- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mensen, wat een team vol oude bokken waar de glans volledig vanaf is.
Erg amusant dat clichematige geschreeuw van je. Sommige van hun hebben hun beste dagen gehad maar kunne nnog steeds van onschatbare waarde zijn.
Oneens. Henry en Thuram bewijzen nog steeds dat ze op en top zijn. Dat Henry een stroef seizoen heeft gedraait doet daar niks aan af.
Dugarry, Djorkaeff, Deschamps, Barthez, Zidane, Lizarazu, Blanc etc. zijn er niet bij hoor. Waar heb je het over.
Zegt niets. EK 1988 zegt dat je iets? Over kantje boord gesproken maar toch Europees kampioen geworden.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Je kan het ook overdrijven natuurlijk. Nie tdoen alsof het voornamelijk eenrichtingsverkeer was. Ze waren beter ja maar ze hebben Italie echt niet 90 minuten gedomineerd.
Dat hoeft toch ook niet tegen de Wereldkampioen? In kansen was het 7-5 of zo, het had ook 2-2 of zelfs 1-3 kunnen worden maar beide teams speelden 3 klasses hoger, beter en sneller dan het slaapwandelmiddagpotjezomervoetbal tussen Roemenie en Frankrijk. De 3-0 zie ik als niets meer dan een bonus, juist het spel viel me enorm mee van Nederland.
Ik kan me *niet* voorstellen dat Nederland niet van die ondoden wint morgen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2281 stemmen
Je kan het ook overdrijven natuurlijk. Nie tdoen alsof het voornamelijk eenrichtingsverkeer was. Ze waren beter ja maar ze hebben Italie echt niet 90 minuten gedomineerd.
Ik me anders ook niet herinneren wanneer de Italianen een wedstrijd en hebben gewonnen, en hebben gedomineerd..
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2281 stemmen
Dat hoeft toch ook niet tegen de Wereldkampioen? In kansen was het 7-5 of zo, het had ook 2-2 of zelfs 1-3 kunnen worden maar beide teams speelden 3 klasses hoger, beter en sneller dan het slaapwandelmiddagpotjezomervoetbal tussen Roemenie en Frankrijk. De 3-0 zie ik als niets meer dan een bonus, juist het spel viel me enorm mee van Nederland.
Het had ook net zo goed 4-0 kunnen worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik me anders ook niet herinneren wanneer de Italianen een wedstrijd en hebben gewonnen, en hebben gedomineerd..
Uit tegen schotland in de kwalificatie, halve finale WK 2006 tegen Duitsland, WK 2006 poulefase tegen Tsjechie om maar wat recents op te noemen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Het had ook net zo goed 4-0 kunnen worden.
Uiteraard. Maar wat ook maar wilde zeggen; zelfs al had Nederland tegen Italie met 2-3 verloren (het had gekund) dan nog zie ik ze van ze langzalzeleven niet verliezen van Frankrijk. En al helemaal niet tegen die vervelende Roemenen (tenzij Nederland 2 dan speelt).
Uit tegen schotland in de kwalificatie
Nog altijd de mooiste wedstrijd van de afgelopen 2 jaar (al kwam dat ook door de Schotten). Maar goed, ik ben het met je eens dat Italie zo verkeerd nog niet speelde, Nederland heeft de sterkste tegenstander reeds gehad.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Benzema een matige speler
.
Mja.. ok.. eigenlijk heb ik te weinig gezien van Benzema maar tegen Roemenië vond ik hem matig spelen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2281 stemmen
Uit tegen schotland in de kwalificatie, halve finale WK 2006 tegen Duitsland, WK 2006 poulefase tegen Tsjechie om maar wat recents op te noemen.
Viel allemaal wel mee hoor, met name tegen duitsland, toen ze extra tijd nodig hadden om te winnen.. En datzelfde Tsjechie had in de kwalificatie ook 2 maal verloren van Nederland.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2281 stemmen
Mja.. ok.. eigenlijk heb ik te weinig gezien van Benzema maar tegen Roemenië vond ik hem matig spelen.
