• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.170 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.701 gebruikers
  • 9.420.895 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Usa - Griekenland begonnen basketball. .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Usa - Griekenland begonnen basketball. .

kan nie kijken, werk werk werk.

veel plezier word een goeie pot volgens mij.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

combi schreef:

(quote)
kan nie kijken, werk werk werk.

Hier ook, maar wel live-stream checken. .

http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/7

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Laat ze op de Nederlandse TV maar lekker Judo uitzenden, vast veel boeiender. .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Laat ze op de Nederlandse TV maar lekker Judo uitzenden, vast veel boeiender. .

zou het geen geld kwestie zijn?

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Nederlanders zitten daarin he. Ik vind judo altijd wel leuk om te kijken tijdens de spelen.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Macmanus schreef:

Nederlanders zitten daarin he.

Nu en? ga je ook korfballen kijken omdat Nederland daar een medaille in kan winnen? .

Ik vind judo altijd wel leuk om te kijken tijdens de spelen.

Dat kan, ik vind basketball wel 100 keer leuker persoonlijk. Net als de rest van de wereld.

starbright boy (moderator films)

• 22536 berichten
  • 5183 stemmen

combi schreef:

zou het geen geld kwestie zijn?

Nee, rechten koop je volgens mij voor alle olympiosche beelden tegelijk, dus de NOS mag uitzenden wat ze willen.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

(afbeelding)

. tweede kwart ging zo'n beetje alles fout wat er fout kan gaan.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

kos schreef:

Dat kan, ik vind basketball wel 100 keer leuker persoonlijk. Net als de rest van de wereld.

Ik hou er van om de Amerikanen bezig te zien. Zoals die Lebron James kan blocken zeg. Amai.

En deze ochtend ook een zeer mooie wedstrijd gezien, Litouwen - Rusland. De Russen kwamen iets tekort.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ja, was spannend. Ik vind het wel jammer dat de kwaliteit in de 2 groepen wel erg verschilt. Rare loting wat dat betreft.

Maar gelukkig gaan de 1ste 4 van elke poule door. Dan begint het pas.

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

Wat is er in hemelsnaam met Federer

edit: oh hij komt weer terug.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Roger Federer zal geen goud winnen in Peking. De Zwitser, die vanaf volgende week zijn eerste positie op de wereldranglijst moet afstaan aan Rafael Nadal, verslikte zich in de kwartfinale in James Blake.

Blake, de huidige nummer zeven van de wereld, won met 6-4 en 7-6 van Federer. De tennissers moesten lang wachten voordat ze de baan op moesten. Het noodweer maakte spelen lang onmogelijk.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Ja, was spannend. Ik vind het wel jammer dat de kwaliteit in de 2 groepen wel erg verschilt. Rare loting wat dat betreft.

Maar gelukkig gaan de 1ste 4 van elke poule door. Dan begint het pas.

Gelukkig hebben we Iran en Angola, die meedoen. Het gaat denk ik tussen de VS, Spanje en Litouwen. Rusland, China, Duitsland en Griekenland komen net een klasse tekort.

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

lol en ik maar denken dat ik live zat te kijken

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Owh heb ik het nou verpest voor je.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kos schreef:

Ik niet hoor. Basketbal is saai. Judo is typisch zo'n sport die één keer per 4 jaar leuk is.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

happie schreef:

(quote)

Gelukkig hebben we Iran en Angola, die meedoen. Het gaat denk ik tussen de VS, Spanje en Litouwen. Rusland, China, Duitsland en Griekenland komen net een klasse tekort.

Eerder Argentinie dan Litouwen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

kos schreef:

Eerder Argentinie dan Litouwen.

Als de Amerikanen offence én defence spelen zoals ze het echt moeten doen, en ze kunnen het, dan zie ik niemand die voor hen een serieus probleem zou kunnen zijn. Maar je weet het, soms is de nek dikker dan de kop...

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Oh shit, ja inderdaad. Wat slecht dat ik Argentinië vergeten ben.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Ik niet hoor. Basketbal is saai. Judo is typisch zo'n sport die één keer per 4 jaar leuk is.

Basketbal is meestal een tikkeltje spectactulairder dan voetbal en zeker ook dan judo.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

speedy23 schreef:

Als de Amerikanen offence én defence spelen zoals ze het echt moeten doen, en ze kunnen het, dan zie ik niemand die voor hen een serieus probleem zal zijn. Maar je weet het, soms is de nek dikker dan de kop...

Dit is de eerste keer dat ze defensief een beetje op z'n Europees spelen. Na het verlies tegen Griekenland op het WK in 2006 hebben ze in eigen land bergen kritiek gehad dat ze niet kunnen aanpassen aan de FIBA speelstijl.

Ze zien er nu uit alsof ze overal op voorbereid zijn, niet alleen een beetje willen showen en professioneel bezig zijn, dus denk ik niet dat ze nog in gevaar komen dit jaar. Ze spelen meer als een team dan ooit tevoren.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

happie schreef:

Basketbal is meestal een tikkeltje spectactulairder dan voetbal en zeker ook dan judo.

Spektakel is overgewaardeerd.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Maar jij bent waarschijnlijk dan ook schaatsliefhebber enzo.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

happie schreef:

Judo is een behoorlijk stuk spectaculairder dan een basketbalwedstrijd waarin een land de hele tijd 20 punten voor staat.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

gisteren was een judo wedstrijd in 5 seconden beslist, tjong jonge wat een spectakel.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Juist toch? Dat is meteen een hoop spektakel. En dan kunnen ze meteen aan de volgende wedstrijd beginnen.

Basketbal kan heel spannend zijn, maar Amerika - Angola is behoorlijk

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

even ander nieuws

http://www.sportweek.nl//de...

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Een basketbalwedstrijd waarin de ploegen 20 punten van elkaar afstaan in de wedstrijd, kan evengoed spectaculair zijn d.m.v. de vele acties (dunks, veel driepunters en vechtbasketbal). Judo duurt ook maar een paar minuutjes.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Knisper schreef:

Juist toch? Dat is meteen een hoop spektakel. En dan kunnen ze meteen aan de volgende wedstrijd beginnen.

Basketbal kan heel spannend zijn, maar Amerika - Angola is behoorlijk

Nee dat is niks aan. Dat is leuk gelijk een andere wedstrijd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.