- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Oh ja wat te denken van de open brief van Gomes aan de PSV supporters. Werd niet echt positief ontvangen op het PSV forum kon ik merken 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Lol toch.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind het verre van jammer, heb me de laatste 2 seizoenen doodgeergerd dat PSV elke keer met slechte wedstrijden en veel kansen tegen wegkwam dankzij geweldig werk van Gomes. Ik neem aan dat Isaksson een paar niveau's minder is zodat PSV ook niet meer achterin zo sterk was. Face it, Gomes keept er 4 jaar en 4 jaar op rij is PSV kampioen. De laatste 2 titels kan je zeker voor 75% op zijn conto schrijven.
Kortom, goede zaak voor de concurrentie 
Wel jammer voor de eredivisie, dat zeker.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het verre van jammer,
voor onze winstkansen idd
ik kon daar wel van genieten, het is wel irritant als concurrent zijnde.
hmm, klinkt gek mischien maar word liever kampioen tegen een zo sterk mogelijk tegenstander
mee eens.
Kortom, goede zaak voor de concurrentie 

Wel jammer voor de eredivisie, dat zeker.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Ik denk bij Dani vooral aan die irritante babyface.
.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
[De laatste 2 titels kan je zeker voor 75% op zijn conto schrijven.
hahaha, ja, want als keeper kun je in je eentje 11 tegenstanders tegenhouden en zelf scoren.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik denk bij Dani vooral aan die irritante babyface.
.

combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
hahaha, ja, want als keeper kun je in je eentje 11 tegenstanders tegenhouden en zelf scoren.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Tuurlijk was hij belangrijk maar dat 75 procent en al dat geouwehoer alsof men door hem 4 jaar kampioen is geworden slaat natuurlijk nergens op.
Zal ik eens vertellen wat 75% oorzaak is dat PSV 4 jaar op rij kampioen is geworden?:
een belachelijk slecht Ajax.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk was hij belangrijk maar dat 75 procent en al dat geouwehoer alsof men door hem 4 jaar kampioen is geworden slaat natuurlijk nergens op.
2 jaar en 75% is overdreven, maar goed.
Zal ik eens vertellen wat 75% oorzaak is dat PSV 4 jaar op rij kampioen is geworden?:
liever niet. 
, maar daar heb je een punt, hoewel PSV de eerste 2 jaar gewoon erg goed was van de 4 schalen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
overdrijven is ook een vak, en voetbal is nou 1maal emotie( praat het niet goed overigens) en in een kroeg is het meestal de drank of de liefde, maar meestal wel met het volle verstand, zou je ook kunnen zeggen van voetballers maar degene die ooit gevoetbald hebben begrijpen me wel denk ik.
Met alle respect maar dit is toch echt onzin. Ik vind drank nog bijna een beter excuus. Volgens mij is dat volle verstand in dat geval nog wetenschappelijk twijfelachtig te noemen. Emoties bij het voetbal zijn dat volgens mij niet of nauwelijks verzachtende omstandigheden. Ik voetbal zelf al sinds mijn vijfde en op een redelijk niveau en ben zeker wel eens gefrustreerd geweest in het veld maar een van de onderdelen van het voetbal is nu eenmaal dat je die emoties kunt beheersen. Kortom bespottelijk excuus wat veel te vaak gebruikt wordt.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Goh, we zijn het nog eens in dit forum. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Met alle respect maar dit is toch echt onzin. Ik vind drank nog bijna een beter excuus. Volgens mij is dat volle verstand in dat geval nog wetenschappelijk twijfelachtig te noemen. Emoties bij het voetbal zijn dat volgens mij niet of nauwelijks verzachtende omstandigheden. Ik voetbal zelf al sinds mijn vijfde en op een redelijk niveau en ben zeker wel eens gefrustreerd geweest in het veld maar een van de onderdelen van het voetbal is nu eenmaal dat je die emoties kunt beheersen. Kortom bespottelijk excuus wat veel te vaak gebruikt wordt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
het is een zwak excuus daar niet van maar als voetballer zou je moeten weten dat je niet dezelfde persoon bent als in het dagelijks leven(ik praat het niet goed voor alle duidelijkheid) en zeker niet die overtredingen waar we het over hebben.) en wat drankgebruik betreft dat is pas echt een bullsshit excuus, als je er niet tegen kan blijf er dan lekker vanaf!
