- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Usa - Griekenland begonnen basketball.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Usa - Griekenland begonnen basketball.
.
kan nie kijken, werk werk werk.
veel plezier word een goeie pot volgens mij. 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
kan nie kijken, werk werk werk.
Hier ook, maar wel live-stream checken.
.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Laat ze op de Nederlandse TV maar lekker Judo uitzenden, vast veel boeiender.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Laat ze op de Nederlandse TV maar lekker Judo uitzenden, vast veel boeiender.
.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Nederlanders zitten daarin he. Ik vind judo altijd wel leuk om te kijken tijdens de spelen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Nederlanders zitten daarin he.
Nu en? ga je ook korfballen kijken omdat Nederland daar een medaille in kan winnen?
.
Dat kan, ik vind basketball wel 100 keer leuker persoonlijk. Net als de rest van de wereld.
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5183 stemmen
zou het geen geld kwestie zijn?
Nee, rechten koop je volgens mij voor alle olympiosche beelden tegelijk, dus de NOS mag uitzenden wat ze willen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
. tweede kwart ging zo'n beetje alles fout wat er fout kan gaan.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dat kan, ik vind basketball wel 100 keer leuker persoonlijk. Net als de rest van de wereld.
Ik hou er van om de Amerikanen bezig te zien. Zoals die Lebron James kan blocken zeg. Amai.
En deze ochtend ook een zeer mooie wedstrijd gezien, Litouwen - Rusland. De Russen kwamen iets tekort. 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ja, was spannend. Ik vind het wel jammer dat de kwaliteit in de 2 groepen wel erg verschilt. Rare loting wat dat betreft.
Maar gelukkig gaan de 1ste 4 van elke poule door. Dan begint het pas.
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Wat is er in hemelsnaam met Federer 
edit: oh hij komt weer terug.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Roger Federer zal geen goud winnen in Peking. De Zwitser, die vanaf volgende week zijn eerste positie op de wereldranglijst moet afstaan aan Rafael Nadal, verslikte zich in de kwartfinale in James Blake.
Blake, de huidige nummer zeven van de wereld, won met 6-4 en 7-6 van Federer. De tennissers moesten lang wachten voordat ze de baan op moesten. Het noodweer maakte spelen lang onmogelijk.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Ja, was spannend. Ik vind het wel jammer dat de kwaliteit in de 2 groepen wel erg verschilt. Rare loting wat dat betreft.
Maar gelukkig gaan de 1ste 4 van elke poule door. Dan begint het pas.
Gelukkig hebben we Iran en Angola, die meedoen. Het gaat denk ik tussen de VS, Spanje en Litouwen. Rusland, China, Duitsland en Griekenland komen net een klasse tekort.
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
lol en ik maar denken dat ik live zat te kijken 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik niet hoor. Basketbal is saai. Judo is typisch zo'n sport die één keer per 4 jaar leuk is.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Gelukkig hebben we Iran en Angola, die meedoen. Het gaat denk ik tussen de VS, Spanje en Litouwen. Rusland, China, Duitsland en Griekenland komen net een klasse tekort.
Eerder Argentinie dan Litouwen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Eerder Argentinie dan Litouwen.
Als de Amerikanen offence én defence spelen zoals ze het echt moeten doen, en ze kunnen het, dan zie ik niemand die voor hen een serieus probleem zou kunnen zijn. Maar je weet het, soms is de nek dikker dan de kop... 
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Oh shit, ja inderdaad. Wat slecht dat ik Argentinië vergeten ben.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Ik niet hoor. Basketbal is saai. Judo is typisch zo'n sport die één keer per 4 jaar leuk is.
Basketbal is meestal een tikkeltje spectactulairder dan voetbal en zeker ook dan judo.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Als de Amerikanen offence én defence spelen zoals ze het echt moeten doen, en ze kunnen het, dan zie ik niemand die voor hen een serieus probleem zal zijn. Maar je weet het, soms is de nek dikker dan de kop... 
Dit is de eerste keer dat ze defensief een beetje op z'n Europees spelen. Na het verlies tegen Griekenland op het WK in 2006 hebben ze in eigen land bergen kritiek gehad dat ze niet kunnen aanpassen aan de FIBA speelstijl.
Ze zien er nu uit alsof ze overal op voorbereid zijn, niet alleen een beetje willen showen en professioneel bezig zijn, dus denk ik niet dat ze nog in gevaar komen dit jaar. Ze spelen meer als een team dan ooit tevoren.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Basketbal is meestal een tikkeltje spectactulairder dan voetbal en zeker ook dan judo.
Spektakel is overgewaardeerd. 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Maar jij bent waarschijnlijk dan ook schaatsliefhebber enzo.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
gisteren was een judo wedstrijd in 5 seconden beslist, tjong jonge wat een spectakel.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Juist toch? Dat is meteen een hoop spektakel. En dan kunnen ze meteen aan de volgende wedstrijd beginnen.
Basketbal kan heel spannend zijn, maar Amerika - Angola is behoorlijk 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
even ander nieuws
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Een basketbalwedstrijd waarin de ploegen 20 punten van elkaar afstaan in de wedstrijd, kan evengoed spectaculair zijn d.m.v. de vele acties (dunks, veel driepunters en vechtbasketbal). Judo duurt ook maar een paar minuutjes.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Juist toch? Dat is meteen een hoop spektakel. En dan kunnen ze meteen aan de volgende wedstrijd beginnen.
Basketbal kan heel spannend zijn, maar Amerika - Angola is behoorlijk 
Nee dat is niks aan. Dat is leuk gelijk een andere wedstrijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.