- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Lol, Real koopt gewoon de hele voorhoede van Oranje.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8215 stemmen
Kijk eens aan, Oranje topper van der Vaart lijkt naar Real Madrid te verkassen voor 20 miljoen. Das mooi, want Ajax vangt 25% van dat bedrag, = 5 miljoen.
Daarvoor kunnen we meteen Aissati overkopen bij PSV 
Aissati is inmiddels van FC Utrecht dacht ik.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Aissati is inmiddels van FC Utrecht dacht ik.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Aissati heeft Utrecht afgewezen en heeft ook Twente afgewimpeld. Ajax heeft hernieuwde interesse en Aissati moet of verlengen of verkocht worden want anders loopt ie later dit jaar gratis daar de deur uit. Kortom, wil PSV niet aan kapitaalverlies doen dan kunnen ze hem beter aan ons verkopen. Of hij wordt transfervrij en dan halen we hem misschien ook want die jongen wilt in de top blijven ballen. Dat niveau kan hij ook aan vind ik.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8215 stemmen
Aissati heeft Utrecht afgewezen en heeft ook Twente afgewimpeld. Ajax heeft hernieuwde interesse en Aissati moet of verlengen of verkocht worden want anders loopt ie later dit jaar gratis daar de deur uit. Kortom, wil PSV niet aan kapitaalverlies doen dan kunnen ze hem beter aan ons verkopen. Of hij wordt transfervrij en dan halen we hem misschien ook want die jongen wilt in de top blijven ballen. Dat niveau kan hij ook aan vind ik.
Ok dat heb ik even gemist. Ik dacht dat hij geruild was met die talentvolle linksback.Ja het niveau kan hij zeker aan. Snap niet dat PSV zo laks met een speler als hij omgaat. Altijd maar lopers Culina en of Mendez opstellen omdat Aissaitti en Affelay zogenaamd niet in 1 team zouden kunnen spelen. Nou dat heeft AC Milan ooit geweten. Het zou een mooie speler voor Ajax zijn inderdaad, maar als PSV-fan hoop ik dit natuurlijk niet.
OlafK
-
- 955 berichten
- 1820 stemmen
De ruil Aissati-Pieterse was vooralsnog niet doorgegaan. Pieterse ging er overigens zelf wel vanuit dat hij bij PSV speelt volgend jaar, ongeacht wat Aissati doet.
Mijn ploegje, Roda JC, zal echt nog een scorende spits moeten hebben anders verliezen we de ploegen zoals FC Twente, SC heerenveen en FC Groningen nóg verder uit het oog
...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De 1e 2 ploegen is Roda sowieso al mijlenver uit het oog verloren en Groningen is ook een klasse beter. Roda is een linkerrijtjeploeg, meer niet. Zoals Utrecht of NAC.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Pieters naar PSV is dacht ik inmiddels rond.Aisatti heeft daar niets mee te maken hoorde ik.
OlafK
-
- 955 berichten
- 1820 stemmen
De 1e 2 ploegen is Roda sowieso al mijlenver uit het oog verloren en Groningen is ook een klasse beter. Roda is een linkerrijtjeploeg, meer niet. Zoals Utrecht of NAC.
Met pijn in mn hart moet ik dit beamen. We zijn de aansluiting verloren. Maar, vergeet niet dat ook een AZ een paar jaar geleden nog eerste divisie speelde! En met de nieuwe directeur die Roda heeft(Huub Narinx) is er in ieder geval iemand met passie en visie die het voor het zeggen heeft. T probleem is dat de Rodafans vaak heel kritisch zijn en dat t stadion maar niet vol komt te zitten. Daarbij ontbreken goede sponsors(Utrecht heeft bijvoorbeeld een lucratieve shirtsponsor). Desalniettemin zal ik jaar in jaar uit mijn clubbie blijven steunen!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Verschil is dat AZ een hele rijke geldschieter heeft die de club sneller dan normaal naar een veel hoger niveau heeft geholpen. Chelsea effect, maar dan kleiner. Roda heeft nooit veel geld, zal altijd op de kleintjes moeten letten, toppers moeten verkopen en op vooral transfervrije of hele goedkope spelers moeten azen.
