• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.127 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Nog lang niet serieus te nemen. Geen enkel series medium bericht erover. En Wiki kan ik ook voor je aanpassen, kan hem zelfs bij FC Knudde laten spelen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wikipedia kan iedereen aanpassen, ook jij en ik.

Verder wordt Oleguer al weken genoemd maar als het zo vaak genoemd wordt heb ik het idee dat het wel goedkomt. Dat was ook met Sulejmani en Aissati. Oleguer is geen wereldspeler maar die kan Ajax ook niet aantrekken. Oleguer zou een erg ervaren speler zijn die prima centraal achterin kan spelen. Daar zoeken we nog een leider. Ik hoop dat hij komt, dan heeft Ajax echt een topploeg. Nu wel aub ook topresultaten, dan ben je bijna verplicht met zulke spelers.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nu wel aub ook topresultaten, dan ben je bijna verplicht met zulke spelers.

als ajax ben je dat zoiezo verplicht, dat zou jij toch moeten weten.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ben ik de enige die Aissati hopeloos overschat vind? In die beruchte wedstrijd tegen Milan leverde hij al 3x binnen 5 minuten de bal in. Sindsdien niks meer van gehoord. Moet ook nog maar zien of-ie gaat spelen bij Ajax, Perez is toch een paar klasjes beter lijkt me (en misschien die Cvitanovic ook wel).

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

nou ja goed, hij heeft nog alles te bewijzen maar zelfs een leek kan zien dat hij talent heeft die jammer genoeg nu 1 jaar stil heeft gestaan in zijn ontwikkeling.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

otherfool schreef:

Ben ik de enige die Aissati hopeloos overschat vind?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

combi schreef:

bull, PSV is toch echt nog wel de te kloppen ploeg.

Als je voor om en nabij de veertig miljoen uitgeeft in aanloop naar een seizoen en niemand kwijtraakt kun je enkel zeggen dat als Ajax nu geen kampioen worden ze gigantisch gefaald hebben.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Oleguer lijkt me wel een hele goede aankoop, is voor Ajax toch wel een veelvoud belangrijker dan Aisatti.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Wat vinden jullie zo goed aan Oleguer eigenlijk? Maakt verdedigend erg veel fouten, kan niet opbouwen en is erg traag. Voegt helemaal niets toe aan Ajax terwijl hij een ontzettend hoog salaris zal ontvangen.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Tja, het is geen wereldtopper, maar in vergelijking met gangbare verdedigers in de Eredivisie is het wel een vooruitgang natuurlijk.

Opbouwend zou ik er idd weinig van verwachten, maar ik vind het sowieso imbeciel als verdedigers moeten opbouwen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Dat hoeven ze ook niet allemaal natuurlijk, maar in het Ajax systeem is het wel noodzakelijk dat er minstens 1 centrale verdediger kan opbouwen en op dat punt schort het nogal bij Ajax. Verder is Oleguer leuk voor erbij, voor op de korte termijn, en hij kan zowel rechtsback als rechterverdediger. In de eredivisie zal hij makkelijk overeind blijven, maar het is niet de kwaliteit waarmee we europees weer kunnen aanhaken.

Verder vind ik het nog niet zozeer van belang dat Ajax dit seizoen kampioen, al verwacht ik het wel. Maar ik vind het nog belangrijker dat er weer een duidelijke organisatie komt, met een goede visie en dat ajax weer herkenbaar aantrekkelijk voetbal speelt. Dat ajax kampioen wordt dat zal allemaal wel, maar dat is geen prestatie, MvB zou onsterfelijk worden als hij er een structurele topclub van weet te maken (beste 16 van Europa).

stinissen (crew films & series)

• 23665 berichten
  • 77271 stemmen

Ajax moet kampioen worden en dan ben ik zeer blij ook moeten er veel goals worden gemaakt.

Maar als eerste twee goede verdedigers kopen, en wat hebben we een geweldige aanval vooral met Sulamani en Suarez twee spelers die ook als het niet loopt een wedstrijd kunnen openbreken.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Beste 16 van Europa lijkt me wel erg optimistisch.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

Inderdaad veels te voorbarig.

Eerst maar eens zien of Bassie wel kan presteren op deze manier, want zolang je voor te beginnen geen kampioen wordt is bij de beste 16 van Europa horen niks meer dan een droom

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Oleguer lijkt me wel een hele goede aankoop, is voor Ajax toch wel een veelvoud belangrijker dan Aisatti.

