• 16.449 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.876 acteurs
  • 199.775 gebruikers
  • 9.423.965 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)
verrotte Heitinga

ga je mond spoelen, had ik niet achter jou gezocht.

(quote)

Yup, Benfica, Everton, Dinamo Boekarest, Galatasaray en Racing Santander zijn de mogelijke tegenstanders.

Dan het liefst Everton eigenlijk. is ook wel leuk om naar toe te reizen. Had eigenlijk liever HSV, Tottenham of Standard of zo gehad, maar ja.

hopen op benfica, everton of galatasaray, mooie affiches.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Nou ja, oke. Beetje slecht verwoord, maar om nou zo'n heibel te maken over een simpele verdediger terwijl de hele ploeg overloopt van de geweldige spelers. Alleen omdat ie een Nederlander is. .

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

combi schreef:

ga je mond spoelen, had ik niet achter jou gezocht.

Je weet toch hoe kos over (ex-)ajacieden denkt? Alleen van Leonardo (het irritantste mannetje van de eredivisie) zal hij nu wel opeens fan zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Leonardo is helemaal niet zeer blessuregevoelig. Hij heeft 2x de enorme pech gehad een blessure van bijna een jaar te hebben doordat zijn banden afgescheurd waren.

Buiten dat heeft hij nooit echte klachten.

Vanaf seizoen 2002/03 tot 2005/06 kon hij maar 11 wedstrijden spelen omdat hij van de ene in de andere blessure viel. Jaren daarvoor waren het vaak kleine pijntjes maar miste hij ook iets minder dan een half seizoen. Dus waar jij het vandaan haalt dat hij niet blessuregevoelig is?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik snap kos wel. Als je iets over Atletico leest gaat het alleen over Heitinga. Knap irritant vindt ik het.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Dat geldt voor alle buitenlandse club waar Nederlanders spelen, zo is er nu opeens veel meer aandacht voor Real dan voor Barcelona, terwijl dat vroeger andersom was.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Zavo schreef:

Dat geldt voor alle buitenlandse club waar Nederlanders spelen, zo is er nu opeens veel meer aandacht voor Real dan voor Barcelona, terwijl dat vroeger andersom was.

Ja, dat is al net zo irritant.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Zavo schreef:

Je weet toch hoe kos over (ex-)ajacieden denkt? Alleen van Leonardo (het irritantste mannetje van de eredivisie) zal hij nu wel opeens fan zijn.

Nou, nee.

En het heeft helemaal niks te maken met ex-Ajax. Ik zie Sneijder en v. der Vaart bijvoorbeeld graag bij Real, dat zijn ook echte topspelers. Maar Heitinga is een nuttige verdediger.

tegenwoordig is het al interessant als er ergens een middelmatige Nederlandse verdediger bij Cardiff speelt of zo.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

als er iemand uit japan komt voetballen voor feyenoord is er toch ook veel meer aandacht uit japan voor die club, slap gelul weer allemaal.

en naomi watts het is mischien irritant maar zo hebben we het tenminste wat meer over atletico madrid wel zo leuk lijkt me tenminste imo, vroeger had je nog Gil (die zwartjes ) wat de club voor ons een beetje intressant maakte en tja nu een hollander.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

combi schreef:

en naomi watts het is mischien irritant maar zo hebben we het tenminste wat meer over atletico madrid wel zo leuk lijkt me tenminste imo, vroeger had je nog Gil (die zwartjes ) wat de club voor ons een beetje intressant maakte en tja nu een hollander.

Ja, want Aguero, Simao, Forlan, Maxi Rodriguez etc. zijn natuurlijk een stuk minder interessant dan een Heitinga.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ja, want Aguero, Simao, Forlan, Maxi Rodriguez etc. zijn natuurlijk een stuk minder interessant dan een Heitinga.

