- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat ik maar niet meer op zijn posts ga reageren als ze daarover gaan. Ze zijn doordrenkt met irritatie over Ajax.
Dat dit uitgerekend uit jou mond moet komen 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Als je Gabri een beetje kent, ja. Zijn vader was een enorme fan van Cruijff en ook Ajax van de jaren 70. Dus Gabri heeft heel erg op gevoel en voor ten Cate gekozen.
Vervelend he, dat er spelers zijn die Ajax gewoon echt klasse vinden. Sjongejonge...zeurpieten hier.
Ik geloof best dat die man het Ajax uit de jaren 70 mooi vond. Maar het werkt toch zo dat als hij ergens anders een miljoen meer per jaar had kunnen verdienen hij daar had getekend. Met waarschijnlijk een soort gelijk verhaal. Doen alle spelers. Ken eigenlijk maar een uitzondering en dat was Kenneth Perez. Die zei zelfs bij PSV nog dat hij liever voor Ajax speelde. Zijn zelfs spelers tegenwoordig die drie keer voor hun droomclub tekenen. Vreemd genoeg zijn het dan meestal wel drie verschillende clubs.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gabri had meer opties. Oa clubs uit Engeland en ik meen ook iets uit Spanje wilde hem hebben. Toch koos ie onze competitie.
Barcelona en Ajax lijken erg op elkaar met de speelstijl die ze altijd hanteren, de kansen voor de jeugd, het dominante spel dat gewild is en de jarenlange dominantie in het topvoetbal. Het siert Gabri dat hij zelfs na 2 jaar geen CL en landstitel gewoon nog altijd roept lang te willen blijven. Elke andere speler zou beginnen over een vertrek aangezien Gabri ook graag CL wilde spelen zei hij toen ie overkwam.
Gabri komt heel eerlijk en oprecht over, ik heb geen enkele reden om hem te wantrouwen. Fantastische gozer, hopelijk speelt ie nog jaren voor ons.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als je Gabri een beetje kent, ja. Zijn vader was een enorme fan van Cruijff en ook Ajax van de jaren 70. Dus Gabri heeft heel erg op gevoel en voor ten Cate gekozen.
Zou kunnen maar als je vader een Cruyff fan is kan je ook gewoon bij Barca blijven. Ik geloof er ook weinig van, denk gewoon dat Ajax een flink salaris beloofd had.
Niet zo naief.
Eens. Of je kan eens proberen correct binnen de discussie te blijven en mijn statements te weerleggen door wat argumenten op tafel te gooien.
True maar ik steek het ook niet onder stoelen of banken dat ik alles haat wat met Ajax te maken heeft.
Done it a thousand times. Maar probeer zo intersubjectief mogelijk te blijven. Anyway, ooit jouw posts gelezen over Feyenoord?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jij bent schijnbaar het type dat overal negatief over moet oordelen...spijtig.
Ik heb geen enkele reden om aan Gabri te twijfelen. Ajax heeft nauwelijks prijzen van waarde gepakt met hem maar zelfs kort terug riep hij nog te blijven.
En je bevestigt het zelf nog maar eens, je haat Ajax. Dat maken we ook telkens op uit je bijdrages hier. Als je alles zo anti brengt, dan heeft het geen zin.
Niet met mij en Feyenoord vergelijken want ik haat Feyenoord niet, ik heb niks met die club maar heb ze ieder geval nog liever dan PSV. Aan PSV heb ik echt een hekel. Feyenoord moet ik ook niet, maar ik kan er prima normaal over praten. Ik heb ook geen blijvende posts over die club waaruit mijn afkeer op te merken is. Als ze het goed doen, dan zeg ik het ook. En ze hebben genoeg goeds gedaan, maar Tomasson vind ik gewoon geen topper.
Maar goed, ik heb weer teveel woorden hieraan besteed.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Als je Gabri een beetje kent, ja. Zijn vader was een enorme fan van Cruijff en ook Ajax van de jaren 70.
