- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ga toch weg. Wat een geromantiseerd beeld heb jij van profvoetbal.
Mijn zogeheten geromantiseerd beeld over voetbal valt in het niet bij jou onwetendheid erover. Duidelijk dat jij nog nooit op een veld heb gestaan, of in ieder geval niet met de intentie iets te bereiken.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
Mijn zogeheten geromantiseerd beeld over voetbal valt in het niet bij jou onwetendheid erover. Duidelijk dat jij nog nooit op een veld heb gestaan, of in ieder geval niet met de intentie iets te bereiken.
Heb jij dan weleens voor een soort gelijke situatie gestaan?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Alsof Jong PSV van PSV kan winnen...
Wel een beetje raar en jammer natuurlijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Heb jij dan weleens voor een soort gelijke situatie gestaan?
Er wordt ik weet niet zo vaak over dergelijke akkoordjes gesproken in het amateurvoetbal aan het eind van het seizoen. In de praktijk gebeurt het alleen nooit. Je krijgt echt geen 11 spelers bij elkaar als je niet mag winnen. Geen sporter die dan nog het veld opstapt.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ik herinner me nog een EK-wedstrijd tussen Duitsland en Oostenrijk waar 90 minuten lang de bal werd overgespeeld op het middenveld...
gotti
-
- 14075 berichten
- 5896 stemmen
Tuurlijk gebeurt het wel. Als er iets op het spel staat zullen zelfs 'sporters' zwichten voor zulke dingen...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik geef Materny gelijk. Jong PSV gaat gewoon volle bak spelen hoor. Weliswaar geen vliegende tackles maar daar is alles mee gezegd. 11 topsporters gaan echt niet expres verliezen no way. Jong PSV heeft daar ook nergens belang bij dus waarom zouden ze?
leidsehoodie
-
- 506 berichten
- 412 stemmen
Ja maar wat denken jullie nou?? Denk je echt dat ze volle bak gaan spelen tegen hun hoofdelftal? Natúúrlijk niet! Als ze dat wel doen zou ik het uitermate dom vinden. Je wil je sterspelers van je eigen club toch niet blesseren? Je wil de titelkansen van je eigen club toch niet de grond in boren? Je wil toch niet scoren tegen je eigen club?
Zo ver gaat sportiviteit niet in een sport die om miljoenen draait denk ik. Maarja, straks wint Jong PSV en sta ik voor lul, maar ik denk dat PSV gratis een ronde verder is.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik herinner me nog een EK-wedstrijd tussen Duitsland en Oostenrijk waar 90 minuten lang de bal werd overgespeeld op het middenveld...
Ja dat is dus ook echt onzin. Bij die wedstrijd slaat het zelfs helemaal nergens op omdat Oostenrijk nog moest winnen ook om verder te komen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ja maar wat denken jullie nou?? Denk je echt dat ze volle bak gaan spelen tegen hun hoofdelftal? Natúúrlijk niet!
natuurlijk wel, ze willen toch zelf in het hoofdelftal komen.
als ze dat niet doen zou ik het heel erg dom vinden.
je voetbalt toch ook niet om mensen te blesseren. 
wat heeft dat nu te maken met je eigen ambities, je wilt zelf toch niet zomaar verliezen.
als ik in het tweede zou spelen het liefst zoveel mogelijk.
Zo ver gaat sportiviteit niet in een sport die om miljoenen draait denk ik.
ze kunnen beter gewoon hun ding doen want als ze zich inhouden dan gebeuren juist de meeste ongelukken.
nee hoor, alleen het eerste elftal van PSV
Wouter
-
- 18720 berichten
- 3085 stemmen
Je kan het ook anders zien. Ooit werd Ajax 1 uitgeschakeld en ging Ajax 2 door. Vanaf toen stelde Ajax steeds hun sterkste mensen op in Ajax 2.
Een aantal jaar later was er bijna een finale Ajax 1 - Ajax 2.
Dat kan nu allemaal niet meer gebeuren.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Je kan het ook anders zien. Ooit werd Ajax 1 uitgeschakeld en ging Ajax 2 door. Vanaf toen stelde Ajax steeds hun sterkste mensen op in Ajax 2.
