- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3323 stemmen
Ik vond het een leuke finale hoor, sowieso een erg leuk toernooi. En een terechte winnaar, dat is ook wel eens anders geweest. Gelukkig winnen die naar de finale strompelende slecht spelende Duitsers niet.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Pff. Echt geen hoedje af voor Duitsland hoor. 1 goede wedstrijd gespeeld plus een hoop geluk. Totaal onterechte finalist.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Mooie goal, matig Duitsland. Was dat nou Puerta op het shirt van Ramos ofzo? Gefeliciteerd Naomi en alle andere die voor Spanje zijn!
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Wat een selectie is dit waar de rek nog lang niet uit is.
Inderdaad. Een team dat zonder tegenslagen wel eens erg hoge ogen zou kunnen gooien op het WK in 2010.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Stonden wel in de finale.... Da's een stuk meer dan Nederland. 
Zilver is niks waard. Finales verliezen zijn heel erg pijnlijk.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Mooie goal, matig Duitsland. Was dat nou Puerta op het shirt van Ramos ofzo?
zoals ik het zag wel
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Ach ja, dat zielige gedoe van Spanje al die jaren
., ondertussen wonnen ze de afgelopen jaren wel alle Europacups met 4 verschillende teams, WK basketbal, allerlei tennisgrand slams en grote wielerrondes, Formule 1 etc. etc.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mooie goal, matig Duitsland. Was dat nou Puerta op het shirt van Ramos ofzo?
Klopt. Mooie ode aan Puerta.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Spanje crieerde ook veel meer kansen, vooral die kans van Senna!
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Pff. Echt geen hoedje af voor Duitsland hoor. 1 goede wedstrijd gespeeld plus een hoop geluk. Totaal onterechte finalist.
Geluk maakt deel uit van het spel. Zo heeft elke ploeg geluk en ongeluk gehad. Toch spijtig dat weer net de Duitsers hiervan beticht worden.
Elk toernooi opnieuw staan ze er weer en jij noemt dat geluk? Ach, je doet maar...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Geluk maakt deel uit van het spel. Zo heeft elke ploeg geluk en ongeluk gehad. Toch spijtig dat weer net de Duitsers hiervan beticht worden.
Elk toernooi opnieuw staan ze er weer en jij noemt dat geluk? Ach, je doet maar...
Ik denk dat vooral dit toernooi bedoeld wordt, en terecht.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Had er toch liever wel gestaan. Beter dan verliezen van een steletje boven zichzelf uitgerezen russen.
De Elftallen van 74 & 78 hebben nog steeds en stuk meer aanzien dan die van 92 en 2006 om maar iets te noemen.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Nu gaan die Spanjaarden ook al toeteren......

Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ik heb het over dit toernooi. Totaal onterechte finalist ja.
Dat Duitsland een succesvol voetballand is, zal ik nimmer ontkennen.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Zoals ik zei, Duitsland heeft een portie geluk gehad, maar ook een portie ongeluk. Niet meer of minder dan andere ploegen.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1719 stemmen
Terechte winnaar Spanje van dit toernooi, over de hele linie veel beter gespeeld als onze oosterburen. Nou, en nu op naar de tour dan maar...
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Spanje is de terechte winnaar (ook al heb ik een niet al te objectieve bril op). Wat een selectie is dit waar de rek nog lang niet uit is. En the man of the match is een produkt van mijn team; Atletico Madrid,
Mwa, zeker een mooi doelpunt hoor, maar ik heb me eigenlijk al het hele toernooi verbaasd dat niemand die geweldige steekpasjes (ze kwamen echt altijd goed aan!) van Iniesta en Xavi heeft genoemd. Een machtig middenveld was dat zeg.
Gefeliciteerd natuurlijk
Het moest gewoon een keer goed komen met deze Spaanse spelers.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Laten we ook Sergio Ramos niet vergeten! Die ook weer geweldig speelde deze wedstrijd! Ook een paar leuke kansjes gehad, jammer dat het niet meezat voor hem!
Maar goed zo kwam hij wel meer in beeld, en dat vond ik zeker niet erg! 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Ramos speelde aardig, Marchena was de uitblinker in de verdediging.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Vertel?
Bijvoorbeeld die handsbal van een Spaanse verdediger in het strafschopgebied; had zomaar een strafschop kunnen zijn.
Bijvoorbeeld de kuitblessure van Ballack.
(en zo heeft elke ploeg wel iets)
Nu, ik blijf erbij dat Spanje de verdiende winnaar is. In deze wedstrijd, maar voornamelijk over de hele lijn. Maar als men dan zegt dat Duitsland alleen maar door geluk in de finale is gesukkeld, dan vind ik dat spijtig. Die kritiek komt elk toernooi weer terug en lijkt me meer gebaseerd op subjectiviteit dan wat anders.
Maar goed, meer ga ik daar niet aan toevoegen, mijn standpunt zou duidelijk moeten zijn
.
Proficiat aan zij die voor Spanje hebben gesupporterd!
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Had er toch liever wel gestaan. Beter dan verliezen van een steletje boven zichzelf uitgerezen russen.
De Elftallen van 74 & 78 hebben nog steeds en stuk meer aanzien dan die van 92 en 2006 om maar iets te noemen.
Het punt is dat 74 en 78 droomvoetbal speelden. Dit Duitsland van 2008 wordt alleen gezien nog als finalist. Niemand zal zich over 10 jaar nog herinneren wat zij hebben gepresteerd aangezien er weinig momorabele momenten waren. Ze speelden zeer slecht, zeer vervelend en hadden geluk op bepaalde momenten. En een zeer simpel schema.
Ik ben blij.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Zo, Duitsland had helemaal niets in te brengen zeg. Op alle fronten overklast.
Team van het toernooi:
---------------------------VD Sar-------------------------------
Ramos--------Puyol------------Pepe------------Zhyrkov
-------------------Senna---------Semak---------------------
--------Iniësta--------Sneijder--------Schweinsteiger--
---------------------Pavlyoetsjenko--------------------------
Coach: Hiddink
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mwa, zeker een mooi doelpunt hoor, maar ik heb me eigenlijk al het hele toernooi verbaasd dat niemand die geweldige steekpasjes (ze kwamen echt altijd goed aan!) van Iniesta en Xavi heeft genoemd. Een machtig middenveld was dat zeg.
Die mogen idd niet uncredited blijven, zeker sleutelpersonen met idd ingenieuze passjes waar toch een groot deel van de goals is uitgekomen. Je ziet aan Xavi en Andres ook dat ze in hetzelfde team spelen, weten elkaar blindelings te vinden.
Het moest gewoon een keer goed komen met deze Spaanse spelers.Inderdaad. Dat de vorige titel 44 jaar geleden was is natuurlijk schandalig voor zo'n groot voetballand.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Deed dit NL team ook. Had ze liever in de finale gezien dan in de kwartfinale naar huis. En dit Duitsland heeft me met de wedstrijden tegen Portugal en Turkije erg vermaakt. Hadden ook geen verlenging of strafschoppen nodig om de finale te halen. Maar vandaag waren ze erg kleurloos. Dus Spanje is absoluut de terechte kampioen.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
VD Sar
Ramos,Puyol,Pepe,Zhyrkov
Senna,Semak
Iniësta,Sneijder,Schweinsteiger--
Pavlyoetsjenko
Coach: Hiddink
Vind Puyol daar niet horen, verder wel mee eens.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Team van het toernooi
Nee, teveel Russen en geen Turken. Ik ben het grotendeels eens met Neil Clark's selectie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.