• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.134 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.597 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.212 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Grappig, Belgie-NL is altijd geinig, helaas winnen we die alleen niet zo vaak gek genoeg. Maar daarvoor doen wij wel altijd aan alle eindrondes mee

Ik schakel morgen dan wel effe in.

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Grappig, Belgie-NL is altijd geinig, helaas winnen we die alleen niet zo vaak gek genoeg. Maar daarvoor doen wij wel altijd aan alle eindrondes mee

Ik schakel morgen dan wel effe in.

Ik herinner me nog die Nederland-België van enkele jaren geleden, wat een match voor ons zeg! Een paar duizend Belgen die een waar feestje aan het bouwen waren in dat stadion na de overwinning. Helaas, na dat feesten waren we al terug met beide voeten op de grond, want jullie gingen naar het EK of WK en wij niet als ik me niet vergis...

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Morgen zal Cunego wel gepakt worden op doping. .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Lad schreef:

(quote)

Ik herinner me nog die Nederland-België van enkele jaren geleden, wat een match voor ons zeg! Een paar duizend Belgen die een waar feestje aan het bouwen waren in dat stadion na de overwinning. Helaas, na dat feesten waren we al terug met beide voeten op de grond, want jullie gingen naar het EK of WK en wij niet als ik me niet vergis...

Wij hebben alleen WK 2002 gemist. Jullie sowieso de laatste 3 toernooien hehe.

PS: Ajax en Barcelona hebben een akkoord over Oleguer. Het Catalaans vertaalde deel van de site meldde het net al. Niceeee.

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Wij hebben alleen WK 2002 gemist. Jullie sowieso de laatste 3 toernooien hehe.

PS: Ajax en Barcelona hebben een akkoord over Oleguer. Het Catalaans vertaalde deel van de site meldde het net al. Niceeee.

Wat is België nog waard tegenwoordig...

Jammer, genoeg talent hier, maar die pakken jullie vaak af lol...

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

5,5 mln voor Oleguer vind ik wel erg veel hoor.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

3 Miljoen direct, en daar komt nog 2 mijoen bij als we de komende drie jaren (eenmaal?) de CL halen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Saaie etappe tot zover. Jammer. Hoop morgen op meer vuurwerk en dat ze de onbelangrijke renners niet zo ver uit laten lopen.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

5,5 mln voor Oleguer vind ik wel erg veel hoor.

Hij krijgt ook nog eens 2 miljoen euro per jaar, dus dat maakt het er al helemaal niet goedkoper op.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Quido schreef:

3 Miljoen direct, en daar komt nog 2 mijoen bij als we de komende drie jaren (eenmaal?) de CL halen.

Dat bedoel ik (hoewel, CL voor Ajax is ook niet echt heel aannemelijk natuurlijk. . )

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Hmm, dat doet de ajacied wel een beetje pijn. Maar het is inderdaad niet echt aannemelijk. Gezien de drie laatste jaren. Maar dan is het wel een goede deal voor ze. Want dan hoeven ze geen 2 miljoen euro te betalen.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

AHWA schreef:

Saaie etappe tot zover. Jammer. Hoop morgen op meer vuurwerk en dat ze de onbelangrijke renners niet zo ver uit laten lopen.

ze zijn er nog niet.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Pff speciaal eerder naar huis gegaan voor een nikserige etappe. Menchov laat zich kennen, wat een drol van een afdaler (vrij naar Maarten D.).

Hoogtepunt was de Augustyn op de klimwand en de toeschouwer die fijntjes wees waar zijn fiets lag (ja echt joh, daar beneden).

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

otherfool schreef:

Hoogtepunt was de Augustyn op de klimwand en de toeschouwer die fijntjes wees waar zijn fiets lag (ja echt joh, daar beneden).

, wat Ducrot zei klopte wel trouwens, toen hij richting de rand ging, had hij geen idee wat er achter lag, dat moet een aardige adrenaline-stoot zijn geweest.

Vond de finish trouwens geweldig. . Gewoon vol in de afdaling met die haarspeldbochten finishen.

De afdaling zrelf duurde alleen wat te lang.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 8060 stemmen

Afdaling kan mij niet lang genoeg duren, erg spectaculair om te zien.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Is die Oleguer een beetje goed?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

PartyMarty schreef:

Is die Oleguer een beetje goed?

tja, was vaste keus onder rijkaard bij barca, laatste twee jaar niet veel gespeeld dus afwachten, aan de andere kant speelt hij nu in de eredivisie, is toch een niveautje lager dan de primera.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

combi schreef:

tja, was vaste keus onder rijkaard bij barca, laatste twee jaar niet veel gespeeld dus afwachten,

Rijkaard zat de afgelopen twee jaar nog gewoon bij Barcelona hoor.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

In de hoogtij dagen van het Barca van Rijkaard speelde ie iig gewoon

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Vaste waarde? Oleguer een vaste waarde? Op de bank dan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

In de twee jaar dat Barca kampioen werd onder Rijkaard vaste basisspeler ...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

otherfool schreef:

Hoogtepunt was de Augustyn.

