- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Beetje rare opmerking idd.
Zeggen dat het met Seedorf misschien drie keer beter was gegaan is een nog raardere opmerking.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
haha, fantasie heb je wel.
fantasie waarover.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik had Seedorf graag tegen de Fransen en Russen erbij gehad. Met zijn routine en kwaliteiten waren we denk ik minder in de problemen gekomen. Seedorf houdt zijn hoofd altijd koel.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Over Seedorfs vermeende cunning plan.
Daarover hoef ik niet te fantaseren hoor, dat is gewoon mijn vermoeden. Daar kun jij je eigen mening over trekken, die je mag gerust hebben. Net zoals ik deze mening mag dragen.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Ik had Seedorf graag tegen de Fransen en Russen erbij gehad. Met zijn routine en kwaliteiten waren we denk ik minder in de problemen gekomen. Seedorf houdt zijn hoofd altijd koel.
Met Seedorf waren we er tegen de Russen net zo hard uitgevlogen. Trouwens het is eigenlijk onzin om te gaan nadenken wat er was gebeurd als Seedorf er wel bij zat. Hij had toch niet gespeeld tegen Italië, Frankrijk en Rusland. Waarschijnlijk in de B-ploeg tegen Roemenië.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
[Bij AC Milan moet hij wel in dienst van het team spelen, want daar spelen grotere/betere voetballers. Bij Nederland voelt meneer Seedorf zich te goed om naar andere spelers te luisteren of op de bank plaats te nemen, dan druipt de arrogantie eraf. Het Nederlands elftal voetbalt veel beter zonder hem.
Klinkt een beetje als Van Persie.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2377 stemmen
Met Seedorf is het laatste lid van de kabel uit het Nederlands elftal verdwenen. En beter laat van Marwijk dat ook zo.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Met Seedorf waren we er tegen de Russen net zo hard uitgevlogen.
Welnee, die had tactisch in het veld een en ander omgezet wat Makke Marco naliet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nederland mist inderdaad iemand die op het veld de leiding heeft/neemt. Vraag me alleen ernstig of of Seedorf de juiste persoon is. Misschien Sneijder over een jaar of 4.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Met Seedorf is het laatste lid van de kabel uit het Nederlands elftal verdwenen. En beter laat van Marwijk dat ook zo.
Als je er niks van weet, zeg dan niks.
De Kabel was iets uit 1996, meer niet. Seedorf is, maar dat snap je toch niet, erg geliefd bij de selectie, net zo goed bij de jonkies. Hij wilt hun helpen en zij zien dat graag. Iedereen was ook erg teleurgesteld toen bleef dat Seedorf er niet bij was dit EK.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2377 stemmen
Je kletst alsof je Clarence persoonlijk kent. Die man heeft z'n tijd gehad, klaar. Laat Van Bommel maar die leidersrol krijgen (als het al daaraan zou ontbreken).
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Je kletst alsof je Clarence persoonlijk kent. Die man heeft z'n tijd gehad, klaar. Laat Van Bommel maar die leidersrol krijgen (als het al daaraan zou ontbreken).
En jij was zeker wel bevriend met de mensen die alles van de kabel weten he....
Seedorf is een supergozer, diep respect voor hem. Binnen als buiten het veld. Een voorbeeld voor elke sporter. Dat zon cynische zeikerd als jij het niet ziet en hem aanpakt op een incidentje van 1996, 12 jaar terug liefst, dat zegt veel over jou.
Ik mag hopen dat die sfeerverkloter van Bommel niet meer terugkeert in Oranje. Bekend is dat een aantal bij Oranje Markie uitkotsen en ik denk dat zon arrogantie tronie terug in de groep slecht voor het teamgevoel is.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Teamgevoel m'n r**t. Prachtig teamgevoel gezien tegen de Russen, ohohoh wat een genot... Bommeltje is de beste op die positie dus die stel je gewoon op. Net zoals Seedorf.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
teamgevoel is zeker wel belangrijk hoor en ik denk wel beter dan 11 fantastische spelers die niks met elkaar hebben, ik weet niet of jij ooit sport in teamverband hebt beoefend??
