- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
AMSTERDAM - Steeplechaseloper Simon Vroemen zal niet actief zijn op de Olympische Spelen in Peking. Bij de 39-jarige atleet zijn na een zelfaangevraagde test sporen aangetroffen van het verboden middel metandiënon.
Dat meldt NRC Next vrijdag. De sporen werden aangetroffen in zijn urine. Vroemen heeft een contra-expertise aangevraagd, maar is er voor zichzelf al over uit dat hij niet af zal reizen naar Peking. "Onder deze omstandigheden heb ik daar helemaal geen zin in", zegt Vroemen in de krant.
Hier ben ik toch wel behoorlijk kapot van...
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
Ik zie ook geen oplossing in FC Limburg (meer). Waarom niet? Omdat Fortuna en MVV niks meer voorstellen. Een jaar of 10 geleden had het gekund, maar nu niet meer.
MVV deed vorig seizoen lang mee om de 1e plek en is uiteindelijk gestrand op RKC in de play-offs. Ik zie het dus wel positief in voor MVV. Fortuna is een ander verhaal.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
Ach ze willen het zelf niet. Aarts-conservatief volk die Limburgers. Ik heb er 4 jaar gewoond en ik kan het weten als 'Hollander'. Altijd maar zeiken op de randstad, maar ondertussen alle vooruitgang tegen houden. Ik durf te wedden dat ze zelfs in Oost-Groningen nog ruimdenkender zijn.
Ik houd er niet zo van als mensen over één kam geschoren worden, tot dit niveau ga ik me dus ook niet verlagen.
Ik kan wel zeggen dat mijn mening over FC Limburg natuurlijk niks met conservatisme in zijn algemeen heeft te maken. Ik snap ook niet waarom je dit nog even wilde vertellen, volgens mij zit je iets dwars.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ik houd er niet zo van als mensen over één kam geschoren worden, tot dit niveau ga ik me dus ook niet verlagen.
Ik kan wel zeggen dat mijn mening over FC Limburg natuurlijk niks met conservatisme in zijn algemeen heeft te maken. Ik snap ook niet waarom je dit nog even wilde vertellen, volgens mij zit je iets dwars.
Mij zit verder niets dwars. Dat kan ik van jou niet zeggen, met die hysterische reacties op mensen die met FC Limburg komen. Ben je overigens ooit je provincie uitgeweest?
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
Mij zit verder niets dwars. Dat kan ik van jou niet zeggen, met die hysterische reacties op mensen die met FC Limburg komen. Ben je overigens ooit je provincie uitgeweest?
Tuurlijk is het clubliefde, iets wat jij niet kan begrijpen. Overdreven gelul wat jij er allemaal uit slaat. En dan noem je mij hysterisch terwijl jij ineens je problemen met Limburgers hier openbaar probeert te maken. Waar ging het ook alweer over???
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk is het clubliefde,
een een club die fuseerd voor bestaans recht kan je toch ook club liefde voor opbouwen, zometeen heb je helemaal niks meer.
tuurlijk wel,
je hapt teveel. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ach ze willen het zelf niet. Aarts-conservatief volk die Limburgers. Ik heb er 4 jaar gewoond en ik kan het weten als 'Hollander'. Altijd maar zeiken op de randstad, maar ondertussen alle vooruitgang tegen houden. Ik durf te wedden dat ze zelfs in Oost-Groningen nog ruimdenkender zijn.
Zit hier even iemand vol frustraties zeg. Omdat de supporters van MVV, Fortuna en Roda JC. Liever naar de betreffende club kijken dan naar een FC Limburg zijn ze aartsconservatief? Moeten ze ook maar alle Brabantse clubs gaan samenvoegen? Zie het al voor me Willem II en NAC die gaan praten over een fusie
. Clubliefde bestaat nu eenmaal en niet alleen in Limburg hoor.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Zit hier even iemand vol frustraties zeg. Omdat de supporters van MVV, Fortuna en Roda JC. Liever naar de betreffende club kijken dan naar een FC Limburg zijn ze aartsconservatief? Moeten ze ook maar alle Brabantse clubs gaan samenvoegen? Zie het al voor me Willem II en NAC die gaan praten over een fusie
. Clubliefde bestaat nu eenmaal en niet alleen in Limburg hoor.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
[quote]combi schreef:
[quote]
een een club die fuseerd voor bestaans recht kan je toch ook club liefde voor opbouwen, zometeen heb je helemaal niks meer.
