- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Dat kan best zijn, persoonlijk vind ik De Bleeckere absoluut geen top scheidsrechter. Voor hem is alles een overtreding, hij verpest het spel met zijn overdreven beslissingen. Als hij het leuk vind om te fluiten, moet hij blok-fluit lessen nemen.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Die rode kaart was dik verdiend. Schweinsteiger draait zich om en duwt Leko op de grond.
Een duwtje was het, wat Leko daarvoor deed was veel erger.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Een duwtje was het, wat Leko daarvoor deed was veel erger.
Het gaat op dat ogenblik om de intentie.
Knisper
-
- 13054 berichten
- 1289 stemmen
Ballack had wel een gele kaart mogen krijgen voor al dat gezanik. Die rode van Schweinsteiger was wat overdreven vond ik.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ballack had wel een gele kaart mogen krijgen voor al dat gezanik. Die rode van Schweinsteiger was wat overdreven vond ik.
Kon hij moeilijk hard maken. Ballack had immers al geel gekregen in de 74ste minuut voor een tackle op Rakitic. Puur uit frustratie.
Voor de rode kaart is de beste bewoording van NRC Handelsblad:
Invaller Bastian Schweinsteiger liet in blessuretijd nog even zien hoe gefrustreerd hij en menig andere Duitser was. Hij incasseerde een rode kaart na een flinke duw richting Jerko Leko
Knisper
-
- 13054 berichten
- 1289 stemmen
Waarom zou Debleeckere dat hard moeten maken? Als Ballack bij elke beslissing voor zijn neus verschijnt, dan is dat gewoon geel. Commentaar op de leiding. Dat had al voor die eerste kaart gemoeten.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Eén ding weet ik zeker: net als de Kroaten zien we onze Belgische ref zeker nog terug verderop dit toernooi. Hij kreeg een 'uitstekend' op zijn rapport.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
De Bleeckere vind ik de enige dissonant onder de scheidsen tot nu toe. Floot te veel, te snel, te verdedigend.
My God schiet die bal er eens in! Hopeloze Oostenrijkers...
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2281 stemmen
Cruijff had daar toch ook weer zo'n uitspraak voor? Als je niet scoort, dan scoort de tegenstander... of zoiets...
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2281 stemmen
Wat zei ik nou net... 0-1 voor polen 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Niet een klein beetje ook... Deze Braziliaanse Pool had zelfs niemand meer voor zich.... of lagen er 2 Oostenrijkers achter de lijn?
Commentator ziet het trouwens niet eens... snel naar de BBC.
Knisper
-
- 13054 berichten
- 1289 stemmen
Haha, 'randje buitenspel', gekker moet het worden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Centen verloren met het verlies van Duitsland en vanavond heb ik niets verwed. Wat zou Oranje morgen doen? Winnen? Draw? Ik moet er morgen geld opzetten.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Als Nederland scepticus bij uitstek kan ik toch niet anders zeggen dan dat Nederland gewoon wint. De Fransen zijn oud en moe en moeten winnen, counterteam Nederland maakt daar korte metten mee.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Deutsche Fans im Schockzustand
Ietsje naar onder: zie video.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Mooi van Kroatie, jammer voor mijn poule 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als Nederland scepticus bij uitstek kan ik toch niet anders zeggen dan dat Nederland gewoon wint. De Fransen zijn oud en moe en moeten winnen, counterteam Nederland maakt daar korte metten mee.
Wat 1 goede wedstrijd wel niet teweeg kan brengen. Verdediging geeft amper wat weg en met Henry en Vieira in de ploeg worden die twee linies ook heel erg versterkt.
Gaat lastiger dan Italia worden. Ook niet vergeten dat Frankrijk nu in de underdog positie zit. Makelele en Vieira (die zullen de uitblinkers van tegen Italie echt wel hard gaan aanpakken. Sneijder en co zullen in de eerste helft voornamelijk op de grond liggen.) vormen nu het hart van het middenveld en ja over Gallas en Thuram hoef ik al niets te zeggen, die verliezen nooit als ze samen spelen.
------------------Coupet -----------------------
Sagnol - Gallas - Thuram - Abidal/Evra
Ribéry - Makélélé - Vieira - Malouda
-----------Henry- Benzema------------
Toch een mooi stel hoor. 
Stephan
-
- 7926 berichten
- 1396 stemmen
Ik vind dat ze het toernooi moeten staken en Nederland gewoon winnaar moeten verklaren...
...
En dat iedereen het er mee eens is.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Tsja, we zitten toch op een filmforum... Die Bilic doet me een beetje denken aan the bad guy uit Highlander. Ziet iemand anders dat ook?
Ik ben overigens voor het doorgaan van het toernooi, oranje wint alle wedstrijden met 2-0, ik heb sowieso nog wel zin om wat herbelevingen van afgelopen maandag te hebben 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik niet want dan kunnen we niemand meer vernederen...
Coupet, Sagnol, Gallas, Thuram, Makelele, Vieira, Henry.....
Mensen, wat een team vol oude bokken waar de glans volledig vanaf is. Alleen Makelele en Gallas zijn van die oudjes nog echt nuttig. Maar Frankrijk teert nog altijd veel op de 1998 ploeg, lijkt me niet goed. 2002 en 2004 waren erg slecht, 2006 was ook kantje boord in de poule. Ik gok dat 2008 in de poule ook al hun einde is.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Wat 1 goede wedstrijd wel niet teweeg kan brengen.
Wat had je dan verwacht? Nederland heeft de wereldkampioen van 2006 alle hoeken van het veld laten zien en drie keer gescoord. De verwachtingen liggen nu hoog, logisch toch?
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Mensen, wat een team vol oude bokken waar de glans volledig vanaf is.
Helemaal mee eens. Daar komt nog bij dat er teveel wordt verwacht van Benzema, ik vind het maar een matige speler. Ribery is eigenlijk de enige uitblinker bij Frankrijk.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
------------------Coupet -----------------------
Toch een mooi stel hoor. 
Tegen de Roemeense semiprofs kwam dit hoogbejaarde stel tot welgeteld een halve kans. Nederland tegen de wereldkampioen tot een stuk of 7.
Nederland en Italie gaan in deze poule door lijkt me.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat had je dan verwacht? Nederland heeft de wereldkampioen van 2006 alle hoeken van het veld laten zien en drie keer gescoord. De verwachtingen liggen nu hoog, logisch toch?
Je kan het ook overdrijven natuurlijk. Niet doen alsof het voornamelijk eenrichtingsverkeer was. Ze waren beter ja maar ze hebben Italie echt niet 90 minuten gedomineerd. Nederland had windje mee, bij Italie ging het net niet en hadden volgens mij een off-day. En dan haalt Donadoni ook nog eens Di Natale eraf. Dan nog maar te zwijge nwaarom Del Piero maar een schamele twintig minuten mee mag doen.
kos
-
- 46842 berichten
- 8968 stemmen
Ja. Tenzij je niet gezien hebt hoe slecht Italië wel niet was. En dat het ze ook niet bepaald tegen zat.
Stephan
-
- 7926 berichten
- 1396 stemmen
Nederland en Roemenië. Van hun verliezen we in de laatste groepswedstrijd. Van Basten geeft alle bankzitters hun dag en verprutsen het. Roemenië wint gewoon van Italië.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.