• 16.437 nieuwsartikelen
  • 180.221 films
  • 12.399 series
  • 34.344 seizoenen
  • 651.713 acteurs
  • 199.728 gebruikers
  • 9.421.981 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Bejbl is zijn naam idd

Simeone en Lopez inderdaad vergeten

Art

• 13507 berichten
  • 3666 stemmen

Jacques Chapel overleden! Ik kon altijd genieten van zijn commentaar en vooral tijdens de Tour. Dan gaat hier het geluid op de tv uit en dan schakelen we voor de laatste kilometers over op de radio, heerlijk met die overherkenbare tune en het uitstekende verslag van Chapel! Echt een gemis!

RIP

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Die goal van Dani...wonderschoon en eentje die je altijd bij zal blijven. Het prachtige commentaar erbij, heerlijk! Laatst de goal teruggezien op een Ajax dvd.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die goal van Dani...wonderschoon en eentje die je altijd bij zal blijven. Het prachtige commentaar erbij, heerlijk! Laatst de goal teruggezien op een Ajax dvd.

Ik herinner me vooral de moordaanslag op Lodewijks. Maar dat zal wel niet op een Ajax dvd staan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Gaap, gaan we weer zo beginnen. Jammer dat een leuke discussie voeren met een aantal niet meer mogelijk is zodra het woord Ajax valt....

Ik heb persoonlijk trouwens geen idee over welke aanslag op Lodewijks je het hebt. Dat meen ik he.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gaap, gaan we weer zo beginnen. Jammer dat een leuke discussie voeren met een aantal niet meer mogelijk is zodra het woord Ajax valt....

Ik heb persoonlijk trouwens geen idee over welke aanslag op Lodewijks je het hebt. Dat meen ik he.

dani schopte hem gewoon en kreeg er niks voor. lang geleden!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Huh? Daar moet ik bij Dani altijd aan denken (en ik denk nog veel meer mensen). Kan toch? Lodewijks wordt nog wel eens schreeuwend wakker denk ik zo...

En heeeeel typisch dat je daar dan geen idee over hebt (hoewel dat dus bevestigd dat het niet op een Ajax dvd staat)

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Niet zo gek als het over een dvd ging met de mooiste goals....daar zal vast geen doodschop op staan nee, niet relevant op zon dvd.

Maar volgens mij kan ik me weer wat voor de geest ervan halen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Jammer van Chapel, luisterde altijd graag de laatste 10 km naar radio nos tourflits.. tourflits..

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Huh? Daar moet ik bij Dani altijd aan denken (en ik denk nog veel meer mensen). Kan toch? Lodewijks wordt nog wel eens schreeuwend wakker denk ik zo...

En heeeeel typisch dat je daar dan geen idee over hebt (hoewel dat dus bevestigd dat het niet op een Ajax dvd staat)

welke club zou dat wel doen dan, beetje onzinnige opmerking, en zo krijgt die litmanen dus gelijk wat betreft als de naam ajax valt.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Het gaat over de voetballer dani, dan kunnen mensen toch hun herinneringen positief dan wel negatief over hem kwijt. Heeft helemaal niks met het verpesten van een discussie te maken.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik herinner me Dani vooral van die doodschop (is nu eenmaal zo)

Dat zal wel niet op een Ajax dvd staan (klopt ook gewoon)

Dat jullie je dan meteen aangevallen voelen, tjah...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nou...ik spreek over een prachtige goal en iemand anders moet er weer negatief op door gaan met een doodschop.

Zullen we dat in het vervolg ook bij elke andere speler van elke andere club doen? Prachtige speler hoor die van Hooijdonk, maar ik herinner hem nog het beste van die vieze schop tijdens Feyenoord-Ajax waarna hij toen met rood het veld uit moest. Walgelijke speler...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Respekked schreef:

Het gaat over de voetballer dani, dan kunnen mensen toch hun herinneringen positief dan wel negatief over hem kwijt. Heeft helemaal niks met het verpesten van een discussie te maken.

prima, en het is ook gewoon zo maar laat de naam ajax dan ook met rust, en heb het dan ook alleen over de voetballer!

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Ik zou het hilarisch vinden als er een Feyenoord Dvd uitkomt over het eind van de jaren negentig met daarop Cruz die zijn ontzettend domme en daardoor eigenlijk vrij grappige overtreding maakt op Waterreus wanneer de bal al 16 kwartier weg is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nou...ik spreek over een prachtige goal en iemand anders moet er weer negatief op door gaan met een doodschop.

Zullen we dat in het vervolg ook bij elke andere speler van elke andere club doen? Prachtige speler hoor die van Hooijdonk, maar ik herinner hem nog het beste van die vieze schop tijdens Feyenoord-Ajax waarna hij toen met rood het veld uit moest. Walgelijke speler...

Je begint steeds meer een karikatuur van jezelf te worden. Laat dat gejammer nou eens. De één herinnert een speler aan zus en de ander aan zo, deal with it crybaby. Nou niet gelijk zo zielig lopen gaan mekkeren als iemand kritiek heeft op 020.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Je begint steeds meer een karikatuur van jezelf te worden.

dat zijn eerder de mensen die iets tegen ajax hebben, wij zijn gewoon arrogant.