Daarnaast is de naam Roda JC was nietszeggend. Heerenveen heeft al jaren de status van subtopper met goed voetbal, Twente de laatste paar jaar net als Groningen idem. Roda? Staat altijd bekend als een buitenlanders club met weinig sfeer. Met alle respect hoor, want ik heb niks tegen Roda, maar het is geen club die echt door gaat groeien.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Fc Limburg zou een oplossing zijn, zal alleen nooit gebeuren.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
oprotten met fc limburg, belachelijk idee.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
oprotten met fc limburg,

tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
supporters zijn het belangrijkst en die hebben ze dan niet meer.
OlafK
-
- 955 berichten
- 1820 stemmen
Mwah... Buitenlandse club met weinig sfeer? Alsof er bij Heerenveen zoveel lawaai gemaakt wordt... Maar inderdaad, ik moet je helaas gelijk geven; doorgroeien wordt steeds moeilijker voor Roda. Bedenk alleen dat in de jaren 90 Roda eigenlijk de vierde club van Nederland was: ieder jaar Europees en 2 keer de beker gewonnen. Het is pas vanaf 2001 bergafwaards gegaan.
@combi: FC Limburg zou een oplossing kúnnen zijn. Het probleem is dat een kleine groep supporters voor zoveel rotzooi zou zorgen, dat het bestuur van zowel Roda, MVV als Fortuna niet door willen zetten. Ikzelf sta niet per sé negatief tegenover een FC Limburg. Ik zou echter als ik het voor het zeggen had bij Roda, de naam veranderen in Roda Limburg. Binnen een paar jaar is speelt Fortuna waarschijnlijk bij de amateurs, MVV zie ik wel nog groeien en VVV zal altijd heen en weer blijven schipperen tussen ere- een eerste divisie (denk ik). Door voor de naam Roda Limburg te gaan, krijg je een grotere uitstraling en zijn sponsors ook misschien eerder geneigd te komen. Probleem is: je hebt geen keiharde garanties en om erop te gokken... dat is wel héél riskant.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
supporters zijn het belangrijkst en die hebben ze dan niet meer.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
Jij onderschat de rivaliteit tussen limburgse clubs, ik wil jou wel eens horen als er een plan is om feyenoord met ajax te fuseren. En dan nog de plek van het stadion, dat zal dan waarschijnlijk Kerkrade worden. Denk je dat heel Limburg zich de moeite neemt om daar helemaal naar toe te gaan. Bovendien heb ik zeker wel vertrouwen in het Limburgs voetbal, MVV speelt over een paar jaar gewoon weer eredivisie(kijk naar afgelopen seizoen) en Roda presteert altijd naar behoren.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Jij onderschat de rivaliteit tussen limburgse clubs, ik wil jou wel eens horen als er een plan is om feyenoord met ajax te fuseren.
mwa, het zal nooit gebeuren maar dan zou het haarlem volendam en az zijn nou voorruit telstar er ook bij. voor feyenoord is sparta en exelsior een gegadigde.
er komen mensen vanuit maastricht elke week naar ajax, als er gepresteerd word ja dus.
OlafK
-
- 955 berichten
- 1820 stemmen
Tarentino heeft wel enigzins gelijk dat de rivaliteit soms echt erg ver gaat. Alleen was dat vroeger niet ook zo toen andere clubs fuseerden? Om een gegeven moment moeten bepaalde mensen gewoon het lef hebben om zo'n initiatief door te drukken.
Maargoed, ik ben benieuwd hoe de Limburgse clubs zich de komende vijf a tien jaar doorontwikkelen.Misschien dat er dan helemaal geen FC Limburg meer nodig is.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
[quote]combi schreef:
Dat vind ik een foute vergelijking, ik ga niet naar Kerkrade om mijn club "thuis" te zien spelen.
[/quote=OlafK]
Tarentino heeft wel enigzins gelijk dat de rivaliteit soms echt erg ver gaat. Alleen was dat vroeger niet ook zo toen andere clubs fuseerden? Om een gegeven moment moeten bepaalde mensen gewoon het lef hebben om zo'n initiatief door te drukken.