Hahaha, ja, wie z'n vader was geen fan van Cruyff, lol. Dan zou de hele europese top wel bij Ajax spelen. Wie gelooft dat soort onzin argumenten.nou. Die jongen moet ook iets vertellen aan de Spaanse pers die zich allemaal afvragen wat hij in vredesnaam in dat koude kikkerlandje gaat doen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat is daar gek aan? Zijn pa was in de jaren 70 supporter van Barca, de tijd toen JC kwam en de club terugbracht aan de top. Zeker de 0-5 bij Real is men nooit vergeten. Cruijff is een icoon daar en Ajax in die jaren was gewoon jaren de beste van Europa. Nogal logisch dat velen toen een fan van Cruijff waren. Zeker toen hij naar Barca kwam. Zijn invloed en populariteit is daar echt immens, ook nu nog. Dus ik zou niet weten waarom dit gelogen zou moeten zijn. Juist van Gabri is het begrijpelijk. Als pakweg Sulejmani het zou zeggen zou ik het ook niet geloven.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Wat is daar gek aan? Zijn pa was in de jaren 70 supporter van Barca, de tijd toen JC kwam en de club terugbracht aan de top. Zeker de 0-5 bij Real is men nooit vergeten. Cruijff is een icoon daar en Ajax in die jaren was gewoon jaren de beste van Europa. .
Ja, dat zeg ik, zo'n beetje iedereen die ik ken van die leeftijd in het buitenland was fan van Cruyff. Niet bepaald een argument dat je zoon zich dan maar in Nederland gaat vestigen en z'n carriere gaat opbouwen, daar is wel wat meer voor nodig anders hadden er nogal wat toppers bij Ajax gezeten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Gabri had meer opties. Oa clubs uit Engeland en ik meen ook iets uit Spanje wilde hem hebben. Toch koos ie onze competitie.
Ja kijk en dat blijkt meestal niet zo zwart wit te liggen. Hoe vaak worden die jonge talenten die hierheen komen volgens bijvoorbeeld de VI wel niet door heel Europa begeerd? Zlatan kon toen naar bijna iedere grote club ging naar Ajax. Manco komt naar PSV en zou ook in de belangstelling gestaan hebben van grote Europese topclubs. Zelfde geldt voor Farfan maar ook voor al die bespottelijke prutsaankopen van een paar jaar geleden. De vraag bij al die zaken is echter hoe serieus die belangstelling was. Real Madrid heeft ook belangstelling voor Huntelaar en als die dadelijk naar Machester ofzo gaat staat dat er in het nieuwsbericht bij. Feit blijft dat die ploeg geen officieel bod heeft gedaan. Dat interesse in is daarom ook meer een sensatiejournalistiek trucje om spelers groter te maken dan ze zijn, dan dat die ploegen daadwerkelijk gevochten hebben voor de betreffende speler.
leidsehoodie
-
- 506 berichten
- 412 stemmen
Ja, dat zeg ik, zo'n beetje iedereen die ik ken van die leeftijd in het buitenland was fan van Cruyff. Niet bepaald een argument dat je zoon zich dan maar in Nederland gaat vestigen en z'n carriere gaat opbouwen, daar is wel wat meer voor nodig anders hadden er nogal wat toppers bij Ajax gezeten.
Gabri is toch ook geen topper? Dus wat heeft dat met Gabri te maken.
Ik denk dat Ajax&Litmanen1 meer bedoelt dat Ajax een mooie naam heeft en een aantal van de beste spelers ter wereld heeft voortgebracht, en dat dát een reden is voor spelers om bij ons te willen spelen. In ieder geval voor Gabri wel, die kan hier nog van waarde zijn, maar in Spanje had hij zijn beste tijd gehad.
