• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.985 films
  • 12.741 series
  • 35.191 seizoenen
  • 658.743 acteurs
  • 200.930 gebruikers
  • 9.507.051 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Volgens mij is het bijzonder moeilijk om deze keer een Team van het Toernooi te kiezen; gewoon te veel uitblinkers dit jaar. Toch?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

VD Sar

Ramos Goian Marchena Zhyrkov

Xavi Semak

Modric Sneijder Krancjar

Villa

Coach; Terim

Ik geef toe de spelers spelen niet allemaal op de juiste positie, maar toch zo heb ik er het beste gevoel over.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Puyol was voor mij ook de zwakste schakel inderdaad. Marchena en of Goian mag daar wel voor in de plaats. Modric vond ik belabberd, Krancjar heb ik niet eens gezien. Villa's 3 doelpunten tegen Rusland geven hem verder een wat overgewaardeerde status.

Turken vind ik er ook niet thuishoren, omdat ze eigenlijk als team hebben geopereerd zonder échte uitblinkers die elke wedstrijd goed waren.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Misschien ben ik niet helemaal objectief, Modric is al 2 jaar een favoriet van me. Al vond ik hem dit EK toch best sterk spelen. Krancjar speelde ook erg goed maar was minder opvallend. Goian speelde heel erg goed tegen Italie én Frankrijk maar dat zijn wel maar 2 wedstrijden, maar toch staat hij daar bij gebrek aan beter. Villa vind ik niet overschat, hij heeft een prima loopbeweging, scoort makkelijk en is erg explosief ook laat hij andere beter voetballen. De beste spits van het toernooi vind ik.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2281 stemmen

Zavo schreef:

Spanje kampioen, daar kan ik goed mee leven. Ze speelden goed als het kon en degelijk als het nodig was. Terechte winnaar.

Indd.

Goodfella_90

• 10409 berichten
  • 2639 stemmen

Modric, haha.

tarentino

• 313 berichten
  • 0 stemmen

sabri van Turkije heeft indruk op me gemaakt, beste speler van het toernooi: Iniesta

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Wie is nou eigenlijk de man of the match geworden?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Fernando José Torres Sanz .

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Feestjes in Spanje zagen er goed uit. .

Prachtig ook dat de Spaanse TV vanochtend naar het spelershotel ging en de spelers net pas arriveerden van een nacht lang feesten. . Nog nooit zoiets gezien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

--------------- Casillas ----------------

Ramos Marchena Puyol Pranjic

Iniesta Senna Sneijder Silva

-------Villa ----- Torres----------

Bank: Xavi, v.d. Sar, Podolski, Schweinsteiger, Pavlyuchenko, Arshavin, Santi Cazorla, Moutinho, Güiza en Nihat.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

---------------------Akinfeev------------

Ramos----Mertesacker-----Zhirkov

Iniesta-----Sneijder----Senna--- Ballack

Villa--------Torres---------Arshavin

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

---------------------------VD Sar-------------------------------

Grosso--------Puyol------------Servet---------v. Bronckhorst

Sionko---------Sneijder--------Senna----------Ribery

----------------- Villa------------- Arshavin-------------

Leland Palmer

• 23806 berichten
  • 4966 stemmen

-----------------------------Van der Sar-------------------------

Ramos ----------- Puyol --------- Pepe ----------- Zhirkov

Schweinsteiger---- Senna ------ Sneijder --------- Silva

------------------------Villa ---------- Arshavin------------------

Zoiets denk ik. Hiddink mag de coach zijn.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8594 stemmen

----------------------------- Casillas -------------------------

Ramos ----------- Puyol --------- Pepe ----------- Grosso

Schweinsteiger---- Ballack ------ Sneijder --------- Silva

------------------------Villa ---------- Torres------------------

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=62420

Xavi tot beste speler gekozen.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=62421

Keepers: Gianluigi Buffon (Italië), Iker Casillas (Spanje) en Edwin van der Sar (Nederland).

Verdedigers: José Bosingwa (Portugal), Philipp Lahm (Duitsland), Carlos Marchena (Spanje), Pepe (Portugal), Carles Puyol (Spanje) en Yuri Zhirkov (Rusland).

Middenvelders: Hamit Altintop (Turkije), Luka Modri%u0107 (Kroatië), Marcos Senna (Spanje), Xavi Hernández (Spanje), Konstantin Zyryanov (Rusland), Michael Ballack (Duitsland), Cesc Fàbregas (Spanje), Andres Iniesta (Spanje), Lukas Podolski (Duitsland) en Wesley Sneijder (Nederland).