Lijkt me ook. Aissati wordt ook niet gehaald als dragende speler, Oleguer als hij zou komen wel.

Aissati is niet overschat, ook niet onderschat. Hij speelt immers al 2 jaar nauwelijks. Komt doordat PSV al een paar jaar erg defensief speelt en dan is er geen plek voor een creatieve topper in spee als hij.

Ajax moet gewoon kampioen worden. Laatste 2 jaar erg dicht bij geweest (1 goal en 3 puntjes), nu moeten we eens incashen. De zwakke spelers mogen gaan, jongens die echt je team beter maken zijn gekocht en worden nog gekocht. Nieuwe trainer die echt een Ajax man is, een voorzitter die in het sportief belang denkt en niet telkens aan het financiele en eigenbelang....ik zie het zeer zonnig tegemoed. Ajax is al jaren Nederlands rijkste club, met de juiste mensen erbij moet je dat om kunnen zetten in dominante jaren zoals PSV nu al jaren doet.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

otherfool schreef:

Ben ik de enige die Aissati hopeloos overschat vind? In die beruchte wedstrijd tegen Milan leverde hij al 3x binnen 5 minuten de bal in. Sindsdien niks meer van gehoord. Moet ook nog maar zien of-ie gaat spelen bij Ajax, Perez is toch een paar klasjes beter lijkt me (en misschien die Cvitanovic ook wel).

Ik denk dat Perez weinig meer aan spelen toe komt. Perez was een paar klasjes beter. Het laatse half jaar bij Ajax was hij ook droevig. Een noodaankoop was het, als Ajax in de winter Aissati had gekocht was hij nooit gekomen.

Stekelenburg

Silva-Oleguer-Vermaelen-Vertonghen

Gabri-Lindgren

Aissati(Cvitanich)

Suarez-Huntelaar(Cvitanich)-Sulejmani

Ik geloof nog niet dat Huntelaar blijft, maar wie weet. Ik geloof het pas als de transferwindow gesloten is. Kijk maar naar Sneijder volgend jaar.In ieder geval hebben ze al goed ingekocht bij een vertrek van Huntelaar.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Perez komt genoeg aan spelen toe. Dit Ajax schreeuwt weer om routine nu Heitinga en Davids weg zijn. Perez is naast een prima speler ook een leider en routinier. En hij was vorig half jaar niet subliem, maar ook niet dramatisch. Had geloof ik een goal of 8 en dito assists nog gemaakt voor Ajax dat halve jaar.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=63301

Dit zie ik Haverkort of van Egmond niet doen.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Perez komt genoeg aan spelen toe. Dit Ajax schreeuwt weer om routine nu Heitinga en Davids weg zijn. Perez is naast een prima speler ook een leider en routinier. En hij was vorig half jaar niet subliem, maar ook niet dramatisch. Had geloof ik een goal of 8 en dito assists nog gemaakt voor Ajax dat halve jaar.

Ik vond dat hij dat vooral in de "kleine wedstrijden" liet zien en dat was jammer. Had wel meer van hem verwacht. Misschien is straks wel weer op zijn oude niveau, maar dat moet ik eerst nog zien.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Inderdaad veels te voorbarig.

Eerst maar eens zien of Bassie wel kan presteren op deze manier, want zolang je voor te beginnen geen kampioen wordt is bij de beste 16 van Europa horen niks meer dan een droom

Vind ik ook. Eerst maar eens zien of ze het goed gaan doen. Ajax word de laatste 4 jaar al als titelfavoriet bestempeld en word PSV zwakker ingeschat, maar die werd alle vier de jaren kampioen. Feyenoord is een outsider, maar wel zeer gevaarlijk en AZ blinkt nou al niet uit tegen de amateurs. Ze kopen veel maar matig in.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Je zal een volwassen man zijn, Ad Bos heten, en 10 jaar en 104 ampullen EPO later niet durven toegeven dat je ploegie aan de verboden snoepjes heeft gezeten. Mart had hem veel meer op de pijnbank moeten leggen.

Ondertussen op de Belg die gekke Tankink die de handtekening van Ricco doorkrast... haha, dat maakte mijn dag goed

Ik ga na een dipje weer lekker Tour kijken, kom maar op met die Alpen!

