• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.585 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.174 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Nee Kos is echt een fantastische voorhoede als ze allemaal op hun niveau blijven spelen. Zeker met Suljemani natuurlijk nog wel de vraag.

En mocht dat gebeuren dan zal ik hard met je meelachen maar verwacht toch niet dat NEC de lijn van vorig seizoen zo maar even doortrekt. Kon wel eens een teleurstellend seizoen worden voor de mannen uit Nijmegen zeker na het vertrek van Holman die het bij AZ trouwens erg goed gaat doen voorspel ik.

maar het is toch wel lachen als NEC ajax een pak slaag geeft.

Kraay

• 6190 berichten
  • 1475 stemmen

Mijn voorspelling

1. Feyenoord

Enkel en alleen omdat ik t wil

2. Ajax

Sterke voorhoede, maar toch te veel overschatte spelers en Huntelaar gaat weg.

3. PSV

Wordt alleen waarschijnlijk toch wel kampioen

4. AZ

Blijft een sterke ploeg

5. ...

Kan alle kanten op

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

otherfool schreef:

Benieuwd trouwens of Bassie Sulejmani 3,5 jaar stijf linksbuiten zet voordat hij er na een gesprek met de spelers achter komt dat hij in die rol niet optimaal rendeert...

Haha, ja, dat ligt wel in de lijn der verwachtingen.

Ik denk trouwens dat zoals het er nu voor staat Ajax (helaas) wel kampioen wordt.

1. Ajax (omdat ze dit jaar alles op alles lijken te zetten en financieel 3 keer meer uitgeven dan de rest bij elkaar).

2. PSV (maakt het Ajax nog flink moeilijk maar is niet hongerig genoeg meer)

3. AZ (wat otherfool zei, het kan gewoon niet om met zo'n selectie 2 jaar achter elkaar zo slecht te zijn)

4. Feyenoord (tja)

5. Heerenveen ( nu alweer uitstekende verdediging gekocht, maar aanvallend toch wat minder.)

Twente gaat eenlastig overgangsjaar tegemoet, evenals NEC.

Vitesse . gaat verrassen uitstekend ingekocht en ook erg goede trainer en assistent.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Vitesse .

dat het nog van je toetsenbord afkomt, en nog wel zo vlak voor je vakantie.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Maar de grote vraag blijft: wat gaat NAC, de parel van het zuiden doen?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

combi schreef:

ze hebben volgens mij 1 keer samen gespeeld tegen duitsland dat het goed ging, en toen was van gol alles behalve vaste spits dat was kluivert.

(quote)
mwa, klinkt weer arrogant ik weet het maar als je bij ajax er zoveel inschiet(de druk is er nu eenmaal bij ajax) dan slaag je overal als spits en zeker de hunter want hij weet zelf gewoon wat hij wel en niet kan.

Ik zeg ook niet dat dat niet zo is maar ik denk dat het gewoon zo werkt dat als je spits bent van het Nederlands elftal dat dat 10 miljoen scheelt wat transferbedrag betreft. Huntelaar is daar nog maar reserverspits en heeft nog niet laten zien Europees te kunnen exceleren. Van Nistelrooy was toen inderdaad zeker niet beter dan Kluivert maar hij stond er wel. Dat maakt nu net het verschil tussen 15 en 30 miljoen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

1. PSV

Kan natuurlijk niks anders dan dit zeggen. Aardig vernieuwd. De spelers die er echt lang waren staan grotendeels niet meer in de basis. Kortom frisse wind dus hongerig genoeg. Verder is Huub gewoon een erg realistische trainer. Het zal waarschijnlijk nog minder leuk worden dan andere jaren maar verdedigend zal het wel weer goed in elkaar zitten denk ik.

2. Ajax

Story of Ajax Life de laatste jaren

3. Heerenveen

Geen idee wie het dit jaar weer moet gaan doen daar maar ze vinden wel weer iemand.

4. Feyenoord

Simpelweg te weinig kwaliteit om echt mee te doen. Zeker voorin en achterin.