Benzema is nu de grote ster bij Lyon. Mede dankzij een sterk seizoen van hem zijn ze wederom kampioen geworden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik vind dat ze het toernooi moeten staken en Nederland gewoon winnaar moeten verklaren...
En dat iedereen het er mee eens is.
Ben je gek? Als ze spelen maken ze nog een kans om er uit gespeeld te worden. Als ze het EK winnen moeten wij, arme Belgen, het opnieuw twintig jaar horen... 
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Italianen hoeven ook geen wedstrijd te domineren om te winnen. Domineren is schijnoverwicht.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Italianen hoeven ook geen wedstrijd te domineren om te winnen. Domineren is schijnoverwicht.
Stephan
-
- 7926 berichten
- 1396 stemmen
Als ze het EK winnen moeten wij, arme Belgen, het opnieuw twintig jaar horen... 
Welnee... Het gevoel dat jullie naar ons hebben (zoals wij naar de Duitsers), hebben wij helemaal niet naar jullie (zoals de Duitsers niet naar ons toe).
Dit soort frustraties werken altijd maar één kant op.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
@Naomi Watts
Erg interessant, dat eeuwige geprovoceer van je...
Ik ben niet de enige die dit roept hoor. Sterker, ik ben jaren een groot liefhebber van Les Bleus geweest. Ze speelden strak combinatievoetbal zoals Oranje dat ook wilde en daarbij hadden ze echte kerels en de beste speler van de laatste 10 jaar, Zinedine Zidane. Die man was echt zo geniaal goed.
Maar nu is het een oude ploeg die niet meer vooruit komt. Je merkte het in 2002 en 2004 al goed en in 2006 eigenlijk ook al maar dankzij een opleving van Zidane kwamen ze toch nog ver. Face it, in 2006 teerden ze in de knockoutronde volledig op hem.
Thuram mag weg bij Barcelona, speelde een matig seizoen. Henry was matig, Vieira is continue geblesseerd en wanneer hij speelde viel hij tegen. Zie bv Liverpool-Inter waar hij door de mand viel.
Gaaaaap. Ga even het hele team van toen noemen. Ik noemde een rits namen die toen ook al speelden of erbij waren. Je praat over 10 jaar terug. Feit is dat de Fransen teren op de oude garde (Makelele wilde na 2004 en 2006 ook stoppen maar Domenech weigerde dat te accepteren en dwong hem te spelen.) en dat er weinig is dat hen op kan vangen. Nu beginnen er weer wat talenten door te breken van niveau, maar het is weinig.
Dus? Ontken ik dat? 1988 was tegen Engeland en Ierland veel mazzel. Maar schijnbaar mocht het Oranje eens 1x meezitten.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Zidane is weg bij frankrijk, enough said!!
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Inderdaad. Hij was DE held. De man waar Frankrijk om draaide. De spelmaker. De goalgetter. De man van de assist. De man waar dubbele dekking op gezet moest worden waardoor anderen konden vlammen.
Het Frankrijk van nu mist echte creativiteit zoals wij wel hebben. Sure, ze hebben Ribery en Benzema, maar das wel karig. Waarbij de 2e ook nog lang niet zo goed is als men in Frankrijk wilt geloven.
Voorspelling: Nederland-Frankrijk 2-1
Italie pakt de 2e plek in de groep.
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Sure, ze hebben Ribery en Benzema, maar das wel karig. Waarbij de 2e ook nog lang niet zo goed is als men in Frankrijk wilt geloven.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
.
ik niet.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Italie moet vandaag gewoon winnen.
