- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Weet niet de details in die kwestie maar als je bijv vandaag 10 miljoen verdiend op de beurs en morgen 12 verliest krijg je ook op je kop.
Stom voorbeeld maar probeer alleen te zeggen dat de mislukkingen soms zwaarder wegen dan de succeses.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Maarja, vorig jaar voorspelden ook velen dat het zou gaan tussen Ajax en Feyenoord, maar uiteindelijk wordt het toch weer PSV.. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Valverde's binnenbocht van boven gefilmd is voor mij alvast het sportbeeld van het jaar...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Prachtig gefilmd ja. Kirchen leek wel stil te staan. Bijzonder indrukwekked van Alejandro. De vraag is alleen of hij dat dadelijk in de echte bergen ook kan.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Oh ja wat te denken van de open brief van Gomes aan de PSV supporters. Werd niet echt positief ontvangen op het PSV forum kon ik merken 
Ik kwam Gomes gisteren in Eindhoven tegen. Hij was er nog steeds razend populair en maakte me alle mensen een praatje en ging er mee op de foto etc.
Van enige haat leek gek genoeg geen sprake, al was het misschien ook niet bepaald 'harde kern' wat er stond.
Over Ajax, ik ben blij met Sulejmanji het wordt inderdaad alles of niets, maar ik heb er vertrouwen in. Het geld is overigens wel voor een heel eind op, schijnbaar zei Blind... Nog 1 verdediger kopen, misschien 1 huren en mocht er dan nog wat over zijn komt er misschien een middenvelder. Oleguer hoef ik persoonlijk niet en Henrique ook niet als het maar voor 1 seizoen is, Henrique speelt deze zomer op de OS voordat hij zich bij ajax voegt en zich heeft aangepast is het seizoen alweer om.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Duclos-Lassalle eerste uitvaller van Tour 2008.
Hervé Duclos-Lassalle heeft niet lang van zijn Tourdebuut kunnen genieten. De 28-jarige Fransman van Cofidis viel bij de ravitaillering na een kleine 100 kilometer toen zijn etenszak tussen zijn spaken kwam. Bij de val brak hij zijn pols. Duclos-Lassalle verliet de koers als eerste na iets minder dan drie uur op de fiets te hebben gezeten.
Hervé Duclos-Lassalle is de zoon van Gilbert Duclos-Lassalle, die ook jaren profwielrenner was. Ironisch genoeg won Duclos-Lassalle senior in 1986 de GP Plumelec, een Franse eendaagse koers waarvan de aankomst grotendeels gelijk is aan die van de Touretappe van zaterdag.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Kampioenskandidaat nr 1 is PSV als je 4 jaar op rij de titel pakt. Maar Ajax kan het ook worden. Ik vind zelf de Ajax selectie de laatste 2 jaar niks minder dan dat van PSV, alleen heeft Ajax het 2 jaar op rij in november en december verkloot. Kwestie van mentaliteit, ook winnen als de velden niet meer zo goed zijn en het weer koud wordt. Kan er nog steeds boos om worden, we hadden de laatste 2 jaar, zeker 2 jaar terug de titel voor het grijpen met een topselectie. Helaas...
Daarom is PSV voor mij kandidaat nr 1. Daarna Ajax en dan niks. Ik reken Feyenoord niet tot een kandidaat met deze ploeg. Een paar goede spelers, de rest mist topniveau. Met Lucius, Buijs, Greene, Slory, Landzaat en Mols kom je niet ver denk ik. En AZ zakt weer terug naar een subtop plek. De selectie van hen is aardig maar meer niet. Ze kochten ook vooral spelers van 1e divisieploegen. Moisander enzo. En een verdwaalde Swerts...
Heerenveen zal weer bij de 1e 5 komen, ook zonder Sulejmani. Heerenveen scout altijd wat goeds terug.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2414 stemmen
.... Met Lucius, Buijs, Greene, Slory, Landzaat en Mols kom je niet ver denk ik. ...
Buijs, Greene en Slory zijn dan ook geen basis spelers (meer) en mogen weg. Mols wordt alleen als pinchhitter gebruikt en deed dat overigens prima afgelopen seizoen. Ze hebben voor de rechtsback positie een Ghanees op proef. Hopelijk wordt dat wat. Voor de spits hebben ze ook nog Erasmus achter de hand en schijnen ze ook bezig te zijn met Arnautovic. Dit zijn twee jonge talentvolle spitsen die wellicht kunnen uitgroeien tot goede spelers en ook kunnen invallen i.p.v Mols.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Valverde's binnenbocht van boven gefilmd is voor mij alvast het sportbeeld van het jaar...
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Ik reken Feyenoord niet tot een kandidaat met deze ploeg. Een paar goede spelers, de rest mist topniveau. Met Lucius, Buijs, Greene, Slory, Landzaat en Mols kom je niet ver denk ik.