5. Utrecht

Van Hanegem gaat er in Utrecht een mooi seizoen van maken denk ik.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

1.Quick Boys

Altijd weer lastig

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Ik zeg ook niet dat dat niet zo is maar ik denk dat het gewoon zo werkt dat als je spits bent van het Nederlands elftal dat dat 10 miljoen scheelt wat transferbedrag betreft. Huntelaar is daar nog maar reserverspits en heeft nog niet laten zien Europees te kunnen exceleren. Van Nistelrooy was toen inderdaad zeker niet beter dan Kluivert maar hij stond er wel. Dat maakt nu net het verschil tussen 15 en 30 miljoen.

daar heb je helemaal gelijk in, als international ben je wat miljoentjes meer waard, dat is een voldongen feit!

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

1. PSV

Kan natuurlijk niks anders dan dit zeggen. Aardig vernieuwd. De spelers die er echt lang waren staan grotendeels niet meer in de basis. Kortom frisse wind dus hongerig genoeg. Verder is Huub gewoon een erg realistische trainer. Het zal waarschijnlijk nog minder leuk worden dan andere jaren maar verdedigend zal het wel weer goed in elkaar zitten denk ik.

mwa, kan me roda jc nog herinneren in de gouden ajax tijden mid negentig en het was alles behalve saai.

2. Ajax

Story of Ajax Life de laatste jaren

ja, helaas maar waar.

3. Heerenveen

Geen idee wie het dit jaar weer moet gaan doen daar maar ze vinden wel weer iemand.

het laatste stapje he1 wie weet met (kom ff niet op zijn naam) de niewe trainer soilid ofzo iets!

4. Feyenoord

Simpelweg te weinig kwaliteit om echt mee te doen. Zeker voorin en achterin.

maar wel een kwaliteit trainen, en voorin zit het wel goed hoor!

5. Utrecht

Van Hanegem gaat er in Utrecht een mooi seizoen van maken denk ik.

mwa, te weinig kwaliteit, vond het al knappe prestatie vorig seizoen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Maar de grote vraag blijft: wat gaat NAC, de parel van het zuiden doen?

die hebben hun eigen glazen ingegooit natuurlijk!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Is er nog een moviemeter subleague bij AD rondemaster?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

1.Quick Boys

Altijd weer lastig

lol.

Kraay

• 6190 berichten
  • 1475 stemmen

combi schreef:

het laatste stapje he1 wie weet met (kom ff niet op zijn naam) de niewe trainer soilid ofzo iets!

Trond Sollied

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

De Sollied lijkt me nou echt helemaal niks voor Heerenveen. Veel te behoudende coach.

Utrecht heeft inderdaad wel leuk ingekocht.

De reden dat ik Ajax als kampioen voorspel is eigenlijk ook vooral gebaseerd op 'wat als ze het niet worden, hoe moeten ze dan in hemelsnaam wel een keer kampioen worden.'

Wat ik overal zo'n beetje lees en ook hoor bij supporters van de andere topclubs is dat iedereen wel een beetje het idee heeft dat het er op of er onder is voor Ajax.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Las trouwens in de telegraaf dat Ajax nu in de top 10 staat van grootste sponsorcontracten van Europese voetbalclubs. Arsenal en Chelsea krijgen jaarlijks ongeveer evenveel geld van respectievelijk Emirates en Samsung.

Verklaart misschien het een en ander, en hou dan ook nog in gedachte de 45 miljoen van Sneijder en Babel begin dit seizoen.

Ze lopen dan misschien wel veel geld mis door niet spelen van Championsleague, maar dankzij de spelers uit eigen jeugdopleiding en goede deals compenseren ze dat ruimschoots.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

De reden dat ik Ajax als kampioen voorspel is eigenlijk ook vooral gebaseerd op 'wat als ze het niet worden, hoe moeten ze dan in hemelsnaam wel een keer kampioen worden.'

simpel, meer punten hebben als de concurrentie na 34 wedstrijden.

Wat ik overal zo'n beetje lees en ook hoor bij supporters van de andere topclubs is dat iedereen wel een beetje het idee heeft dat het er op of er onder is voor Ajax.

maar dat geld altijd voor de top drie. en onthoud 1 ding zodra PSV geen CL speelt dan krijgen ze een probleem, zekers als het 2 jaar achter elkaar gebeurd!

gotti

• 14086 berichten
  • 5919 stemmen

Materny schreef:

Las trouwens in de telegraaf dat Ajax nu in de top 10 staat van grootste sponsorcontracten van Europese voetbalclubs. Arsenal en Chelsea krijgen jaarlijks ongeveer evenveel geld van respectievelijk Emirates en Samsung.

