• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.985 films
  • 12.741 series
  • 35.191 seizoenen
  • 658.740 acteurs
  • 200.930 gebruikers
  • 9.506.996 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Spetie schreef:

----------------------------- Casillas -------------------------

Ramos ----------- Puyol --------- Pepe ----------- Grosso

Schweinsteiger---- Ballack ------ Sneijder --------- Silva

------------------------Villa ---------- Torres------------------

Zet gewoon het nedelandse team maar neer. Het beste voetbal met

helaas een off-day.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

(quote)

helaas een off-day.

mee, eens. onbegrijpelijk overigens, dan maar weer stilletjes hopen op het WK, mocht dat lukken dan kijk ik vanaf dat moment nooit meer naar voetbal.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

combi schreef:

tuurlijk gaat de hunter weg!! en kos zijn nec krijgt waarschijnlijk leo, en worden gewoon kampioen.

.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Leo wil zelf bij Ajax blijven, ik verwacht niet dat hij naar NEC gaat. Huntelaar zie ik niet zo 1,2,3 vertrekken, als ajax hem matst mag hij misschien voor 19 miljoen vertrekken. Maar ook dat bedrag zal niet zomaar op tafel komen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Erwinner schreef:

(quote)

helaas een off-day.

Ja laten we wat krom is recht lullen. Ze hebben wat puike wedstrijden gespeeld (het zat vooral heel erg mee). Ze hadden geen off-day maar ze hadden tegen Rusland eindelijk eens de wind niet mee en ze bewezen dat ze, zonder het orkaantje mee, zelf weinig kunnen afdwingen.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8594 stemmen

Erwinner schreef:

(quote)

helaas een off-day.

Ja tuurlijk Je kunt natuurlijk ook het hele Spaanse team opstellen

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Volgens mij dacht de halve wereld dat wij kampioen moesten worden n.a.v. de wedstrijden. Had ze graag nog tegen Spanje willen zien. Dan hadden we een mooie finale gehad want Duitsland stelde weinig voor. Over een wind mee land gesproken.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

helaas een off-day.[/quote]

Ja laten we wat krom is recht lullen. Ze hebben wat puike wedstrijden gespeeld (het zat vooral heel erg mee). Ze hadden geen off-day maar ze hadden tegen Rusland eindelijk eens de wind niet mee en ze bewezen dat ze, zonder het orkaantje mee, zelf weinig kunnen afdwingen.[/quote] mwa, rusland heft verdient gewonnen maar als je dan ziet hoe ze kansloos waren tegen die spanjaarden, dan ga ik gewoon uit van een off-day van nederland en een super dag voor de russen, spanje is trouwens zwaar verdiend kampioen geworden, gefeliciteerd naomi watts.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Erwinner schreef:

Volgens mij dacht de halve wereld dat wij kampioen moesten worden n.a.v. de wedstrijden. .

Ja, en na de kwartfinale dachten ze 'typisch Nederland weer' .

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

combi schreef:

dan ga ik gewoon uit van een off-day van nederland en een super dag voor de russen

. Was gewoon heel dom en slecht gespeeld van Nederland, tactisch vooral. Heeft niks met 'off-day' te maken. Niet elke tegenstander is hetzelfde, typisch weer zo'n'van eigen kracht uitgaan' Nederlands elftal mentaliteit.

Naief dus gewoon.

Alsof je tegen elke tegenstander hetzelfde moet spelen.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3469 stemmen

Dacht ook dat Leo niet naar NEC kwam. Ben benieuwd wat Schöne gaat brengen.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8594 stemmen

Erwinner schreef:

Volgens mij dacht de halve wereld dat wij kampioen moesten worden n.a.v. de wedstrijden. Had ze graag nog tegen Spanje willen zien. Dan hadden we een mooie finale gehad want Duitsland stelde weinig voor. Over een wind mee land gesproken.

Onzin. Spanje heeft verdiend gewonnen. Heeft lastige tegenstanders zat gehad. Nederland heeft 2 keer zeer goed gespeeld ja, waarbij ze tegen Frankrijk de wind ook mee hadden. Je moet er 5 keer staan en Nederland stond er tegen Rusland niet echt.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ik zeg toch ook niet dat onverdiend hebben gewonnen?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

. Was gewoon heel dom en slecht gespeeld van Nederland, tactisch vooral. Heeft niks met 'off-day' te maken. Niet elke tegenstander is hetzelfde, typisch weer zo'n'van eigen kracht uitgaan' Nederlands elftal mentaliteit.

Naief dus gewoon.

Alsof je tegen elke tegenstander hetzelfde moet spelen.

nou, bassie heeft daar gefaald idd, maar met de kwaliteiten die het nederlandseltal zogenaamd hebben hadden de spelers ook wel het 1 en ander kunnen verbeteren. maar goed, het Ek heeft de verdiende winnaar.

Turkije- Tjechie

Nihaaaaaaaaaat

vond ik de leukste wedstrijd om te zien.

en uiteraard genoten van nederland zijn eerste "drie" wedstrijden!!

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

Je moet er 5 keer staan

6 keer.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8594 stemmen

combi schreef:

(quote)
6 keer.

Nee hoor, ze hadden best van Roemenië mogen verliezen

Spetie

• 38871 berichten
  • 8594 stemmen

Erwinner schreef:

Ik zeg toch ook niet dat onverdiend hebben gewonnen?

