• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.985 films
  • 12.741 series
  • 35.191 seizoenen
  • 658.740 acteurs
  • 200.930 gebruikers
  • 9.506.996 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik doe ook mee aan de Tour-pool. Al vind ik het moeilijk om onder de 20 zwarte punten te blijven

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Dan moeten ze nog wel de Champions Leugeau gaan halen. Zie ik ook komend jaar weer niet zomaar gebeuren.

Ach PSV is Gomez kwijt... voorspel Ajax en Feyenoord 1 & 2.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

In die volgorde, dan ist goed

Ajax wilt als 1e nog een centrale verdediger halen, dan aanvallend een versterking en als het kan daarna een creatieve middenvelder. Aldus Danny Blind.

Ben benieuwd, voorlopig hebben we alleen Cvitanich.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

AHWA schreef:

Ik doe ook mee aan de Tour-pool. Al vind ik het moeilijk om onder de 20 zwarte punten te blijven

Gewoon iemand met veel zwarte punten waarvan je denkt dat hij niet presteert als kluns inzetten.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2377 stemmen

Nee hoor, Van Basten gaat z'n stage nu voortzetten bij Ajax en werkt naar het jaar 2012 toe. Nog 4 jaartjes op de titel wachten dus. Komend seizoen gewoon weer PSV.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En Luque was in Spanje gewoon wereldtop.

lol .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is inderdaad wel een schuine bak.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Zou nog maar eens beelden van Deportivo la Coruna bekijken....

PSV was vorig jaar al rond met Luque maar de voorzitter van Newcastle werkte toch tegen en Makaay heeft zijn oude makker ook al gepolst...

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Nee hoor, Van Basten gaat z'n stage nu voortzetten bij Ajax en werkt naar het jaar 2012 toe. Nog 4 jaartjes op de titel wachten dus. Komend seizoen gewoon weer PSV.

Gomes heeft 2 jaar op rij de titel gepakt voor PSV, die is nu weg. Ik voorzie dat PSV weer terugzakt op aarde.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2436 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

... Dit Feyenoord heeft bijna allemaal spelers zonder verkoopwaarde. Dat is nu wel leuk en aardig, maar je merkt het dan wel. Leuk zon zomer waar Gio, Makaay, Tomasson en De Cler stoppen gaan...

Ze hebben zat spelers met verkoopwaarde: De Guzman, El Ahmadi, Bruins, Vlaar, Wijnaldum en wellicht is die Erasmus ook een prima voetballer. Fer en Slory zullen ook wel te verpatsen zijn. Bovendien zullen ze vast tijdig vervangers aantrekken voor de oudere spelers.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Reinbo schreef:

Ach PSV is Gomez kwijt... voorspel Ajax en Feyenoord 1 & 2.

Enorm goede keeper hoor maar loopt wel los ook zonder Gomes. Keeper heel stuk minder. Verdedigend een stuk sterker geworden denk ik. Middenveld geen verschil. Voorin een stukkie minder. Komt hopelijk nog iets bij. Verwacht dat het weer spannend zal worden maar dat PSV evengoed weer een uitstekende kans maakt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gomes heeft 2 jaar op rij de titel gepakt voor PSV, die is nu weg. Ik voorzie dat PSV weer terugzakt op aarde.

Niemand pakt een titel in zijn eentje. Maar ja kan het me wel voorstellen van de ajaxcieden. de wens is toch de vader van de gedachte he.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Yup, ze denken echt dat PSV nu niks meer voorstelt. dat is wel grappig.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2436 stemmen

Dat denken ze al vier jaar...

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2377 stemmen

Het aanstaande vertrek van Huntelaar bij Ajax zal heel wat harder aankomen dan het vertrek van Gomes bij PSV: Ga maar na, elke keer als Ajax zulke bepalende spelers liet vertrekken werden ze geen kampioen. Vorig jaar Sneijder, daarvoor Van der Vaart en paar jaar terug Ibrahimovic. Verdienen ze een mooie duit mee, maar niet de titel.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Ja ik blijf het altijd vermakelijk vinden hoe iedereen zich ieder jaar weer ergens aan vastklamp. Deze discussie wordt namelijk ieder jaar op exact dezelfde wijze gevoerd. Oh Van Bommel, Park en Lee gaan weg vangt PSV nooit op. Jaar later Alex en Cocu weg vangt PSV nooit op. Nu Gomes en Farfan gaan weg nu stort PSV in. We zullen zien. Na dit jaar zal wel weer hetzelfde verhaal worden verteld als Affelay zijn vleugels uitslaat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gomes pakte wel heel veel punten voor PSV. Die haalde bijna alles eruit. De gouden periode is door het vertrek van Gomes nu echt wel voorbij. En met grabbelaar Isaksson wordt het weer lekker prijs schieten . Als PSV zijnde zal ik maar wat goedev erdedigers gaan kopen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

nieuwe ronden nieuwe kansen, maar dat je PSV nooit moet afschrijven dat is de afgelopen jaren toch wel duidelijk!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Feyenoord en Ajax zijn de laatste jaren gewoon beroerd. Miskopen hier en daar maar gelukkig is PSV de Visser kwijt. Die zullen geen pareltjes meer binnenhalen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Men ondeschat PSV nu al jaren en men gaat er gewoon verder mee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geen onderschatting. Zonder Gomes, alleen Salcido is een degelijke verdediger, middenveld bestaat vooral uit prima donna's en een saaie belg en Lazovic heeft ook niet echt een geweldig rendement. Amrabat zal vooral met Stevens overhoop liggen en Manco zal geen voet aan de grond krijgen.