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2281 stemmen
Met Seedorf was het waarschijnlijk niet beter gegaan. Die heeft genoeg kansen gehad om zich te profileren in het Nederlands elftal, maar het zat er gewoon niet in. Verder is het wel een fantastische voetballer. Ik denk dat een speler als van Bommel wel het verschil had kunnen maken tegen de Russen.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
ik denk dat Seedorf het verschil zou gemaakt hebben, een geconcentreerde speler die niet rap in paniek raakt als ze achterstaan.
tarentino
-
- 313 berichten
- 0 stemmen
ze kunnen zich hopelijk gaan bewijzen onder van Marwijk. v Bommel zal wel een zekerheidje zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een saaie finale was dat.
Spanje wel terecht gewonnen, maar toch een ek zonder franje.
Echte klassieke clashes zijn uitgebleven. Mooiste (meest dramatische) wedstrijd was Duitsland-Turkije
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
OLÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Echt een geweldige 1ste helft. Met prachtig flikkend voetbal...!
De goal van Torres wat echt uber mooi...! Nadat Nederland was uitgeschakeld was ik voor Spanje. En gelukkig dat ze hadden gewonnen echt heel erg verdient.
Spanje! 
Spelers van de Avond:
1) Torres (vanwege zijn doelpunt en andere activiteiten op het veld)
2) Senna (geweldig gespeeld en natuurlijk die grote kans op de 2-0)
3) Casillias (niet heel veel te doen gehad maar zijn reddingen waren er wel weer).
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig is Spanje Europees Kampioen geworden. Uberhaupt ongelooflijk dat Duitsland met een matig team zo ver kon geraken.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Uberhaupt ongelooflijk dat Duitsland met een matig team zo ver kon geraken.
Normaal gesproken winnen ze ook met zo'n matig team!
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Saai? Ik heb genoten! 
Helemaal niks voor Duitsland. Zelfs niet 1 fatsoenlijke doelpoging vanavond...
Spanje en het totale voetbal is de winnaar!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Saai? Ik heb genoten! 
Helemaal niks voor Duitsland. Zelfs niet 1 fatsoenlijke doelpoging vanavond...
Nou, dat affluiten toen Schweinsteiger vrij voor de keeper kwam twee minuten voor tijd was absurd en een goede doelkans leek mij.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Spanje kampioen, daar kan ik goed mee leven. Ze speelden goed als het kon en degelijk als het nodig was. Terechte winnaar.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Helemaal niks voor Duitsland.
Stonden wel in de finale.... Da's een stuk meer dan Nederland. 
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Verdiende overwinning voor Spanje, al had ik het graag anders gezien. Spanje was de beste en meest constante ploeg van het EK, maar Duitsland bewijst andermaal tot de top 5 voetballanden ter wereld te horen. Hoedje af voor beide teams.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nu gaan die Spanjaarden ook al toeteren......
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een memorabele dag. Een van de mooiste dagen van mijn leven.
Spanje is de terechte winnaar (ook al heb ik een niet al te objectieve bril op). Wat een selectie is dit waar de rek nog lang niet uit is. En the man of the match is een produkt van mijn team; Atletico Madrid, dat geeft deze titel een nog veel lekkerder smaakje. Dit kan helpen om de verschillende regionen aan elkaar te binden, weg met de vijandigheid, dit maakt ons een eenheid! Jammer dat Raul er niet bij is maar deze is voor jou Raul Gonzalez Blanco.
Wat een dag dit, eindelijk eens een toernooi zonder de tranen van verdriet, het weken kapot zijn door de ondergang. Geweldig deze tranen van blijdschap, de overwinning, de beloning die mij toekomt en ieder ander die een hart heeft van rood en geel. Espana, muy orgullo!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.