- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
@ ZAVO
ja, zeer spannende tour, 6 renners binnen de 50 seconden. Hebben we zoiets al meegemaakt ? Evans lijkt nu wel de slechste klimmer. Menchov liet ook een zeer sterke indruk maar de verrassing is nu die Oostenrijker Kohl of zoiets, die renner ken ik zelfs niet. Ik dacht dat hij de gele trui ging nemen.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4755 stemmen
En wie had er het meest gebruikt vandaag? 
Niemand. Of misschien Kohl. 
Nee, maar ik denk dat je duidelijk zag dat het weer renners waren die met limieten koersen. Geen grote krachtexploten, geen verschillen van minuten, maar aan elkaar gewaagde renners met kleine verschillen. Het gevolg gaat zijn dat in de toekomst elke krachtsexploot bergop à la Pantani meteen in vraag gesteld gaat worden, dat is wel een jammerlijke evolutie. Maar misschien is het wel realistisch.
Een enorm saaie kutetappe die volledig goed gemaakt werd door een spetterende finale. Jammer dat Menchov viel daar, want had al een mooie kloof geslagen. Ja, ik durf niet te voorspellen wie het zal halen uiteindelijk, de eerste 6 lijken me wel zeer hard aan elkaar gewaagd. Evans bewees vandaag toch te kunnen breken en dat zie ik in de volgende 2 Alpenetappes opnieuw gebeuren. Volgens mij is Menchov degene die het minst tijd moet pakken op Evans om stand te houden in de tijdrit (Vandevelde daargelaten, maar die lijkt me als klimmer dan weer beperkter), dus is hij voor mij nu helemaal mede-favoriet terug.
A. Schleck was vandaag verbluffend sterk zeg, jammer dat die zo een zwakke dag kende in de rit naar Hautacam. En ja, F. Schleck zal er wel wat vroeger moeten aan beginnen dan vandaag om de Tour te winnen, want die heeft toch minstens 3 minuten nodig op Evans. Laat die CSCs maar verder doen met hun aanvalswerk en progressieve prikken, die Sastre was ook weer goed. En Kohl bleek vandaag wel heel sterk, maar eigenlijk nog een onbekende in het grote rondewerk. Spannend is het zeker!
maxcomthrilla
-
- 15581 berichten
- 2865 stemmen
Geen tour gezien, maar dinsdag en woensdag moet ik toch echt even wat tijd vrijmaken om die bergetappes te checken. Niet verwacht dat Evans op een klim van de 1ste categorie zou lossen en gaaf zeg nu er 6 renners binnen 1 minuut van elkaar staan met zelfs nog meer kanshebbers. Ik las dat Pereiro gevallen was, erg jammer. Aangezien hij met zijn aanvalslust zeker een favoriet van mij is. Ik hoop echt voor hem dat hij verder kan met z`n carriere.
Mentsjov of Sastre zijn nu mijn favorieten, zeker als Vandevelde en Evans breken in de volgende bergetappes. Deze renners zijn in die lange tijdrit immers behoorlijk in het voordeel. Alhoewel Mentsjov natuurlijk ook de geest kan krijgen.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Binnenkort begint het voetbalseizoen terug se...
Forza Racing Genk!
Welk zijn jullie favoriete voetbalploegen eigenlijk? Vertel eens... 
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Forza Racing Genk!
voor België : Club Brugge (vroeger speelden ze heel goed met Lambert, Ceulemans... , nu is het maar een mager beestje.
