• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.764 gebruikers
  • 9.423.675 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

tarentino

• 313 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hij leeft niet bepaald voor zijn sport, dus het zou zomaar kunnen. Maar ik hoop, en neem aan, dat hij als topsporter nog wilt slagen, want hij is nog jong. Hopelijk blijft hij in Europa spelen aan de top. Ik hoop dat Milan hem haalt.

Ronaldinho is al lang geslaagd, afgelopen seizoen was zijn eerste slechte seizoen en meteen al die kritiek. Grote onzin. Ronaldinho blijft in mijn ogen de beste speler ter wereld. Ongelofelijk dat Barcelona hem weg wil. Zo'n speler moeten ze eeuwig dankbaar zijn, hij heeft barcelona de grote successen weer terug gebracht. En dan wordt er gezeken over zijn uitgaansleven, geef die jongen zijn plezier, hij is zijn hele leven alleen maar met voetbal bezig geweest. Ik vind Barcelona de allermooiste club, maar het wegdoen van Ronaldinho vind ik hier niet bij passen. Sowieso eist het Barcelona publiek veel te veel van hun club en daar gaan ze dan ook nog in mee.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

hmm, wat ik eruit begrijp is dat Ronaldhino zelf weg wil.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Wel grappig die uitspraken zonder enkele kennis. Gabri stelt in Spanje helemaal niks voor. Heeft voornamelijk bij he ttweede moeten spelen. Hij is door de achterban van Barcelona zelfs nog tweede geeindigd als grootste wanprodukt van de jeugd.

Gabri is niet gewild in Spanje. Waarom denk je nou dat hij bij Ajax speelt?

Ik had ook geen andere teksten van je verwacht

Maar goed:

Ajax wil zestien miljoen euro betalen voor Pavlyuchenko

De interesse van Roman Pavlyuchenko naar Ajax lijkt concreet. Nadat Voetbal International al meldde dat de Rus in de belangstelling van Ajax staat komt ELF Voetbal vandaag met het bericht dat Ajax, voor EURO 2008, al een bod deed op de lange spits. Ajax zou zestien miljoen euro willen betalen voor de competitietopscorer van 2006 en 2007.

De salariseisen van Pavlyuchenko zouden aanvankelijk te gortig zijn. Nu de onderhandelingen tussen Ajax en Klaas-Jan Huntelaar vastlopen lijkt Ajax de Russische EK-topscorer toch tegemoet willen komen. Naast Ajax zouden ook Bayern München en Manchester United geïnformeerd hebben naar de Rus.

www.ajaxinside.nl

tarentino

• 313 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

hmm, wat ik eruit begrijp is dat Ronaldhino zelf weg wil.

Hij wil misschien nu zelf ook weg, maar dat komt doordat het vertrouwen in hem is opgegeven, het bestuur heeft zelf gezegd dat er plaats gemaakt moet worden dus Ronaldinho, Eto'o en Deco moeten weg. Deco is dan inmiddels al vetrokken naar chelsea dus binnekort zullen Ronaldino en Eto'o ook wel vertrekken al hoop ik dat er geen clubs zijn die het gewenste bedrag willen betalen. De renovatie van Barcelona loopt tot nu toe erg goed als je kijkt welke spelers er komen maar Ronaldinho moet nog blijven.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Je mag als topper best eens een slecht jaar hebben hoor, maar het mag niet zo zijn dat je er geen fock voor doet. Hij is te dik, zit continue in het uitgaansleven en hij is heel veel geblesseerd terwijl hij dat nooit was. Ronaldinho werkt momenteel niet als topsporter, dus ik snap goed dat Barcelona hem wilt dumpen. Toch jammer...maar ik hoop dat hij snel weer ervoor gaat leven en werken want hij is echt een genot om te bekijken.

tarentino

• 313 berichten
  • 0 stemmen

Tja, dat zijn al die verhalen uit de media, ik weetr niet of ik dat moet geloven. Ik weet wel dat Rijkaard heeft gezegd dat Ronaldinho echt geblesseerd was.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dat kan, maar foto's van een te vette Ronaldinho en foto's van hem continue in disco's zeggen wel veel...

