- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
kos
-
- 46837 berichten
- 8966 stemmen
Ja, dat lijkt misschien zo, maar dat komt omdat hij vooral goed presteert als er iemand naast hem staat die ruimte voor hem creeert (zoals Raul). Dar zit ook het verschil tussen de twee. Ik denk dat het verschil in kwaliteit klein is, maar dat Huntelaar beter is in de kleine ruimte en VN vooral goed is met wat meer ruimte voor zich (en dat komt beter uit de verf met een tweede spits ernaast). Aangezien Nederland maar met één spits speelt, zou het logischer zijn Huntelaar op te stellen, vooral tegen verdedigende tegenstanders (Roemnie bijvoorbeeld).
Dat klopt, als Oranje een duidelijk 4-3-3 concept speelt (waar ik overigens ook erg zwaar tegen ben) dan is Huntelaar misschien een betere optie (om eens te proberen).
Probleem is echter dat dat 4-3-3 in de praktijk vrijwel nooit 4-3-3 is (zie wedstrijd tegen Italie), dus heb je veel meer aan Ruud.
kos
-
- 46837 berichten
- 8966 stemmen
...en hij lijkt te blijven komend jaar.
Lijkt me erg sterk.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
[
Dan kun je zeggen: 'hij heeft zich nog niet kunnen bewijzen'. Prima, maar dan kun je dus ook nooit zeggen dat hij het goed zal doen.
Maar dan moet je ook niet gaan roepen dat Ruud véél beter is. Hun carrieres lijken sterk op elkaar, zoals je net zelf ook al aangaf met je vergelijking. Ruud speelde ook vrij lang in Nederland voor hij naar het buitenland ging. Ik denk persoonlijk dat Huntelaar het ook gaat bewijzen bij een Europese topclub volgend jaar. Aangezien Van Basten weinig vertrouwen in hem toont gaat hij wel weg bij Ajax denk ik, tenzij er geen topclub komt.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Probleem is echter dat dat 4-3-3 in de praktijk vrijwel nooit 4-3-3 is (zie wedstrijd tegen Italie), dus heb je veel meer aan Ruud.
OK, daar heb je wel een punt, tegen Italie kreeg Ruud vrij veel ruimte (toch jammer dat hij er niet beter mee om ging), tegen Frankrijk misschien ook wel, maar tegen Roemenie zou ik zeker Huntelaar kiezen.
kos
-
- 46837 berichten
- 8966 stemmen
Maar dan moet je ook niet gaan roepen dat Ruud véél beter is. Hun carrieres lijken sterk op elkaar, zoals je net zelf ook al aangaf met je vergelijking. Ruud speelde ook vrij lang in Nederland voor hij naar het buitenland ging.
Yup, en dan begint het pas. In het buitenland wordt je pas echt een topper. Vandaar het enorme kwaliteitsverschil imo.
kos
-
- 46837 berichten
- 8966 stemmen
maar tegen Roemenie zou ik zeker Huntelaar kiezen.
Is ook een goede optie, vooral als we al door zijn.
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
De waarheid in dat jij denkt dat hij ze er in zou schieten, eventueel?
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Yup, en dan begint het pas. In het buitenland wordt je pas echt een topper. Vandaar het enorme kwaliteitsverschil imo.
Denk dat dat wel meevalt, je krijgt hooguit nog wat meer ervaring, de kwaliteit moet je allang hebben, anders redt je het niet. Overigens heeft een spits ook wel voordelen bij een club als Real Madrid, met die spelers die je daar om je heen hebt, krijg je heel wat meer bruikbare ballen. Bij Ajax zijn de voorzetten vrij dramatisch momenteel.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Als Roemenië met mandekkers speelt zou ik ook Huntelaar kiezen.
Met dat buitenspel-verdedigen (heet dat nou "in de zone"?) maakt Ruud dan weer korte metten. Dat zagen we tegen Italië.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ik zou van gol altijd in de basis zetten tegen welke tegenstander dan ook maar moet hij wel in goede doen zijn, het feit dat hij al in de zeventigste minuut gewisseld word zegt genoeg want hij heeft zich dan wel uit de naad gewerkt de negentig minuten kan hij zekers in dat soort wedstrijden makkelijk hebben.
en wat huntelaar betreft zijn tijd komt nog wel, alleen niet op dit toernooi tenzij er blessure gevallen komen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Bikinigirls helpen Oranje aan de zege tegen Frankrijk. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Het is stil hier, doch?
[permalink] geplaatst op 12 juni 2008, 19:15 uurBikinigirls helpen Oranje(leuk)
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2281 stemmen
Bikinigirls helpen Oranje aan de zege tegen Frankrijk. 
Laat dat een voorbode zijn op de wedstrijd van morgen.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Voor duitsland hoef je ook al niks voor te vrezen. 