Maargoed, ik ben benieuwd hoe de Limburgse clubs zich de komende vijf a tien jaar doorontwikkelen.Misschien dat er dan helemaal geen FC Limburg meer nodig is.[quote]
inderdaad, er is geen fc limburg nodig, je kunt het de mensen niet aandoen en ik denk dat het allemaal wel goed komt. Dat roda fortuna en vvv er maar bij pakt al zie ik dat eerder als een verslechtering.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
inderdaad, er is geen fc limburg nodig, je kunt het de mensen niet aandoen en ik denk dat het allemaal wel goed komt. Dat roda fortuna en vvv er maar bij pakt al zie ik dat eerder als een verslechtering.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
Mijn opmerking raak kant noch wal? oke dan als dat je argumentatie is.... Die fusies wat geweest zijn bieden heus geen garantie voor een succes van FC Limburg. De supporters zijn bijvoorbeeld door de jaren heen veel fanatieker geworden.
Jouw reactie lijkt wel op die van een of ander hoog meneertje die verder niks met voetbal te maken heeft. Geen gevoel voor voetbal maar alleen voor de zakelijke kant. Volgens mij zou jij prima passen in zo'n bestuurssfeertje. Sorry, maar ik neem jouw reactie niet echt serieus.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Jij onderschat de rivaliteit tussen limburgse clubs, ik wil jou wel eens horen als er een plan is om feyenoord met ajax te fuseren. En dan nog de plek van het stadion, dat zal dan waarschijnlijk Kerkrade worden. Denk je dat heel Limburg zich de moeite neemt om daar helemaal naar toe te gaan. Bovendien heb ik zeker wel vertrouwen in het Limburgs voetbal, MVV speelt over een paar jaar gewoon weer eredivisie(kijk naar afgelopen seizoen) en Roda presteert altijd naar behoren.
Heb het afgelopen jaar meegemaakt bij de krant toen ik daar stafe liep toen een of andere wethouder het idee FC Limburg weer eens opperde. Dat krijg je er nooit door. Hoorde daar ook dat de reacties iedere keer weer hetzelfde waren en dat de supporters het simpelweg niet willen. Op zich trouwens ook wel logisch want stel dat je vanaf komend seizoen een Fc Limburg zou beginnen. Er zou, op heel misschien Danny Schreurs na, geen speler van Fortuna in staan. Kan me wel voorstellen dat je daar als club dan weinig voor voelt. Aan de andere kant moet Fortuna natuurlijk wel ernstig oppassen dat ze na komend seizoen niet profclub afzijn nu er een degradatieregeling is.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
http://www.sportweek.nl//de...nou in 9 van de 10 gevallen gaat ie dus naar ajax, hoop dat bassie hem wel laat spelen.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Mijn opmerking raak kant noch wal? oke dan als dat je argumentatie is.... Die fusies wat geweest zijn bieden heus geen garantie voor een succes van FC Limburg. De supporters zijn bijvoorbeeld door de jaren heen veel fanatieker geworden.
Jouw reactie lijkt wel op die van een of ander hoog meneertje die verder niks met voetbal te maken heeft. Geen gevoel voor voetbal maar alleen voor de zakelijke kant. Volgens mij zou jij prima passen in zo'n bestuurssfeertje. Sorry, maar ik neem jouw reactie niet echt serieus.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik zie ook geen oplossing in FC Limburg (meer). Waarom niet? Omdat Fortuna en MVV niks meer voorstellen. Een jaar of 10 geleden had het gekund, maar nu niet meer.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ach ze willen het zelf niet. Aarts-conservatief volk die Limburgers. Ik heb er 4 jaar gewoond en ik kan het weten als 'Hollander'. Altijd maar zeiken op de randstad, maar ondertussen alle vooruitgang tegen houden. Ik durf te wedden dat ze zelfs in Oost-Groningen nog ruimdenkender zijn.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kans dat we Aissati halen is best aanwezig, ze hebben al gesproken en als PSV nog geld wilt verdienen....hehe. Zou echt een topaankoopje zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.