Nee dat klopt, maar wel dat ze de wind mee hadden. Volgens mij heeft Spanje er hard genoeg voor moeten werken. Bovendien waren ze elke wedstrijd die ze speelden wel beter dan de tegenstander. De tactiek van ze was beter dan bijvoorbeeld van Nederland tegen de Russen. Tegen Italië mogen ze Casillas dan wel dankbaar zijn. Misschien hadden ze daar dan een heel klein beetje de wind mee, maar verder echt niet.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ja laten we wat krom is recht lullen. Ze hebben wat puike wedstrijden gespeeld (het zat vooral heel erg mee). Ze hadden geen off-day maar ze hadden tegen Rusland eindelijk eens de wind niet mee en ze bewezen dat ze, zonder het orkaantje mee, zelf weinig kunnen afdwingen.

Tss....

Wint ook een keer een prijs, en meteen vertellen wat wij niet goed doen, Spanje begint nu al naast haar schoenen te lopen

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2281 stemmen

kos schreef:

Dat boeit niet zo, net alsof professionele clubs het EK nodig hebben om spelers te beoordelen. Da's echt zo'n mediaverzinsel.

Ja, waarschijnlijk heeft de media er minder verstand van dan jij. Maar vaak speelt de media echter wel een belangrijke rol bij transfers van spelers. Net zoals de media een grote rol speelt bij de oranje hype.

Je denkt toch niet dat ze Huntelaar niet kennen?

Ze kennen Huntelaar nu nog alleen maar van een slecht presterend Ajax, waar de inruk natuurlijk veel minder groot is, dan bij het nationaal elftal en een groot toernooi.

Maar hij wil niet bijtekenen en met nog 2 jaar op z'n contract denk ik dat Ajax geen keuze meer heeft. Tenzij ze hem gratis willen laten gaan.

Zo te zien zit er geen haast bij om hem weg te doen, dat kunnen ze immers ook nog volgend seizoen. En nogmaals, Huntelaar heeft aangegeven alleen maar weg te willen als een 'topclub' hem wil hebben, en niet een of andere Italiaanse subtopper. De reden dat hij uiteindelijk niet wou bijtekenen, komt omdat ze het niet eens konden worden over de gelimiteerde transfersom (omdat hij natuurlijk de deur op een kier wil houden)

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2281 stemmen

combi schreef:

tuurlijk gaat de hunter weg!! en kos zijn nec krijgt waarschijnlijk leo, en worden gewoon kampioen.

Slijmbal..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

combi schreef:

gefeliciteerd naomi watts.

Dank je.

Kai schreef:

Tss....

Wint ook een keer een prijs, en meteen vertellen wat wij niet goed doen, Spanje begint nu al naast haar schoenen te lopen

Ik overdreef ook wel wat. Ze presteerden onder hun kunnen, ik vind het een goede selectie van oranje maar het werd wel allemaal wat overdreven. Het waren prima resultaten maar een zwaluw maakt nog geen zomer. Nederland heeft zich weer eens overschat.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2281 stemmen

Naomi Watts schreef:

Klopt, met de wind tegen wisten ze er geen raad mee. Maar het had zeker niet misstaan als Nederland en Spanje elkaar in de halve finale hadden getroffen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ze kennen Huntelaar nu nog alleen maar van een slecht presterend Ajax, waar de inruk natuurlijk veel minder groot is, dan bij het nationaal elftal en een groot toernooi.

Voor het toernooi was Huntelaar al overal iemand om in de gaten te houden las ik op verschillende websites.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Klopt, met de wind tegen wisten ze er geen raad mee. Maar het had zeker niet misstaan als Nederland en Spanje elkaar in de halve finale hadden getroffen.

Nee, zeker niet. Erg talentvolle selectie maar denk dat ze over twee jaar echt kunnen gaan vlammen. Van Persie en al die andere talenten zitten dan in de hoogtijdagen van hun carriere. Grote probleem is wel de persoonlijkheid van Sneijder, die vindt zichzelf iets teveel meneer Oranje.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Slijmbal..

mwa, als NEC gewoon verder gaat waarmee ze eindigden zie ik niet 1 2 3 wie ze kan tegenhouden, leo voor lens is niet echt een achteruitgang imo.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3469 stemmen

Maar waar Leo niet altijd speelde zat Lens in een winning spree. Zeker één van de beste aanvallers in de Eredivisie van 2008 imo. Ik hoop in elk geval dat hij (alsnog) komt.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

FillumGek schreef:

Maar waar Leo niet altijd speelde

zal ik koster nooit vergeven.

zat Lens in een winning spree.

het ging opeens draaien bij hem, maar zit alweer bij az geloof ik.

Zeker één van de beste aanvallers in de Eredivisie van 2008 imo.

laatste seizoenhelft idd. 1 van de betere, daarvoor raakte hij ook geen knikker.

Ik hoop in elk geval dat hij (alsnog) komt.
dus niet!

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3469 stemmen

[quote]combi schreef:

(quote)

Ik hoop in elk geval dat hij (alsnog) komt.

dus niet!

Leo bedoel ik he? Een bericht geleden zei je nog dat je het geen achteruitgang vindt namelijk.

En Lens is definitief bij AZ ja, samen met Holman, de smaakmakers van NEC.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ah, ik hoop dat leo blijft bij ajax, alleen moet ie wel spelen anders kan hij net zo goed naar nec waar hij onder been zekers naar groote hoogte zal groeien en nec een out sider maakt voor de titel, sterker nog als nec zoals het tweede seizoenhelft speelde vanaf het begin, waren we nu een nieuwe kampioen rijker(fluitend)

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Holman kan vooral hard rennen, maar verder zullen we hem niet heel erg missen hoor. Niet echt een steunpilaar of zo.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.