Die heeft geluk gehad. Hij was bijna een half uur voor de anderen beneden.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Vaste waarde? Oleguer een vaste waarde? Op de bank dan.

Hij is zeker een vaste waarde geweest onder rijkaard. Heeft stukken meer gespeeld dan Gabri bij Barca.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Oleguer was tot een jaar of 2 terug basisspeler. Dat was hij toch jarenlang. Laatste 2 jaar wissel, maar zie Gabri, die was het ook en is voor ons super belangrijk.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Wat een teleurstelling, deze etappe. Dessel, saaie winnaar, Portal die punten pakt (had ik als kluns), geen serieuze aanvallen van de klassementsrenners, Menchov die tijd verliest in een afdaling.

Straks wint die Evans de tour met 30 seconden voorsprong op Menchov, ik zie het al weer helemaal aankomen. Na zo'n spannende tour zou dat wel weer een anti-climax van jewelste zijn.

edit: Wat is Breukink trouwens een waardeloze ploegleider. Voor de tweede keer deze tour valt hij publiekelijk zijn kopman af. Lekker voor de moraal, dat doe je toch niet als je de tour nog kunt winnen. Op een tactische meesterzet heb ik Breukink ook nog nooit betrapt en vorig jaar met Rasmussen had hij ook en twijfelachtige rol. Thomas Dekker neemt hij niet mee naar de tour en als je nu ziet hoe iemand als Weening presteert, dan heb je nog meer aan een Dekker uit vorm.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Soms kijk ik wel eens naar de tour...maar ik hoorde dus ook weer van die Doping...te erg! Jammer overigens van die valpartij (gisteren) van die man in het Rabobank-T-Shirt. gelukkig stond hij gelijk weer op en werd hij toch nog 5e geloof ik. Heette hij niet Menchoff?

EDIT: Vorige bericht: Hij heet Menchov.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Hij wint in ieder geval niet de Tour, omdat hij zo goed op zijn fiets kan zitten.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Kenneth Perez weet nog niet wat hij van het aankomende seizoen moet verwachten. Na de komst van Ismaïl Aissati beschikt Ajax over diverse opties voor de plek achter de spitsen en Perez is pessimistisch gestemd als het gaat over zijn speelkansen. “Het rugnummer 21 is niet erg hoopgevend”, zegt de Deen in het Algemeen Dagblad. De 33-jarige Perez heeft moeite met het leven bij een topclub. De spelmaker vertrok vorig jaar bij Ajax omdat hij niet voldoende speelminuten kreeg. Bij PSV gebeurde echter hetzelfde, waardoor hij na zes maanden weer terugkeerde naar Amsterdam. Nu is Perez bang dat hij opnieuw op het tweede plan zal komen.

"Ik dacht dat Ajax op zoek was naar verdedigers", mopperde de international over de komst van Aissati. De Deen ziet zijn kansen op speelminuten slinken. "Ajax beschikt nu over heel wat aanvallende middenvelders. Ik weet nog niet wat de trainer met mij wil, dat zal de komende weken wel duidelijk worden. Ik richt me in ieder geval op de positie achter de spits, maar ik kan natuurlijk ook op links uit de voeten."

Ajax beschikt met Aissati, Siem de Jong en Perez over drie volwaardige nummers tien. Bovendien kan aankoop Dario Cvitanich ook achter de spitsen spelen. Daarnaast heeft coach Marco van Basten nog de beschikking over het jonge talent Jeffrey Sarpong.

Ach, Perez heeft ook nog eens wat te zeiken. Hij weet zeker nog niet hoe slecht hij was de tweede seizoenshelft.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Heerlijk trouwens die tv-stukjes van Johan Derksen op de vi website. Prachtig hoe hij Jan van Halst even ontmythologiseert!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zeikt hij dan? Lijken me logische woorden. In principe zijn verdedigers meer nodig dan aanvallend ingestelde spelers bij dit Ajax. Maar Perez was vorig jaar niet super (wel redelijk gezien zijn cijfers), dus ik hoop dat hij zich gaat revancheren. Ik blijf een Perez fan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.