• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.594 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.184 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Het is misschien ook wel weer leuk, als een ploeg buitenom Barca en Real kampioen word. Volgens mij is dat alweer even geleden, als ik me niet vergis.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Valencia in 2004 (en 2002).

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Valencia was toen ook beter op dreef...

Zelfs bijna CHL-finale als ik me niet vergis...

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Twee keer verliezend finalist achter elkaar (in 2000 en 2001).

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

combi schreef:

het leuke is dat er in de opstelling van Ajax&Litmanenen 7 spelers zijn die inprincipe nog beter kunnen worden, mischien wel 8 als ik de hunter meeneem.( ga er nog steeds vanuit dat hij weggaat)

Volgens mij kan elke speler daar nog beter worden. Vorig jaar hadden we bv Davids, die werd niet meer beter, die was op zijn best. Maar iedereen die er nu staat wordt zeker nog beter als het goed is. Ook Gabri...

Alleen Perez niet meer, maar dan hou je er nog 10 in de basis al over. De toekomst is rooskleurig.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Verrek. Dat is maar redelijk lang geleden. Maar een totaal andere kampioen is natuurlijk ook leuk.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Villarreal dan maar.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Volgens mij kan elke speler daar nog beter worden. Vorig jaar hadden we bv Davids, die werd niet meer beter, die was op zijn best. Maar iedereen die er nu staat wordt zeker nog beter als het goed is. Ook Gabri...

Alleen Perez niet meer, maar dan hou je er nog 10 in de basis al over. De toekomst is rooskleurig.

Ik ben wel benieuwd hoeveel beter Sulejmani nog gaat worden. Ik ben zeker ook benieuwd naar de kwaliteiten van Oleguer bij Ajax, als hij komt. Niet dat hij slecht is ofzo, maar of hij bij ajax past. Roger, Lugue en Urzaiz waren immers ook allesbehalve een succes.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Anatolia schreef:

Villarreal dan maar.

Sevilla vind ik ook een leuke ploeg.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Pfff. dat competitieprogramma ook.

Ik moet achtereenvolgens om:

19.45 uur

14.30

12.30

20.00

18.45

20.45

14.30

12.30

14.30

14.30

14.30

14.30

18.45

18.45

20.45

18.45

19.45

14.30

in het stadion zijn. .

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

En Bonaventure Kalou naar Heerenveen. Leuke aankoop. .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

netjes netjes.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4755 stemmen

Favoriete clubs:

Absolute favoriet: Liverpool (en dus ook in Engeland)

België: Club Brugge (dit jaar heb ik na lang nog eens vertrouwen in de kern voor het volgend seizoen)

Duitsland: Borussia Dortmund (na éénmaal te zijn gaan kijken, was ik meteen verkocht)

Spanje: Valencia (eigenlijk pas sinds hun eerste goede CL periode, toen nog met spelers als Mendieta, Farinos, Gerard,...)

Italië: Fiorentina (ook vroeger begonnen door groot fan te zijn van Batistuta)

Frankrijk: lichte voorkeur voor Marseille

Nederland: lichte afkeur van PSV

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

happie schreef:

(quote)

Ik ben wel benieuwd hoeveel beter Sulejmani nog gaat worden. Ik ben zeker ook benieuwd naar de kwaliteiten van Oleguer bij Ajax, als hij komt. Niet dat hij slecht is ofzo, maar of hij bij ajax past. Roger, Lugue en Urzaiz waren immers ook allesbehalve een succes.

Haha Sulejmani heeft net pas 1 jaar op goed niveau gepresteerd. Die gaat nog zoveel beter worden. Suarez was vorig jaar bij Ajax ook 2x zo goed als bij Grunn en daar was hij al top. Sterker, Suarez wordt nog veel beter. Wedden dat hij over een jaar in de zomer verkocht wordt voor een bedrag hoger dan 25 miljoen....

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha Sulejmani heeft net pas 1 jaar op goed niveau gepresteerd. Die gaat nog zoveel beter worden. Suarez was vorig jaar bij Ajax ook 2x zo goed als bij Grunn en daar was hij al top. Sterker, Suarez wordt nog veel beter. Wedden dat hij over een jaar in de zomer verkocht wordt voor een bedrag hoger dan 25 miljoen....

nou ja goed als je voor babel al 17 miljoen krijgt zou je voor hem het drie voudige moeten ontvangen!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Babel was een pure voltreffer voor 17 miljoen, zeker omdat Suarez voor de helft kwam en wel 2x zoveel rendament had. Mooie deal...

Huntelaar zegt trouwens op ajax.nl vandaag dat hij de aanvoerdersband een enorme eer vind. Ik heb het idee dat ook hij nog een jaar blijft.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

in principe is het termijn verstreken dat hij weg mag, vind het altijd lullig voor de seizoens kaart houders dat er op het laatst iemand weg gaat, zie sneijder verleden jaar.

gotti

• 14086 berichten
  • 5919 stemmen

Dat hadden we allemaal van Sneijder ook vorig jaar...