Dat laatste helemaal mee eens. Verder heb ik ze ook wel vaker gezien die spelers die in het veld veranderen maar dat is maar een klein groepje. Dat volgens mij in het dagelijks leven zich niet heel verschillend gedraagt. Nee het gros van mensen die ik ken zijn in en om het veld niet heel anders dan in het dagelijks leven.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik had gehoopt dat je mijn post iets had kunnen relativeren. Zelden een keeper gezien die zoveel punten heeft gepakt voor een club als Gomes voor PSV de laatste jaren. Ja, vd Sar voor Nederland, dat is wel vergelijkingsmateriaal. Face it, zoveel wedstrijden gezien waarin Gomes doorslaggevend was. Ook in Europa trouwens hoor. Denk aan PSV-Spurs van vorig jaar eens. En dat deed ie vaker.
leidsehoodie
-
- 506 berichten
- 412 stemmen
Mmm, half mee eens.
Als je kampioen wordt op 1 goal is je tegenstander nooit belachelijk slecht, of je moet zelf belachelijk slecht zijn natuurlijk
(en dan krijgen ze nog help van Weegereef, met zijn debiele beslissing tegen AZ, die het seizoen achteraf beslist. Maar je mag natuurlijk nooit de scheids de schuld geven.... )
Dit jaar scheelde het ook weer weinig!
Plus, het wordt hier al gezegd: de eerste twee jaar was PSgay gewoon erg goed!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Allé vooruit. Ik en mijn dochter hebben bij Sportpools onder de 'subleague MovieMeter.nl' ook onze selectie voor de Ronde van Frankrijk ingevuld. Ik ben nieuwsgierig naar de resultaten dit jaar. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4921 stemmen
Leuke speler, belachelijk hoog bedrag.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Weet niet precies wat van Basten van plan is, maar als de voorhoede nu ongewijzigd blijft kun je wel spreken over de beste voorhoede van Nederland.
------------- Huntelaar ------
---Suarez ---- Cvitanic----Sulejmani
En dan nog evt Perez.
Prachtig
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Heereveen heeft dan toch toegegeven uiteindelijk.
Sulejmani voor 16 miljoen naar Amsterdam
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Geweldige aankoop. Speler met grote potentie.
En je vraagt je toch af hoe lang het nog duurt voordat Heerenveen eens mee gaat doen om de titel na miljoenen verdiend te hebben aan al die profijtelijke transfers. Tomasson, v. Nistelrooy, Bruggink, Lurling, Allbäck, Huntelaar, Samaras, Alves en nu dus Sulejmani (waarna hoogstwaarschijnlijk Pranjic zal volgen). Dat zijn toch echt de betere spelers die de Eredivisie de laatste decennia heeft gezien.
leidsehoodie
-
- 506 berichten
- 412 stemmen
Leuke speler, belachelijk hoog bedrag.
ja, maar goed dat Ajax dit doet.
geen delorges, collins, urzaizen meer, van die goedkope spelers die het gewoon (net) niet zijn!
Niet eens een arbitragezaak, zijn die stugge friezen toch gewoon overklast door onze bergen geld!
Ajax = hoofdsponsor van het noorden! 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als Huntelaar nog de deur uitloopt deze zomer hebben ze tenminste nog een fatsoendelijke voorhoede met Marim erbij.
Plus met het geld dat Huntelaar opbrengt '' cc 30mil'' hebben ze nog de financiele middelen om achterin wat versterking te halen.