Voor ons wel ja. Wat boeit mij Forlan of Simao? Dat is alleen leuk voor de echte Atletico fan terwijl de gemiddelde Nederlandse voetballiefhebber 10x liever iets van Heitinga wilt lezen. Als je dat nog niet kan snappen...landgenoot, speler van Oranje...

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Tja, ik zal dat oogkleppen nationalisme wel nooit begrijpen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

niet, dus jij volgt buiten de olympische spelen ook hockey, waterpolo en zwemmen enz. enz.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Vanaf seizoen 2002/03 tot 2005/06 kon hij maar 11 wedstrijden spelen omdat hij van de ene in de andere blessure viel. Jaren daarvoor waren het vaak kleine pijntjes maar miste hij ook iets minder dan een half seizoen. Dus waar jij het vandaan haalt dat hij niet blessuregevoelig is?

Daar zaten net de grote blessure van hem bij in.

2000/01 Feyenoord 23 2 Eredivisie

2001/02 Feyenoord 21 2 Eredivisie

2002/03 Feyenoord 3 0 Eredivisie

2003/04 Feyenoord 3 0 Eredivisie

2004/05 Feyenoord 4 0 Eredivisie

2005/06 Feyenoord 1 0 Eredivisie

2005/06 NAC Breda 14 8 Eredivisie

2006/07 NAC Breda 17 2 Eredivisie

2006/07 Ajax 7 1 Eredivisie

2007/08 Ajax 9 2 Eredivisie

Hij begon goed, daarna 4 jaar drama met grote blessures (volgens had ie zelfs bij Feyenoord 2x zijn knieband afgescheurd en bij Ajax 1x)...

Maar oke, toegeven, zijn statistieken zijn verre van indrukwekkend al hebben de grote blessures er gewoon heel erg mee te maken gehad. Indien fit en dat is hij nu al lange tijd, is hij voor elke club in NL bijna van meerwaarde.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

combi schreef:

(quote)
niet, dus jij volgt buiten de olympische spelen ook hockey, waterpolo en zwemmen enz. enz.

Nee, op de Olympische Spelen ook niet trouwens.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Ik gok het ook niet nee en je bent een uitzondering daarmee want bijna iedereen doet dat wel.

Waarom zendt de NOS PSV-Marseille uit als diezelfde avond misschien wel een Man Utd-Celtic op het programma staat? Omdat de meeste interesse bij PSV ligt, niet bij Man U.

Idem met de Spelen....daar wil je ook zoveel mogelijk Nederlanders zien. En met Atletico idem. Heitinga is interessant als nieuws voor een niet club fan, Rodriguez of Forlan alleen voor iemand die die club volgt.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

ok, dus alleen basketbal, voetbal en de opening zelf.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Waarom zendt de NOS PSV-Marseille uit als diezelfde avond misschien wel een Man Utd-Celtic op het programma staat? Omdat de meeste interesse bij PSV ligt, niet bij Man U.

Daar kan ik wel inkomen. Als het om een Nederlandse ploeg gaat.

Vind ik heel wat anders. Dat is ook daadwerkelijk belangrijk.

Heitnga is nu eenmaal serieus relatief niet belangrijk als je het over Atletico hebt, dat is gewoon een feit. Daarom is die aandacht ook onzinnig.

Idem met de Spelen....daar wil je ook zoveel mogelijk Nederlanders zien.

Nou nee, ik kijk het liefst naar leuke sport, zo heb ik veel meer basketball gezien dan bvb zwemmen of judo of zo, ook al deed er geen Nederlander mee.

Voor je het weet moet je nog korfbal gaan kijken omdat daar Nederlanders mee doen. . please.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

combi schreef:

ok, dus alleen basketbal, voetbal en de opening zelf.[/quote]

Nee hoor, atletiek vind ik ook erg leuk. Best veel van gezien.

En verder zap je overal wel eens langs, maar niks wat ik speciaal hoef te zien, voetbal al helemaal niet trouwens.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Daar kan ik wel inkomen. Als het om een Nederlandse ploeg gaat.