Anderlecht vind ik helemaal niets (dikke nekken)
voor Nederland : PSV
voor Engeland : Liverpool
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Forza Racing Genk!
ook voor Racing Genk ? 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nederland: Sparta 'is de club van' Rotterdam
Duitsland: Rot-Weiß Erfurt
Spanje: Granada CF
Engeland: Swindon Town
Italie: Napoli
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Favoriete clubs:
Nederland: Feyenoord
Engeland: Arsenal Lager plan: Southampton
Italië: Juve
Spanje: -
Duitsland: Schalke 04
Voorspelling landskampioenen 2008/2009
Nederland: Ajax
Engeland: Tottenham Hotspur (vreselijk goed ingekocht helaas, in tegenstelling tot Arsenal dat ongeveer zijn hele middenveld kwijt is)
Italië: AS Roma
Spanje: Barca (Hleb
)
Duitsland: Schlake 04
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha als je de Spurs als titelkandidaat ziet terwijl Man Utd de kampioen van Europa is en Chelsea ook extreem sterk is....
Ik zie Tottenham achter die 2 en ook Liverpool eindigen. Ze spelen samen met het half leeggekochte Arsenal om plek 4 denk ik.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Als er 1 keeper niet in Engeland past is het Gomes wel, die gaat daar weinig klaarspelen.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Favoriete clubs:
Nederland: SC Heerenveen
Duitsland: St. Pauli
Engeland: Leicester City
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Nederland: NEC
Spanje: Real M. met kort daarachter Atletico (heiligschennis I know)
Engeland: West Ham.
De rest boeit me niet zo erg, Serie A en zo.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Als er 1 keeper niet in Engeland past is het Gomes wel, die gaat daar weinig klaarspelen.
Want? Iemand als Gomes kan overal goed keepen. Zeker in Engeland, een competitie met maar een paar goede keepers...en die zitten bij Man U, Liverpool en Chelsea...
PS: Ajax.nl heeft de 1e foto van Aissati met een mooi Ajax shirt voor zich 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Yeah, want de goal is daar 1 meter langer toch vergeleken met hier
. Nee, die man gaat het daar ook maken, mark my words.
In ieder geval :
Favoriete clubs -
Engeland = Liverpool
Nederland = vanzelfsprekend voor iedere ware voetbal liefhebber 
Duitsland = Schalke
Spanje = Real Madrid
Italië = Ac Milan.
Kampioen dit jaar = Ajax - Man u - Real madrid - Bayern Munchen - Ac Milan.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
ook voor Racing Genk ? 
Zeker, vak S! Jij?
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Yeah, want de goal is daar 1 meter langer toch vergeleken met hier
.
Nee, maar ze spelen er lange cross ballen, precies waar hij geen held in is. Ook zijn ze veel fysieker tegen de keeper. Ook precies iets waar hij niet goed in is.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
In Engeland denk ik dat Manchester United zijn titel zal verlengen, dat hoop ik toch althans. In Engeland supporter ik voor hen toch...
Of dat met of zonder C. Ronaldo gaat zijn is de vraag natuurlijk...
Tottenham zal het volgens mij ook heel goed doen, ze hebben goede aankopen gedaan. Chelsea zal ook wel weer meedoen. Liverpool en Arsenal zullen, zoals andere jaren, ook wel vanboven eindigen denk ik...
In Schotland zal het wel weer gaan tussen Rangers en Celtic. Ik denk dat de laatste het zal halen...
In Nederland hoop ik dat Fortuna Sittard het goed doet...In de eerste klasse denk ik dat PSV het wel weer zal halen...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
favoclubs
nederland: Ajax en 1 of ander manier haarlem
Engeland- Liverpool en de spurs
spanje- Barca met afstand
Italie- Juventus- ac milan en Napoli
belgie- kv mechelen (waarom weet ik niet, notabene nog van ajax gewonnen in EC II finale).
duitsland- dortmund.
portugal- benfica
frankrijk- as monaco
schotland- aberdeen
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Nederland: Ajax
Spanje: Barcelona
Engeland: ManU
Voor de rest van de landen heb ik geen favorieten. Met Duitsland en Italië heb ik niks. Met de Belgische competitie heb ik helemaal niks, dat vind ik een nog grotere Mickey Mouse competitie dan in nederland.
Kampioenen wil ik me wel over uitlaten.
Ajax, Real Madrid, Inter, ManU, HSV, Olympique Lyon (heel voorspelbaar), Celtic, Porto.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gomes is juist in de lucht sterk, heel sterk. In dat opzicht moet vooral Stekelenburg zich nog verbeteren.