Ik hoop dat ie ooit zijn niveau nog eens haalt weer.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Sneijders EK goal tegen Frankrijk is verkozen tot de mooiste toernooitreffer door de stemmen op de uefa site

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

De goal tegen Italië was velen malen beter, knapper en mooier.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind Sneijder's goal tegen Italie de mooiste treffer van het toernooi. Dat was nou echt totaalvoetbal!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wint Sneijder iig nog een prijs in Oranje tenue..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ramon K schreef:

Ik vind Sneijder's goal tegen Italie de mooiste treffer van het toernooi. Dat was nou echt totaalvoetbal!

id. beetje lucky shot die bal tegen Frankrijk

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Lucky shot? Laat me niet lachen! Die bal was heel precies geplaatst, dit soort afstandschoten zijn het visitekaartje van Sneijder.

Maar ik vond indd dat doelpunt tegen Italie ook mooier.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Is inderdaad zijn kwaliteit.

Draaide weg en haalde verwoestend uit zonder ook maar een keer te kijken waar de goal of de keeper stond.

Zijn maar weinig voetballers die dat vaak met succes kunnen doen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

en vooral wanneer het er echt om gaat!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wel grappig die uitspraken zonder enkele kennis. Gabri stelt in Spanje helemaal niks voor. Heeft voornamelijk bij het tweede moeten spelen.

Jou uitspraak getuigd ook niet van veel kennis Gabri speelde 113 wedstrijden in competitie verband voor Barcelona 1

En 128 in totaal overigens.

Gabri is niet gewild in Spanje.

Vandaar dat Ajax Villareal, West ham united en Espanyol aftroefde in hun vraag naar de diensten van Gabri. Ook van Gaal vond het ongeloofelijk dat Ajax een speler van het kaliber Gabri kon aantrekken en na een jaar ajax wou Rafael Benitez hem al naar Liverpool halen, volgens de engelse en spaanse media, Gabri stond er zelf wel voor open maar tot een transfer is het nooit gekomen. Maar verder stelt Gabri weinig voor

Waarom denk je nou dat hij bij Ajax speelt?

Zijn band met HTC was goed, hij wou in Spanje niet voor een andere club dan Barcelona spelen, de naam ajax sprak hem aan net als de stad Amsterdam.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Een speler als Gabri houdt van clubs als ajax, de status die ze hebben opgebouwd en hun geschiedenis. Hij speelt met een club waar hij een band mee voelt, en zal dan ook nooit voor het grove geld naar een onaantrekkelijke club '' in zijn ogen ''vertrekken.

Maar Benitez schijnt nog steeds interesse in hem te hebben, en geef hem eens ongelijk. Als Gabri vertrekt, zal Ajax er flink voor kunnen ontvangen.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Liverpool een onaantrekkelijke club??? hahaha

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

mijn favo na ajax, denk dat er ook geen mooiere en betere sfeer is als op anfield, werd fan toen ian rush er nog speelde, ziet eruit als een houte krant maar scoorde er lustig op los, jammer dat ik bijna tot niks meer over hem hoor!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kai schreef:

Jou uitspraak getuigd ook niet van veel kennis Gabri speelde 113 wedstrijden in competitie verband voor Barcelona 1

Pak ook eens de speelminuut statistiekjes erbij van die 113 wedstrijden.

Gabri is niet gewild in Spanje.

Vandaar dat Ajax Villareal, West ham united en Espanyol aftroefde in hun vraag naar de diensten van Gabri.[/quote]

Villarreal heeft de interesse tot de dag van vandaag nooit bevestigd. Espanyol pakt elke kans om een speler aan te trekken van hun aartsrivaal. Sinds wanneer komt West Ham uit in Spanje?

Gabri stond er zelf wel voor open maar tot een transfer is het nooit gekomen.

Trek je conclusies. Gebakken lucht.

Maar verder stelt Gabri weinig voor

Juist.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3292 stemmen

combi schreef:

en vooral wanneer het er echt om gaat!

Dat was hier nu niet echt het geval.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

Beter lezen kos

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Dat was hier nu niet echt het geval.

precies, mijn idee!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

(quote)

.

Gabri stond er zelf wel voor open maar tot een transfer is het nooit gekomen.

.[/quote]

http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=27721

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

Pak ook eens de speelminuut statistiekjes erbij van die 113 wedstrijden.

Als jij ze kunt vinden? Jij zei dat hij vooral in het 2de speelde, dat is dus gewoon niet waar. Overigens is een invaller bij Barcelona een goede voor Ajax

Villarreal heeft de interesse tot de dag van vandaag nooit bevestigd. Espanyol pakt elke kans om een speler aan te trekken van hun aartsrivaal. Sinds wanneer komt West Ham uit in Spanje?