Vind ik heel wat anders. Dat is ook daadwerkelijk belangrijk.

Heitnga is nu eenmaal serieus relatief niet belangrijk als je het over Atletico hebt, dat is gewoon een feit. Daarom is die aandacht ook onzinnig.

Relatief niet, maar voor een Nederlandse kijker wel. Landgenoten zijn altijd interessant. Lees jij de VI? Daar staan ook altijd interviews in met Nederlanders, oa Heitinga in Spanje en dan niet Forlan in Spanje. Je doelgroep he...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik begrijp best dat er een beetje meer aandacht voor Nederlanders is, maar het nationalisme in de sportpers is wel doorgeschoten de laatste jaren. Ik heb me kapotgeërgerd aan de manier waarop de NOS tijdens de Spelen alles wat niet Nederlands was compleet negeerde. Gelukkig was er nog Eurosport.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

Naomi Watts schreef:

Overigens heeft arrogantie er weinig mee te maken.

Nou nee hoor, daar heeft het alles mee te maken als je geen rekening houdt met een club die al jaren op rij meedoet in de CL en regelmatig een ronde verder komt en daarbij ook nog eens grote clubs weet uit te schakelen.

Arrogantie maar ook gewoon stompzinnig. Maar goed, typisch voor sommige fans, de clubs zullen er echt niet zo simpel over denken.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

k heb me kapotgeërgerd aan de manier waarop de NOS tijdens de Spelen alles wat niet Nederlands was compleet negeerde.

overdrijven is ook een vak idd.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ik doel ook uiteraard op dat doorgeschoten overdrevene.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zavo schreef:

Ik begrijp best dat er een beetje meer aandacht voor Nederlanders is, maar het nationalisme in de sportpers is wel doorgeschoten de laatste jaren. Ik heb me kapotgeërgerd aan de manier waarop de NOS tijdens de Spelen alles wat niet Nederlands was compleet negeerde. Gelukkig was er nog Eurosport.

Valt reuze mee, volgens mij hebben de niet Nederlanders zat aandacht gehad.

En op Eurosport is de loting voor de Uefa Cup begonnen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Valt reuze mee, volgens mij hebben de niet Nederlanders zat aandacht gehad.

Alleen als ze Phelps of Bolt heten. Ik kan me het "samenvattings"-programma met de 100m vrij herinneren, waarin het 20 minuten lang ging over vd Hoogenband, de winnaar Bernard werd pas genoemd toen hij door VDH werd gefeliciteerd en de favoriet en wereldrecordhouder Sullivan die tweede werd is in het hele programma niet genoemd. Atletiek kreeg ook erg weinig aandacht in vergelijking met sporten met Nederlanders, terwijl atletiek toch dé Olympische sport is. En zo kan ik nog wel 10 voorbeelden noemen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

het schijnt dat feyenoord intresse heeft in Henrik Larrson volgens de daily mail en dat ie er open voorstaat!

mocht het zo zijn word feyenoord langzamerhand een bejaarde club!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

ZIjn die groepen in de uefa cup loting nou meteen de groepen voor de tweede ronde, of wordt er dan opnieuw geloot?

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ik vind het boeiend als er een Nederlander meedoet. Maar ik kan ook net zo goed kijken naar Chelsea, Inter en andere ploegen waar geen Nederlander bijzit. Vind het ook een beetje raar als je naar buitenlandse ploegen gaat kijken, omdat daar een Nederlander bijzit. Want die Nederlanders zijn niet altijd de voetballers waarvoor je naar zo'n wedstrijd gaat zitten kijken.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Zavo schreef:

ZIjn die groepen in de uefa cup loting nou meteen de groepen voor de tweede ronde, of wordt er dan opnieuw geloot?

Dan word er helemaal opnieuw geloot.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.