Nee, ik niet iig. Je hebt zelf gezegd dat je hier niet over kan oordelen dus doe dat dan ook niet.
[quote]tuurlijk wel,
Hoe weet jij dat?
[quote]je hapt teveel. 
Onzin dit is duidelijk gemeend van hem.
[quote]Fc Limburg 
Zullen we dan bij het onderwerp blijven?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
[quote]tarentino schreef:
[quote]combi schreef:
mwa, ik ben voor ajax dus zo arrogant als weet niet wat.
[quote]
omdat ie het me wel is inwrijft dat hij voor PSV is.
[quote]
hap je weer. 
[quote]
akoord. FC Limburg is in de toekoms de enige redding wil het ooit in de top mee draaien, voor de rest boeit het me niet, voor mij word het weer is tijd dat mijn cluppie kampieon word. ik vrees alleen dat psv het weer gaat flikken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Heb verder geen problemen met Limburgers, maar na er 4 jaar gewoond te hebben, kan ik wel concluderen dat ze weinig open staan voor de rest van de wereld. Ik noem dat bekrompen en conservatief.
Geloof niet dat het de mensen in Limburg zo slecht gaat. Kan zo ook even geen spectaculaire en vernieuwende ontwikkelingen uit het noorden noemen, maar laat je graag met argumenten komen. En dat weinig open staan voor de rest van de wereld. Bij de Limburger heerst nog steeds een beetje het beeld van de grote mond in de Randstad. Overigens niet geheel onterecht kan ik uit ervaring zeggen. Het motto doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg overheerst in Limburg nog. Maar zie daar eigenlijk het probleem niet zo van in. Verder is het trouwens andersom exact hetzelfde. In de Noorden lopen ze nu ook niet echt warm voor Limburg, Friesland en Brabant. Blijf het dus eigenlijk maar een beetje gelul in de ruimte vinden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En ja hoor, daar gaan we nog een keertje....
Eerste dopinggeval deze Tour: Beltran positief op EPO.
De Spaanse wielrenner Manuel Beltran (Liquigas) is zaterdag tijdens de eerste rit van de Ronde van Frankrijk betrapt op het gebruik van EPO. Dat meldt de Franse sportkrant l'Equipe vandaag op zijn website.
Het is nog onduidelijk of de hele Liquigas-ploeg de Tour de France moet verlaten. Verleden jaar eiste de Tourorganisatie dit wel van Astana (Vinokourov) en Cofidis (Moreni).
Beltran staat momenteel 26e in het algemeen klassement, op 3.20 minuten van geletruidrager Kim Kirchen.
Beltran reed in zijn carrière onder meer voor Mapei, Banesto, US Postal en Discovery Channel. Hij reed bij die laatste twee ploegen in dienst van Lance Armstrong, die in totaal zeven keer de Tour won.
Kort voor de start van de Tour, op 3 en 4 juli, zijn alle renners gecontroleerd door het Franse antidopingbureau AFLD. Die testte de 180 renners op onder meer hun hormoonhuishouding en bloedwaarden.
De Franse krant Le Monde meldde vandaag dat bij die controles bij tien renners 'onregelmatigheden' zijn ontdekt. Die coureurs zouden gisteren zijn ingelicht. Om welke renners gaat, kon de krant niet zeggen. (afp/adv/mvl/hln.be)
De politie heeft post gevat aan het hotel van Liquigas nadat Beltran positief testte op EPO.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Goh, weer eens een oud-knecht van Armstrong betrapt. Hebben we ze nu allemaal gehad?
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel Fransen er betrapt gaan worden nu de dopingcontroles door de Franse bond worden uitgevoerd en niet door de UCI...
edit: Maar wat moet al die politie daar... die Fransen zijn ook echt gestoord.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Wat gaat dat opleveren morgen met Maarten en zijn nieuwe wielrennen?
