemaal dezelfde volgorde aanhouden. De 100m zit morgen ongeveer halverwege het programma, dus grote kans dat dat pas rond of na 7:30 wordt uitgezonden op Eurosport.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Twente vecht wel voor iedere meter, dat valt niet te ontkennen.

Maar over 2 weken als het middenveld weer compleet is bij Arsenal vrees ik het ergste.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kos schreef:

Dat heb ik helemaal niet, Arsenal speelt uitermate zwak, afgezien van Van Persie en de ervaren verdediging.

Maar dat is het nou precies, ze spelen slecht, dus even niveautje hoger schakelen en ze prikken er één in. Je hebt wel gelijk dat het middenveld zwak is, maar dit is ook niet hun sterkste middenveld. Fabregas was toch geblesseerd?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Maar dat is het nou precies, ze spelen slecht, dus even niveautje hoger schakelen en ze prikken er één in.

Als je hiermee op twente doelt, betwijfel ik of er wel een niveautje hoger gespeeld kan worden nog. Ze geven nu al alles wat ze hebben volgens mij.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

WOW.

Standard de betere ploeg in de 1ste helft tegen Liverpool. en wat een smerige tackels van Liverpool, vooral de fout op Mbokani door Alonso. was volgens mij toch rood. spijtig van de gemiste penalty en de kopkans van Fellaini op de paal. een overwinning kunnen we zeker halen !

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

81e min - 0-2

Leek er even in te zitten maar het blijft toch Arsenal.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

Toch een paar uitstekende spelers hoor dat twente, vooral Douglas, Tioté en Wielaert. Zouden niet misstaan bij een NL topclub.

Dat komt wel Arnoutovic, is een van de grootste talenten van Nederland.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nou hij had er toch wel 2 in mogen leggen...

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ja, deed zo'n beetje alles verkeerd wat je verkeerd kon doen.

Maar goed, jammer dus, ik denk niet dat dit nodig was geweest, veel en veel te slordig die tweede helft.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

Nou hij had er toch wel 2 in mogen leggen...

Toch heeft hij meer talent dan alle voetballers van twente samen, het moet er alleen nog even echt uitkomen.

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

Doet me denken aan die eerste wedstrijd van PSV tegen Fiorentina. Als je ruikt dat er wat te halen valt, dan schakel je toch een tandje bij. Arsenal speelt verdomme één van de slechts wedstrijden sinds het toernooi in Amsterdam. Maar nee dan zakken ze de tweede helft volledig terug met als gevolg 2 lullige doelpuntjes. Die hadden makkelijk voorkomen kunnen worden. Ik heb dan echt zoietsvan eigen schuld, dikke bult.

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Toch heeft hij meer talent dan alle voetballers van twente samen, het moet er alleen nog even echt uitkomen.

Arnautovic is een ontzettend groot talent. Heeft ook de nodige lengte, is toch behendig en kan makkelijk weg draaien. Deze wedstrijd heb ik 'm amper gezien en anders was het wel negatief, helaas. Ik baal er nog steeds van dat Feyenoord hem niet binnen heeft gehaald. Klote Bosz

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Niet klikken bij een zwakke maag, de 'elleboog van de week':

http://os2008.nos.nl/video/bekijk/ID/tcm:5-406588

Ik zit hier met een plukje uitgerukt haar in m'n handen...

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Jammer van Twente, kon je eigenlijk ook wel verwachten. Had op z'n minst 2 keer moeten scoren, maar goed, verschil in felheid (in 2e helft) bepaalde uiteindelijk de doorslag als je 't mij vraagt.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

otherfool schreef:

lol

Die had pijn.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

He bah, wat onsmakelijk weer.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Ouch!!

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

was in Belgie op het nieuws

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Standard - Liverpool 0-0

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Kevin13 schreef:

Standard - Liverpool 0-0

En zeggen dat Liverpool enkele malen zeer goed weggekomen is. Het kon na zeven minuten al twee nul geweest zijn voor Standard. Een (volgens de vertraagde beelden) geldig doelpunt afgekeurd en een penalty gemist. In het grote Liverpool zat duidelijk een heel grote scheur.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

otherfool schreef:

Hm.. iets vergelijkbaars is mij een half jaartje terug ook gebeurd. .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

kos schreef:

Hm.. iets vergelijkbaars is mij een half jaartje terug ook gebeurd. .

Ik word al gek als ik eraan denk. Wat was de schade uiteindelijk?

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ik weet niet precies wat deze kerel nu heeft, maar bij mij een arm/schouder uit de kom, waar ik nu na een half jaar toch nog steeds wat last van heb na veel fysiotherapie.

De arts zegt dat ik er misschien voor altijd nog wel last van kan hebben.

Niet zo fijn voor een splitseconde van onoplettendheid. .

Overigens stond ik niet maar lag ik achterover en was het bij mij uiteraard niet zoveel kilo. .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.