- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Tja, dan ga je toch naar een demonstratie- of een trainingspartij, zie je de hele tijd dunks. Dat heeft met sport weinig te maken.
Nee dat is niks aan. Dat is leuk gelijk een andere wedstrijd.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Maar jij bent waarschijnlijk dan ook schaatsliefhebber enzo.
Inderdaad. Individuele sporten vind ik veel leuker dan teamsporten. Voetbal is eigenlijk de enige teamsport die ik echt volg. Honkbal vind ik ook nog wel leuk, omdat er veel tactiek bij komt kijken.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Een dunk in een rechtstreeks duel is wel iets anders. Het is een stuk knapper om over je tegenstander heen te dunken.
Een Ippon spectaculair
??
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
moet je ijshockey is checken mischien wel de spectaculairste sport van allemaal.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Zat er wel aan te komen natuurlijk. Het beste voor beide partijen denk iik. Rabo kan doorgaan met Gesink als toekomstige kopman, die heeft minstens zoveel talent.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Een Ippon spectaculair_O^??
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Je kunt me een hoop vertellen maar ik geloof echt niet dat men hier elke dag naar Judo zou zitten kijken als er niet toevallig wat Nederlanders bij waren die medailles konden winnen.
En als Nederland elke wedstrijd 20 punten voor stond op een ander land was het wel geweldige topsport.
.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Je kunt me een hoop vertellen maar ik geloof echt niet dat men hier elke dag naar Judo zou zitten kijken als er niet toevallig wat Nederlanders bij waren die medailles konden winnen.
Nee, want dan zouden ze het niet uitzenden. 
.Nee hoor, dressuur ga ik zeker niet kijken, ook al levert dat vrijwel zeker Nederlandse medailles op.
edit: Ik lees net dat ze inderdaad een medaille hebben gewonnen, ik ben blij dat ik het niet gezien heb. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hardlopen is natuurlijk de enige *echte* sport. Geen spelregels, geen attributen, geen scheidsrechters. Gewoon alles uit je lichaam persen en de beste wint. Zoals het hoort.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En dat was het dan voor Federer en de Williams-zussen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Een Ippon spectaculair
??
Met mijn vrouw misschien... 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Federer speelt ook dubbel, dus hij heeft nog kans op een medaille. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Maandag niet langer de nummer 1 en nu al voor de derde keer geen Olympische medaille.
Benieuwd hoe hij er mee om gaat. Als hij nou komende jaren alsnog Sampras voorbij gaat in Grand Slams is hij toch echt de grootste.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Federer speelt ook dubbel, dus hij heeft nog kans op een medaille. 
Maar daar zal later weinig of niet van gesproken worden.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Hardlopen is natuurlijk de enige *echte* sport. Geen spelregels, geen attributen, geen scheidsrechters. Gewoon alles uit je lichaam persen en de beste wint. Zoals het hoort.
Ja, en worstelen.
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Worstelen? Kledingsvoorschriften, gewichtsklasses, verschillende disciplines, tactische aanpassingen aan de tegenstander, ingewikkelde puntentelling en een stuk of wat scheidsrechters...
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Zal wel, maar het is wel 1 van de klassieke OS-sporten.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Voor mij heeft iedere sport wel zijn charme. En voor de fantieker is zijn sport nog altijd de mooiste en beste.
Zo zou ik heel graag beelden zien van het wielrennen op de piste. Ik weet dat ze morgen beginnen, maar dat is dan ook veruit alles.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Vanaf morgen wordt het allemaal nog een stuk leuker als het atletiek en baanwielrennen beginnen. Dit weekend ook de tennisfinales.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Deze toeristen moeten ze onmiddellijk terugsturen naar hun land. Ik zie dat Nederland al 7 medailles gewonnen heeft en België een dikke nul.
Klopt dit nu ?
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Dit weekend ook de tennisfinales.
Zowat het enigste waar ik naar uitkijk...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik zie dat Nederland al 7 medailles gewonnen heeft en België een dikke nul.
Klopt dit nu ?
Natuurlijk klopt dit. In 2004 hadden de Nederlanders er 22 en de Belgen 3.
Toen stonden Justine Henin met goud en Axel Merckx en Ilse Heylen beiden met brons op het podium. Tennis, wielrennen op de weg en judo. Die drie kansen hebben we zelfs nu niet meer. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik hoop op Tia Hellebauts. Verder zou ik geen Belg kunnen noemen die medaillekansen heeft.
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop op Tia Hellebauts. Verder zou ik geen Belg kunnen noemen die medaillekansen heeft.
Die Belgische turnster misschien?? ( Haar naam is me even ontschoten)
Zij moet morgen haar finale turnen.
J.T.O
-
- 791 berichten
- 1048 stemmen
Als je het mij vraagt vind ik zwemmen, wielersport en zeilen maar saai. Leukste sporten om te zien zijn badminton, tafeltennis, duiken, basketbal, gymnastiek en bijna alle vechtsporten. Alleen 't is een beetje kut dat ik op internet geen video's kan vinden, dan behalve live uitzendingen. Ze worden niet bewaard wegens uitzend rechten enzo?
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Leukste sporten om te zien zijn badminton, tafeltennis, duiken, basketbal, gymnastiek
Zwemmen is zo saai omdat die Phelps altijd wint, dat begint nou wel een beetje afgezaagd te worden. 
Schoonspringen is zeker leuk, en ook nog eens mooi om naar te kijken, zelfde geld voor gymnastiek. Badminton en tafeltennis zijn ook wel leuk om naar te kijken, al gaat mijn voorkeur daar niet naar uit.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Vooral de Chinese tafeltennissers natuurlijk.
.
Al zijn die ook wel veel te goed voor de rest eigenlijk.
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Al zijn die ook wel veel te goed voor de rest eigenlijk.
dat vind ik nou zo leuk aan de Chinezen 
J.T.O
-
- 791 berichten
- 1048 stemmen
Phelps wordt gezien als de beste olympiër, maar voor mij lijkt dat zwemmen veel makkelijker om een gouden plak te verdienen dan andere sporten. Je hebt immers 50m, 100m, 200m en 400m. Dan nog allemaal verschillende stijlen? Als je eenmaal goed bent, heb je al heel veel, zie Phelps.
Badminton is dope, omdat ik het zelf speel
Dan kijk je waarschijnlijk heel anders, net als dat ik zo nu naar zwemmen kijk. Single vind ik minder, maar de mix en dubbelspel geven soms mooie rally's. Net als tafeltennis, echt mooi om te zien hoe mensen zo snel spelen (diverse stijlen ook, handshake of penhold). Tennis daarentegen vind ik weer saai, al lijkt 't wel op badminton.
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Phelps wordt gezien als de beste olympiër, maar voor mij lijkt dat zwemmen veel makkelijker om een gouden plak te verdienen
Met de hulp van een beetje doping.
Dan kijk je waarschijnlijk heel anders, net als dat ik zo nu naar zwemmen kijk.
Dat is geinig, ik heb het zelf een ook tijd lang gespeeld
Het is inderdaad een erg leuke sport.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.