• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.988 films
  • 12.741 series
  • 35.193 seizoenen
  • 658.757 acteurs
  • 200.939 gebruikers
  • 9.507.331 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

Ik vond het een leuke finale hoor, sowieso een erg leuk toernooi. En een terechte winnaar, dat is ook wel eens anders geweest. Gelukkig winnen die naar de finale strompelende slecht spelende Duitsers niet.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Pff. Echt geen hoedje af voor Duitsland hoor. 1 goede wedstrijd gespeeld plus een hoop geluk. Totaal onterechte finalist.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Mooie goal, matig Duitsland. Was dat nou Puerta op het shirt van Ramos ofzo? Gefeliciteerd Naomi en alle andere die voor Spanje zijn!

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat een selectie is dit waar de rek nog lang niet uit is.

Inderdaad. Een team dat zonder tegenslagen wel eens erg hoge ogen zou kunnen gooien op het WK in 2010.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Stonden wel in de finale.... Da's een stuk meer dan Nederland.

Zilver is niks waard. Finales verliezen zijn heel erg pijnlijk.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

PartyMarty schreef:

Mooie goal, matig Duitsland. Was dat nou Puerta op het shirt van Ramos ofzo?

zoals ik het zag wel

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Ach ja, dat zielige gedoe van Spanje al die jaren ., ondertussen wonnen ze de afgelopen jaren wel alle Europacups met 4 verschillende teams, WK basketbal, allerlei tennisgrand slams en grote wielerrondes, Formule 1 etc. etc.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

PartyMarty schreef:

Mooie goal, matig Duitsland. Was dat nou Puerta op het shirt van Ramos ofzo?

Klopt. Mooie ode aan Puerta.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Spanje crieerde ook veel meer kansen, vooral die kans van Senna!

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Ramon K schreef:

Pff. Echt geen hoedje af voor Duitsland hoor. 1 goede wedstrijd gespeeld plus een hoop geluk. Totaal onterechte finalist.

Geluk maakt deel uit van het spel. Zo heeft elke ploeg geluk en ongeluk gehad. Toch spijtig dat weer net de Duitsers hiervan beticht worden.

Elk toernooi opnieuw staan ze er weer en jij noemt dat geluk? Ach, je doet maar...

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Spanje!!!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Halcyon schreef:

(quote)

Geluk maakt deel uit van het spel. Zo heeft elke ploeg geluk en ongeluk gehad. Toch spijtig dat weer net de Duitsers hiervan beticht worden.

Elk toernooi opnieuw staan ze er weer en jij noemt dat geluk? Ach, je doet maar...

Ik denk dat vooral dit toernooi bedoeld wordt, en terecht.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Zilver is niks waard. Finales verliezen zijn heel erg pijnlijk.

Had er toch liever wel gestaan. Beter dan verliezen van een steletje boven zichzelf uitgerezen russen.

De Elftallen van 74 & 78 hebben nog steeds en stuk meer aanzien dan die van 92 en 2006 om maar iets te noemen.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Nu gaan die Spanjaarden ook al toeteren......

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Halcyon schreef:

(quote)

Ik heb het over dit toernooi. Totaal onterechte finalist ja.

Dat Duitsland een succesvol voetballand is, zal ik nimmer ontkennen.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Ik denk dat vooral dit toernooi bedoeld wordt, en terecht.

Zoals ik zei, Duitsland heeft een portie geluk gehad, maar ook een portie ongeluk. Niet meer of minder dan andere ploegen.

Car-freak

• 262 berichten
  • 140 stemmen

Terecht gewonnen!

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1719 stemmen

Terechte winnaar Spanje van dit toernooi, over de hele linie veel beter gespeeld als onze oosterburen. Nou, en nu op naar de tour dan maar...

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Naomi Watts schreef:

Spanje is de terechte winnaar (ook al heb ik een niet al te objectieve bril op). Wat een selectie is dit waar de rek nog lang niet uit is. En the man of the match is een produkt van mijn team; Atletico Madrid,

Mwa, zeker een mooi doelpunt hoor, maar ik heb me eigenlijk al het hele toernooi verbaasd dat niemand die geweldige steekpasjes (ze kwamen echt altijd goed aan!) van Iniesta en Xavi heeft genoemd. Een machtig middenveld was dat zeg.

