- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Precies, hij komt nu mooi in z'n mindere overbruggingsjaar zoals zovelen voor hem.
.
Als hij net zon overbruggingsjaar heeft zoals Suarez bij Ajax dan ma hij van mij overbruggen wat ie wilt.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Ik vind het nogal achterlijk ja, als ik de ene week om 18.30 in het stadion zit en de week erna een dag later om kwart voor 9.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat is toch altijd al. Net of NEC 17x zaterdags half 8 of zondags half 3 speelde...dat wisselt altijd al. En wat maakt het nou uit? Je hebt de tijden nu, kan je weken van te voren al zien hoelaat je er moet zijn. Het is nou niet dat je om half 7 op zondag of 1 uur op de zaterdag aanwezig moet zijn.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Dat is het nou juist, het was al erg zat. Maar ik kan me voorstellen als je er weinig van begrijpt als je dat gewend bent.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Meen je dat nou echt? Is alleen maar leuk voor de televisiesupporters....
Net alsof ik 3 wedstrijden op een avond ga kijken, please.
De echte supporters zijn gewoon weer de lul door al dat commerciele geouwehoer.
Wie gaat trouwens zo'n abo nemen? Ik alvast niet en ik ben benieuwd of ze wel aan de doelstelling (ik meende 200.000) gaan komen...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Dat is het nou juist, het was al erg zat. Maar ik kan me voorstellen als je er weinig van begrijpt als je dat gewend bent.
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77271 stemmen
Meen je dat nou echt? Is alleen maar leuk voor de televisiesupporters....
Net alsof ik 3 wedstrijden op een avond ga kijken, please.
De echte supporters zijn gewoon weer de lul door al dat commerciele geouwehoer.
Door dit systeem kun je nog supporter blijven van je club als ze dit niet hadden gedaan dan was het de doodsteek van de Nederlandse club geweest ze krijgen nu nog een deel van 67 miljoen over drie jaar is dit nog een derde.
En ja heerlijk twee soms ( niet vaak) wel drie wedstrijden op een dag heerlijk toch?
En voor de poen hoef je het niet te doen de prijs is ik citeer Derksen van de VI , voor de prijs van twee glazen whisky zie je alles (als je wilt), of twee pakjes marlboro minder.
En dan ook nog elke avond het besluiten van de dag met de cast van voetbal insite.
Vrijdag, zaterdag en zondag zijn er álle live wedstrijden met voor- en nabeschouwingen. In beeld gebracht zoals het hoort: met deskundig commentaar, logische cameravoering en moderne, functionele graphics. Alles in dienst van de wedstrijd en gepresenteerd door Jan Joost van Gangelen en Humberto Tan. Zij worden terzijde gestaan door analisten Jan van Halst, Mario Been en Gary Lineker.
Daarnaast biedt Eredivisie Live ook samenvattingen van de afgelopen speelronde. Op de maandagavond presenteert Jan Joost van Gangelen de eigen voetbaltalkshow van Eredivisie Live. Op dinsdag, woensdag en donderdag is er het Eredivisie Magazine met het laatste nieuws en reportages van de 18 Eredivisie clubs. Van maandag tot en met zaterdag wordt elke dag Ajax TV, Feyenoord TV en PSV TV uitgezonden. Dagelijks is er een dagafsluiting door Johan Derksen en Wilfred Genee, die op geheel eigen wijze het nieuws van de dag .
En dan hebben ze nu ook nog de techniek die de BBC heeft bij match of the day.
Heerlijk gewoon ik kan niet wachten. 
-
- 23665 berichten
- 77271 stemmen
Wie gaat trouwens zo'n abo nemen? Ik alvast niet en ik ben benieuwd of ze wel aan de doelstelling (ik meende 200.000) gaan komen...
Ik en me vrienden hadden het al ik hoop dat we er binnen drie jaar wel aankomen anders is het de doodsteek van het voetbal in de Eredivisie...............
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik ga wel live voetbal nemen. Ik hoop eigenlijk net als dit jaar via internet. Ik had toen planetinternet abbo voor 79 euro, heel jaar alle eredivisie en play offs te zien op je pc. Weet iemand of dit ook nog kan?
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Dat is wel erg naief zeg, sorry. Als er iets is waar we sowieso nooit op kunnen concurreren met het buitenland is het wel financiën. Als dat hier zou stijgen, stijgt het in het buitenland met het drievoudige.
Ze kunnen beter zorgen dat ze een buitenlanderregel of salary cap invoeren.
In plaats van dat ze proberen alles wat minder afhnakelijk te maken van geld, gaat juist iedereen meedoen en stijgt alles alleen nog hoger.
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Stinissen heeft wel gelijk hoor. De samenvattingen leverden slechts 30 miljoen ofzo op, clubs moeten geld verdienen, zeker de topclubs als ze nog een beetje mee willen doen Europees. Zon tv zender levert veel geld op. Daarbij, ik zie graag live eredivisie. Sowieso wil ik alles van Ajax live zien, ik gruwel weer als ik terugdenk aan de jaren dat ik elke zaterdag of zondag Langs de Lijn op de radio aan moest zetten.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Zij worden terzijde gestaan door analisten Jan van Halst, Mario Been en Gary Lineker.
