- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Ja, waarschijnlijk heeft de media er minder verstand van dan jij.
dat zei ik dus niet. De media heeft baat bij zoveel mogelijk roddels en onzinverhaaltjes.
Ze kennen Huntelaar nu nog alleen maar van een slecht presterend Ajax, waar de inruk natuurlijk veel minder groot is, dan bij het nationaal elftal en een groot toernooi.
Kom nou toch, je doet net alsof professionele scouts spelers beoordelen zoals wij thuis op de bank. Nogal naief hoor.
Dat scoutingsnetwerk kent Huntelaar al van haver tot gort, waarschijnlijk al een paar jaar, weet precies wat hij kan, hoe hij vrijloopt, welke spelers om hem heen moeten staan wil hij renderen en hoe hij zijn kopje thee in de rust drinkt.
Die hoeven echt geen EK te kijken om dat soort spelers te kennen. Als het nou om een 16-jarig mannetje ging dat opeens vanuit het niets in Oranje stond...
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Welnee, die had tactisch in het veld een en ander omgezet wat Makke Marco naliet.
Seedorf zijn voetbal verstand is wel een stukje lager, dan die van van Basten.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2281 stemmen
Dat scoutingsnetwerk kent Huntelaar al van haver tot gort, waarschijnlijk al een paar jaar, weet precies wat hij kan, hoe hij vrijloopt, welke spelers om hem heen moeten staan wil hij renderen en hoe hij zijn kopje thee in de rust drinkt.
Dus ik mag concluderen dat je eigenlijk toch best wel positief bent over die 'hamster'..
Als ik jouw vorige verhalen over hem mag geloven, waarom zouden de clubs dan voor hem in de rij staan? 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2281 stemmen
Grote probleem is wel de persoonlijkheid van Sneijder, die vindt zichzelf iets teveel meneer Oranje.
Tja, volgens mij is dat alleen maar goed. Maarja, als hij echt mister oranje is, had ie ze wel even op sleeptouw mogen nemen tegen Rusland. Alhoewel hij altijd wel veel inzet toont.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Inkoppertje voor de NEC supporters dan maar, geheel gratis van mijn kant.
Leonardo gaat waarschijnlijk blijven bij ajax, maar Edgar Manucharyan mag verhuurd worden. Geloof me, ondanks dat hij al veelvuldig winnaar is van de Jari litmanen bokaal, is hij in potentie één van de beste aanvallers van de eredivisie (en véél beter dan Leo). Een paar jaar geleden werd zowel Sulejmani als Manucharyan door ajax getest, ajax koos toen voor Manucharyan, om maar iets te noemen. Hij is érg blessure gevoelig, maar zijn techniek en snelheid is zo ontzettend goed. Ik hoop echt dat hij een tijdje fit kan blijven, want hij kan zo goed voetballen, hij heeft alleen zoveel pech gehad.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Dus ik mag concluderen dat je eigenlijk toch best wel positief bent over die 'hamster'..
Als ik jouw vorige verhalen over hem mag geloven, waarom zouden de clubs dan voor hem in de rij staan? 
Je zal mij nooit zien beweren dat het een slechte spits hoor, geen idee hoe je daar aan komt.
Wel dat hij nog lang geen internationale top is of aan RvN kan tippen. Dat was meestal de discussie hier.
En ik vind het een irritant sukkeltje
.
Maar hij kan zeker voetballen natuurlijk.
Respekked
-
- 6288 berichten
- 1239 stemmen
Helemaal mee eens, volgens mij zei ik ook iets met dezelfde strekking 
Hehe lees het nu pas, dacht dat je zei 'hoop dat Ten Napel em OPvolgt.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen

Na al dit voetbalgeweld is het nog maar eens tijd voor de enige echt interessante sport: wielrennen! Nóg interessant wordt het echter als u zich inschrijft op www.sportpools.net in de MovieMeter-subleague om volledig vrijblijvend uw wielerkennis voor het nageslacht te bewijzen! Het enige wat u moet doen is een mooi ploegje samenstellen van de beste renners, en dan maar afwachten en punten incasseren!
