- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Sulejmani------------Huntelaar-----------Suarez
Heb je een voorhoede die met de absolute Europese top meekan en misschien zelfs wel de beste van heel Europa is. (Mits Suljemani speelt zoals vorig seizoen en Suarez gewoon zo doorgroeit) Ik meen dit serieus maar ik zou nog liever tegen Messi, Ronaldinho en Eto spelen dan tegen deze voorhoede. .
. dude...drugs are bad mkay.
Cvitanich is overigens een prima speler, maar dan wel in de spits, niet er achter.
Ik ga wel lachen als ze meteen de tweede wedstrijd door NEC worden ingemaakt met al die miljoenen.
.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Ik zie Huntelaar wel voor 30mil gaan.
Welke club betaalt er nu 30 mln voor een spits die zich Europees nog niet bewezen heeft, dan heb je heel wat betere opties.
een miljoentje of 20 zal hij wel kosten idd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Welke club betaalt er nu 30 mln voor een spits die zich Europees nog niet bewezen heeft, dan heb je heel wat betere opties.
een miljoentje of 20 zal hij wel kosten idd.
Hij heeft een fatsoendelijk ratio in oranje, 8 uit 13 ofzow. De weinig europese wedstrijden gespeeld wist hij ook z'n doelpunten wel te pakken en de laatste 2 seizoenen bij Ajax dik boven de 30 treffers.
Het seizoen ervoor liep hij 1 op 1 bij Ajax.
Geloof me, dit wordt heus wel opgemerkt in het buiteland.
En zoals ik al zei, Ruud werdt ook verpats voor 30 miljoen euro naar Man u. Alsof hij toen al z'n strepen verdient had internationaal
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Yeah, mooI! Eindelijk! Wel voor (te) veel geld, maar dat boeit me niet. We hebben de beste aanval van de eredivisie en ik denk dat zon aanval bij de Europese top ook niet zou misstaan. Nu nog middenveld en verdedigingsversterkingen en we zijn klaar.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Middenveld zit wel redelijk snor met Gabri, Lindgren en evt Perez.
Achterin is het nog zeer zwak.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Yeah, mooI! Eindelijk! Wel voor (te) veel geld, maar dat boeit me niet. We hebben de beste aanval van de eredivisie
Schat Makaay en Thomasson toch wel hoger in dan Sulejmani en de opvolger van Huntelaar... 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Spel eens die naam van die Deen eens goed 
Maare, we hebben ook de topscoorder van Argentinie al een dikke maand binnen he, Cvitanich. En ik ben er niet van overtuigd dat KJH vertrekt. Lijkt me heerlijk, Sulejmani-Huntelaar-Suarez en daarachter Cvitanich of Perez.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Altijd op het laatste moment verkocht Ajax zijn sterspeler. Ibrahimovic, Sneijder en Van der Vaart gingen allemaal vlak voordat het seizoen van start ging. Huntelaar vertrekt ook gewoon.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Er is een deadline door Ajax bepaald. 14 juli, 1e training. Daarna vertrekken er geen toppers meer. En Ajax heeft, mocht hij vertrekken, nu al de opvolgers in huis met Sulejmani en Cvitanich.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Dat zeiden ze met eerder genoemde spelers ook. Totdat de zak met geld voorbij kwam...
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
En zoals ik al zei, Ruud werdt ook verpats voor 30 miljoen euro naar Man u. Alsof hij toen al z'n strepen verdient had internationaal
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat zeiden ze met eerder genoemde spelers ook. Totdat de zak met geld voorbij kwam...
Hoe kom je daarbij? Dit jaar is de 1e keer dat Ajax openlijk een deadline stelde voordat de transferzomer begon. Alleen had Ajax vorig jaar met Sneijder een interne deadline gesteld toen men bleef touwtrekken over wel of geen vertrek. Maar hij bleek niet te stoppen helaas.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het voetbalseizoen zit erop jongens, laten we het over de Tour hebben. 
Allé vooruit. Ik en mijn dochter hebben bij Sportpools onder de 'subleague MovieMeter.nl' ook onze selectie voor de Ronde van Frankrijk ingevuld. Ik ben nieuwsgierig naar de resultaten dit jaar. 
Ik doe ook weer mee. Wel moeilijk dit jaar, kan alle kanten op. Ik ben bang dat die saaie Evans de tour gaat winnen, ik hoop op Valverde of één van de Schlecks.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik doe ook weer mee. Wel moeilijk dit jaar, kan alle kanten op. Ik ben bang dat die saaie Evans de tour gaat winnen, ik hoop op Valverde of één van de Schlecks.
Mijn laatste twijfel is eenpunter Cancellara. Geen proloog dit jaar, dus misschien switch ik hem nog voor een sprintertje...
Verder hoop ik op de ontbolstering van Andy Schleck.
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Hmm, ik zal ook maar eens even mijn zegje doen. Ja laat ik dat maar eens doen. Sulejmani naar Ajax. Een versterking? Geen twijfel. Zelfs de grootste voetballeek kan zien dat de Serviër behoorlijk kan voetballen. Misschien dat Ajax juist daarom kwa transferbeleid wel heeft gefaald. Dat zou je denk ik wel kunnen stellen ja. Ze hebben min of meer toch wel toegegeven aan Heerenveen. Ja ja, ze vroeger er oorspronkelijk dan wel 18 miljoen voor, maar het bedrag dat ze nu binnen hebben gehaald vult de kas toch ook wel behoorlijk aan. Het is vooral de prijs die het 'm doet. Ik bedoel maar, de Spurs halen Dos Santos voor slecht 6 miljoen?!! en Gomez voor een 'schamele' 9 miljoen naar White Hart Lane. Weeg die transfers (Gomez / Dos Santos - Sulejmani) eens tegen elkaar af. Juist, ik zou het wel weten. Binnen die context is 16 miljoen voor Sulejmani dan ook een lachertje. Aan de andere kant is het natuurlijk ook geen eerlijke vergelijking gezien de situatie(s). Het transfergedoe is dan ook een raar wereldje.