Het ene dopinggeval is het andere niet:
http://www.volkskrant.nl/sport/article1042352.ece/Vroemen_onthult_eigen_dopingnieuws
Sommige atleten, betrapt of niet, geloof ik op hun woord.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
In de Telegraaf (geen commentaar) stond vanmorgen een stuk waarom Vroemen de schijn tegen had. Zijn begeleiding is op z'n minst gezegd discutabel. Ik hoop dat zijn contra negatief is, anders is hij de zoveelste bedrieger in de sport.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Jesse Huta Galung heeft de challenger in Scheveningen gewonnen. Puike prestatie! Met een goede week in Amersfoort en nog wat goede weken staat hij misschien wel in de top 100.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8215 stemmen
Erg netjes van Huta Galung inderdaad. Scheveningen is een van de hoogst genoteerde challengertoernooien. Hopen dat hij kan doorzetten nu en dat Thiemo de Bakker nu ook de stap kan maken binnenkort.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
In de Telegraaf (geen commentaar) stond vanmorgen een stuk waarom Vroemen de schijn tegen had. Zijn begeleiding is op z'n minst gezegd discutabel. Ik hoop dat zijn contra negatief is, anders is hij de zoveelste bedrieger in de sport.
Ik heb dat ook gelezen maar die halve feiten en viavia verdachtmakingen vind ik bij lange niet genoeg om op Vroemen het plakkertje 'schijn tegen' te plakken.
Als je honderden dopingtests negatief doorkomt en pas wordt gepakt als je feitelijk al gestopt bent, op een middel waar je minimaal iets aan hebt en wat maximaal opgespoord kan worden, heb je bij mij nog altijd de schijn voor.
Ik help je hopen dat de contra negatief is, maar zo niet dan blijft Vroemen voor mij een held waarvan ik me het niet voor kan stellen dat het een bedrieger is.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Als je honderden dopingtests negatief doorkomt en pas wordt gepakt als je feitelijk al gestopt bent, op een middel waar je minimaal iets aan hebt en wat maximaal opgespoord kan worden, heb je bij mij nog altijd de schijn voor.
Heb je een punt.
Mijn beeld over topsporters is onderhand zo negatief dat ik nog moeite heb dat te geloven.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Ricco slaat toe! En hoe.
Jammer dat 'ie al zover staat in het klassement, al hoop ik dat 'ie morgen dit nog eens weet te herhalen en een minuut of 2 te pakken. De afwachtende houding van de favorieten begin ik grondig beu te worden. Valverde lijkt niet zo heel goed te zitten, dus van hem zal het morgen niet moeten komen, denk ik. A Schleck zit sterk volgens mij. Valt ook te wachten of Evans wat last gaan hebben van z'n tuimelpartij vandaag. Mannen als Sastre en Menchov zijn voorlopig onzichtbaar, maar ik verwacht er wel wat van morgen.
Ik hoop morgen op een machtsgreep van Ricco en Piepoli, die niet wachten tot de laatste klim maar al op de Tourmalet hun duivels ontbinden. Dat zijn ontzetten gaaf zijn! 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En wat doet het deugd om na jaren opnieuw een paar Belgen aan de top terug te vinden in zo'n bergrit.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
En wat doet het deugd om na jaren opnieuw een paar Belgen aan de top terug te vinden in zo'n bergrit.
Hoe lang zal het duren ? Morgen zullen we zien of er nog een Belg in de top10 staat op de Tourmalet. Ik hoop dat Ricco nog meer voor vuurwerk zorgt en geel kan nemen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De afwachtende houding van de favorieten begin ik grondig beu te worden.
Is normaal hoor. Je moet eens kijken welk zwaar programma ze hebben de laatste week. Dan zal de Ronde volgens mij beslist worden.
Als hij vannacht een goeie nachtrust heeft zal het meevallen, anders kan het uitlopen op een ramp.