Nieuw volk is altijd welkom, want we zijn een beetje aan het uitsterven en zo scoren we natuurlijk nooit goed 
DUS:
subleague: moviemeter
wachtwoord: velo
en inschrijven maar 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Ik ben er weer bij. Heb topteampje al klaar.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Holman kan vooral hard rennen, maar verder zullen we hem niet heel erg missen hoor. Niet echt een steunpilaar of zo.
Daar verschillen we dan wel enorm van mening. Ik kan natuurlijk alleen van achter de tv beoordelen maar ik denk dat Holman wel degelijk een sleutelspeler bij NEC was en dat ze hem nog hard gaan missen. Harder dan Lens zelfs want ik vind Lens helemaal niet zo'n geweldige speler. Die had gewoon een enorm goed seizoen maar zie hem dat niet nog een keer doen. Holman wel.
Knisper
-
- 13054 berichten
- 1289 stemmen
Ík laat de Tourpoule dit jaar wel aan mijn voorbij gaan. Mijn halve team wordt er toch uitgegooid na dopingcontroles.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Daar verschillen we dan wel enorm van mening. Ik kan natuurlijk alleen van achter de tv beoordelen maar ik denk dat Holman wel degelijk een sleutelspeler bij NEC was en dat ze hem nog hard gaan missen. Harder dan Lens zelfs want ik vind Lens helemaal niet zo'n geweldige speler. Die had gewoon een enorm goed seizoen maar zie hem dat niet nog een keer doen. Holman wel.
Ik niet, Holman kan gewoon niet voetballen. Hij lijdt erg veel balverlies en van zijn schoten gaat 80 procent minimaal 3 meter over of naast het doel.
Wat hij wel goed doet is het middenveld van de tegenstander helemaal stuk lopen en werken als een paard. Niet te onderschatten. Maar het blijft een (redelijk goede) waterdrager.
Sleutelspelers van NEC vorig seizoen waren Babos, Wisgerhof en Vadocz.
Als 1 van hen vertrekt zal het pas echt te voelen zijn. De rest is redelijk inwisselbaar.
Ik ben ook benieuwd naar mn nieuwe seizoenkaarten op een andere plek.
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Thomasson naar Feyenoord. Samen met Makaay een prima spitsenkoppel voor de eredivisie.
Nu nog hopen op een leuk kadootje voor het 100 jarig bestaan. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Grappig dat verhalen over spelers van je eigen club die niet kunnen voetballen altijd naar boven komen zodra ze zijn vertrokken 
En Tomasson...uitgerangeerde speler die niks meer toevoegt. Lukt hem al jarenlang niet meer. Mooie koop voor een net niet club dus. Past goed bij de aangetrokken voetbalbejaarden van vorige zomer. Timmer, De Cler, Gio, Hofland, Makaay, Tomasson en wie vergeet ik nog? De restwaarde van deze ploeg over 2 jaartjes: 0.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
hmm, als ze zich 2 jaar achtereen plaatsen voor de CL word het netjes gecompeseerd, zie PSV!
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Grappig dat verhalen over spelers van je eigen club die niet kunnen voetballen altijd naar boven komen zodra ze zijn vertrokken 
.
. En het vorige seizoen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja, volgens mij is dat alleen maar goed. Maarja, als hij echt mister oranje is, had ie ze wel even op sleeptouw mogen nemen tegen Rusland. Alhoewel hij altijd wel veel inzet toont.
Dat is het probleem met Sneijder. Als hij al een bal niet goedi n zijn voet gespeeld heeft gaat hij al met dat vingertje wijzen, geirriteerd kijken en allerlei andere irritante maniertjes heeft hij. Als dat je leider moet wezen, dan heb je toch een groot probleem.