En als hij niet weggaat, ook goed.
Die extra verdediger komt er nog wel, maar waarschijnlijk voor wat miljoentjes minder. Maar zoals het er nu uitziet zit het wel snor met ajax.
Alleen centraal achterin een dijk bouwen en ze kunnen ons die titel alvast nu geven 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Weet niet precies wat van Basten van plan is, maar als de voorhoede nu ongewijzigd blijft kun je wel spreken over de beste voorhoede van Nederland.
------------- Huntelaar ------
---Suarez ---- Cvitanic----Sulejmani
En dan nog evt Perez.
Prachtig
Als je die Cvitanic en Perez er nu eens uithaalde want die twee namen halen het niveau aardig omlaag. Als je er namelijk deze voorhoede van maakt.
Sulejmani------------Huntelaar-----------Suarez
Heb je een voorhoede die met de absolute Europese top meekan en misschien zelfs wel de beste van heel Europa is. (Mits Suljemani speelt zoals vorig seizoen en Suarez gewoon zo doorgroeit) Ik meen dit serieus maar ik zou nog liever tegen Messi, Ronaldinho en Eto spelen dan tegen deze voorhoede. Jammer genoeg voor Ajax hebben ze achterin en op het middenveld een heel wat minder indrukwekkende ploeg staan en gaat Huntelaar waarschijnlijk weg. Desalnietemin is Suljemani natuurlijk een fantastische aankoop al is het wel erg veel geld voor een speler die een half jaar enorm goed voetbalde.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Huntelaar zal waarschijnlijk maximaal 20-23 miljoen gaan opbrengen, denk niet dat ze in Europa net zo gek zijn als wij hier in de polder. Als Huntelaar nu weg was gegaan, had je in potentie ook nog een goede aanval. Sulejmani heeft een half jaar gepresteerd en had nog maar een contract voor twee jaar. Of ie het zo blijft doen is nog maar de vraag. En nog belangrijker: had je hem twee jaar geleden direct zelf gekocht, was je nu minstens 14 miljoen 'rijker' geweest.
En als dit betekent dat die verdedigers nu een paar miljoen minder mogen gaan kosten, worden we dus weer opgezadeld met allerlei Colin'tjes?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Plus met het geld dat Huntelaar opbrengt '' cc 30mil'' hebben ze nog de financiele middelen om achterin wat versterking te halen.
Nee man 30 miljoen krijgt Ajax never nooit. Sneijder was nog een pak beter en stond nog een stuk hoger in Europees aanzien en bracht dat zelfs niet op.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Huntelaar zal waarschijnlijk maximaal 20-23 miljoen gaan opbrengen,
Het feit dat clubs al bereid zijn 80 miljoen voor een spits neer te leggen zegt genoeg. Ik zie heus wel een topclub 30mil neerleggen voor '' The Hunter''.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nee man 30 miljoen krijgt Ajax never nooit. Sneijder was nog een pak beter en stond nog een stuk hoger in Europees aanzien en bracht dat zelfs niet op.
Van Nistelrrooij werdt al voor 30 miljoen euro overgenomen jaren terug bij Psv. Intussen zijn wel vele jaren verder, met als gevolg dat clubs nog lustiger met hun geld rondsmijten.
Buiten dat is het rendement van Klaas stukken hoger momenteel dan Ruud in z'n Psv tijd. Ik zie Huntelaar wel voor 30mil gaan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Zoals ik al zei; ze zijn niet allemaal zo gek als wij in dit geval met Sulejmani. En Huntelaar is geen Messi of Ronaldinho. Het begint allemaal met een goede scouting, en die hebben we nu niet. Je gaat me niet vertellen dat er geen betere jonkies te vinden zijn dan Sulejmani voor een miljoen of 15 minder. Dit is een pure gok, zeker voor een speler die slechts een half jaar gepresteerd heeft en nu al een paar maanden in de lappenmand zit. We missen al flink wat mankracht bij Ajax.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.