Besides, Ajax heeft wel weer een goede speler bij de concurrent weggekocht (ik denk dat Heerenveen nú toch wel als een concurrent mag worden beschouwd). En met zo'n aanval zoals die nu hebben zijn ze gewoon ontzettend gevaarlijk. Ja, ik vrees Ajax (als fervent Feyenoord aanhanger) komend seizoen eigenlijk wel. Dat durf ik eerlijk toe te geven. En dan gaat Huntelaar misschien wel weg, maar Cvivantisch vind ik minstens zo gevaarlijk, al heeft die eigenlijk nog 'niks' laten zien. Toch ben ik altijd wel gevoelig voor die Zuid-Amerikaanse typetjes met exotische namen, charismatische koppies en die bovenal een aardig partijtje voetbal kunnen spelen. Op die manier kunnen ze het rendement er wel uithalen. En als dat zo is, wat maakt die 16 miljoen dan nog uit? Juistem, helemaal niks.
Of je Ajax elk seizoen als potentiele topper zou moeten zien, i don't know. Ik volg de Eredivisie pas écht sinds pakweg anderhalf jaar. Maar één ding weet ik zeker en dat is dat Ajax dit jaar een serieuze titelkandidaat is.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Ja, iedereen kan kampioen worden na 40 miljoen uit te geven, is geen kunst aan.
.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
.
Dat lukte Dirk en Louis anders niet.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
.
Alle Europese topclubs zijn op die manier groot geworden. Het voetbal draait tegenwoordig nou eenmaal om geld.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Benieuwd trouwens of Bassie Sulejmani 3,5 jaar stijf linksbuiten zet voordat hij er na een gesprek met de spelers achter komt dat hij in die rol niet optimaal rendeert...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Benieuwd trouwens of Bassie Sulejmani 3,5 jaar stijf linksbuiten zet voordat hij er na een gesprek met de spelers achter komt dat hij in die rol niet optimaal rendeert...
ik heb trouwens heelveel vertrouwen in bassie, maar helaas word PSV gewoon weer kampioen.
wel uniek 5 jaar achter elkaar.)
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik geloof er niets van. Voorspelling:
1. Feyenoord - ideale mix jong/oud en een topcoach
2. Ajax - superaanval, maar komt in tegenwindwedstrijden te kort
3. AZ - heropleving dankzij Louis en de tandem De Zeeuw / Schaars
4. Heerenveen - zal wel weer ergens een onbekende topspits opduikelen
5. PSV - 4 jaar alles, dit jaar niets
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Dat laatste helemaal mee eens. Verder heb ik ze ook wel vaker gezien die spelers die in het veld veranderen maar dat is maar een klein groepje. Dat volgens mij in het dagelijks leven zich niet heel verschillend gedraagt. Nee het gros van mensen die ik ken zijn in en om het veld niet heel anders dan in het dagelijks leven.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik geloof er niets van. Voorspelling:
1. Feyenoord - ideale mix jong/oud en een topcoach
zou zo maar kunnen en ik gun het die supporters wel eigenlijk!
2. Ajax - superaanval, maar komt in tegenwindwedstrijden te kort
tja, zit wat in.
3. AZ - heropleving dankzij Louis en de tandem De Zeeuw / Schaars
het word alles of niets.
4. Heerenveen - zal wel weer ergens een onbekende topspits opduikelen
niet belangrijk, het word wel tijd dat ze dat laatste stapje maken, maar ja hun beste speler is net weggekaapt door mijn clubje, als ik het mag geloven wat hier gezegd word, ik check zometeen of het waar is.
5. PSV - 4 jaar alles, dit jaar niets
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Nee man 30 miljoen krijgt Ajax never nooit. Sneijder was nog een pak beter en stond nog een stuk hoger in Europees aanzien en bracht dat zelfs niet op.
[/quote]
Van Nistelrooy was vaste spits in Nederlands elftal toen der tijd samen met Kluivert. Huntelaar speelt alleen als anderen geblesseerd zijn. Wereld van verschil voor Europese topclubs.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
. dude...drugs are bad mkay.
Ik ga wel lachen als ze meteen de tweede wedstrijd door NEC worden ingemaakt met al die miljoenen.
.
Nee Kos is echt een fantastische voorhoede als ze allemaal op hun niveau blijven spelen. Zeker met Suljemani natuurlijk nog wel de vraag.
En mocht dat gebeuren dan zal ik hard met je meelachen maar verwacht toch niet dat NEC de lijn van vorig seizoen zo maar even doortrekt. Kon wel eens een teleurstellend seizoen worden voor de mannen uit Nijmegen zeker na het vertrek van Holman die het bij AZ trouwens erg goed gaat doen voorspel ik.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Van Nistelrooy was vaste spits in Nederlands elftal toen der tijd samen met Kluivert.[/quote]
ze hebben volgens mij 1 keer samen gespeeld tegen duitsland dat het goed ging, en toen was van gol alles behalve vaste spits dat was kluivert.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.