Dan mag Nederland tegen de Fransen klein verliezen, en dan tegen Roemenië gelijk spelen
Door.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Wat zijn we weer overmoedig opeens. We winnen 3-0 van Italië en zullen nu ook Frankrijk wel even oprollen (een team dat in de kwalificaties 4 punten tegen Italië pakte). Dit is nou juist het gedrag dat ons in de kwalificaties zoveel slechte wedstrijden opleverde. We hebben net nog gezien dat lage verwachtingen wonderen doen bij NL en nu gaan we weer buiten onze schoenen lopen.
Als NL verliest is het allemaal jullie schuld! 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
.En ik vind Van Persie beter dan Henry....
Kortom, zinloze discussie. Benzema moet je trouwens niet met KJH vergelijken. Die moet je met snelle spelers als Robben en Persie vergelijken.
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Benzema moet je trouwens niet met KJH vergelijken. Die moet je met snelle spelers als Robben en Persie vergelijken.
Nee hoor, Benzema is gewoon een pure centrumspits.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2281 stemmen
Domineren is schijnoverwicht.
Niet als je wint.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Italie moet vandaag gewoon winnen.
Dan mag Nederland tegen de Fransen klein verliezen, en dan tegen Roemenië gelijk spelen
Door.
Ik ga altijd van eigen kracht uit. Oranje wint vandaag en dan mogen de andere 3 uitmaken wie achter ons eindigen. Krijgen wij Zweden of Griekenland als we vandaag winnen en dat moet te doen zijn. Sta je alweer in de halve als het een beetje meezit 
Ik zou me dood lachen als Italie vandaag 1-1 speelt en wij winnen en dan Roemenie van ons (laten?) winnen. Gaan we samen met Chivu en Mutu door hehe.]
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2281 stemmen
Wat zijn we weer overmoedig opeens. We winnen 3-0 van Italië en zullen nu ook Frankrijk wel even oprollen (een team dat in de kwalificaties 4 punten tegen Italië pakte). Dit is nou juist het gedrag dat ons in de kwalificaties zoveel slechte wedstrijden opleverde.
Gelukkig speelt het Nederlands elftal de wedstrijd en niet de 'supporters'. Ik denk dat ze er heus wel van bewust zijn dat het waarschijnlijk geen makkelijke wedstrijd gaat worden tegen Frankrijk. Maar het is nooit verkeerd om met een dosis zelfvertrouwen op te mogen treden. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Mooi zo ik zie dat ik voorlopig alle mede moviemeteraars achter me laat in de poule. Wat was de eerste prijs toch alweer eens 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik ga altijd van eigen kracht uit. Oranje wint vandaag en dan mogen de andere 3 uitmaken wie achter ons eindigen. Krijgen wij Zweden of Griekenland als we vandaag winnen en dat moet te doen zijn. Sta je alweer in de halve als het een beetje meezit 
Ik zou me dood lachen als Italie vandaag 1-1 speelt en wij winnen en dan Roemenie van ons (laten?) winnen. Gaan we samen met Chivu en Mutu door hehe.]
Ik ook meestal hoor, maar ik probeer het beste te maken van een slecht scenario. Italie moet sowieso winnen of gelijk spelen, dat is het gunstigt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
[
Welnee... Het gevoel dat jullie naar ons hebben (zoals wij naar de Duitsers), hebben wij helemaal niet naar jullie (zoals de Duitsers niet naar ons toe).
Jullie hoeven met zo'n klassespelers dat gevoel naar ons toe helemaal niet te hebben. Moest de Belgische ploeg nu tegen de Nederlanders spelen, het werd een monsterscore én eerichtingsvoetbal. 
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Eens met Phoenix hierboven. Die hosanna-stemming gaat ons nog opbreken. Eén goede wedstrijd en we denken dat we er al zijn. Hopen dat de spelers beter weten. Ik moet het allemaal nog zien vanavond.
Stephan
-
- 7926 berichten
- 1396 stemmen
Jullie hoeven met zo'n klassespelers dat gevoel naar ons toe helemaal niet te hebben.
Dat bedoel ik ook juist met die opmerking. Dat gevoel hebben we ook helemaal niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.