- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik als kleine Milanista hoef e'm eigenlijk niet. Vind hem daar eigenlijk niet echt in de clubcultuur passen.
leidsehoodie
-
- 506 berichten
- 412 stemmen
Oei. Ronaldinho, wat een verhaal.
Wat Ajax&litmanen1 zegt klopt niet helemaal. Want in zijn hoogtijdagen bij PSG en Barca was hij alleen bezig met voetbal. In de tuin van zijn villa heeft hij een voetbalveld aan laten leggen, waar hij in zijn vrije tijd (!!!) altijd aan het voetballen was. Zelfs als hij vakantie had, voetbalde hij dus nog.
Jammer hoor, dat hij zoveel is gezien in de nachtclubs van barcelona, want het blijft een goddelijke voetballer vind ik. Als je ziet hoeveel plezier die kerel in het spelletje heeft, zelfs in finales en belangrijke wedstrijden dartelt hij lachend over het veld.
Guardiola wil hem niet meer bij Barca, ik vind het ondankbaar en zelfs hufterig. De ideale club zou Arsenal zijn, waar Wenger heeft aangetoond moeilijke jongens te kunnen trainen (v Persie), maar we zien wel.
Over Van Bommel en Seedorf: Seedorf past niet bij deze groep, hij zal nooi bereid zijn om te werken. Van Bommel geef ik nog een kans, maar eigenlijk vind ik dat als je weigert voor Oranje uit te komen, dat je dan nooit meer mee mag doen.
Ik denk trouwens dat Van Marwijk ze allebei terughaald.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Inkoppertje voor de NEC supporters dan maar, geheel gratis van mijn kant.
Leonardo gaat waarschijnlijk blijven bij ajax, maar Edgar Manucharyan mag verhuurd worden. Geloof me, ondanks dat hij al veelvuldig winnaar is van de Jari litmanen bokaal, is hij in potentie één van de beste aanvallers van de eredivisie (en véél beter dan Leo). Een paar jaar geleden werd zowel Sulejmani als Manucharyan door ajax getest, ajax koos toen voor Manucharyan, om maar iets te noemen. Hij is érg blessure gevoelig, maar zijn techniek en snelheid is zo ontzettend goed. Ik hoop echt dat hij een tijdje fit kan blijven, want hij kan zo goed voetballen, hij heeft alleen zoveel pech gehad.
http://www.ajaxfans.net/?p=lees&id=5197