Gefeliciteerd natuurlijk Het moest gewoon een keer goed komen met deze Spaanse spelers.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

maar ook een portie ongeluk.

Vertel?

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Laten we ook Sergio Ramos niet vergeten! Die ook weer geweldig speelde deze wedstrijd! Ook een paar leuke kansjes gehad, jammer dat het niet meezat voor hem!

Maar goed zo kwam hij wel meer in beeld, en dat vond ik zeker niet erg!

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Ramos speelde aardig, Marchena was de uitblinker in de verdediging.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Ramon K schreef:

(quote)

Vertel?

Bijvoorbeeld die handsbal van een Spaanse verdediger in het strafschopgebied; had zomaar een strafschop kunnen zijn.

Bijvoorbeeld de kuitblessure van Ballack.

(en zo heeft elke ploeg wel iets)

Nu, ik blijf erbij dat Spanje de verdiende winnaar is. In deze wedstrijd, maar voornamelijk over de hele lijn. Maar als men dan zegt dat Duitsland alleen maar door geluk in de finale is gesukkeld, dan vind ik dat spijtig. Die kritiek komt elk toernooi weer terug en lijkt me meer gebaseerd op subjectiviteit dan wat anders.

Maar goed, meer ga ik daar niet aan toevoegen, mijn standpunt zou duidelijk moeten zijn .

Proficiat aan zij die voor Spanje hebben gesupporterd!

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Had er toch liever wel gestaan. Beter dan verliezen van een steletje boven zichzelf uitgerezen russen.

De Elftallen van 74 & 78 hebben nog steeds en stuk meer aanzien dan die van 92 en 2006 om maar iets te noemen.

Het punt is dat 74 en 78 droomvoetbal speelden. Dit Duitsland van 2008 wordt alleen gezien nog als finalist. Niemand zal zich over 10 jaar nog herinneren wat zij hebben gepresteerd aangezien er weinig momorabele momenten waren. Ze speelden zeer slecht, zeer vervelend en hadden geluk op bepaalde momenten. En een zeer simpel schema.

Ik ben blij.

606

• 23903 berichten
  • 12418 stemmen

GEFELICITEERD SPANJE

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Zo, Duitsland had helemaal niets in te brengen zeg. Op alle fronten overklast.

Team van het toernooi:

---------------------------VD Sar-------------------------------

Ramos--------Puyol------------Pepe------------Zhyrkov

-------------------Senna---------Semak---------------------

--------Iniësta--------Sneijder--------Schweinsteiger--

---------------------Pavlyoetsjenko--------------------------

Coach: Hiddink

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Anatolia schreef:

Mwa, zeker een mooi doelpunt hoor, maar ik heb me eigenlijk al het hele toernooi verbaasd dat niemand die geweldige steekpasjes (ze kwamen echt altijd goed aan!) van Iniesta en Xavi heeft genoemd. Een machtig middenveld was dat zeg.

Die mogen idd niet uncredited blijven, zeker sleutelpersonen met idd ingenieuze passjes waar toch een groot deel van de goals is uitgekomen. Je ziet aan Xavi en Andres ook dat ze in hetzelfde team spelen, weten elkaar blindelings te vinden.

Gefeliciteerd natuurlijk Het moest gewoon een keer goed komen met deze Spaanse spelers.

Inderdaad. Dat de vorige titel 44 jaar geleden was is natuurlijk schandalig voor zo'n groot voetballand.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het punt is dat 74 en 78 droomvoetbal speelden.

Deed dit NL team ook. Had ze liever in de finale gezien dan in de kwartfinale naar huis. En dit Duitsland heeft me met de wedstrijden tegen Portugal en Turkije erg vermaakt. Hadden ook geen verlenging of strafschoppen nodig om de finale te halen. Maar vandaag waren ze erg kleurloos. Dus Spanje is absoluut de terechte kampioen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Phoenix schreef:

VD Sar

Ramos,Puyol,Pepe,Zhyrkov

Senna,Semak

Iniësta,Sneijder,Schweinsteiger--

Pavlyoetsjenko

Coach: Hiddink

Vind Puyol daar niet horen, verder wel mee eens.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

Team van het toernooi

Nee, teveel Russen en geen Turken. Ik ben het grotendeels eens met Neil Clark's selectie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.