Aanvallers: Andrei Arshavin (Rusland), Roman Pavlyuchenko (Rusland), Fernando Torres (Spanje) en David Villa (Spanje).

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

--------------------------van der Sar--------

Ramos--Puyol-------Marchena------Grosso

Sabri-----Senna------Sneijder--------Iniesta

-------------Villa----------Torres----

Twijfelde even of ik Nihat voor Torres erin zou zetten, aangezien ik Torres tot gisteravond zwak vond. Maar als je zo'n doelpunt weet te maken dan hoor je gewoon thuis in dit elftal.

Opvallend dat ik 7 spanjaarden erin heb, maar toeval kun je het niet noemen. Ze waren gewoon als een team, en individueel een klasse beter dan wie dan ook.

Terrechte winnaar, prachtig team.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

Roman Pavlyuchenko (Rusland), ).

Die man miste teveel kansen man :S

Vondt het echt geen fijne voetballer om naar te kijken, en hij mist nog de efficientië om werkelijk te vergleken te worden met Ibrahimovich.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

-----------------------Van der Sar-------------------------

Ramos ----------- Puyol --------- Pepe ----------- Zhirkov

Schweinsteiger---- Senna ------ Sneijder ---------Riberi

------------------------Villa ----------Van Nistelrooy------------------

Op de bank: Casillias, Nihat, Iniesta, Podolski, Thuram, Kuyt & Deco.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

En weer terug naar onze Eredivisie .

Met de verkoop van Gomes en (heel waarschijnlijk) Huntelaar begint de transferperiode voor de NL competitie niet al te best.

Hopelijk komen er wat spelers bij die de competitie daadwerkelijk versterken.

En hopelijk kan mijn NEC nog wat leuks aankopen in aanvallend opzicht. .

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Niet tevree met Schöne?

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Jawel ! stuk beter dan Holman.

Maar op de flanken kunnen we nog wel wat gebruiken na het wegvallen van Lens en Bobson.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2377 stemmen

Als NAC maar een beetje het niveau van vorig seizoen kan vasthouden en nu wel Europees voetbal kan halen. Met Cairo hebben we in ieder geval een goede aanvaller erbij.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Maar wel Molhoek kwijt, da's nogal een aderlating.

Vitesse ( ) heeft trouwens wel weer aardig wat gekocht ondanks dat ze nooit geld hebben en hun schulden steeds kwijtgescholden moeten worden. .

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik snap nooit hoe het altijd zo slecht gaat met Vitesse (financieel dan). Vooral qua spitsen (Makaay, Machlas, Lazovich) zouden ze toch wel wat inkomsten moeten hebben zou je denken?

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Karel Aalbers met z'n luchtkastelen he, daar hebben ze nu nog de ellende van.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2281 stemmen

kos schreef:

Met de verkoop van Gomes en (heel waarschijnlijk) Huntelaar begint de transferperiode voor de NL competitie niet al te best.

De kans dat Huntelaar wordt verkocht is zeker aanwezig, maar zo waarschijnlijk ook weer niet. Aangezien Huntelaar tijdens het EK zich nauwelijks heeft laten zien, en wat toch echt wel het podium is om faam mee te verwerfen. Juist omdat hij nu in de schaduw staat van spitsen zoals Torres en Ronaldo, zijn er volgens mij alleen maar buitenlandse subtoppers in hem geinteresseerd, en hij heeft zelf al aangegeven dat niet een vooruitgang te vinden. Ook zijn ze bezig met een nieuw contract, waar hij iig voor open staat.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2281 stemmen

Phoenix schreef:

Ik snap nooit hoe het altijd zo slecht gaat met Vitesse (financieel dan). Vooral qua spitsen (Makaay, Machlas, Lazovich) zouden ze toch wel wat inkomsten moeten hebben zou je denken?

Volgens mij hebben ze daarmee deels hun schulden afgelost..

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

De kans dat Huntelaar wordt verkocht is zeker aanwezig, maar zo waarschijnlijk ook weer niet. Aangezien Huntelaar tijdens het EK zich nauwelijks heeft laten zien, en wat toch echt wel het podium is om faam mee te verwerfen.

Dat boeit niet zo, net alsof professionele clubs het EK nodig hebben om spelers te beoordelen. Da's echt zo'n mediaverzinsel.

Je denkt toch niet dat ze Huntelaar niet kennen?

Maar hij wil niet bijtekenen en met nog 2 jaar op z'n contract denk ik dat Ajax geen keuze meer heeft. Tenzij ze hem gratis willen laten gaan.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

tuurlijk gaat de hunter weg!! en kos zijn nec krijgt waarschijnlijk leo, en worden gewoon kampioen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.