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Nee, maar je beweert dat de renners in de tour er ook niks van kunnen zonder doping.

Nou ja, niks... feit is dat de lui die bijzonder goed presteren 9 van de 10 keer aan de verboden middelen zitten.

Nu wachten op de positieve plas van Cavendish .

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Nou ja, niks... feit is dat de lui die bijzonder goed presteren 9 van de 10 keer aan de verboden middelen zitten. .

Maar het echte feit is, moesten ze op de voetballers jagen zoals men doet op de wielrenners, er waren ploegen die niet meer aan de aftrap konden verschijnen wegens teveel aan geschorste spelers. Of ben je zo naïef om te geloven dat er in andere sporten niets gebeurd?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Als je voor om en nabij de veertig miljoen uitgeeft in aanloop naar een seizoen en niemand kwijtraakt kun je enkel zeggen dat als Ajax nu geen kampioen worden ze gigantisch gefaald hebben.

ze falen nu al 4 jaar achter elkaar.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Nou ja, niks... feit is dat de lui die bijzonder goed presteren 9 van de 10 keer aan de verboden middelen zitten.

Nu wachten op de positieve plas van Cavendish .

Sprinters gebruiken naar verhouding volgens mij veel minder. Petacchi is dan betrapt maar niet op EPO ofzo. Zabel heeft toen bekend gebruikt te hebben maar snel gestopt te zijn omdat hij er niets aan had en volgens mij is dat ook zo. Sprinters worden zelden betrapt en als ze betrapt worden is het niet op EPO of andere echt prestatiebevorderende middelen. Kortom Cavendish gaat verwacht ik geen positieve plas inleveren of hij moet voor zijn baanwielrennen gebruiken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

combi schreef:

ze falen nu al 4 jaar achter elkaar.

Ben ik niet met je eens. De afgelopen jaren heeft Ajax alleen maar goede spelers ingeleverd en nauwelijks verbeteringen ingekocht. Ze werden er eigenlijk elk jaar slechter op. Als Huntelaar nu niet weg gaat gaan ze er voor het eerst sinds jaren flink op vooruit. Bovendien hebben ze de afgelopen jaren ook geen 40 miljoen uitgegeven. De afgelopen vier jaar heeft Ajax dan ook niet gefaald maar was PSV gewoon beter of gelijkwaardig. Dit seizoen lijken de verhoudingen anders te liggen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

Op de midde lange termijn natuurlijk, pakweg ruim 5 jaar. Wat iemand binnen ajax al ooit zei; "wij kunnen ons niet meten met ManU of Real Madrid, maar wel met Porto of Lyon". Daar ben ik het eigenlijk 100% mee eens. Vooral als de A1 van komend seizoen echt zó goed is, als dat er beweerd wordt. Hier heb ik zelf te weinig zicht op. Maar als je de verhalen mag geloven is die lichting vergelijkbaar met die van '95.

Ook denk ik dat Siem de Jong meer gaat spelen, dan de meeste hier in hun opstelling doen vermoeden, net als Jan-Arie van der Heijden. Van der Wiel zat voor zijn blessure zelfs al tegen de basis aan.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Of ben je zo naïef om te geloven dat er in andere sporten niets gebeurd?

Neuh, maar daar heb ik het hier domweg niet over.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Sprinters gebruiken naar verhouding volgens mij veel minder. Petacchi is dan betrapt maar niet op EPO ofzo. Zabel heeft toen bekend gebruikt te hebben maar snel gestopt te zijn omdat hij er niets aan had en volgens mij is dat ook zo. Sprinters worden zelden betrapt en als ze betrapt worden is het niet op EPO of andere echt prestatiebevorderende middelen. Kortom Cavendish gaat verwacht ik geen positieve plas inleveren of hij moet voor zijn baanwielrennen gebruiken.

De twee snelste sprinters van het peloton (Boonen en Petacchi) zijn geschorst. Cavendish volgt vanzelf nog wel, is het niet epo dan wel andere rommel. Alsof er tegenwoordig nog meerdere etappezeges worden behaald zonder doping.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Goodfella_90 schreef:

(quote)

Neuh, maar daar heb ik het hier domweg niet over.

Het onderwerp was wielrennen, dus...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.