Mocht Jong PSV winnen van het echte PSV dan zie ik dat wel weer gebeuren. In die vorm is het dan misschien ook wel zo dat PSV een gratis ronde heeft.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Mocht Jong PSV winnen van het echte PSV dan zie ik dat wel weer gebeuren. In die vorm is het dan misschien ook wel zo dat PSV een gratis ronde heeft.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Oh oke is dat sinds dat jaar met Ajax aangepast. Erg verstandig.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
In de Tour heeft de winnaar van de bolletjetrui 2007, de Colombiaan Mauricio Soler opgegeven. Hij viel zaterdag in de eerste rit en sukkelde sindsdien met een breuk in de rechterhand en een blessure aan de linkerpols.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Een paar jaar terug (2001 meen ik, met de buitenspelgoal van Wamberto in de finale van de KNVB beker), toen speelden Ajax 1 en Jong Ajax inderdaad de halve finale van de beker. Utrecht won na penalty's van onze Jong Ajax maar die ploeg stelde niet zoveel selectiespelers op hoor. Dat was de ploeg met oa Nando Rafael en Rasmus Lindgren.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
In de Tour heeft de winnaar van de bolletjetrui 2007, de Colombiaan Mauricio Soler opgegeven. Hij viel zaterdag in de eerste rit en sukkelde sindsdien met een breuk in de rechterhand en een blessure aan de linkerpols.
Gemis voor de tour, leuke aanvallende renner. Ik denk dat Ricco en de la fuente nu de voornaamste kandidaten zijn voor de bolletjestrui.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Is een kwestie van jezelf in hun schoenen plaatsen.
Zou jij expres verliezen van enkele van je grote voorbeelden, of zou je alles uit de kast halen zodat je hun respect verdiend of misschien zelfs op korte termijn een plek in het 1e.
Ik zie geen gegronde reden waarom die jonge jongens expres zouden willen verliezen. Wat het bestuur liever wil is een andere zaak, maar die hebben er geen zeggenschap over.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ik zie geen gegronde reden waarom die jonge jongens expres zouden willen verliezen. Wat het bestuur liever wil is een andere zaak, maar die hebben er geen zeggenschap over.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Stel je voor, verleden jaar win je de (jeugd)beker, dan mag je meedoen met de belangrijkste beker van nederland en dan mag je niet winnen omdat het tegen het eerste is, kan me niet voorstellen dat het bestuur met de sportmentaliteit die PSV de afgelopen jaren heeft opgebouwd nu allemaal teniet doen, maar soit.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat een onzin lees ik hier af en toe :S.
Denk je nou echt dat het bestuur de trainer van het 2e op het matje roept met de instructies zijn team te laten verliezen. Alleen het idee is al te absurd voor woorden.
Ik hoop zo dat jong psv nu wint, al is het alleen maar om jouw post van ongelijk te lezen achteraf.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Jammer voor Soler, maar goed voor m'n thuispool, want ik had hem niet opgenomen in m'n lijst.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Denk je nou echt dat het bestuur de trainer van het 2e op het matje roept met de instructies zijn team te laten verliezen. Alleen het idee is al te absurd voor woorden.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
en hijzelf wil niet winnen, maar goed, genoeg hierover van mijn kant.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Hij wil wel winnen, maar hij is alsnog in dienst van PSV.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Hij wil wel winnen, maar hij is alsnog in dienst van PSV.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tuurlijk is het niet goed voor Psv, en natuurlijk snapt die man dat.
Maar zijn verantwoordelijkheid ligt bij het 2e, en het is zijn taak daar succes te boeken.
Dat de trainer van het eerste van Psv zo incompetent is indien ze verliezen is niet zijn schuld.
Dan ruilt het bestuur maar om.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Reken maar dat het 'gewone' PSV wint, is het niet door het kwaliteitsverschil, dan is het wel door realiteitszin.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik ga er ook vanuit dat ze winnen, laat dat duidelijk zijn
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kijk eens aan, Oranje topper van der Vaart lijkt naar Real Madrid te verkassen voor 20 miljoen. Das mooi, want Ajax vangt 25% van dat bedrag, = 5 miljoen.
Daarvoor kunnen we meteen Aissati overkopen bij PSV 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.