Dan is Ajax een mooie naam om naartoe te gaan. Omdat de club gewoon een icoon is in de sportgeschiedenis, iets wat voor andere Nederlandse clubs toch minder geldt. Waarom zou Gabri dan liegen als hij dat aangeeft als reden om hier te spelen? Het zou pas raar zijn als hij zou zeggen dat hij de CL wilde pakken, maar het feit dat hij Cruijff en Ajax mooie namen vindt is zeer aannemelijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ajax en Suljemani begint trouwens ook een langdurige soap te worden. Vraag me af of dat weer ouderwets in een arbitragezaak gaat eindigen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
True maar ik steek het ook niet onder stoelen of banken dat ik alles haat wat met Ajax te maken heeft.
lullig voor je dat er nu een "echte ajacied" voor je clubje komt spelen, al slapeloze nachten gehad(of nachtmerries)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb al een flinke insomnia-streak ontwikkeld. 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Loop ik te snurken of mis ik een achtergrond bij El-Ahmadi ofzo?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mijn andere clubbie Respekked.
Heitinga naar Atletico Madrid.
Nee, het zou niet nog erger moeten worden dat er een rasechte Ajacied naar de kuip komt.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Mijn andere clubbie Respekked.
Heitinga naar Atletico Madrid.
Nee, het zou niet nog erger moeten worden dat er een rasechte Ajacied naar de kuip komt.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Maar natuurlijk, daar had ik niet aangedacht. Gevoel en ratio dan maar scheiden he, een Amsterdammer in een Atletico-shirt is natuurlijk geen Ajaxied 
leidsehoodie
-
- 506 berichten
- 412 stemmen
Oei, maar gevoel scheiden van ratio is bij voetbal erg moeilijk zeg ik uit ervaring
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ajax en Suljemani begint trouwens ook een langdurige soap te worden. Vraag me af of dat weer ouderwets in een arbitragezaak gaat eindigen.
Hoop het niet, Suarez en Silva hebben ook het imago van Ajax geschaad. Als Ajax en Heerenveen er niet uitkomen deze dagen, dan zou ik het afkappen en zoeken naar een alternatief.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Maar natuurlijk, daar had ik niet aangedacht. Gevoel en ratio dan maar scheiden he, een Amsterdammer in een Atletico-shirt is natuurlijk geen Ajaxied 
Wat is een Ajaxied?
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Een bijdehante Amsterdammer die ook nog eens fan van Jari Litmanen is..
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dani ging toch ook al naar Atletico?
.
Inderdaad, nadat hij het bij ajax had verbruikt door zijn uitgaansactiviteiten. Maar wat een fantastische voetballer was dat, jammer dat hij als tv-presentator is geindigd. 
Hij maakte trouwens ook een wereldgoal in madrid tegen atletico in de kwartfinale van de CL namens ajax (2-3 winst voor ajax), wat een tijden:)
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Een bijdehante Amsterdammer die ook nog eens fan van Jari Litmanen is..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, nadat hij het bij ajax had verbruikt door zijn uitgaansactiviteiten. Maar wat een fantastische voetballer was dat, jammer dat hij als tv-presentator is geindigd. 
Hij maakte trouwens ook een wereldgoal in madrid tegen atletico in de kwartfinale van de CL namens ajax (2-3 winst voor ajax), wat een tijden:)
Ik herinner mij de ingreep van Esnaider nog. Met twee benen op de hiel. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Na die gemiste penalty ja, was op F. de Boer geloof ik. Krijg hij maar geel voor 
Edit: mooi team destijds dat Atletico, Kiko, Molina, Pantic, die Tsjech (Bebo ofzoiets).
Art
-
- 13507 berichten
- 3666 stemmen
Radek Bejbl is zijn naam
En Caminero mag ook gerust in dat rijtje met namen!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Roder kon het eigenlijk niet. Geweldige selectie was dat inderdaad.
Molina, Denia, Munoz, Solozabal, Juan Lopez, Bejbl, Pantic, Simeone, Caminero, Kiko Narvaez, Esnaider. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.