-
- 23665 berichten
- 77271 stemmen
Als ik 1 keer naar Ajax wil kost me 30 euro aan benzine , 15 euro parkeren en rond 40 euro kaartje , cola met hamburger 10 euro, daar kijk ik bijna een jaar voor na het voetbalkanaal.
En zeg nu niet dat ik geen supporter ben want ik heb het toch 16 jaar gedaan van 1981 tot 1997 uit en thuis ook in Europa.
We deden dat met een groepje van 5 jongens , tsja en toenen kwamen er vrouwen en de een na de ander viel af....En alleen die 120 km rijden is geen pest aan.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
-
- 23665 berichten
- 77271 stemmen
Onbevoorrecht zijn mening geven wat hij bij de BBC ook goed doet.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vroeg ik me ook al af, maar ik vind het wel geweldig. Lineker is een fijne analist. Maar hij komt niet naar NL, hij gaat elke week vanuit de BBS studio zijn mening geven over 1 gespeelde topwedstrijd in NL dat weekend.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Als ik 1 keer naar Ajax wil kost me 30 euro aan benzine , 15 euro parkeren en rond 40 euro kaartje , cola met hamburger 10 euro, daar kijk ik bijna een jaar voor na het voetbalkanaal.
En zeg nu niet dat ik geen supporter ben want ik heb het toch 16 jaar gedaan van 1981 tot 1997 uit en thuis ook in Europa.
We deden dat met een groepje van 5 jongens , tsja en toenen kwamen er vrouwen en de een na de ander viel af....En alleen die 120 km rijden is geen pest aan.
Snap ik helemaal hoor.
. Niets om je voor te verontschuldigen.
Ik reageerde vooral op je opmerking over het financiele gedeelte en hoe goed dat wel niet is voor de Eredivisie. Op deze manier raken we juist alleen maar verder achterop bij de toplanden. Die financien moeten veel minder doorslaggevend zijn. Dan maak je nog een kans als Nederland met je talenten en voetbalscholen.
Om maar te zwijgen over het feit dat je binnen je eigen competitie ook de verschillen alleen maar groter maakt, nog meer Mickey Mouse competitie.
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5182 stemmen
Is een kaartje voor een eredivisiewedstrijd van Ajax 40 euro? Veel geld zeg.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Stinissen overdrijft een beetje
Ik heb als ik clubcards gebruikt voor niet al te veel geld kaarten. Ajax-Feyenoord lukt soms voor minder dan 25 euro ook prima. Maar dan nog, een dagje voetbal kijken is erg prijzig.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Als je niet in Amsterdam woont ben je toch ook geen echte Ajax supporter!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Uiteraard....gaap.
Als je zo zou redeneren....
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als je niet in Amsterdam woont ben je toch ook geen echte Ajax supporter!
Te gek om los te lopen. 
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Ajax-Feyenoord lukt soms voor minder dan 25 euro ook prima.
Meen je dat nou? Ik hoor hele andere dingen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ligt eraan, gewoon kijken wanneer de verkoop begint en er echt op tijd bij zijn. Dit jaar was ik er pas na 4 uur bij, toen was alles uitverkocht. Via Marktplaats nog 2 best dure kaartjes kunnen kopen, die wedstrijd ga ik nooit meer missen. Maar met een CC en een beetje goede timing heb je goedkope kaarten voor welk duel ook. Vraag me alleen niet om Champions League prijzen, want dat weten wij als Ajacied helaas al jaren niet meer.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Dus de normale prijzen voor Ajax - Feyenoord zijn 25 euro? Dat is behoorlijk goedkoop dan in verhouding...
Sterker nog, dat is nog goedkoper dan de goedkoopste kaartjes bij NEC- Ajax.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Dus de normale prijzen voor Ajax - Feyenoord zijn 25 euro? Dat is behoorlijk goedkoop dan in verhouding...
volgens mij was de goedkoopste 35 euro
Sterker nog, dat is nog goedkoper dan de goedkoopste kaartjes bij NEC- Ajax.
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Serieus, ik heb er voor ik meen 20 of 25 euro toen gezeten. Idem voor PSV, die was ietsjes duurder vanwege een ander vak, maar was ook goed betaalbaar. Voorronde CL kostte me vorig jaar iets van 15 euro en de bekerfinale Ajax-AZ 2 jaar terug (net nagekeken) was voor 25 euro een kaartje.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Fataal, al die prijzen zijn duur voor u lievelingsploeg te bezien, al die commerce, pff...
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Morgen is de oefeninterland (voetbal) op Canvas : België-Nederland (Olympische ploeg). Daarna de film : One flew over the cuckoo's nest.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Morgen is de oefeninterland (voetbal) op Canvas : België-Nederland (Olympische ploeg). Daarna de film : One flew over the cuckoo's nest.
Yep, in de Cristal Arena van Genk, hup België hup! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.