Verklaart misschien het een en ander, en hou dan ook nog in gedachte de 45 miljoen van Sneijder en Babel begin dit seizoen.

Ze lopen dan misschien wel veel geld mis door niet spelen van Championsleague, maar dankzij de spelers uit eigen jeugdopleiding en goede deals compenseren ze dat ruimschoots.

Nu is het nog wachten op twee goede verdedigers en wellicht nog een middenvelder.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

zal allemaal wel, ze hadden gewoon nooit op de beurs moeten gaan, hadden we het gezeik ook niet wat geld enzo betreft.

Observator

• 18281 berichten
  • 3580 stemmen

Jongens, de Tour de France begint vandaag. Veel interessanter.

Vandaag worden de eerste 195 km gefietst (geen proloog trouwens).

Cadel Evans is mijn favoriet. Maar gezien mijn voorspellende kwaliteiten in de EK poule, durf ik er niet al mijn geld op in te zetten

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

gotti schreef:

(quote)

Nu is het nog wachten op twee goede verdedigers en wellicht nog een middenvelder.

Middenveld versterking lijkt me niet nodig met Gabri, Perez, Lindgren en de Jong in de gelederen. Verdedigers moeten ze wel binnenhalen

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Observator schreef:

Cadel Evans is mijn favoriet.

helaas gaat ie het nog winnen ook.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

(afbeelding)

Nieuwe look.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Middenveld versterking lijkt me niet nodig met Gabri, Perez, Lindgren en de Jong in de gelederen. Verdedigers moeten ze wel binnenhalen

Perez is behoorlijk over de top. Viel behoorlijk tegen bij zijn terugkeer in de Arena. Cvitanech kan daar ook uit de voeten. Misschien leeft Luque wel op dit seizoen . Maar die komt toch niet in het plaatje voor.. is ook niet gek trouwens. Gaat zijn zakken vullen op de tribune en kan vervolgens in 2010 lekker gaan rentenieren. Ajax schijnt overigens wel in gesprek te zijn met Barcelona over Olequer (kost een slordige 5 miljoen) en de huur van Henrique. Spannende verdediging met Silva erbij, hoop dat Stekelenburg zijn talen spreekt.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

combi schreef:

(quote)
maar het is toch wel lachen als NEC ajax een pak slaag geeft.

Waarom perse nec en niet Roda, Vitesse of Utrecht.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

(quote)

omdat die supporters naar mijn weten niet hier komen, en kos is een echte NEC"R

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Observator schreef:

Cadel Evans is mijn favoriet. Maar gezien mijn voorspellende kwaliteiten in de EK poule, durf ik er niet al mijn geld op in te zetten

Ik hoop toch dat je dit goed hebt voorspeld want heb er 40 euro op ingezet. Of Menchov moet winnen dan kan ik het nog accepteren.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

happie schreef:

Ook geen enkel probleem mee maar omdat Kos het over Nec had.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

happie schreef:

(quote)

Perez is behoorlijk over de top. Viel behoorlijk tegen bij zijn terugkeer in de Arena. Cvitanech kan daar ook uit de voeten. Misschien leeft Luque wel op dit seizoen . Maar die komt toch niet in het plaatje voor.. is ook niet gek trouwens. Gaat zijn zakken vullen op de tribune en kan vervolgens in 2010 lekker gaan rentenieren. .

Zowel Luque als Cvitanech zijn spitsen, die al heel wat treuriger voetballen als je ze op de flanken zet. Laat staan dat je ze op het middenveld neerzet, wat ik bij beide nog niet heb zien voorkomen.

En Perez over de top: nee, toch nog niet. Hij speelt nog steeds z'n interlandjes terwijl er een hele generatie jonge honden zitten te trappelen voor zijn plaats. Die man kan nog makkelijk een tijdje mee.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Materny schreef:

.

Grappig ook dat degene die daar voor gezorgd heeft als zo'n beetje enige is ontslagen. .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.