Met uitzondering van Buijs (en misschien Greene) vind ik dit allemaal spelers die het niveau van Feyenoord zeker niet omlaag halen. De achilleshiel ligt echter centraal achterin. Iedere aanvaller uit de eredivisie weet dat Hofland NIET met rechts kan verdedigen en Timmer is de slechtste keeper van de Nederlandse 'top 10' van het afgelopen jaar. Ook Bahia is geen zekerheid en Vlaar is geblesseerd en heeft daarnaast bij Feyenoord ook nog geen (normaal) constant niveau weten te halen. Met een dergelijke verdediging word Feyenoord nooit kampioen.
Zonder Gomes en geen vervanger voor (het type) Farfan gaat PSV de tegenvaller van het jaar worden.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Met uitzondering van Buijs
als iedereen zijn metaliteit heeft word je slapend kampioen!(ok voetballen kan ie niet)
hmm, vind hem 1 van de costante krachten van feyenoord, en zeker 1 van de betere voetballers! (lullige is dat het bij hem altijd voetbalend opgelost word, waar ik wel van hou maar niet altijd effectief is, vooral niet als het fout gaat!) logisch!
waar niet!
kan ie uberhaupt nog wel verdedigen,(ik vond hem ooit international waardig
)

tja,maar wel eenverbeterd contract gekregen!
zijn tijd moet nu gaan komen(heeft bij mij veel indruk gemaakt bij het wk en ek van 21 jaar uiteraard, was zelfs de beste speler, maar goed hij zit niet voor niks bij feyenoord ondanks dat hij nog alles te bewijzen heeft!)
tja, in eindhoven lachen ze ons al vier jaar lang uit!
Zonder Gomes en geen vervanger voor (het type) Farfan gaat PSV de tegenvaller van het jaar worden.
. hmm ik hoop echt dat ajax weer is met de schaal gaat zwaaien maar aan de andere kant 5 keer achter elkaar is nooit gebeurd en heeft ook wel wat. maar daarna dan wel 6 keer ajax.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
http://www.youtube.com/watch?v=kb8lOG1Udtc&feature=related
Het beeld is helaas erg slecht, maar het gaat om het moment op 2:00...
edit: dit is beter:
http://tour2008.nos.nl/nieuws/artikel/ID/tcm:45-392758/
klik op 'slotkilometer etappe 1' en kijk op 1:30
Vooral ook leuk omdat je Herbert even daarvoor hoort schreeuwen 'Kirchen gaat het halen!'
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1475 stemmen
De Sollied lijkt me nou echt helemaal niks voor Heerenveen.
Als Heerenveen-supporter zou ik anders toch blij zijn met een internationaal bekende succescoach
Dat zeggen ze elk jaar...
gotti
-
- 14086 berichten
- 5919 stemmen
Dat zeiden ze vorig jaar inderdaad ook van Alex, maar ik denk dat Gomes nóg belangrijker dan Alex was. Ik hoop het voor Ajax tenminste...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat PSV verzadigd is, ook het gedoe met Reker zal doorzeuren. "t gaat er bovendien niet om wie het beste team heeft, maar welk team het meest constant en hongerig is. Verwacht daarom veel van Feyenoord onder Verbeek. Zeker nu Arnautovic lijkt te komen. Nu nog twee geweldige verdedigers. 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Arnautovic, een Oostenrijker toch? Heb ik qua voetbal geen hoge pet van op. Speelde hij ook op het EK? Vind 16 mln. voor Sulejmani wel veel geld voor een binnenlandse transfer btw , hoop dat ie het waar kan maken. Belachelijke houding van Heerenveen natuurlijk, erg jammer. Ben benieuwd wat er verder nog te gebeuren staat aan het transferfront.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Belachelijke houding van Heerenveen natuurlijk, erg jammer.
Dat ze geld vragen voor hun spits? Is toch juist prima uitonderhandeld.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Dat ze geld vragen, ok, maar dit is wel buiten proporties. Die kretologie ook 'Sneijderachtige bedragen' enzo. Daar verspeelt Heerenveen veel image mee, als je het mij vraagt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat ze geld vragen, ok, maar dit is wel buiten proporties.
'Hallo, meneer Blind. U wilt perse Sulejmani? U hebt nog 16 miljoen liggen? Nee nee, u moet de huur ook nog betalen, er komen geen Champions League miljoenen binnen, dat terugtrekken van de beurs zal ook wel wat kosten... weet u wat, u mag hem voor de helft hebben. Gewoon, omdat u zo'n aardige man bent.'
Zoiets?
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2414 stemmen
Arnautovic, een Oostenrijker toch? Heb ik qua voetbal geen hoge pet van op. Speelde hij ook op het EK? ...