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Huntelaar zegt trouwens op ajax.nl vandaag dat hij de aanvoerdersband een enorme eer vind.

Nee, hij gaat een beetje zeggen dat hij het als belediging ervaart.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Nee, hij gaat een beetje zeggen dat hij het als belediging ervaart.
dat is voor hem een reden om te denken dat hij nog een jaartje blijft.

zou een beetje raar zijn als hij het zomaar zegt zonder een reden.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Tja, iemand vraagt: "hoe voelt het om aanvoerder te zijn"? Hoe moet je daar dan anders op reageren?

stinissen (crew films & series)

• 23665 berichten
  • 77271 stemmen

kos schreef:

19.45 uur

14.30

12.30

20.00

18.45

20.45

14.30

12.30

14.30

14.30

14.30

14.30

18.45

18.45

20.45

18.45

19.45

14.30

in het stadion zijn. .

Die tijden zijn juist super en daar moet je de KNVB voor danken zo kunnen we heeeeeeeeeeeeeel veel wedstrijden live kijken en het geld gaat naar de clubs zodat we nog een klein beetje mee kunnen doen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik weet niet of het hem is gevraagd, maar als hij termen als ''aanvoerder zijn is een eer'' en ''ik heb er heel veel zin weer in'' zegt, dan heb ik het idee dat hij wel eens kan blijven. Daarbij is de concrete interesse van Man U en Arsenal weg, alleen Real misschien nog.

Maar goed, kan zomaar dat hij natuurlijk nog vertrekt, maar ik verwacht het niet. Denk dat Marco hem niet wilt laten gaan.

Met Sneijder was het anders, die wilde echt zeker weg, sprak al vroeg met andere clubs (Valencia, daarna Real) terwijl het rond Klaas best rustig is.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

Tja, iemand vraagt: "hoe voelt het om aanvoerder te zijn"? Hoe moet je daar dan anders op reageren?

daar heb je gelijk in, maar eh om zonder een reden te denken dat hunter aanblijft gaat erg ver, niet dat die aanvoerders band zal helpen, hij vind het een eer(prietpraat) maar hij zegt niet dat ie blijft, gewoon hoogmoed van ajax&litmanen, maar hopelijk krijgt hij gelijk

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Met Sneijder was het anders, die wilde echt zeker weg, sprak al vroeg met andere clubs (Valencia, daarna Real) terwijl het rond Klaas best rustig is.

met sneijder was het echt anders ja, hij zei gewoon ijskoud dat ie zou blijven.

stinissen (crew films & series)

• 23665 berichten
  • 77271 stemmen

kos schreef:

19.45 uur

14.30

12.30

20.00

18.45

20.45

14.30

12.30

14.30

14.30

14.30

14.30

18.45

18.45

20.45

18.45

19.45

14.30

in het stadion zijn. .

Die tijden zijn juist super en daar moet je de KNVB voor danken zo kunnen we heeeeeeeeeeeeeel veel wedstrijden live kijken en het geld gaat naar de clubs zodat we nog een klein beetje mee kunnen doen.

Op kort termijn zal dat nog niet te merken zijn maar over drie jaar als het recht in gaat dat de clubs de 21 miljoen moeten delen zullen ze hier echt afhankelijk van zijn.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Meen je dat nou echt? Is alleen maar leuk voor de televisiesupporters....

Net alsof ik 3 wedstrijden op een avond ga kijken, please.

De echte supporters zijn gewoon weer de lul door al dat commerciele geouwehoer.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

combi schreef:

(quote)
met sneijder was het echt anders ja, hij zei gewoon ijskoud dat ie zou blijven.

Bij Sneijder was het wel anders. Die was zelf rond met Valencia, maar Ajax wilde veel meer geld. Toen kwam Real, Sneijder was alweer akkoord maar Ajax wilde meer geld. Toen leek Real niet door te gaan, had Ajax een officiele statement maar iedereen wist dat de kans dat Real dat geld toch ging betalen levensgroot was. Spijtig, maar het was anders als met Huntelaar nu. Die roept niet continue weg te willen, die laat alleen merken dat hij zeker wel eens die stap wilt maken en als een mooie club komt, dan wilt hij zeker praten. Komt zijn droomclub niet, dan blijft hij. En zoveel clubs zijn er niet die hem kunnen willen betalen. Dan hou je alleen nog Real en misschien Barcelona over die een pure centrumspits wel kunnen gebruiken.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha Sulejmani heeft net pas 1 jaar op goed niveau gepresteerd.

Precies, hij komt nu mooi in z'n mindere overbruggingsjaar zoals zovelen voor hem. .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Meen je dat nou echt? Is alleen maar leuk voor de televisiesupporters....

Net alsof ik 3 wedstrijden op een avond ga kijken, please.

De echte supporters zijn gewoon weer de lul door al dat commerciele geouwehoer.

Wat is je probleem? Ipv zaterdags half 8 is het nu soms 3 kwartier eerder en op zondags misschien iets later.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.