Zoals je zegt, hij neemt de ploeg bij de hand, het is geen leider. Als het even niet gaat dan heb je niks aan hem.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
En Tomasson...uitgerangeerde speler die niks meer toevoegt. Lukt hem al jarenlang niet meer.
In Spanje en Italie... Nederland is wel even wat anders, daar is ie meteen 1 van de beste.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Hebben we gezien met Albert Luque.....
Een grote naam is niet meteen grote faam.
En nu komend jaar de nrs 1 en 2 weer CL en vr. CL spelen is de kans voor Feyenoord dat ze er aan mee gaan doen weer kleiner geworden. Ik schat de kans dat Feyenoord buiten de 1e 2 valt groter dan dat ze erbij komen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En Tomasson...uitgerangeerde speler die niks meer toevoegt.
Oneens, Jon kan nog steeds va neen onschatbare waarde zijn. In Villarreal deed hij het ook niet beroerd maar ze hebben betere spelers.
Wel lachwekkend dit. Nog zeer bruikbare spelers die een meerwaarde kunnen zijn. Zo'n bek had je anders niet na Nederland - Italië over Giovanni. 
Restwaarde nee, nettowinst hoogstwaarschijnlijk wel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Luque is geen grote naam, heeft het geluk dat hij goed mee kon bij Depor.
En nu komend jaar de nrs 1 en 2 weer CL en vr. CL spelen is de kans voor Feyenoord dat ze er aan mee gaan doen weer kleiner geworden. Ik schat de kans dat Feyenoord buiten de 1e 2 valt groter dan dat ze erbij komen.
Roept meneer in eind Juni. 
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Luque is trouwens best een aardige speler, mits je hem gewoon in de spits zet en niet zo enorm dom aan de buitenkant.
.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Hij was bij Villareal geloof ik de 4e of 5e spits in de pikorde.....poepoe
Overigens, niet elke Feyenoordoldie is slecht, Gio is een prima speler maar de waarde van de selectie is over 2 jaar wel 0.0.
En Luque was in Spanje gewoon wereldtop. Tomasson is nooit wereldtop geweest zelfs....
Tomasson heeft bij Feyenoord aardig gepresteerd, deed het in het begin bij Milan aardig maar ook niet meer dan dat. En bij Stuttgart en Villareal was hij dramatisch. Maar goed, hou je clubbril maar op en geniet van de terugkeer van je uefa cup held. Denk aan Van Hooijdonks rentree 2 jaar terug, wat een succes...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En Tomasson...uitgerangeerde speler die niks meer toevoegt. Lukt hem al jarenlang niet meer. Mooie koop voor een net niet club dus. Past goed bij de aangetrokken voetbalbejaarden van vorige zomer. Timmer, De Cler, Gio, Hofland, Makaay, Tomasson en wie vergeet ik nog? De restwaarde van deze ploeg over 2 jaartjes: 0.
Transfersom is ook vrijwel 0, dus enkel salaris, dat moet je elke speler betalen...
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Bedoel meer dat de NL top het moet hebben van goede transfers. Dit Feyenoord heeft bijna allemaal spelers zonder verkoopwaarde. Dat is nu wel leuk en aardig, maar je merkt het dan wel. Leuk zon zomer waar Gio, Makaay, Tomasson en De Cler stoppen gaan...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tja als je niet veel geld hebt uit te geven moet je terugvallen op zekerheidjes. Ik vind het een prima spitsenduo voor de Eredivisie. Al zag ik natuurlijk liever Sulejmani komen. 
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
Hebben we het nu al weer over de Eredivisie? 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Hebben we het nu al weer over de Eredivisie? 
Je kunt moeilijk de Duitsers hier nog weken uitlachen he 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Restwaarde nee, nettowinst hoogstwaarschijnlijk wel.
Dan moeten ze nog wel de Champions Leugeau gaan halen. Zie ik ook komend jaar weer niet zomaar gebeuren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.