- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Toch mooi derde in de MM-pool na de eerste etappe. Heb in de pool thuis al 50 cent gewonnen met een gedeelde dagoverwinning. De Tour is goed begonnen voor mij. Laten we hopen dat het aanhoudt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Laten we hopen dat die klote tour snel weer voorbij is....gaap.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Dit is met afstand het meest arrogante en domste wat ik ooit heb gelezen...
Vandaag toch niet voor het eerst op dit forum?
Bovendien ze zitten net als Ajax in de uefa cup.....
Dat bedoel ik nou, domme kretologie.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vandaag toch niet voor het eerst op dit forum?
Nee, dus?
Heerenveen is in ieder geval in mijn achtig gestegen. Hoop dat ze een paar goede spelers halen met dat geld. Kunnen ze binnenkort Ajax weer een poot uitdraaien. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het begint trouwens flink te rommelen rondom Huntelaar.
Zojuist op de radio, en een hele waslijst aan sites claimen dat zowel Arsenal als Man u een bod zullen uitbrengen of dat al hebben gedaan. Het ligt waarschijnlijk rond de 25mil.
Er van uitgaande dat dit gewoon waar is lijkt het me snel gedaan.
De onderlinge concurrentie tussen beide clubs, en het feit dat Ajax niet meteen toe zal geven aan het eerste bod zal resulteren in sowieso een hogere transfersom.
Ik denk dat hij voor 28 miljoen de deur uitgaat, waarvan Heereveen meteen weer 25% ofzow opstrijkt... 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik denk dat hij voor 28 miljoen de deur uitgaat, waarvan Heereveen meteen weer 25% ofzow opstrijkt 
Belachelijk! Inhalige Friezen! Het zou niet moeten mogen! Wie denken ze wel dat ze zijn! Opheffen dat Heerenveen!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Zelden zoiets zieligs gelezen... De Ajacieden zijn vroeg in vorm dit seizoen!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Belachelijk! Inhalige Friezen! Het zou niet moeten mogen! Wie denken ze wel dat ze zijn! Opheffen dat Heerenveen!

Car-freak
-
- 262 berichten
- 140 stemmen
Het begint trouwens flink te rommelen rondom Huntelaar.
Zojuist op de radio, en een hele waslijst aan sites claimen dat zowel Arsenal als Man u een bod zullen uitbrengen of dat al hebben gedaan. Het ligt waarschijnlijk rond de 25mil.
Er van uitgaande dat dit gewoon waar is lijkt het me snel gedaan.
De onderlinge concurrentie tussen beide clubs, en het feit dat Ajax niet meteen toe zal geven aan het eerste bod zal resulteren in sowieso een hogere transfersom.
Ik denk dat hij voor 28 miljoen de deur uitgaat, waarvan Heereveen meteen weer 25% ofzow opstrijkt 
idd
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Heerenveen krijgt toch helemaal niks bij de verkoop van Huntelaar, of ben ik nou verkeerd ingelicht? € 25 miljoen is overigens een mooi begin bod, lul er nog € 3 miljoen bij en vlug verkopen. Je moet de ontwikkeling van die jonge niet te lang tegen houden, en ik denk dat ajax gebaat is bij een explosievere, meer meevoetballende spits.
Met het geld kunnen ze de achterhoeden tenminste écht versterken, met spelers die ook van ajax zelf worden (niet gehuurd dus). Verder kan er een goede centrale middenvelder komen (met de punt naar voren of naar achter, wat Van Basten wil). En de rest stop je in een nieuwe spits, dan heb je de selectie op 3 plaatsen versterkt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heerenveen krijgt toch helemaal niks bij de verkoop van Huntelaar, of ben ik nou verkeerd ingelicht? .
Nu je het zei wist ik het ook niet helemaal zeker meer.
Even snel wat afgezocht maar niks gevonden dus is waarschijnlijk mijn fout.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Gelukkig maar 
Dacht dat Ajax voor dat bedrag aan Heerenveen voor Huntelaar toch wel 100% eigenaar is geworden!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Stom van Heerenveen, moeten ze volgende keer toch beter uitonderhandelen. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Heerenveen heeft wel degelijk een % dat ze krijgen van een Huntelaar transfer.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Heb je daar een Bron van A&J ? En hoeveel is dat dan?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Het % aantal is niet bekend. Maar dat ze het krijgen lijkt duidelijk.
Google maar op Ajax Heerenveen Huntelaar en je komt vast wel bij oude artikels uit.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Net al even gedaan maar niks gevonden buiten alleen de transfersom om.
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Zeker 1 van de beste Wimbledon finale's ooit. Hoop dat het all the way in de 5e set gaat.
En natuurlijk gun ik het Federer het meeste zoals bijna het hele publiek daar.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Jammer dat het nu weer regent. Denk niet dat ze vandaag nog verder gaan
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik had ongelijk. Ze zijn weer aan het tennissen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Verdeurie die finale compleet vergeten... goed dat ik hier even langs zap en het zo te zien zinderende slot nog mee kan pikken...
gotti
-
- 14086 berichten
- 5919 stemmen
Arsenal schijnt Huntelaar te willen hebben zo gauw de transfer van Abedayor (oid) rond is.
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Man dit is echt geweldig. Deze wedstrijd heeft alles.
Ben niet eens zo'n super tennisliefhebber maar emotie in sport maakt sport wat het is.
Ik ga weer even kijken.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik denk nog steeds dat Nadal gaat winnen. Benieuwd of ze nog lan mogen doorspelen, want er is geen tiebreak in de vijfde set en het wordt snel donker nu.
Nadal speelt zo onwaarschijnlijk goed. Federer slaat z'n ballen niet ver genoeg naar de hoeken en Nadal slaat ALLES terug. Je lijkt het initiatief te hebben in de rally tot hij een bal op je voeten slaat, dan raak jij uit balans, slaat hij een bal tegen de lijnen aan en wint hij het punt.
Federer mag blij zijn dat hij zo'n sterke service heeft.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Mooie wedstrijd van Nadal. Verdiend gewonnen. Hij was beter dan Federer, die sterk terugkwam, maar het niet kon bolwerken op de service van Nadal. Chapeau voor Nadal, jammer voor Federer, maar misschien is Nadal de Krajicek en Federer de Sampras, en wint Federe de komende vier jaar weer 
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Op 1 of andere manier gunde ik het tijdens de wedstrijd Federer het meest.
Maar toch na afloop als ik het hoofd van Nadal zie lijkt het me geen kwade jongen. Wetende dat hij alles voor de sport doet heb ik vrede met het feit dat hij heeft gewonnen.
O ja...had niet het idee dat Gwen Stefanie het nou zo naar haar zin had naast haar over enthousiaste echtgenoot.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik was voor Federer, maar heb enorm genoten!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
Die Nadal is wel een sympathieke kerel alleen moet hij al die bloedirritante maniertjes eens afleren en niet zo traag doen tussen de punten door. Jammer dat hij won maar natuurlijk is het verdiend, bij tennis is de winnaar nu eenmaal altijd de beste.
Zo'n finale reduceert het vrouwentennis trouwens wel helemaal tot een parodie. En dan nog hetzelfde prijzengeld krijgen ook
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Wat een ongeloofelijke finale. Vooral die tie break in de vierde set was echt bizar. Had ondanks dat Nadal de breakpunten kreeg en de betere was toch constant het gevoel dat Federer toch ook kansen had op de service van Nadal. Helaas mocht het niet zo zijn en was het Nadal die met de overwinning huiswaarts keert. Bijzonder symphatieke jongen maar had het Federer zo enorm gegund.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.