Ik verwacht Oscar Pereiro. Die zat de hele dag attent én fris voorin te loeren. Iedereen schijnt al vergeten te hebben dat de Tour 2006 op zijjn naam staat. Dan kan je iets. Bij CSC zal het gaan tussen Sastre en de broertjes Schleck voor het definitieve kopmanschap en Menchov heeft tot nu toe nog geen al te goeie indruk nagelaten.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Iedereen schijnt al vergeten te hebben dat de Tour 2006 op zijjn naam staat. Dan kan je iets.
Menchov maakt op mij trouwens een prima indruk.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hoe lang zal het duren ? Morgen zullen we zien of er nog een Belg in de top10 staat op de Tourmalet.
Ik denk (en hoop) van wel. Monfort zegt dat hij voor een ritzege gaat en niet voor het klassement. Devolder koerst hopelijk eens slimmer dan hij altijd al gedaan heeft en doseert hij zijn krachten om in de laatste week nog een keertje zijn neus aan het venster te steken. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Is normaal hoor. Je moet eens kijken welk zwaar programma ze hebben de laatste week. Dan zal de Ronde volgens mij beslist worden.
Ja, ik begrijp het op zich wel hoor. En dat van die lastigheid valt nog wel me denk ik. De Giro leek me dit jaar een stuk zwaarder qua berggeweld dan de Tour. Maarja, het is en blijft natuurlijk de Tour, waar toch altijd sneller gereden wordt. 
Ja, mooi dat Devolder en Monfort de verwachtingen lijken waar te maken. Na morgen gaan we al meer weten waarschijnlijk. Devolder lijkt me wel goed te zitten en als hij nu eens geen slechte dag kent zoals in Zwitserland en in de Vuelta van vorig jaar, zit top 10 in Parijs er zéker in. Monfort kan dat ook wel volgens mij, maar gaat zoals vandaag gezien ook wat meer voor een ritoverwinning.
Opvallende afwezige vandaag: Zubeldia. Verliest zomaar even 9 minuten. Leek me toch een certitude voor een top 10 plaats...
Ohja, die Pereiro zit goed hoor. Beter dan z'n kopman Valverde op dit ogenblik, leek mij. Is geen man voor de eindzege dit jaar, maar een top 10 notering heeft hij ook al meermaals gehaald in de Tour. Ook zonder een half uur voorsprong te krijgen...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik verwacht Oscar Pereiro. Die zat de hele dag attent én fris voorin te loeren. Iedereen schijnt al vergeten te hebben dat de Tour 2006 op zijjn naam staat. Dan kan je iets.
Hmm is nu beter dan toen. Toen won hij enkel omdat hij 25 minuten ofzo kreeg.
Bij CSC zal het gaan tussen Sastre en de broertjes Schleck voor het definitieve kopmanschap en Menchov heeft tot nu toe nog geen al te goeie indruk nagelaten.
Menchov laat juist een fantastische indruk achter. In de tijdrit verliest hij nog niet eens 20 seconden op Evans terwijl hij normaal er ongeveer 1,5 minuut achter zit. Verder kan die de tempoversnellingen in de aankomsten heuvelop erg goed pareren terwijl daar zijn kracht toch echt niet ligt. Vandaag komen we pas op het gebied van Menchov en hij heeft op de andere velden nauwelijks tijd laten liggen. Nee maakt juist bijzonder veel indruk op mij.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nick Nuyens voor vier jaar naar Rabobank.
Nick Nuyens rijdt de volgende vier jaar voor het Nederlandse Rabobank, zo schrijven vandaag enkele Vlaamse kranten. De deal zou na de Ronde van Frankrijk worden afgerond.
De 28-jarige Nuyens begon zijn carrière in 2002 als stagiair bij Domo-Farm Frites. Tussen 2003 en 2006 verdedigde hij de kleuren van Quick.Step. Sinds 2007 is de 'Bom van Bevel' aan de slag bij het Franse Cofidis. Op zijn palmares prijken onder andere de Omloop Het Volk (2005), Kuurne-Brussel-Kuurne (2006) en het eindklassement van de Ster van Bessèges (2007). (belga/lpb/hln.be)
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
http://ajax.aegon.nl/index.php?id=1&video=live
Directe live beelden 1e Ajax training.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Nick Nuyens voor vier jaar naar Rabobank.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.