Guardiola van Barcelona heeft trouwens ook al gezegd vanmorgen dat Ajax en Barcelona eruit zijn, Oleguer moet nog wat financiele details regelen en morgen zal ook dat rond komen.
Ajax heeft geweldig ingekocht, respect voor Ajax en van Basten dat ze dit voor elkaar hebben gekregen. Eindelijk topniveau spelers en niet weer 10 Kennedy's, Colins en Rommedahls...
Mooie basisploeg op zich:
Stekelenburg;
Silva, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen;
Gabri, Aissati (of Perez), Lindgren;
Suarez, Huntelaar (of bij vertrek Cvitanich), Sulejmani
Geen excuses meer, met zon ploeg moet je kampioen kunnen worden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ow, en mijn favorietenlijstje:
NL: Ajax
Italie: Milan
Engeland: Man Utd
Spanje: Barca
Niet dat ik die clubs heel intensief volg, maar die ploegen gun ik succes.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Gomes is juist in de lucht sterk, heel sterk. In dat opzicht moet vooral Stekelenburg zich nog verbeteren.
Guardiola van Barcelona heeft trouwens ook al gezegd vanmorgen dat Ajax en Barcelona eruit zijn, Oleguer moet nog wat financiele details regelen en morgen zal ook dat rond komen.
Ajax heeft geweldig ingekocht, respect voor Ajax en van Basten dat ze dit voor elkaar hebben gekregen. Eindelijk topniveau spelers en niet weer 10 Kennedy's, Colins en Rommedahls...
Mooie basisploeg op zich:
Stekelenburg;
Silva, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen;
Gabri, Aissati (of Perez), Lindgren;
Suarez, Huntelaar (of bij vertrek Cvitanich), Sulejmani
Geen excuses meer, met zon ploeg moet je kampioen kunnen worden.
Goede basisploeg, bijna hetzelfde als wat ik had. Alleen Perez verschilt bij ons. Maar jij bent net iets gecharmeerder van hem.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ben ik inderdaad, maar hij moet uiteraard wel presteren. Je kan niet blijven teren op zijn 1e jaar Ajax waarin hij gewoon goed was. Ik vind het prettig dat je met Aissati, Perez en Siem de Jong nu 3 prima opties hebt. Maar uiteindelijk zal Perez afvallen door zijn leeftijd en acht ik Aissati kwalitatief beter.
Ik vind ieder geval dat de selectie kwalitatief 1 van de beste sinds de laatste 10 jaar is geweest. Alleen de ploeg van Koeman in 2002-2003 die de kwartfinale CL bereikte acht ik gelijkwaardig of misschien net beter.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
België
Genk heeft weliswaar enkele goede aankopen gedaan, toch verwacht ik dat Anderlecht kampioen zal worden...
Brugge zal ook wel weer meedoen, hetzelfde met Standard. Hopelijk Genk ook...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
het leuke is dat er in de opstelling van Ajax&Litmanenen 7 spelers zijn die inprincipe nog beter kunnen worden, mischien wel 8 als ik de hunter meeneem.( ga er nog steeds vanuit dat hij weggaat)
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
PSV, Man Utd, Real Madrid, AC Milan zijn de clubs die mijn voorkeur krijgen, maar volg eigenlijk alleen de resultaten van de eerste twee. De rest volg ik niet meer zo. Voetbal is niet echt mijn ding.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Hopelijk gaat Atletico dit jaar vlammen.
. En (belangrijker) kan ik er weer eens een keertje heen. De selectie mag er zijn.
Ben benieuwd wat de opstelling wordt. Voorzichtige gok:
-----------------------------------Coupet--------------
Seitaridis------Heitinga--------Ujfalusi-------------Pernia
------------------------------Assuncao---------------------
Maxi Rodriguez---------Maniche--------Raul Garcia
----------------Simao-------------Aguero---------
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.