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Pas op, met de Duitsers weet je nooit. Het is nu 2-1.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3323 stemmen
Kan iemand een situatie verzinnen waarbij drie ploegen 6 punten halen? Gisteren en vandaag had de commentator het erover dat de ploeg met 6 punten hoogstwaarschijnlijk wel de volgende ronde zal halen (ook op de Duitser hoorde ik net). Met 6 punten ben je toch zeker van de volgende ronde, of mis ik iets?
Duitsland zet te laat aan, Kroatië vond het wel best na de 2-0 maar het was toch wel een leuke wedstrijd. Ik heb alleen niet de toekomstig kampioen gezien vandaag.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Kroatië heeft in de voorronden twee keer van Engeland gewonnen. Zo bijzonder is dus de overwinning van Kroatië op Duitsland niet. Duitsland zal niettemin toch de volgende ronde behalen. Oostenrijk mag geen probleem zijn.
stinissen (crew films & series)
-
- 23965 berichten
- 77845 stemmen
Vlak de Duitsers niet uit.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
En rood.
Ja, de Belgische scheidsrechter De Bleekere was in goeie doen vandaag met zijn kleurtjes. Wat een zwak spel van de Duitsers. Boskamp in de Belgische studio zei zelfs : "hoog amusementsgehalte qua uitslag en de Duitsers hebben nog nooit het spel kunnen maken" 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3730 stemmen
HELEMAAL GOED! YEAH! nu 2-0 voor polen! is ook mogelijk...
Kan wel, Kroatie heeft er nu 6 en moet nog tegen Polen.
Duitsland heeft er 3 en stel dat Polen wint dan heeft die er ook 3. Als Polen dan wint van Kroatie en Duitsland van Oostenrijk hebben drie er 6 en oostenrijk er 0.
Alleen dacht ik dat onderlinge duel indd belangerijk is, dus dan zou Kraotie zeker door zijn ja, uhm iemand anders dan maar 
In de Poule van Nederland kan het gelukkig niet meer en zijn we lekker door als we van Frankrijk winne. Volgens mij kan 1 punt zelfs al genoeg zijn, had ik bedacht, maar dat is dan weer sterk afhankelijk van Italie.
Knisper
-
- 13054 berichten
- 1289 stemmen
Met 6 punten ben je toch zeker van de volgende ronde, of mis ik iets?
Team 1 wint 1-0 van team 2, team 2 wint 1-0 van team 3 en team 3 wint 1-0 van team 1. Daarnaast willen ze alledrie met 2-0 van team 4. Precies gelijk (in dit voorbeeld zelfs het doelsaldo).
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Wat doet die belg De Bleeckere nou op het EK? Wat een idioot zeg, hij fluit echt om alles. Die rode kaart voor Schweinsteiger ging nergens over.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Wat doet die belg De Bleekere nou op het EK? Wat een idioot zeg, hij fluit echt om alles. Die rode kaart voor Schweinsteiger ging nergens over.
Hij fluit ook in de Champion's league, hij is een top-scheidsrechter. Hij krijgt 20.000 euro voor 2 matchen in het EK.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat doet die belg De Bleekere nou op het EK? Wat een idioot zeg, hij fluit echt om alles. Die rode kaart voor Schweinsteiger ging nergens over.
Die rode kaart was dik verdiend. Schweinsteiger draait zich om en duwt Leko op de grond. De frustratie van de Duitsers was erg opvallend. De Bleeckere is één van de beste scheidsrechters die in Europa rondlopen. En hij heeft een aartsmoelijke match in goede banen geleid. Zeker van.
stinissen (crew films & series)
-
- 23965 berichten
- 77845 stemmen
'Vitesse haalt Jenner, Molhoek en Schreuder'Door Yvonne Dombrakis
Donderdag, 12 juni 2008, 20:07
Vitesse heeft behalve trainer Hans Westerhof ook twee nieuwe spelers vastgelegd. Volgens VI spelen Julian Jenner en Rogier Molhoek volgend seizoen in Arnhem. Het duo komt van AZ. Opmerkelijk is ook het nieuws dat Alfred Schreuder waarschijnlijk naar Vitesse komt en zijn voetballoopbaan toch nog met een jaar gaat verlengen. De 35-jarige middenvelder was zich bij FC Twente juist meer gaan richten op het trainerschap en had in maart besloten te stoppen met voetballen. Hij zou Cees Lok komend seizoen gaan assisteren bij Jong FC Twente.
Vitesse heeft naar verluidt met zowel Jenner als Molhoek overeenstemming bereikt over een meerjarige verbintenis en is dichtbij een akkoord met Schreuder.
Molhoek speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor NAC Breda, terwijl Jenner bij AZ voornamelijk bankzitter was.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vlak de Duitsers niet uit.
Wou net zeggen.
De enige serieuze blokkade op weg naar de finale is Portugal.
Maar hoop dat ze er toch hard worden uitgeknikkerd, en dat die zeikerd van een Ballack wordt vernederd in elk duel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.