Mario Been op moviemeter?
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Mijn invloed reikt ver.
.
Ik weet toch niet of ik er echt blij mee ben. Dan liever gokken op een zelf gevonden talentje of zo. Nu zit je naar zo'n speler van een topclub te kijken.
.
Is ie slecht heb je er natuurlijk niks aan, is ie goed gaat hij zo weer weg.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Manucharyan heeft wel kwaliteit, maar ik ben er een beetje klaar mee omdat hij altijd een blessure heeft. Maar een jaar verhuur kan er nog wel af. Kwalitatief vind ik hem beter dan Lens, maar Lens is dan weer altijd fit.
Ajax maakt trouwens weer kans op Aimar. Samen met Everton de enige overgebleven club die hem kan en wilt betalen.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Dan zou Aimar wel erg afgezakt zijn. Een speler van zijn statuur gaat toch niet in nederland voetballen.
.
Stop dan gewoon of zo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk dat het Ajax iets te hoog in de bol zit. Pavlyuchenko, Riera, Benayoun, Gourcuff, Aimar. Alsof die komen. 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Benayoun zou nog wel kunnen met wat geluk, die zit toch al in de herfst van zn carriere. Gourcuff zou je eventueel kunnen huren omdat hij niet speelt bij Milan (klein kansje maar toch).
Maar de rest lijkt me idd nogal hoog gegerepen.
gotti
-
- 14086 berichten
- 5922 stemmen
Met zowel Van Basten als Bergkamp is dat niet heel onwaarschijnlijk natuurlijk. Ajax heeft nog steeds een enorm hoog aanzien, ookal heeft het Europees gezien de afgelopen jaren niet veel gepresteerd.
De deal met Sulejami is zo goed als rond, las ik net. De clubs moeten er alleen nog uit komen...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat het Ajax iets te hoog in de bol zit. Pavlyuchenko, Riera, Benayoun, Gourcuff, Aimar. Alsof die komen. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Beter een gezonde ambitie dan met alle c keus aankomen....
Daarbij, Riera was met Ajax persoonlijk al helemaal rond maar de club wilde hem niet laten gaan.
Ik reken nergens op, maar vind het mooi dat Ajax het tenminste probeert. Laatste jaren zochten we steeds in de uitverkoopbak naar een Delorge.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Benayoun zou nog wel kunnen met wat geluk,
Genoeg PL clubs die ook wel oren naar hem zullen hebben. Nederland zal voornamelijk een noodplan moeten zijn voor zo'n speler.
Ja, dat zeker. Maar hoe hij de boot toen ook afhield in interviews, toen merkte ik al dat hij niet naar Amsterdam wilde komen. Gourcuff gaat nu terug naar Frankrijk, Bordeaux meen ik.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
Benayoun zou nog wel kunnen met wat geluk, die zit toch al in de herfst van zn carriere. Gourcuff zou je eventueel kunnen huren omdat hij niet speelt bij Milan (klein kansje maar toch).
Maar de rest lijkt me idd nogal hoog gegerepen.
Wat lul je? Benayoun in de herfs van zijn carriere? Die is nog steeds focking goed. Hij heeft alleen zelf gezegd bij Liverpool te blijven. jammer voor Ajax, ik vind hem er echt bij passen. Dan moeten ze maar die Irakees wat man city wilde kopen, Nashat Akram ofzoiets, zelfde soort speler.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Davids: komt nota bene van Ajax, plus einde carriere.
Stam: Nederlander plus einde carriere
Laudrup: einde carriere en NL competitie had toen nog een fatsoenlijke naam, maar toch was dat idd een knappe prestatie.
We hebben het hier over spelers die het nu goed doen en overal in Europa kunnen spelen, dus voor meer geld en in mooiere competities.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
We hebben het hier over spelers die het nu goed doen en overal in Europa kunnen spelen, dus voor meer geld en in mooiere competities.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Het gaat niet alleen om Ajax, spelers als Aimar gaan echt niet op een vrijdagavond in Volendam op de dijk ballen.
Deze competitie stelt gewoon te weinig voor.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
jaja want jij kent aimar goed en die wil dat niet.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
jaja want jij kent aimar goed en die wil dat niet.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
ja zit wat in, maar voor een club als Ajax zijn er weinig voetballers die er niet willen spelen.. Spelen normaal gesproken elk jaar CL en bovendien wordt de competitie ook sterker. Feyenoord gaat er weer bovenop komen, az is al een tijdje aan de weg aan het timmeren en ook twente die nu hopelijk door gaan breken, en zo zijn er nog wel meer clubs in de eredivisie die hard op weg zijn om zich echt te laten doen gelden in de eredivisie.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Ga je nou Gabri met Aimar vergelijken...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gabri heeft in Spanje ook een aardige naam, speelde regelmatig met Barca mee, speelde mee in 2006 toen Barca de CL won, speelde mee op de Olympische Spelen een paar jaar terug. Zon jongen kan je ook naar Nederland halen schijnbaar.
Gabri is verre van een B voetballer btw.
Kijk, je moet het niet proberen bij actieve toppers die ook nu nog heel goed presteren. Pirlo zal niet komen nee. Maar waarom kan je het niet proberen bij een speler die net gedegradeerd is maar toch als speler een goede naam heeft?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen

weer een bericht verwijdert!
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Gabri was een aardige 13de man en waterdrager voor Barca ja. Af en toe.
Aimar was op een gegeven moment DE aanvallende middenvelder van de wereld, In het Argentijnse elftal, werd de opvolger van Maradona genoemd en is nu nog steeds 1 van de besten op die plek. Gabri mag nog niet eens z'n veters strikken.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
ja gabri is volgens mij mede door ten cate naar ajax gekomen en nu heeft ajax van basten, daar komen ook spelers op af.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
ja klopt
, ik dacht dat ie het net niet had meegemaakt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gabri heeft in Spanje ook een aardige naam, speelde regelmatig met Barca mee, speelde mee in 2006 toen Barca de CL won, speelde mee op de Olympische Spelen een paar jaar terug. Zon jongen kan je ook naar Nederland halen schijnbaar.
Gabri is verre van een B voetballer btw.

Wel grappig die uitspraken zonder enkele kennis. Gabri stelt in Spanje helemaal niks voor. Heeft voornamelijk bij he ttweede moeten spelen. Hij is door de achterban van Barcelona zelfs nog tweede geeindigd als grootste wanprodukt van de jeugd.
Gabri is niet gewild in Spanje. Waarom denk je nou dat hij bij Ajax speelt?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Aimar was op een gegeven moment DE aanvallende middenvelder van de wereld, In het Argentijnse elftal, werd de opvolger van Maradona genoemd en is nu nog steeds 1 van de besten op die plek. Gabri mag nog niet eens z'n veters strikken.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
Benayoun vind je in de herfst van zijn carriere, gabri een waterdrager en aimar een van de beste aanvallende middenvelders. Wat heeft Aimar bewezen dan? Hij is een goede voetballer, maar het talent dat in hem zat is er nooit echt uitgekomen. Aimar en gabri zijn niet eens te vergelijken, het zijn totaal verschillende voetballers.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen

Wel grappig die uitspraken zonder enkele kennis.
tja, jij bent de kenner van spanje. 
mwa, als atletico fan niet nee idd.
heeft ook nog wat interland achter zijn naam??
zijn laatste jaren wel, dat klopt.
zo gaat barca nooit met hun spelers om. 
Gabri is niet gewild in Spanje.
niet in de top nee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.