Laat dat gejammer nou eens. De één herinnert een speler aan zus en de ander aan zo,

mee eens, maar laat clubs dan achterwege.

deal with it crybaby.

Nou niet gelijk zo zielig lopen gaan mekkeren als iemand kritiek heeft op 020.
mag altijd, alleen beetje 1tonig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

combi schreef:

mee eens, maar laat clubs dan achterwege.

Heb je gelijk in.

mag altijd, alleen beetje 1tonig.

Dat kan je wel stellen ja. Soit.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Respekked schreef:

Ik zou het hilarisch vinden als er een Feyenoord Dvd uitkomt over het eind van de jaren negentig met daarop Cruz die zijn ontzettend domme en daardoor eigenlijk vrij grappige overtreding maakt op Waterreus wanneer de bal al 16 kwartier weg is.

Henk Vos in een voorronde wedstrijd CL als ik me niet vergis. Tegenstander stelt niks voor, het is 5-1 ofzo, Vos heeft 2x gescoord... deelt-ie zomaar bij een hoekschop ofzo me toch een doodschop uit... daar zal ik Henk Vos altijd aan herinneren.

Als het mag van de lokale Feyenoorders tenminste...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vooruit voor deze ene keer..

Klopt ja, was tegen FC Jazz volgens mij.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als iemand gaat voetballen met het hoofd van een weerloos op de grond liggende speler, ja dan moet ik daar aan terug denken bij het horen van die naam. Dan maar negatief, zoiets walgelijks heb ik gelukkig nooit meer gezien op een voetbalveld.

En ja, dat staat volledig los van welke club dan ook.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Als iemand gaat voetballen met het hoofd van een weerloos op de grond liggende speler, ja dan moet ik daar aan terug denken bij het horen van die naam. Dan maar negatief, zoiets walgelijks heb ik gelukkig nooit meer gezien op een voetbalveld.

En ja, dat staat volledig los van welke club dan ook.

nou dat knietje die die chech kreeg was er ook 1tje, maar die van dani was erg maar desalnietemin maakte hij ook een wereld goal tegen atletico, ik herinner hem eigenlijk alleen als pretty boy die jammer genoeg niet al zijn talent op voetbalgebied eruit haalde.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Je begint steeds meer een karikatuur van jezelf te worden. Laat dat gejammer nou eens. De één herinnert een speler aan zus en de ander aan zo, deal with it crybaby. Nou niet gelijk zo zielig lopen gaan mekkeren als iemand kritiek heeft op 020.

Liever een karikatuur van mezelf dan zon verzuurd stuk chagrijn dat elke keer weer alles negatief moet belichten zullen we maar zeggen he.

Het valt nogal op bij je...maar vermaak je ermee. Als jij slechts kan lachen door negatief te zijn over iets...so be it.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Villa had ook zo'n streek dit EK tegen Zweden. Even zijn knie snoeihard op de smoel plaatsen van Isaksson.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Lol toch.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

otherfool schreef:

Ik herinner me vooral de moordaanslag op Lodewijks.

Meest smerige actie die ik ooit op een voetbalveld heb gezien. Daar hadden ze hem voor het leven voor mogen schorsen. Vol doorhalen op het hoofd van een keeper die op de grond ligt. Lodewijks heeft toen echt ongeloofelijk mazzel gehad en Dani overigens ook. Want als je iets soortgelijks had gedaan 's avonds in een kroeg dan was je niet met zes maanden weggekomen maar voetballers mogen dat blijkbaar wel. Matarazzi bij de cornervlag en Bouaouzan waren er niks bij.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Oh ja wat te denken van de open brief van Gomes aan de PSV supporters. Werd niet echt positief ontvangen op het PSV forum kon ik merken

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Meest smerige actie die ik ooit op een voetbalveld heb gezien.

heel erg smerig, maar er zijn er nog wel een paar die niet voor de schoonheids prijs in aamerking komen.

Daar hadden ze hem voor het leven voor mogen schorsen.

mwa, wel een jaar als je het mij vraagd.

Vol doorhalen op het hoofd van een keeper die op de grond ligt.

en bewust.

Lodewijks heeft toen echt ongeloofelijk mazzel gehad

gelukkig maar, maar hij heeft ook een hard hoofd.

en Dani overigens ook. Want als je iets soortgelijks had gedaan 's avonds in een kroeg dan was je niet met zes maanden weggekomen maar voetballers mogen dat blijkbaar wel.

overdrijven is ook een vak, en voetbal is nou 1maal emotie( praat het niet goed overigens) en in een kroeg is het meestal de drank of de liefde, maar meestal wel met het volle verstand, zou je ook kunnen zeggen van voetballers maar degene die ooit gevoetbald hebben begrijpen me wel denk ik.

Matarazzi bij de cornervlag en Bouaouzan waren er niks bij.
1 pot nat niks meer niks minder.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.