Zal vooral van Koevermans, Dzudzak en Afellay moeten komen.

kappeuter (crew films)

• 74763 berichten
  • 5989 stemmen

Persoonlijke aanval verwijderd.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Gewoon iemand met veel zwarte punten waarvan je denkt dat hij niet presteert als kluns inzetten.

Goeie tip! Bedankt.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Yup, ze denken echt dat PSV nu niks meer voorstelt. dat is wel grappig.

En wie beweert dat dan wel?

Ik niet.

Maar duidelijk was wel voor mij dat maar 1 man afgelopen jaar verantwoordelijk was voor de titel. Gomes. Die gozer heeft PSV zovaak gered. PSV heeft echt geen beter team dan Ajax, maar wel een betere keeper ook al is de onze prima. Gomes pakte zoveel ballen...dat leverde PSV denk ik snel een punt of 10 extra op. Wees eerlijk, PSV heeft echt veel kansen tegenkregen vorig jaar. En het jaar daarvoor idem. PSV leek in te storten na de winter maar Gomes heeft ze bijna elke week er door heen gesleept zodat de titel toch nog nipt te pakken was.

Maar ik kan weinig PSV spelers opnoemen die ik bij Ajax in de basis zou zetten. Gomes, Marcellis en Affelay kom ik dan op uit...de rest is niet beter dan onze spelers op die plek.

PSV is voor mij overigens wel titelkandidaat nr 1. Ik leg de druk altijd graag bij de anderen. En als je 4x op rij de titel pakt ben je de favoriet. Maar ik heb wel het idee dat de hegemonie aan het afbrokkelen is. Zonder Lemic en De Visser zijn exeptionale talenten moeilijker te krijgen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

PSV gaat dit jaar gewoon nog een hoop gezeik krijgen met Reeker

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ik ben niet specifiek voor of tegen een bepaalde topclub maar de titel gaat dit jaar denkelijk naar Rotterdam. En dan (helaas) niet naar Sparta...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

nec, az en feyenoord zijn de outsiders

of met bassie zijn geluk ajax

maar top favoriet blijft PSV.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

combi schreef:

nec, az en feyenoord zijn de outsiders

. was het maar waar.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

. was het maar waar.

let maar op!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

PatrickL schreef:

Ze hebben zat spelers met verkoopwaarde: De Guzman, El Ahmadi, Bruins, Vlaar, Wijnaldum en wellicht is die Erasmus ook een prima voetballer. Fer en Slory zullen ook wel te verpatsen zijn. Bovendien zullen ze vast tijdig vervangers aantrekken voor de oudere spelers.

De eerste 3 zullen samen een miljoen of 20 opbrengen, dan misschien nog een paar voor Slory en dan heb je het wel. Vorig jaar vonden ze hier ook allemaal dat Feyenoord zo geweldig had ingekocht, toen ik stelde dat elke aankoop buiten V. Brocnkhorst en misschien De Cler bij ajax op de bank zou zitten, werd er hier ook hard gelachen, nou we zagen waar het op uitliep.

Met Timmer hebben ze een subtopper, die de doorstroom van de jeugd tegenhoudt. Met Vlaar hebben ze een aardig talent, maar of het ooit een topper wordt, is maar zeer de vraag. Hofland kon het niveau (mede door prive problemen) afgelopen seizoen bij Feyenoord niet aan, en ik verwacht niet dat dat nu anders is.

Lanzaat en Makaay kunnen op routine nog wel mee, maar voegen niks toe aan Feyenoord op de lange termijn, terwijl ze wel een hoog salaris opstrijken.

Met Bruins, De Guzman en in veel mindere mate El-Ahmadi hebben ze veel talent en creativiteit op het middenveld. En Hofs die wel iets minder is, kan door zijn mentaliteit nog wel van waarde zijn voor Feyenoord. Het middenveld is het probleem dus niet.

Met Verbeek heeft Feyenoord een goede trainer binnengehaald. Ik hoop dat hij het durft om met Bruins, De Guzman en El-Ahmadi te spelen, met Giovanni daarachter. Een dure speler als Lanzaat voegt niks toe en kan ook vertrekken. Net als Hofland, Greene, Lucius en Bahia. Voorin Makaay (die langzaamaan vervangen moet worden) en Slory (onderschat talent). Nog een rechtsback en 2 centrale verdedigers erbij en klaar is Gert-Jan.

Feyenoord zal tussen plaats 2 en 5 eindigen, denk ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.