- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Blijft nog een redelijk vaag berichtje.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Blijft nog een redelijk vaag berichtje.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
We zingen Ai-Aissati!
Reker bedankt! Ik neem aan volgens Eindhovense gewoontes dat we hem voor een prikkie hebben gekocht 
Ben er heel blij mee!
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Dom dom van PSV.
Nu maar hopen dat ie echt door de mand valt in A'dam.
.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Laten we hopen dat Reker nog even doorgaat met het wegjagen van z'n beste spelers. 
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen
Nu maar hopen dat ie echt door de mand valt in A'dam.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Nu maar hopen dat ie in zijn 1tje NEC op rolt. 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Zie toch liever dat ajax wat talent in de achterhoede koopt eigenlijk....
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Zul je net zien, dat het een andere renner uit die ploeg is. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Is niet slim van PSV maar we blijven in Eindhoven betere spelers houden voor die positie. Wij gaan er niet op achteruit mochten we hierdoor dat buitenlandse talentje krijgen is het misschien wel slim geweest. Ajax gaat er helaas waarschijnlijk wel op vooruit. Maar één ding is zeker als Ajax nu geen kampioen wordt dan worden ze het nooit meer.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Zie toch liever dat ajax wat talent in de achterhoede koopt eigenlijk....
Ze kunnen beter een wat ervaren kracht kopen centraal achterin. Talent achterin hebben ze wel.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Misschien wint ie met ajax nu wel 4x de landstitel en kan hij op de televisie roepen: " 5x ibi, 5x.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Is niet slim van PSV
is wel slim, nooit spelers aanhouden die niet meer voor de club willen spelen ondank dat men de concurrent versterkt.
eentje affelay en kans dat hij na dit seizoen ergens anders zijn heil gaat zoeken, zeker nu zijn boezemvriend vertrokken is.
mwa, met hem wist je wat je had, met buitenlandse talentjes moet je het maar afwachten, hoewel PSV het op dat gebied meestal erg goed doet.
niet helaas, gelukkig. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77271 stemmen
Daar heb je dus weer zo'n Zuid-Amerikaan, die ze voor een prikkie kopen waarschijnlijk en voor veel geld weer de deur uit doen. Alhoewel ik nog niet weet voor hoeveel ze hem kopen.
rond de 5 miljoen
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Dat is nog aardig wat geld, maar ja zoveel kostte Cvitanich ook geloof ik. Maar een prikkie is het niet voor een 20jarige speler.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Saulnier Duval stopt met sponsoren en de ploeg heeft zojuist zowel Ricardo Ricco als Leonardo Piepoli ontslagen.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Piepoli reed altijd al sterk bergop.
Nou weten we inmiddels waarom! 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
combi en zavo zijn de winnaars.

Ricco en Piepoli zijn vrienden, vandaar dat ik daarop gokte. Maar Cobo blijft natuurlijk ook verdacht.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4754 stemmen
Hehe ja, door die dikke vrienden-verhalen begon ik ook nog te twijfelen. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Ga jij zelf eens op een fiets zitten en 200 kilometer door de Alpen rijden, kijken of je ook een gemiddelde van 35 per uur haalt...
p.s. Je mag EPO gebruiken en dan lukt het je nog niet.
Wat is dat nou weer voor een irrelevante opmerking, ik ben toch ook geen fietsprof of wel?
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Wat is dat nou weer voor een irrelevante opmerking, ik ben toch ook geen fietsprof of wel?
Nee, maar je beweert dat de renners in de tour er ook niks van kunnen zonder doping.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Op de Nederlandse Wikipedia staat zelfs al dat Oleguer naar de Amsterdammers is vertrokken. Na Aissati strikt Ajax wederom een gewilde speler.
Oleguer begon met clubvoetbal op 11-jarige leeftijd als middenvelder bij het plaatselijke clubje Lepanto. Bovendien beoefende hij verschillende andere sporten, waaronder tennis en basketbal. Het ging Oleguer vooral op plezier en minder om presteren. Bij zijn tweede voetbalclub werd de Catalaan omgevormd tot verdediger. Uiteindelijk ging Oleguer het voetbal serieuzer nemen.
Hij speelde eerst voor UEA Gramenet, voordat hij in 2001 bij Barça B kwam. De verdediger maakte zijn officieuze debuut voor het eerste elftal in de strijd om de Trofeu Joan Gamper tegen Rode Ster Belgrado op 24 augustus 2002. Zijn officiële debuut voor FC Barcelona volgde op 13 november 2002 tegen Galatasaray in de UEFA Champions League. Sinds de komst van Frank Rijkaard als trainer is Oleguer een vaste waarde.
Op 24 april 2005 maakte Oleguer in de uitwedstrijd tegen Málaga CF zijn eerste officiële doelpunt voor FC Barcelona. In 2005 en 2006 werd Oleguer met de Catalaanse voetbalclub kampioen van Spanje. In 2006 won hij bovendien de UEFA Champions League.
Leuke aankoop.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.