- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Een leider ben je, dat wordt je niet. Stam, Davids, Vd Sar, De Boer...dat waren leiders. Makaay is het tegenovergestelde. Veel te rustig en bedeesd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Makaay heeft wel een belangrijk aandeel gehad in de bekerwinst van Feyenoord. Verder heeft Van Marwijk zich een aantal keer juist heel positief uitgelaten over de invloed die Makaay op andere speler had.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Verwacht niet dat ze die gaan krijgen. Iets te hoog gegrepen ben ik bang. Maar zou wel een waardige opvolger zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heeft een salaris van 80000 in de week. 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Ik zou naast Cvitanich gewoon een wat jonger talentje nemen en mn geld aan een andere plek in het team besteden.
Voor deze Rus betaal je op dit moment natuurlijk de hoofdprijs, slechtere timing is er niet.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Top tien van het FIFA-klassement (tussen haken vorige klassering):
1. Spanje 1557 punten (4), 2. Italië 1404 (3), 3. Duitsland 1364 (5), 4. Brazilië 1344 (2), 5. Nederland 1299 (10), 6. Argentinië 1298 (1), 7. Kroatië 1282 (15), 8. Tsjechië 1146 (6), 9. Portugal 1104 (11), 10. Frankrijk 1053 (7).
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Die scouts van Ajax 
Die kijken echt niet verder dan studio sport. Wat een stelletje lamballen, kom nou is met een fatsoenlijke optie. Voor de spelers die ajax op dit moment "scout" kunnen ze net zo goed mij bellen, die namen waar ze telkens meekomen kan ik ze ook nog wel geven. 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Tja, ze willen zonodig 'topspelers' zoals Coronel zei. Dan krijg je dat.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Zou natuurlijk fantastisch zijn als ze Pavlyuchenko (?) kunnen krijgen, want dat is typisch een Ajax spits, maar lijkt me niet realistisch. Ze kunnen beter proberen een goede controlerende middenvelder te halen, want goede aanvallers hebben ze genoeg, ook zonder Huntelaar.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik hoef Pavlyuchenko niet per sé. Kost bakken met geld en zo goed is hij nou ook weer niet. Hij speelt 3 goede wedstrijden op het EK en zal best een aardig seizoen hebben gedraait in Rusland maar die 12-15 miljoen die je er voor betaald, is gewoon overdreven. Dan heb ik 10x liever Sulejmani. Ajax moet alleen de hoofdprijs betalen bij exceptionele talenten, iets wat Pavlyuchenko niet is.
Verder lijkt het me sterk dat Pavlyuchenko, in Nederland wil komen voetballen.
OlafK
-
- 955 berichten
- 1831 stemmen
Het feit dat de naam van Ajax weer in verband wordt gebracht met topspelers vind ik een goede zaak voor het Nederlandse voetbal.
Door ambitie te tonen, kun je mensen enthousiasmeren. En ook al komt die beoogde topspeler dan niet, dan nog geef je wel een sgnaal af naar de buitenwereld dat je serieus bezig bent.
Alastor
-
- 2634 berichten
- 3018 stemmen
Slechts éénmalig in te vullen. 
Inlognaam: Moviemeter
Wachtwoord: fietstas
Wie doet er mee?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
even een battle tusendoor in verband met nieuwe bondscoach.
wie moet van marwijk bij de selectie halen.
1. seedorf
2.v bommel
3. allebei
4. geen van beide.
4 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
1
Edit; Van Bommel mag ook wel een nieuwe kans. Maar ik weet niet of hij de rol op de 2 posities achter het 3mans middenveld aan kan.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
1.
Seedorf is een groot speler en ligt goed in de groep. Bommel wordt uitgekotst.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8353 stemmen
2.v Bommel is het type dat je mist in de selectie.
Types Seedorf hebben we al genoeg en Bommel wordt echt niet uitgekotst.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
2 Van Bommel prima voetballer op een positie waar we meer kwaliteit kunnen gebruiken. Overigens wordt Van Bommel verre van uitgekotst. Alleen het interview met Van der Sar een paar weken geleden in VI gaf al aan dat ze hem er nog dolgraag bijhebben.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
zijn allebei voor mij land verraders die alleen een aai over hun bolletje! willen of een veer in hun reet om te kunnen spelen laat staan goed te kunnen spelen, en zekers wat betreft het nederlands elftal waar ze nog nooit gepresteerd hebben. dat ze het lef hadden om te bedanken zolang bassie coach is.

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dit is dan toch wel mooi hoor.
En ik had echt niet verwacht dat er zoveel grote namen uit het buitenland hun opwachting maken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Grandioos inderdaad, helaas heb ik geen kaartje. Maar SBS schijnt het uit te zenden.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Wie zullen er meer zijn? PSV of Ajax supporters.
.
Of gewoon Zwollenaren zoals het hoort,
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
wie moet van marwijk bij de selectie halen.
1. seedorf
2.v bommel
3. allebei
4. geen van beide.
3.
Omdat het onze beste spelers zijn. Sentimenten tellen niet.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zou natuurlijk fantastisch zijn als ze Pavlyuchenko (?) kunnen krijgen
Het zou fantastisch zijn geweest als ze die gewoon voor het EK vast hadden gelegd... nu is-ie te duur/gewild...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Sentimenten tellen niet.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wie zullen er meer zijn? PSV of Ajax supporters.
.
Of gewoon Zwollenaren zoals het hoort,
.
Ajaxmensen en vrienden van Stam denk ik. Hoop PSvers waren not amused dat Jaap bij Ajax afsloot en niet bij PSV.
Ik heb veel respect voor Jaap. Beste mandekker die Nederland en Oranje sinds de 88 generatie heeft gehad. Jaap was een geweldenaar als speler en ook een goed mens. Krijg nog kippeveld van zijn afscheid bij Ajax. Ook mooie woorden van hem.
Toch schitterend, oa Bergkamp, Kluivert, Seedorf, Gatusso, Romario etc die hem een laatste voetbaleer brengen. Klinkt wat morbide overigens
Maar iedereen snapt me wel.
Jaap, bedankt!
gotti
-
- 14086 berichten
- 5922 stemmen
Las dit net op voetbalzone:
Los Angeles Galaxy doet weer een poging om Ronaldinho te verleiden. De werkgever van onder meer David Beckham en Ruud Gullit heeft een vijfjarig contract met een jaarsalaris van achttien miljoen euro voor de Braziliaan klaarliggen. De vraagprijs van Barcelona lijkt dan ook absoluut geen probleem te vormen. (Diverse Spaanse media)
Zou geestig zijn als ie er heen gaat.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hij leeft niet bepaald voor zijn sport, dus het zou zomaar kunnen. Maar ik hoop, en neem aan, dat hij als topsporter nog wilt slagen, want hij is nog jong. Hopelijk blijft hij in Europa spelen aan de top. Ik hoop dat Milan hem haalt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.