Omdat hij een Oostenrijker is het waarschijnlijk geen goede voetballer?? Hij heeft bij de beloftes aan de lopende band gescoord (21 in 24 wedstrijden) en schijnt een behoorlijk groot talent te zijn. Van mijn mag hij komen alhoewel ik 5,5 miljoen een beetje te veel geld vind voor een speler die tot nu toe alleen bij de beloftes goed heeft gepresteerd.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Prachtige renner, die Valverde, ik zie hem graag rijden. Ik hoop dat hij de ronde wint. De Waal Gilbert : altijd 2de !!
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
'Hallo, meneer Blind. U wilt perse Sulejmani? U hebt nog 16 miljoen liggen? Nee nee, u moet de huur ook nog betalen, er komen geen Champions League miljoenen binnen, dat terugtrekken van de beurs zal ook wel wat kosten... weet u wat, u mag hem voor de helft hebben. Gewoon, omdat u zo'n aardige man bent.'
Zoiets?
Ja zoiets, gewoon voor de helft zou neer komen op 8 mln voor een speler waar ze 3 ton voor hebben betaald en die bijna 1 seizoen goed gepresteerd heeft, prima deal toch? Ik vind het inhalig overkomen dat ze willen meedelen in de Sneijder miljoenen (dat blijkt immers uit hun eigen sneue uitlatingen). Bovendien moeten ze gewoon beseffen dat ze 'slechts'Heerenveen zijn. Niks mis mee, maar ze moeten zich ook niet als topclub gaan gedragen, sterallures in het hoge Noorden.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Vandaag winnen er weer twee Spanjaarden: Freire en Nadal.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ga nu niet Heerenveen de schuld geven, Ajax is gewoon zo dom geweest dit bedrag neer te willen leggen. Heerenveen verdient eerder complimenten.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ja zoiets, gewoon voor de helft zou neer komen op 8 mln voor een speler waar ze 3 ton voor hebben betaald en die bijna 1 seizoen goed gepresteerd heeft, prima deal toch? Ik vind het inhalig overkomen dat ze willen meedelen in de Sneijder miljoenen (dat blijkt immers uit hun eigen sneue uitlatingen). Bovendien moeten ze gewoon beseffen dat ze 'slechts'Heerenveen zijn. Niks mis mee, maar ze moeten zich ook niet als topclub gaan gedragen, sterallures in het hoge Noorden.
Zelden zoiets zieligs gelezen... De Ajacieden zijn vroeg in vorm dit seizoen!
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Ga nu niet Heerenveen de schuld geven, Ajax is gewoon zo dom geweest dit bedrag neer te willen leggen. Heerenveen verdient eerder complimenten.
Precies.
SC Heerenveen is zijn topspelers altijd bijzonder snel kwijt.
Als supporter is het erg frustrerend dat topspelers niet wat langer blijven. Laat Ajax zelf eens beter gaan scouten.
Er was een contract tot 2010, dus als men de speler wil, dan daarvoor betalen. En als het teveel gevonden wordt, jammer, men is niet verplicht m te kopen.
Ik had liever gehad dat hij was gebleven en ik denk dat de club daar net zo over denkt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zelfde heeft Ajax ook hoor....ze wilden ook liever Sneijder dan veel geld maar op een gegeven moment komen er bedragen aan te pas die je niet meer kan weigeren, want dan doe je jezelf als club tekort. We zijn geen Real Madrid die 100 miljoen kunnen pakken voor wat uitgaven.
Heerenveen heeft groot gelijk, zoveel mogelijk eigen voordeel eruit halen. Gaat Ajax ook doen met Huntelaar komende maand. Of hij vertrekt voor een monsterlijk hoog bedrag of hij vertrekt niet.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Omdat hij een Oostenrijker is het waarschijnlijk geen goede voetballer??
Dat bedoelde ik niet. Vond Oostenrijk op EK matig en kon me geen topper herinneren, that's all.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat ze geld vragen, ok, maar dit is wel buiten proporties. Die kretologie ook 'Sneijderachtige bedragen' enzo. Daar verspeelt Heerenveen veel image mee, als je het mij vraagt.
Ajax betaald het toch, kan je moeilijk Heerenveen verwijten....
Bovendien moeten ze gewoon beseffen dat ze 'slechts'Heerenveen zijn. Niks mis mee, maar ze moeten zich ook niet als topclub gaan gedragen, sterallures in het hoge Noorden.
Dit is met afstand het meest arrogante en domste wat ik ooit heb gelezen...
Waarom zouden 'kleinere' clubs minder voor een speler mogen vragen dan 'grote' clubs?
Bovendien ze zitten net als Ajax in de uefa cup.....
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ajax heeft wel als voordeel dat hun naam zo groot is dat ze veel grotere bedragen kunnen eisen dan welke NL club ook. Klinkt gek, maar in het buitenland is Ajax nog wel gewoon Ajax, een club die altijd toppers afleverd. 27 miljoen voor Sneijder, 17 voor Babel...zelfs 5 miljoen voor een prutser als De Mul...dat is handig.
Maar neemt niet weg dat kleinere clubs eruit moeten halen wat ze eruit kunnen halen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.