Interesse wordt maar zelden bevestigd, Gabri heeft echter zelf gezegd dat hij naar Villareal kon. Niet dat dat alles zegt, maar de intresse van Villareal in Gabri is nooit een geheim geweest. Dat Espanyol (catalaans) alleen spelers koopt omdat ze bij Barcelona hebben gezeten moet met een korreltje zout genomen worden, neem ik aan. Ik vind Espanyol juist een erg gezonde, ambitieuze club die in Spanje goed aan de weg timmert. West ham noemde ik om aan te geven dat Gabri erg gewild was en dus helemaal niet zo'n koekenbakker is, die alleen naar Ajax kon.

Misschien wel inderdaad, echter als hij zo weinig voorstelt, en zo'n waardeloze voetballer is is het toch vreemd dat men dan zo'n gerucht verzint. Gabri is de beste stofzuiger van de eredivisie.

Juist.

Onjuist, maar jou goed recht dat te vinden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Materny schreef:

Een speler als Gabri houdt van clubs als ajax, de status die ze hebben opgebouwd en hun geschiedenis. Hij speelt met een club waar hij een band mee voelt, en zal dan ook nooit voor het grove geld naar een onaantrekkelijke club '' in zijn ogen ''vertrekken.

Nooit geweten dat die Gabri een heilige was. Nee dit zijn van die verhalen die ik ook altijd graag geloofde (Jaap Stam en Gomes bijvoorbeeld) maar uiteindelijk zijn het heb ik ondervonden helaas toch andere zaken die tellen dan club liefde.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De een is de ander niet Timbo.

Maar ik zal hem eens quoten:

Gabri over zijn transfer: ,,

Ik heb voor Ajax gekozen ten eerste vanwege de trainer. Ik heb drie jaar met hem bij Barcelona gewerkt, hij kent me goed en ik ken hem goed. Hij heeft me ervan overtuigd dat het een goede keuze is. Ten tweede heb ik voor Ajax gekozen vanwege de club, de geschiedenis, het sportieve niveau. Ajax is een grote club in de wereld. Met Ajax kunnen we streven naar kampioenschappen. Andere clubs konden me niet bieden wat Ajax me te bieden heeft. Buiten dat lijken Barcelona en Ajax wel op elkaar. Beide clubs hebben een beroemde jeugdopleiding, waar talenten van kleins af aan opgeleid worden voor het eerste elftal, de speelstijl komt ook overeen. Vanwege die gelijkenissen denk ik dat ik me snel kan aanpassen aan de clubcultuur en het voetbal."

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kai schreef:

Als jij ze kunt vinden?

Hey, ik probeer hier een punt te maken ja!

Jij zei dat hij vooral in het 2de speelde, dat is dus gewoon niet waar. Overigens is een invaller bij Barcelona een goede voor Ajax

Je hebt gelijk hoor. Hij heeft ook vaak bij de eerste selectie gezeten. Vooral in de gouden periode met Kluivert etc. Laat ik zeggen tweede plan.

Mijn replies hadden wel wat genuanceerder mogen wezen maar daar heb ik wel vaker last van bij bepaalde Catalaanse voetballers, vooral als ze dan ook nog eens voor mijn andere aartsvijand gaan spelen. Ik heb soms wat moeite iets positiefs te zeggen over bepaalde Catalanen. My bad.

Ik vind het wel een bovengemiddelde speler hoor maar voor een Spanjaard vind ik het een modale voetballer.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Materny schreef:

Gabri over zijn transfer:

En dat gelul wordt hier voor zoete koek geslikt?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Als je Gabri een beetje kent, ja. Zijn vader was een enorme fan van Cruijff en ook Ajax van de jaren 70. Dus Gabri heeft heel erg op gevoel en voor ten Cate gekozen.

Vervelend he, dat er spelers zijn die Ajax gewoon echt klasse vinden. Sjongejonge...zeurpieten hier.

Met mensen als Naomi Watts heeft discussie over Ajax trouwens geen enkele zin merk ik. Ik denk dat ik maar niet meer op zijn posts ga reageren als ze daarover gaan. Ze zijn doordrenkt met irritatie over Ajax. Kom er gewoon voor uit als je Ajax haat ipv met onzin argumenten elke keer alles van die club af te kraken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.